globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CDI
Zdravím,nutně scháním CDI na svojí husku sms 125.Prosím poraďtě popřípadě i nějaký odkaz díky! :)

CDI

18.2.2014 v 16:27 | Nahoru | #2
Jo na tu jsem se už díval ale já mám víc těch konektorů.Ta cos posílal má 2 a já mám asi 4....

1 reakcí na tento příspěvek CDI

18.2.2014 v 20:03 | Nahoru | #3
Hoď sem foto tý tvý ať mi to trochu usnadníš...

(reakce na) CDI

19.2.2014 v 15:55 | Nahoru | #4
DoBuky>





Naposledy editováno 19.02.2014 15:56:07

1 reakcí na tento příspěvek CDI

19.2.2014 v 20:36 | Nahoru | #5
Tohle mi připadá spíš jako jednotka přívěry, ale to je fuk. Co máš za rok výroby?

(reakce na) CDI

20.2.2014 v 21:22 | Nahoru | #6
DoBuky> 2003 borec od kterýho jsem to kupoval psal že je to CDI,ale jednotka přívěry to nebude lelikož se otevírá v pohodě i bez te ,,krabičky,,.Mám to vyndané a jezdím v pohodě jen nejdou moc seštelovat otáčky a předstih :)

1 reakcí na tento příspěvek CDI

21.2.2014 v 18:39 | Nahoru | #7
pokud jezdíš bez jednotky, a funguje ti přívěra tak jsi evidentně kouzelník.

Naposledy editováno 21.02.2014 19:36:51

(reakce na) CDI

21.2.2014 v 21:50 | Nahoru | #8
Akyo> Já nevím je to moje první motorka s přívěrou ale prostě jede to uplně v klidu a přívěra bych řek že funguje jelikož to ten zátah má,tak nevím :)

CDI

22.2.2014 v 11:22 | Nahoru | #9
Je to přívěra, a nebo nějakej bastl. Kdyby to bylo CDI tak je to jako kdyby ti fungoval počítač bez procesoru :D

CDI

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2014 v 08:47 | Nahoru | #10
To co jsi vyfotil je elektronická řídící jednotka přívěry, přímo ta co je na fotce je verze pro v 2000-2005. Tudíž ti přívěra fungovat nemůže.
Pokud tam tu jednotku mít nebudeš, nic se prakticky nestane, pouze rapidně degraduješ její výkon.

Pro pochopení ve stručnosti funkce přívěry... Její úkol je regulovat velikost otvoru výfukových zplodin ve válci. Ve spodních otáčkách 0-6,5 tis je přívěra ve spodní poloze, tj. kanál zplodin válce je do poloviny uzavřen. Tím se u motoru docílí menšího vyplavování válce a lepšího spalovaná-ní + menší spotřeby.

Jakmile se zvednou otáčky nad 6,5 tis přívěra se otevře, tj. kanál zplodin je v plném průřezu. Pokud by se přívera neotevřela motor by se dusil, množstvím zplodin proto přívěra otevře aby došlo k lepšímu k vyplavování a většímu přísunu "čerstvého paliva".

Pokud jezdíš bez přívěry jsou jen 2 možnosti,
máš si trvale nastavenou dole, čím si totálně zničíš náběh horních otáček, nebo jí máš trvale nahoře čímž ti radikálně naroste spotřeba a motorka ve spodku otáček bude líná.

Naposledy editováno 23.02.2014 08:49:29

CDI

27.2.2014 v 21:54 | Nahoru | #11
Tak jestli mu privera zustala otevrena tak tam ten vykon je - ale jen "nahore"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna sms 125 Píst Husqvarna SMS 125 Mateooo 15 26.4.2023 v 09:16 Johny_Servis
Husqvarna SMS 125 dušení Husqvarna SMS 125 Mateooo 14 11.4.2023 v 20:43 Mateooo
Polepy na motorku Husqvarna SMS 125 Mateooo 3 8.4.2023 v 13:29 Mateooo
Husqvarna sm 125 tachometr Husqvarna SMS 125 Mateooo 2 5.4.2023 v 18:49 krokoš
Husqvarna sms 125 odblokování Husqvarna SMS 125 Mateooo 5 2.4.2023 v 13:29 krokoš


TOPlist