globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500 E ventily
25.2.2014 v 21:04
Ahoj,

vymieňam motor na kamarátovej GS 500. Na "novom" motore som meral vent. vôle, všetky v norme, okrem pravého výfukového, namerané dvojnásobok max (mierka 0,I5 ide vložiť úplne ľahko).
A) Nemáte skúsenosti s výmenou podložky? Dá sa vymeniť bez demontáže vačiek?
B) Je mi divné, že vent. vôľa sa zväčšila, zaklepaním ventilu v sedle by sa mala zmenšiť, nie?
Manuál mám, len som sa ešte so svojou chabou angličtinou neprehrýzol k názoru výrobcu.
Ďakujem za rady.

GS 500 E ventily

25.2.2014 v 21:23 | Nahoru | #1
ano vůle by se měla zmenšovat ale ten kdo to dělal na posledy tam dal podložku jakou měl aby nemusel dokupovat další a větší vůle není tak hrozná jako žádná aby se podpálily ventily

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E ventily

25.2.2014 v 21:36 | Nahoru | #2
Pusť si to od 8 minut, ale bez správných nástrojů je snazší sundat na vačce domečky, povolit rozvoďák na napínáku a jen lehce nadzvednout tu vačku Jde to snadno

GS 500 E ventily

26.2.2014 v 11:57 | Nahoru | #3
Není třeba vytahovat vačku, stačí vhodný háček (já používal tenký, mírně zahnutý šroubovák), který zaklesneš o hranu misky podložky a vzepřením o vačku zmáčkneš - druhou rukou pomocí tyčinky s magnetem na konci vytáhneš podložku.

GS 500 E ventily

26.2.2014 v 13:10 | Nahoru | #4
Jde to úplně v pohodě, jak píše Hydron. ani žádný specilení kraviny nepotřebuješ.. A 0,15mm? Bylo to hodně hlučný? Ještě bych to přeměřil a pokud to nebylo hlučný, tak bych to nechal a sledoval..

GS 500 E ventily

26.2.2014 v 14:22 | Nahoru | #5
Ďakujem všetkým Netuším, či bol "nový" motor hlučný, kamoš ho kúpil s tým, že je funkčný. Vyberanie podložiek si môžem nacvičiť na motore, ktorý som vybral (zadretý), iné podložky aj tak nemám.
Ešte jedna vec: Chcel som zo zadretého motora odpojiť náhon tacho, ale po odskrutkovaní skrutky, ktorá by (podľa mňa) mala pridržiavať koncovku na výstupe z bloku sa nestalo nič. Nechcel som moc páčiť skrutkovačom, aby som "to" neodlomil, pretože na "novom" motore síce trčí náhon z bloku, ale okolo neho je viditeľný lom, "to" tam evidentne chýba. V manuáli pdf tie fotky nie sú príliš kvalitné.
Vďaka

GS 500 E ventily

26.2.2014 v 17:05 | Nahoru | #6
tachometr je hnanej od předního kola.. A jestli myslíš otáčkoměr, tak ten stačí odšroubovat bowden a sejmout.. to co je pod víkem neřeš..

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E ventily

26.2.2014 v 18:02 | Nahoru | #7
mi psi, sorry, otáčkomer, samozrejme. Ale všetko ostatné, čo som sa pýtal, platí. Ten výstup otáčkomera samozrejme nie je z bloku motora, ale z úrovne vačky výfukových ventilov.

(reakce na) GS 500 E ventily

26.2.2014 v 19:24 | Nahoru | #8
kubacech> čus vidím se že se vyznáš potřeboval bych vědet neco ohledne elektřiny jsem z ostravy a mám gs 500e

(reakce na) GS 500 E ventily

27.2.2014 v 10:44 | Nahoru | #9
hycomat> hele tak to nevím, gs už skoro rok nemám, tak si to nepamatuju

GS 500 E ventily

30.3.2014 v 16:13 | Nahoru | #10
Zdravim, poradí mi někdo, kde bych mohl sehnat vymezovací podložky pro vymezení ventilové vůle na GS 500 r.v.96? Mají průměr 29,5 mm. Budu rád za každý tip. Dík

GS 500 E ventily

30.3.2014 v 17:35 | Nahoru | #11
třeba zde pod číslem 24. Ale záleží, jaké tam máš vůle, protože pokud potřebuješ vůli zvětšit, tak je levnější nechat na magnetické brusce zbrousit stávající
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 Včera v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist