Téma: Motorku pro obra
 
10.3.2014 v 16:59
Zdravím, na scéně motorek jsem úplný nováček. Jediné co o motorkách vlastně vím je údržba motorek a to, že jsem složil motoškolu na A bez omezení.

Teď k věci. Hledám nějakou motorku vhodnou na moji postavu. Měřím 208cm a vážím 170kg (většina svaly, denně jsem v posilce a tak není problém mít těžší/větší motorku. Ikdyž teda zase nejsem samý sval a sem tam se správnej bůček najde).

Myslím, že by se mi nejvíc hodilo něco na styl chopperu. Na nakedu jsem jel jen z hecu a řeknu vám, že to musel být pohled . Budu jezdit jen sám, takže nepotřebuji dvoje sedadla. Zkoušel jsem si jen pár motorek (na okrese moc bazarů s moto není) a většina strojů na mně není vůbec stavěna, prostě si na nich připadám jak tlustej hajzlpavouk.

Na výkonu mi ani tak nezáleží, chci spolehlivého polykače kilometrů, který něco sem tam předjede když mu přišlápnu. Objemem by to nemělo překročit mé auto (felicia 1.3). Výbavu nepotřebuji žádnou, jelikož jsem kliďas a rád si jízdu vychutnám po staru bez elektroniky kolem. Rok výroby nemá omezení, klidně si budu hrát v garáži s motorkou z roku 80.

Cenou bych se rád vlezl do 150 000Kč i s počátečním servisem (takže cca 130t Kč na motorku samotnou), no je to jen orientační, měsíčně mám na útratu 15t Kč, takže si přinejhorším pár měsíců počkám.
Takhle by se mi to asi líbilo, jen s méně žlutými prvky a spíš laděná do černa. Přilbu mám černou skořepinu a mám černý šátek s lebkou, tak aby to trošku ladilo .

Nějaké návrhy, aneb troje se mi líbí:
Honda VTX 1300S
Suzuki Intruder M800
Yamaha XVS DragStar 1100
Yamaha XVZ 1300
Yamaha Royal Star 1300
Za každou radu jsem vděčný


Naposledy editováno 10.03.2014 17:02:11

Motorku pro obra

10.3.2014 v 20:48 | Nahoru | #31
Za slušný peníz by dneska už mohl být Yamaha WildStar. Už se tuším nevyrábí a svého času to byl mastodont. Jinak určitě souhlas s tím, co tady už zaznělo: Triuph Rocket, Honda F6C, ale to bude cenově raketa i za ojetinu. Taky kawa dělá velkooběmové cruisery, co nejsou drobci a člověk neplatí značku HD.

Upřímně si ale myslím, že se budeš muset smířit s tím, že se svojí postavou prostě v životě všechno dělat nemůžeš. Pilot F1 by z tebe taky nebyl - nevejdeš se do kokpitu

1 reakcí na tento příspěvek Motorku pro obra

10.3.2014 v 20:53 | Nahoru | #32
No jak mám ten limit 150t Kč, tak to jsem si vymezil na motorku. No kdyby mi nějaká padla do okna a na tělo (doslovně ), tak bych možná byl ochotný i vzít něco z peněz na auto a jít tak do 250t Kč. Ale to by musel být opravdu hrnec na prdel a láska na první pohled.

Ten GoldWing je pěkný a možná, že kdybych si oddělal to opěradlo za řidičem a sedl si na místo spolujezdce, tak se mi v tom i dobře sedí .

Motorku pro obra

10.3.2014 v 20:57 | Nahoru | #33
ty si děláš prdel že? To musíš bejt přerostlej Ota Zaremba ne? Pošli sem fotku, pak se uvidí jestli je to na motorku nebo něco většího

Motorku pro obra

10.3.2014 v 21:12 | Nahoru | #34
A co totok???

http://www.motoinzer...88-rave-600-sdi.html

na první fotce je i výbava na přední vidlici pro provoz na silnici

Vážně myslím že Golda bude nej-volba...

Motorku pro obra

10.3.2014 v 21:24 | Nahoru | #35
zadna motorka neni postavena na nekoho kdo ma 208 cm. Prumer je tak 180, u japoncu mozna jeste mene. Kazda seriovka te bude mala na 100% ! Snad se jedine pozeptat u vyrobcu, jestli te nekdo da treba potvrzeni na vetsi rafky. I par cm muze byt dobrejch.

(reakce na) Motorku pro obra

10.3.2014 v 21:39 | Nahoru | #36

dědoušek píše: Oversized> Tak kamaráde, při tvých tělesných proporcích ti garantuju, že pro tebe je Drag star 1100 malý. A vše, co jsi jmenoval - pro tebe..... malé. Viděl bych to tak na Yamahu Midnight star 1900 (to v lepším případě), nebo na Suzuky VL 1500 (to v případě nouze ). Je mi jasné, že do tebou stanoveného limitu se těžko dostaneš, ale máš-li za nějaký čas měnit (a to při pořízení toho, co tady jmenuješ, budeš), tak stejně se dostaneš následně (na prodeji většinou proděláš)i na částku vyšší. Píšu ti to na rovinku a hlavně proto, že chci, aby ses vyvaroval hned v počátku chyby,. která nás většinou potkala a to, že jsme si mysleli (já určitě) že na to moje ježdění stačí a ejhle za nějaký čas nestačilo. Přeju ti šťastnou ruku při výběru a hodně spokojených a pohodlně odježděných kilometrů.
P.S. No a třeba něco takového. Tam se zcela jistě pohodlně poskládáš (a je to už stříkačka)www.tipmoto.com/motorky/yamaha/257259-xv-1900-midnight-star.html


Ahoj. Tak pokud se můžu připojit s radou, tak se přikloním k Dědouškovi ohledně Midnight-staru 1900. Minulý týden jsem měl možnost tento stroj vyzkoušet a můžu říct, že jsem měl co dělat. Proti tobě jsem opravdu trpaslík, s mými 172 cm, ale když jsem na ni jel, seděl jsem na špičce sedadla a začátku nádrže. Nedošáhl jsem na řadičku. A to nemluvím o manipulaci 350kg mašiny. Myslím si, že když budeš mít možnost někde na tuhle motorku sednout, budeš spokojený. A poťach má k.revsky, takže ty koníky cítíš.. Motorka fakt pro chlapy . Dneska jsem ji myslím na motorkářích viděl v inzerci. Něco málo přes 150 tis to bylo, ale psal jsi, že by to neměl být problém.. Sice já jel na nějaké limitované sérii 2013, ale myslím, že velikost bude stejná.. Tak přeju ať máš štěstí a něco , co ti bude vyhovovat najdeš. Ještě mě napadla Valkýrie...

1 reakcí na tento příspěvek Motorku pro obra

10.3.2014 v 22:56 | Nahoru | #37
Intruder 1800 , ale trochu přes cenový limit.

edit: Jo a chci vidět fotku ve Feldě

Naposledy editováno 10.03.2014 22:59:25

Motorku pro obra

10.3.2014 v 23:24 | Nahoru | #38
Zkus nějaké velké cestovní enduro, vybíral jsem si také motorku aby byla dost velká (mám 2m a metrák a půl) a skončil jsem u KTM 990 Adventure R. Pokud bys potřeboval vyšší, tak je dostupná i starší verze 990 Adventure S případně se dá docela lehko upravit na vyšší rozměry a váhu. Jízdní vlastnosti při té váze budou překvapivě dobré

Na Dragstara 1100 se vyprdni, to je pro tebe nejspíš malá motorka. I na mé 2m byl malý, ale tak nějak se to dalo. U Goldwinga bych se bál, že se neposkládáš nohama do vybrání v kapotáži. Kdybys trval na cruiseru, tak intruder 1800 nebo něco podobného, ale možná by potřeboval jiná řidítka a posunout stupačky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 02:04 | Nahoru | #39

JerryTheRay píše: Ty bláho, tak to budeš snad největší motorkář z ČR ...



mno konecne poradnej chlap mezi vsema tema reklamama na Terezin
ja ho klidne vemu jak batuzka, dokonce bych byla tak hodna, ze bych mu tam dala sedacku a stupacky....ale obavam se, ze mi utrhne podsedlak....

(reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 06:49 | Nahoru | #40
BorekS> Možná taky řešení pro zakladatele tohoto vlákna. Za předpokladu, že namontuje přídavné předstupačky, tak snad . A prodejce (Khmoto)? Jen ty několikrát opakovaně nejlepší zkušenosti. Ochota, vstřícnost a na naše zvyklosti - nadstandardní jednání. Stále bych to ale viděl na Midninght Stara 1900, jako (pro něj) nejlepší možné řešení, které při jeho proporcích zajistí pohodlné ježdění.

Naposledy editováno 11.03.2014 06:59:33

Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:01 | Nahoru | #41
Zkus něco z velkých cruiserů. Dalo by se ještě pomoct nějakou úpravou sedla a přepákováním. A s tvou váhou, která je fakt na úrovni jezdec + batůžek bych uvažoval o úpravě podvozku. Já na svý VTX 1800 měnil pružiny ve vidlích za tvrdší pružiny od RaceTechu a tam se dají koupit v různých tvrdostech dle váhy řidiče - např. original je 0,66 kg/mm, já mám na 95 kg 1,00 kg/mm a max je snad 1,30 kg/mm. To samý zadní tlumiče - mám od Progressive Suspension ser. 444 a ty dělají v normálním provedení a v provedení HD pro převládající jízdu s baťůžkem - což by byl tvůj případ při jízdě sólo. A třeba zrovna Midnight Star má origo podvozek docela dost měkkej. Navíc se mi podvozek o cca 3 cm celkově zvednul (já to mám hlavně kvůli tomu, aby se to dalo víc naklopit než začnu drhnout rámem), což by bylo taky určité plus, každej cm se u tebe počítá. Takže bych volil i mašinu, na kterou lze snadno koupit jiný pružení - na mou VTX to bylo bez problémů, jak je to na mašinu s např. centrálním zadním tlumičem netušim. Klasický zadní tlumiče lze koupit v určitým rozsahu dýlek (mám o cca 0,5 " , tj. 13 mm delší než origo), takže i tím by šlo motorku o něco málo přizvednout. Takže - asi bych šel do co nejmohutnější mašiny, i když to znamená od 1500 ccm nahoru a dopředu si zjistil možnost úpravy pružení - jak kvůli váze, tak výšce podvozku. Myslim, že třeba VTX 1800 by moh bejt jeden z kandidátů - neříkám že jedinej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:03 | Nahoru | #42

Nikita999 píše: mno konecne poradnej chlap mezi vsema tema reklamama na Terezin
ja ho klidne vemu jak batuzka, dokonce bych byla tak hodna, ze bych mu tam dala sedacku a stupacky....ale obavam se, ze mi utrhne podsedlak....


To by se ti to pak machrovalo - jedinej Fároš co de na zadní už na NEUTRÁL!!!

Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:12 | Nahoru | #43
Já myslím, že se to zbytečně řeší. Při troše vůle se poskládáš na jakoukoliv motorku. Takže si prvně vyber kategorii,která se ti líbí a pak si už vybereš konkrétní typ. To, že máš 2,08m je furt lepší,jak mít 1,4 a vybírat motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:30 | Nahoru | #44

Oversized píše: No jak mám ten limit 150t Kč, tak to jsem si vymezil na motorku. No kdyby mi nějaká padla do okna a na tělo (doslovně ), tak bych možná byl ochotný i vzít něco z peněz na auto a jít tak do 250t Kč. Ale to by musel být opravdu hrnec na prdel a láska na první pohled.

Ten GoldWing je pěkný a možná, že kdybych si oddělal to opěradlo za řidičem a sedl si na místo spolujezdce, tak se mi v tom i dobře sedí .



Pokud si ochotný, se ekonomicky takto posunout, pak vřele doporučím HONDA F6C Valkyrie
Je poměrně málo profláklá, ale svezení na 6iválci s lineárním krouťákem je pro bohy, na rozdíl od všech ostatních cruisrů má velmi tuhý podvozek, celkem slušné brzdy a hlavně je velká!
Pár let sem s ní jezdil a je to jediný motocykl o kterém říkám že bych ho koupil znova
V alpách sem s ní v zatáčkách "fricky" na R1 podjížděl
A hlavně před cca 12lety sem jí prodal kamarádovi +/- Tvých parametrů(možná o fous větší) jezdí na ní dodnes a nemůže si jí vynachválit

1 reakcí na tento příspěvek Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:31 | Nahoru | #45
Někdo tady psal o úpravách stupaček. Tak mě napadlo, jak moc to jde upravit. Bylo by třeba možné dát na motorku jiné sedlo, abych seděl víc vzadu, dát delší řídítka a stupačky dát třeba víc k zemi? Myslím, že by to nemusel být problém, ne? (samozřejmě záleží na konstrukci motorky)
Tvrdší pružiny jsou samozřejmostí a myslím, že na skoro všechny motorky se dá něco sehnat.
Nikita: Ty asi hodně ráda jezdíš po zadním, že?

1 reakcí na tento příspěvek Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:53 | Nahoru | #46
Samozřejmě úprava moto je možná(byť mimo zákon) a běžně se dělá... chce to profi práci a hodně přemýšlení...
Určitě nemůžeš sedět "víc vzadu" = potřebuješ váhu rozdělit na př./z. kolo...
Stupačky když tak dopředu! Ne dolů = omezíš (už tak malý) prostor pro náklon moto...
Atd, atd.. fakt to chce trošku technika/konstruktéra...

Motorku pro obra

11.3.2014 v 07:58 | Nahoru | #47
Sedlo jde upravit, nebo nějakým mezikusem přizvednout, případně nechat vyrobit na zakázku. To samý přepákování - posunout dopředu, případně níž (ale abys´ s nim zas nebrousil asfalt). Vyřešit podvozek - na některý mašiny je výběr širší, na některý může být problém. + je důležitá cena. Celkově - vše je řešitelné, je to jen otázka peněz + tvořivosti. Koupit něco, co se ti zalíbí, na co se nějak vejdeš a co má potenciál k úpravám. A pak dle možností ladit to k obrazu svému - je to vždycky běh na dlouhou trať, o penězích i možnostech výroby.

Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:01 | Nahoru | #48
XVS 1900. Ted jsem na tom sedel na vystave v Holesovicich a je to vazne veliky. Dat do haje to hnusny plexi a je to pecka moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:02 | Nahoru | #49
PETARDAK> Posunout posed trochu dozadu neni problém - je to jako když máš baťůžka, ne? To je těžiště taky víc v zadu, než když jedeš sólo a neni zásadní problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:17 | Nahoru | #50

charlie.vtx1800 píše: PETARDAK> Posunout posed trochu dozadu neni problém - je to jako když máš baťůžka, ne? To je těžiště taky víc v zadu, než když jedeš sólo a neni zásadní problém.



No právě a teď si představ že za sebe ještě posadí ten baťůžek nebo dozadu vrazí bágly(kufry)... Jak sem psal jde o rozložení váhy(které už v orginále u cruisera není optimální...)když něco upravuju, mělo by to mít "hlavu a patu" a moto spíš posunout někam k lepšímu...

2 reakcí na tento příspěvek Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:19 | Nahoru | #51
Sakra ty musíš bejt řízek

Já se svýma 190 a 70 kg jezdím momentálně čz 175/450 chtěl bych tě na tom vidět, uchcávám jenom tou představou

(reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:33 | Nahoru | #52

PETARDAK píše: No právě a teď si představ že za sebe ještě posadí ten baťůžek nebo dozadu vrazí bágly(kufry)... Jak sem psal jde o rozložení váhy(které už v orginále u cruisera není optimální...)když něco upravuju, mělo by to mít "hlavu a patu" a moto spíš posunout někam k lepšímu...


No zakladatel o baťůžku nic nepsal, takže sem předpokládal, že řeší jízdu sólo. Většina motorek má užitečnou nosnost cca 180-200 kg, takže - limit je vyčerpán... A při jízdě sólo pár cm posunutí sedla vzad bych fakt neviděl jako problém s polohou těžiště, pokud to vyváží ergonomie při jeho výšce - takže dle mě to posun k lepšímu je a hlavu/patu bych v tom viděl. Ale - je to jen názor... A za mě - u cruisera bych se posunu těžiště trošku vzad nijak nebál a delšíma a tvrdšíma tlumičema to může krásně pořešit.

(reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:41 | Nahoru | #53

dědoušek píše: Oversized> Tak kamaráde, při tvých tělesných proporcích ti garantuju, že pro tebe je Drag star 1100 malý. A vše, co jsi jmenoval - pro tebe..... malé. Viděl bych to tak na Yamahu Midnight star 1900 (to v lepším případě), nebo na Suzuky VL 1500 (to v případě nouze ). Je mi jasné, že do tebou stanoveného limitu se těžko dostaneš, ale máš-li za nějaký čas měnit (a to při pořízení toho, co tady jmenuješ, budeš), tak stejně se dostaneš následně (na prodeji většinou proděláš)i na částku vyšší. Píšu ti to na rovinku a hlavně proto, že chci, aby ses vyvaroval hned v počátku chyby,. která nás většinou potkala a to, že jsme si mysleli (já určitě) že na to moje ježdění stačí a ejhle za nějaký čas nestačilo. Přeju ti šťastnou ruku při výběru a hodně spokojených a pohodlně odježděných kilometrů.
P.S. No a třeba něco takového. Tam se zcela jistě pohodlně poskládáš (a je to už stříkačka)www.tipmoto.com/motorky/yamaha/257259-xv-1900-midnight-star.html



Dědoušek to všechno pěkně napsal a věř Oversized ,že to tak je !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:45 | Nahoru | #54

Pepino666 píše: Sakra ty musíš bejt řízek

Já se svýma 190 a 70 kg jezdím momentálně čz 175/450 chtěl bych tě na tom vidět, uchcávám jenom tou představou


Pepíno ty máš 190 jo ? ...dyt na tej fotce vypadáš jak uřízlá polobotka
ps: zakladatel by teda moh dát tu fotku v tej Felicii

Motorku pro obra

11.3.2014 v 08:54 | Nahoru | #55
A co z naháčů volit třeba GSX 1400, B King, XJR ? Jinak většina velkoobjemových cruiserů, např. již zmíněné XVS 1900

Motorku pro obra

11.3.2014 v 09:18 | Nahoru | #56
takže jen komentáře:

valkyrie F6C (stará) je blbost. Řazení je před blokem motoru,to samé zadní brzda. Přepákování si neumím představit. Mám 175cm a byla mě malá na nohy Řídil jsem 3roky.
Cenově jsem ji prodával za 185tisíc, ale to byl podzim a krize.

Triumph Rocket III
teoreticky,tam by ses vlezl, ale nutné přepákování, tam už to jde. Ale nutné asi upravit řidítka.Posed je tam takový zvláštní.

Hoss Boss
Do Čr dotáhneš, dá se dát na značky. Viz fotka, ten má dokonce Zlínskou značku. Cenově jinde. velikostně je to ale docela prcek.
Viz fotka se mnou 174/95


Kdybych měl radit, tak min honda vt 1100 c2, dost velká, nohy se dají natáhnout.
Pak VL/VN1500.
S tvojí výškou čekej pár tisíc za přepákování, či jiné řidítka.

(reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 11:00 | Nahoru | #57

hlemejzd999 píše: Pepíno ty máš 190 jo ? ...dyt na tej fotce vypadáš jak uřízlá polobotka
ps: zakladatel by teda moh dát tu fotku v tej Felicii



Budeš se divit ale mám a dokonce přes ale nebudu tu řešit 0,5 cm

Přítelkyně má necelých 160 když jsem jí teď posadil na čz tak stála na špičkách
Ale je šikovná dokonce i jezdila

Naposledy editováno 11.03.2014 11:13:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 12:50 | Nahoru | #58

LovecTaťka píše: Intruder 1800 , ale trochu přes cenový limit.

edit: Jo a chci vidět fotku ve Feldě



Asi tak nějak

Motorku pro obra

11.3.2014 v 14:08 | Nahoru | #59
kamos s podobnou vahou ma VN 2000 a liboval si, predtim mel intrudera 800 a kupodivu na tom taky nevypadal nejak blbe. Takze do vyberu klidne pridej i intruder 800/1400 a to VN. A vykasli se na ten objemovej limit, ty choppery nemaj vykon ani jak silnicni sestka a vzhledem k tomu ze ty + motorka bude uz jizdni souprava s hmotnosti nekde okolo pul tuny tak se ty konici a Nm hodej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku pro obra

11.3.2014 v 15:24 | Nahoru | #60
seikos> Nějak tak si to představuju, akorát v tom více méně skoro ležím. A teď fakt... je to na pohodu, felda je vevnitř celkem prostorná, protože nemá žádnou výbavu ani airbagy mezi dveřma a tak. Jediný problém mám přes nohy, tam se pomalu nevlezu mezi volant a sedadlo, protože ze dřepu uzvednu sebe + 90kg činku, takže na nohách je to znát.

Celkem se mi zalíbil tento goldwing http://www.smoto.cz...14998936?goFrom=list , tam by určitě i šlo z něj udělat jednosedákový povoz. Jen je zas blbé, že má na těch kufrech světla, takže bych je nemohl sundat.

VN2000 se mi hodně líbí, akorát mě celkem odrazuje ten motor.

Naposledy editováno 11.03.2014 15:25:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist