Už hooodně dlouho mám v hledáčku VT 1100C(cca 93rok,prostě chopper s kardanem,na litých kolech).Trošku mě tam vadí ty liťáky,ale zase kardan je super...
Pokud zůstat u značky,tak mě vzhledem učarovala BlackWidow.(V mých cenových možnostech se jedná o 2001 rok na drátech,badland sedlo,tacháč na nádrži..ale "jen"750 a řetěz:().
Tak co vy na to?
Řekněme,že budou mít obě stejně najeto,ale cca 8 let rozdíl v r.v.
V obou případech se najde"něco"co mi trošku kazí dojem,ale jinak jsou obě pro mě nej!
Nebo VN 800,či VS 800?
Mám 176cm,cca 115kg(fuj prase se styď )a slabost pro klasické choppery.
Naposledy editováno 04.12.2013 17:56:56
2 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
To je těžké rozhodování, ale čistě statisticky...
- řetěz X kardan
- novější X starší stroj
- menší X větší hmotnost
- menší X větší spotřeba
- dráťáky X liťáky
...to vychází 4:1 pro Wdowu
EDIT:
Kdybys mohl pořídit o něco dražší mašinu, tak to dilema by možná vyřešil nástupce Černé Vdovy, čopr Shadow Spirit s kardanem.
Naposledy editováno 04.12.2013 13:48:54
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
Mé pevné přesvědčení je, že na takový to typicky čoprácký pohodový žbrblání, bezpečnou jízdu a na kochání se na čoprovi mi ta 750ka výkonově a i celkově více než vyhovuje, kór na českých silnicích. A na nějaký adrenalinový zrychlení nebo na honění se s autama nebo jinejma mašinama je i VT1100 hodně málo. To už pak jedině power cruisera ala VT1800 apod., jestli tedy stále zůstaneme v kategorii čoprkrujzr.
Jiná věc samozřejmě je subjektivní otázka vzhledu....
fatman píše: Dovi> Díky.Tvé ódy na 750 mám nastudovány(vše v dobrém ),ale popravdě se mi 750Shadow Spirit moc nelíbí ...
Jinak asi ano.
Pokud se mašina někomu netrefí do jeho vkusu, pak to nelze vyvážit sebelepšími technickými parametry, jízdními vlastnostmi a já nevím, čím vším dalším, to je jasný. Takže beru, že Black Widow se může hodně líbit a následná z něj odvozená Spiritka se už třeba líbit nemusí, to je v pořádku...
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
Neříkám,že bych se na Volusii nepodíval,ale pořád je cenově jinde(cca 130000?Možná bych pak dal přednost VN 900 Classic Light Tourer...
Řeknu to asi tak,kdybych měl 130-150tisíc,tak jdu do WildStara!Pokud aspoň 250,tak Night Train,Road King,Fat Boy...
Viděl bych to na max 100táců,spíš 90
bohuzel je to pouze 800ccm!!!
jede jak podesranej..neudrzi cestovni rychlost..
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
draty su krasne, ale ked dostanes 200 km od domu defekt na zadne koleso,
budes vnimat litaky inak.
goldi píše: Dovi: sedlal jsem 750, 1100 spirita a teď VTX 1800C, jistě výkonově i cenově vše někde jinde. Ale na VT 1100 Spirit nedám dopustit, kochačka je jistě pěkná věc, na 1100 není problém bublat 70km/h tak jako na 750, ale někdy je zrychlení potřeba, předjíždění, kritické situace atd., a to je jedenáctka někde jinde, dost jsem pojezdil s tímto strojem s jinými kolegy na Suzuki 800, 1400, Kawe 1500, VT 750, 600, 1300 a mezi náma, těmto motocyklům se Spiritka úplně vyrovnala. VTX 1800 je úplně jiná kategorie powercruisra, nelze srovnávat.
Víceméně souhlas.
goldi píše: Když teď koupí 750,za rok půjde výš minimálně na tu 1100.
To se myslím nedá takto paušalizovat - záleží to na vkusu a potřebách toho kterého soudruha...
Jsou lidi, kterým "nestačí" jakýkoliv objem a výkon. A je naopak dost lidi, kteří např. na té podlitrové Hondě Shadow VT 750 jezdí spokojeně už kolikátou sezónu.
To je neoddiskutovatelný fakt - tak to prostě je.
popinjay píše: - dráťáky X liťáky
draty su krasne, ale ked dostanes 200 km od domu defekt na zadne koleso,
budes vnimat litaky inak.
Ano, to máš svým způsobem pravdu. A ta kola s výpletem jsou ve skutečnosti opravdu potřebná (a tudíž praktická) pouze na motorce v terénu (enduro, kroska), kde svojí pružností lépe odolávají extrémnímu dynamickému namáhání, hlavně při doskocích apod. A mají samozřejmě oproti litým kolům s loukoťemi docela dost nevýhod (rozepisovat je snad netřeba).
Jenže...
Jenomže zrovna u kategorie čoprkrujzr se právě na tu praktičnost moc nehledí, ale zcela prioritní je tady "krása" a celkový soulad ve vzhledu. Protože co je jinak praktického na podkopnuté přední vidlici, na velkém poloměru otáčení, na těžké a hůře ovladatelné mašině navíc "zbytečně" ověšené těžkými a na údržbu náročnými chromovanými cingrlátky, na malé světlé výšce stroje s malými zdvihy, na posezu jezdce s kopytama vepředu a s páteří (slovensky tuším chrbtica), která bohužel přímo (bez pomoci končetin) schytává všechny rázy z podvozku do těla atd. atd.?
Není na tom sice vůbec nic praktického, jenže právě toto všechno ve svém důsledku patří k této kategorii. A proto tak jak to je, to je "krásné", má to tak být, stejně jako u většiny čoprkrujzrů třeba i ty špajchny v kolech...
P.S.
Teda, netvrdím, že se na tom všichni shodneme, ale je to můj názor, možná neobjektivní.
Naposledy editováno 05.12.2013 10:16:16
2 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
Nicméně, i ten problém s lepením se dá u kol se špajchlema řešit. Virago nebo třeba BMW to mají udělané tak, že jsou špice obráceně, s niplama v náboji. A nejdou skrz ráfek, ale jsou zaháčené na okách, takže ráfek těsní i bezdušovky. Harleye zas mívají přes niply navařený plechový pás, takže to těsní taky. A kámošovi v jednom pneuservisu jakousi páskou zatěsnili dokonce kola u staré Jawy 634 a drželo to taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VT 1100,nebo 750?
popinjay píše: ale máte šťavnatú reč : špajchny, čoprkrujzr.
A jak tomu říkáte u vás?
U nás v Brně (proslaveném brněnským hantecem, což je/byla směsice argotu místní galerky a převážně češtiny, němčiny a židovských výrazů - dle převládající skladby obyvatelstva zhruba před 100 a více lety) jsou ty špajchny stále běžně užívaným germanismem - z německého Speiche (mn.č. Speichen), což je výraz pro špice (paprsky) kol.
A špice, to je taky z německého Spitze.
Čoprkrujzr je "moje" počeštělá složenina označující tu různorodou směsku customů, chopperů, rádoby chopperů a cruiserů čistokrevných i střižených chopperama, bobberama atd. Prostě pojem čoprkrujzr zastřešuje celou tuto všehochuť, a člověk se přitom vyhne tomu, že by libovolnou konkrétní mašinu a jejího hrdého majitele urazil čistokrevným pojmem chopper nebo cruiser.
Píšu sice "moje počeštělá složenina", ale nebazíruju na tom, že bych byl jediným vynálezcem tohoto novotvaru a absolutně prvním člověkem v Česku, který ho použil.
Samozřejmě i ty máš pravdu!Běžně používám výraz špajchny na špice kol .Já jen s tou barvitostí,že je to nááádhera!
Naposledy editováno 05.12.2013 20:19:01
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
P.S: Veľmi sa ospravedlňujem,pokial som urobil chybu v slovenčině!Pokial áno,potom veľmi nerád.Slovenčina sa mi vždy veľmi páčila a mám ju stále rád!Veď aj o sebe hovorím ako o Čechoslovákovi!
Naposledy editováno 12.02.2014 12:04:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Originální sedlo na VT 750DC Black ... Honda VT 750DC Black Widow | petsev | 0 | 7.8.2023 v 18:54 petsev |
Inzerent na bazoši s polským telefo... Honda VT 750DC Black Widow | Sumečekk | 10 | 30.1.2022 v 18:28 Obdélník |
Jaké mazivo do šneku náhonu čidla r... Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 750C Shadow, Ho... | iPospa | 10 | 30.12.2020 v 21:30 iPospa |
Jakou Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 1300 | MarCep | 12 | 16.9.2020 v 17:23 dzej.pi |
Ztráta výkonu na třetinu Honda VT 750DC Black Widow | pasak-cz | 20 | 3.9.2020 v 09:28 Robertek |