Vím že to tu už bylo řešeno několikrát ale přesto bych se rád zeptal. Rád bych začal jezdit na moto Jawa 250/353 kývačka. Našel jsem si tedy několik inzerátů ale většina je bez TP. Někde jsem četl že si mám dokoupit papíry a pak jen přebouchat čísla na rámu někde zase radili přihlásit to jako veterána. No a já se ptám jak to tedy funguje pokud bych si sehnal ty jiné papíry a taky jestli by nebylo "lepší" si to napsat bez TP na veterána ale slyšel jsem o nějakých omezeních potom.
Děkuji za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek TP na Jawu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TP na Jawu
milan1963 píše: Měl jsem právě 175 / 356. Na běžné ježdění úplně stačí, jezdil jsem na ní rád. Ted' mám ČZ 180, to je o hodně rychlejší, sportovnější, určitě by stačila i dvěstěpadesátkám, ale ta obyčejná kývačka 175 , té dávám
175/356 dojede až do Oděsy k černýmu moři...viz ta má a to sem jí nešetřil,pořád skoro plnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TP na Jawu
mr.Mic píše: platit větší povinný ručení
To lehce mystifikuješ. Pojistka na tyto starší stroje je nízká (já platím 89 - 156 podle toho u koho to mám), ale u strojů vedených přímo jako veterán je ta pojistka ještě nižší. Takže je pravda, že místo technické jednou za dva roky bude jezdit každý rok na atest, ale na pojistce ho to vyjde méně.
PS - navíc záleží, kdy by ten atest dělal. Nevím, jestli je to všude stejné, ale aspoň u nás se to dělá (myslím) v květnu. Jinými slovy - pokud by atestem prošel teď, tak na něj za dva měsíce půjde znovu. Víc by ti k tomu řekl milan1963, když tvrdí, že dělá testačního komisaře ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TP na Jawu
Kdybyste někdo věděl o papírech na 250/353 dejte určitě vědět! - jinak ještě když bych je koupil jak je duležitý aby seděl rok výroby? musel by se přerazit na štítku a to je vše?
Díky