Téma: jak je natom
14.2.2014 v 13:29
ahoj mám dotaz pokukuji po nějakém 2tak a mito mě zaujalo jak je natom poruchovost co se sere naco dát bacha??? děkuju za info
Hele, je to cvajtakt já říkám, že to jsou sezonní motory (serou se ložiska na klice), potom velkej problém jsou vibrace..odcházej relátka na přerušovači blinkrů a startovací relé. Pak dávej bacha na oilmaster..radši lej olej rovnou do běnálu (předcházíš tomu zadření), pak se celkem často vytluče pouzdro od přívěry, tak bacha aby nevlítla do pístu a nemázla ti kroužky. Já bych už po druhý do takový motorky nešel ikdyž to jede jako bejt, ale spotřebou to začíná a bůh ví čím končí na 90% budeš pořád bez peněz..
NSR nebrat ani náhodou. Je to zdechlá hnusná hajtra. Ja měl sice RSo motor rotax 122. Levné díly a dá se sehnat všechno. Jak udeláš motor tak 15 000km na něj nesahnes. Oilmaster funguje spolehlivě ne jak na Jawě/čz jen je potřeba hlídat olej a to je v čr problém. Na těch motorkách jezdí študácí a podle toho to vipadá jsou schopni tam nalejt olej na kterém bába smažila řřízky a pak se divit proč to nejede.Skus se poptat po okolí po někom kdo jezdí SPčka na mitu ten by ti dal neskreslene info. Ja ti poradím max. s RSem. Svezení super jen dlouhé rovinky jsou celkem nuda, na brzdy a v zatáčkách udeláš každého na koho si ukazes prstem, ta váha je znát hrozně proti litru/ šestce ale ty výjezdy a rovinky
Naposledy editováno 15.02.2014 07:47:29
Naposledy editováno 15.02.2014 07:47:29
NSR mi moc spolehlivá nepřijde..kámoš to měl a chodil se na ní koukat jen do garáže, ale nechci křivdit, záleží na předchozích majitelích jak se k tomu chovali. Výhody u cvajtaktu jsou výkon, akcelerace a relativně si vše opravíš doma.
Jenže ty nevýhody ..spotřeba, vibrace, u Italů se celkem špatně sháněj díly a na silnice jsem nikdy moc nebyl kvůli posezu avšak svezl jsem se na aprilii 125 Rs a to byl pěknej mazec.
http://www.zlatestra...ezín/q_hřídele/1/ ..až budeš mít problémy s klikou, zde ti poraděj a levně udělaj (nepřeju ti to, jen to myslím není na škodu Supercityna má motor z Mita)
Jenže ty nevýhody ..spotřeba, vibrace, u Italů se celkem špatně sháněj díly a na silnice jsem nikdy moc nebyl kvůli posezu avšak svezl jsem se na aprilii 125 Rs a to byl pěknej mazec.
http://www.zlatestra...ezín/q_hřídele/1/ ..až budeš mít problémy s klikou, zde ti poraděj a levně udělaj (nepřeju ti to, jen to myslím není na škodu Supercityna má motor z Mita)
Já mám nsr je to to super stroj, zatím se mi nic nerozbilo, jede to jak drak. A koupil jsem jí za cenu ladáku :D ted jí mám různě upravovanou, bez jediný GO má najeto skoro 47k. Za mě jdi do 2t, ale je pravda že italové jsou dražsí jak japonci. Ale třeba nový RS na tom není výkonově tak dobře jako starý, ale zase má špičkovej podvozek. NSR je taková ta stará dobrá klasika ;)
Naposledy editováno 15.02.2014 11:40:50
Naposledy editováno 15.02.2014 11:40:50
Mám Mito z 98mého čtvrtou sezonu a jediné co sem na něm dělal, tak bylo přetěsnění válce a hlavy a nastavil karburator Jinak řetězovku, destičky atp. neřeším, to je u každé motorky Jinak leju benzín a kvalitní olej a hlídám si nastavení oilmasteru a jezdím bez problému
1 reakcí na tento příspěvek jak je natom
Ja mel rs125 a pohoda ale je to uz 15let tet mam chut cuchat ricinovi olej a mito je vec po ktere sem touzil jako 20letej takove levne ducati tak proto a hlavne natom prd najedu ocekavam tak 3tkm za rok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |