napadlo mě, že by možná Viragu prospělo prodloužení převodů. Točit na nejvyšší rychlost při 90tce kousek přes 3tis. otáček je dost a při 110 už 4tis., to je moc. Nemá někdo tip, zkušenost nebo DOBROU radu?
Jde mi o možnost to vůbec provést a jak by to bylo finančně náročné?
Díky
H.
1 reakcí na tento příspěvek Proudloužení stálého převodu / převodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proudloužení stálého převodu / převodovky
Co funguje rozhodně, ale není to legální, je větší zadní pneu. Bez problémů se tam dá strčit 150/90, která má o fous delší obvod. A svůj stroj jsem koupil s nasazenou 170/80 a ta byla na turistické šudlání nej. Jenže se tam nedá dostat nafouknutá - musí se vypustit, kolo procpat na místo s trochou násilí a pak teprve nafoukat. A chce to lehce přihnout táhlo zadní brzdy.
1100Virago píše: seikos: Ten poměr je ale daný převodkou v motoru, ne soukolím hruška/talíř. To má myslím Vmax s Viragem stejné.
Pomer je danny v prevodovke ako hovoris ale da sa zmenit aj spominanym kardanom. to uz ci su kardany rovnake alebo nie neviem..
1 reakcí na tento příspěvek Proudloužení stálého převodu / převodovky
Nešlo by třeba vzít (plácnu) kolečka trojky a prohodit je na hřídelích?
Měl jsem 150/90, teď mám 140/90 a rozdíl je nepatrný. Když zohledním špatné sjíždění pneu většího rozměru, nemá to cenu...
Naposledy editováno 11.01.2014 14:00:09
1 reakcí na tento příspěvek Proudloužení stálého převodu / převodovky
Delší pětka by možná šla, ale musely by se udělat kolečka.
Ale je celkem možné, že to i existuje...jako třeba delší pětka na CR250...
Přehodit kolečka de tak akorát na pinckovi...
Naposledy editováno 11.01.2014 16:27:52
Dle mého názoru by tě taková výroba třeba u firmy ozubenakola.cz vyšla na 6000kč ,ale jak už jsem psal výše musí to někdo spočítat a vše oměřit aby se to tam vlezlo všechno
1 reakcí na tento příspěvek Proudloužení stálého převodu / převodovky
A nečekaně to platí i pro Yamaha XV 1100.
Pokuď šáhneš do poměrů, tak se připrav, že ti klesne maximální rychlost a celkově pružnost.
Já sám jsem také měnil poměry, ale šel jsem opačnou cestou. Do síly. Originální převod byl "nekonečně" dlouhý, takže omezovač by zastavil 5ku na skoro 270Km/h. Což je hloupost. Takže teď mám poskládáno, tak aby skutečně výkon vrcholil při maximální rychlosti. Musel jsem jít na předním kolečku o 2 zuby dolu.
Takže být tebou, tak do toho nehrabu.
1 reakcí na tento příspěvek Proudloužení stálého převodu / převodovky
2 reakcí na tento příspěvek Proudloužení stálého převodu / převodovky
1.stupeň 39/17 ( 2,294 )
2.stupeň 40/24 ( 1,667 )
3.stupeň 36/28 ( 1,286 )
4.stupeň 32/31 ( 1,032 )
5.stupeň 29/34 ( 0,853 )
...a zas přišla ta myšlenka sehnat kola trojky a dát je místo pětkových, ale obráceně. Rozdíl proti std. pětce by byl malý (jen 1 a 2 zuby na kolech), ale poměr pro mě příznivější (0,7777) - tj. prodloužení skoro o 9%. Fakt by to nešlo?? Myslím fyzicky kvůli hřídelím, zasouvacím vidlicím atp.?? Díky
Naposledy editováno 13.01.2014 03:17:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proudloužení stálého převodu / převodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proudloužení stálého převodu / převodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proudloužení stálého převodu / převodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proudloužení stálého převodu / převodovky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | Dnes v 16:52 rancher |
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago | LenkaLucka | 27 | 29.4.2024 v 11:20 Weisner |
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | HonzaXV1100 | 85 | 14.1.2024 v 10:27 intra |
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | vajdi217 | 70 | 1.11.2023 v 13:20 Gumovník |
dotaz Yamaha XV 1100 Virago | Pernek | 2 | 26.9.2023 v 09:52 Kolja73 |