chtěl bych jet na malorážce značky Daelim Daystar 125VL tak kdy by se chtěl nikdo přidat tak bych byl jedině rád spíše taky na 125 termín 28.7-8.8 2014 spaní bych vyděl buď pod širákem nebo ve stanu kvůli financím
Neřešte všichni značku motorky ja jsem chtě sehnat parťaky na motorkach co by jeli moto dovču ala čundr
Naposledy editováno 24.01.2014 07:03:49
2 reakcí na tento příspěvek Francie San Tropez na 125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
Naposledy editováno 23.01.2014 11:19:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
strakon píše: JardelT> Což na 125, ale na Daelim Daystar
typ motorky jsem přehlédl, tak to už je ku..a odvaha, na tomto byl měl člověk jezdit jen kolem komína
Libor.gs500e píše: JardelT> byla sice jiná doba, ale známý to hned po revoluci jel spolu s kamošem v kombinaci pincek + simson
jenže pincka nebo simsona opravíš na cestě nebo se vezeš náhradní motor, ale na tomto si toho moc neopravíš, když se ti tam něco posere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
JardelT píše: typ motorky jsem přehlédl, tak to už je ku..a odvaha, na tomto byl měl člověk jezdit jen kolem komína
tak co, kluci - víte alespoň, kdo to vyrábí, jakou to má techniku a historii, když už vás to tak děsí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
strakon píše: JardelT> Což na 125, ale na Daelim Daystar
Vždyť je to tradičnější a starší značka než tvoje Cagiva2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
callowsick píše: tak co, kluci - víte alespoň, kdo to vyrábí, jakou to má techniku a historii, když už vás to tak děsí?
Vzhledem k tomu ze ta znacka existuje asi 40 let a tady se o ni stale nic moc nevi, obavam se ze to nebude prilis velka kvalita. Ale treba se pletu, a ty o tom neco vis neco to tady hajis z principu.
Nasel jsem jediny hodnoceni a to :
Motorka je lehká,ideální na žačátek života na dvou kolech.Původem je motocikl z koreje,tak že známá japnská kvalita zde trochu pokulhává,nic méně s motorkou jsem až na drobnosti,jako povolené šroubky,různé vůle a tradiční drobnosti,neměl větší problém .Ono jednoválec,vzduchem chlazenej,je celkem beúdržbovej motor a na 125 to i celkem hezky jelo.Teď na ní ( lítá ) manželka a je spokojená,hlavně že je žlutá...
Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=67657
Copyright © Motorkari.cz
Temito neduhy:povolene sroubky,lamajici se ram apod vetsina chinomilu omlouva ty detinske nedostatky svych milacku
jogurt1990> Preju at tam dojedete a taky at dojedes zpet. Na dlouhejch strekach doporucuju k tomu jednovalci kanystr oleje s sebou a casto kontrolovat kolik mas oleje.
Osobne na dvace bych klidne jel ale na korejskym skopku sroubu ne.
Az budes potrebovat odtah tak PM dam ti cislo.
Naposledy editováno 23.01.2014 12:18:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
gugo píše: Temito neduhy:povolene sroubky,lamajici se ram apod vetsina chinomilu omlouva ty detinske nedostatky svych milacku
jogurt1990> Preju at tam dojedete a taky at dojedes zpet. Na dlouhejch strekach doporucuju k tomu jednovalci kanystr oleje s sebou a casto kontrolovat kolik mas oleje.
Osobne na dvace bych klidne jel ale na korejskym skopku sroubu ne.
Az budes potrebovat odtah tak PM dam ti cislo.
:) nabizis odtah i odjinud, nez ze ST?
ale neres tady ty kecy ze jedes na ne moc zname 125. Jestli je to Korea nebo Taiwan(ta moje), vzdycky to budou vsichni hazet pod Cinu.
Ja ujel se 125 Kymco Pulsar za 9 dni 3000 km a take vsichni strasili. Prezila i cca 150 km terenu a nikde jsem nemusel nic resit.
Mas vyhodu vyhodu lehke, jednoduche motorky. Karburator opravis lehce, chlazeni vzduchem je jednoduchost sama, a u toho ostatniho je potreba udelat servis pred vyletem.
A nepremyslel si jet sam ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
Naposledy editováno 23.01.2014 12:56:21
1 reakcí na tento příspěvek Francie San Tropez na 125
1 reakcí na tento příspěvek Francie San Tropez na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
Daelim: Production started in 1962
Nemyslím soudruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
gugo píše: Temito neduhy:povolene sroubky,lamajici se ram apod vetsina chinomilu omlouva ty detinske nedostatky svych milacku
jogurt1990> Preju at tam dojedete a taky at dojedes zpet. Na dlouhejch strekach doporucuju k tomu jednovalci kanystr oleje s sebou a casto kontrolovat kolik mas oleje.
Osobne na dvace bych klidne jel ale na korejskym skopku sroubu ne.
Az budes potrebovat odtah tak PM dam ti cislo.
jasně, mainstreamový myšlení je vždycky IN, takže v mašinách taky
chybky se najdou ledaskde...namátkou třeba takovej KTM Duke...první generace s praskajícíma karterama, druhá s praskajícím podsedlákem... ...teda všechny ty fotky rozlomenejch rámů u KTM budou asi protoshop...
no nic, snad se v případě Daelimu bavíme o stroji, kterej alespoň dva z nás viděli na vlastní oči
P.S. jsem rád, že v tématu je skutečnej bajker s koulema - Perník92. Sere na předsudky a jezdí !
1 reakcí na tento příspěvek Francie San Tropez na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie San Tropez na 125
Majitele KTM jsou "Kokoti Tlacici Motorku" a tak nejak stim pocitaji . O prasklych ramech na duku jsem neslysel, do Francie bych na duku nejel protoze a] se bojim ze bych tam nedojel, b] uz u CB bych mel prdel na hadry c]musel bych cestou delat velkej servis
Takze asi tak ty mainstreame, zkus to brat s nadhlededem, zajezdi si nekdy na necem co nepochazi z koreje nebo ciny, mozna zacnes videt svet jinak.