bavil jsem se před pár dny s jedním chlapíkem, který se točí kolem aut a motorek a nakonec došla řeč i na to, že chci koupit nějaké Mondeo v plynu. Velmi důrazně mě odrazoval od všech italských systémů s tím, že jsou na hovno, univerzální, blokují některé informace z jednotky a jsou prasácky univerzálně nastavené a že to není nic dobrého(zmiňoval jsem LOVATO a BRC)
Naopak velmi chválil holandské systémy s tím, že jsou přímo pro konkrétní typ auta
Konkrétně chválil VIALLE, PRINCE, AG AUTOGAS a GFI
Nicméně třeba Vialle je cca o 10 tisíc draží než ty italské. Je někdo kdo se v tom vyzná případně s tím má nějaké zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek LPG systémy do aut, italské jsou na hovno?
2 reakcí na tento příspěvek LPG systémy do aut, italské jsou na hovno?
s tím, že jsou na hovno, univerzální, blokují některé informace z jednotky a jsou prasácky univerzálně nastavené
Víš o tom něco více? Nějak to nechápu jak by to mohlo něco blokovat... Jinak italští výrobci jsou považovaní za špičku v oboru a výrobci Lovato, BRC a hlavně Landi Renzo se berou jako premiovky... Ale znám par lidí z okolí co jezdí na nějaké polské systémy a šlapeto bez problémů.
No06 píše: Víš o tom něco více? Nějak to nechápu jak by to mohlo něco blokovat... Jinak italští výrobci jsou považovaní za špičku v oboru a výrobci Lovato, BRC a hlavně Landi Renzo se berou jako premiovky... Ale znám par lidí z okolí co jezdí na nějaké polské systémy a šlapeto bez problémů.
Přesně tak, dost lidí jezdí s polskými systémy. Mně i dalším to dělalo trochu bordel, ale jen proto, že to montoval kokot. V druhém autě mám Lovato (montovali i BRC, Landirenzo...). Něco si o tom přečti, ale těchto 3 systémů bych se nebál a ani bych neuvažoval o dražších systémech. Možná smysl mají, ale s opravdu vysokým ročním nájezdem.No06 píše: Víš o tom něco více? Nějak to nechápu jak by to mohlo něco blokovat... Jinak italští výrobci jsou považovaní za špičku v oboru a výrobci Lovato, BRC a hlavně Landi Renzo se berou jako premiovky... Ale znám par lidí z okolí co jezdí na nějaké polské systémy a šlapeto bez problémů.
Já o tom v podstatě nevím vůbec nic, myslel jsem si že ty Italové jsou OK, ale ten chlapík mě říkal, že ty italský, polský a český systémy stojí za hovno a že to má slušnou šanci po delší době tomu motoru ublížit právě třeba ignorováním a blokováním nějakých ten informací pro řj.
Ale jak psal nekdo vyse, hodne zalezi, jak sikovnej mechanik to bude montovat a nastavovat.