globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jaký asfalt (ne)podrží?
28.12.2013 v 22:16
Ahoj všichni, pro zajímavost máte nějaký svůj souhrn-zkušenosti,jaký asfalt vás už v zatáčce na silnici nepodržel, tím myslím při čistém průjezdu bez akcelerace a brzd - dejme tomu s teplotou vzduchu nad 15stupňů a samozřejmě se zahřátejma gumama (sportovníma, nebo sportovně-cestovníma)?
Každý asfalt má svojí hrubost a člověk vlastně málokdy ví, co si může v zatáčce na běžné a čisté :)silnici dovolit.. Na okruhu hranice gum a asfaltu jde relativně dobře číst, protože je asfalt všude + - stejný, ale na silnici, kde se každý kilometr mění struktura asfaltu to jde docela stěží... Je mi jasný, že to půjde dost špatně popsat a je vše hodně relativní, ale pokuste se :) Možná napište i lokalitu (ideálně ve středních čechách)
Osobně zatáčku vždycky testuju trháním zadní gumy při akceleraci, ale to mám vybranejch několik zatáček a to ještě s relativně pomalými výjezdy...

Naposledy editováno 28.12.2013 22:17:45

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:26 | Nahoru | #1
Tak já si pod sedlem vozím křišťálovou kouli... Když potřebuju, zastavím, vybalím, mrknu do ní a hned zas vím co mě kde čeká a jak můžu prasit...

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:28 | Nahoru | #2
už i asfalt se tady řeší, ať už je léto a takovýhle nesmysly se tady neřeší

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:29 | Nahoru | #3
No spíš je lepší tohle nezjišťovat a honit hranice jen na okruhu, ono těch pomníčků není dost?

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:33 | Nahoru | #4
a ty si vozis nejaky zkumavky a delas co kilometr rozbor asfaltu?
jsi nemocnej magore, zajdi k doktorovi

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:40 | Nahoru | #5
Mám to ve voku, vezmu drnost asfaltu, stáří, stupeň znečištění, poloměr zatáčky, a řeknu si: tahle zatáčka čistým průjezdem bez brzd a akcelerace půjde projet 90. A většinou to vyjde, je to o zkušenostech. Akorát teda radši jezdím sám, ostatní mi furt ujížděj.

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:43 | Nahoru | #6
asfalt se dá odhadnout,ale svinstvo jsou ty červené kamínky co lepí před přechody a nově i do zatáček.

drolí se to a když najedeš na hromádku těch vydrolených kamínků(nejsou vidět) tak je to o hubu.

fakt bezpečnost jak cip!!

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 22:46 | Nahoru | #7
Mokrý..ten mě občas nepodržel

1 reakcí na tento příspěvek jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 23:00 | Nahoru | #8
Nedávno jsem tady četl, že čím tmavší, tím míň drží.
Mě se to nějak nezdá, ale třeba někdo bude vědět víc.

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 23:13 | Nahoru | #9
Tmavé, lité záplaty za mokra="minimální adheze"
Více se to projevuje na "17" Neřeším to! Mám KTM, z terénu je na věčné klouzání zvyklá.

jaký asfalt (ne)podrží?

28.12.2013 v 23:42 | Nahoru | #10
ja mam jen jednu radu
jet rychleji jen tam kde to znas
a tam kde to neznas nejet strelbu, ale v ramci moznosti tak abys mel rezervu a mohl adekvatne zareagovat

jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 00:54 | Nahoru | #11
Nasolená ryba v sudu (s novým "jménem") opět perlí. Sama by měla navštívít dóchtóra a ne plevelit fórum bezcennými výlevy.

Jinak "číst" asfalt se 100% spolehlivostí rozhodně nejde.

(reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 05:11 | Nahoru | #12

And píše: Nedávno jsem tady četl, že čím tmavší, tím míň drží.
Mě se to nějak nezdá, ale třeba někdo bude vědět víc.

Já zas četl, ve světě motorů to myslim bylo, že čím tmavší a tudíž novější, tím líp drží.

jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 09:06 | Nahoru | #13
tak nejvic klouze ten v chorvacku ikdyz na ty BT020 jsem klouzal uplne vsude
novej asfalt klouze hodne

Naposledy editováno 29.12.2013 09:07:41

2 reakcí na tento příspěvek jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 09:23 | Nahoru | #14
tak jestli se na tohle musíš ptát tak to potěš prdel potkat tě na tej kawě na silnici, doporučuju vyjezdit se na něčem slabším

jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 09:25 | Nahoru | #15
Klouže každej, když to přeženeš Jinak trochu ubrat v lese kde jsou silnice ve stínu a je tam vlhko, na podzim kloužou mosty, protože maj jinou teplotu(jsou ochlazovány luftem i zespoda oproti silnicím) a vyhnout se novým záplatám a tmavejm flekům na cestě, za deště jet opatrně, na kostkách si taky dávat majzla a mít dobrý ohřátý pryže, víc proto asi už udělat nejde. Studený gumy-studenej motorkář...

2 reakcí na tento příspěvek jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 10:53 | Nahoru | #16
tmavej asfalt, i když jsem taky četl, že nedrží, tak zatím na koleno podržel, více-méně i při rozumný akceleraci ze zatáčky.
Pro rejpaly, rozborku asfaltu fakt nedělám, prostě jezdím víc na hraně, vím, že hrubší asfalt drží a jelikož používám rozum, tak nejedu kudlu na např. hladkým, uježděným asfaltu, kde si nejsem jistej, že to gumy ještě daj. A proto se ptám, jestli má někdo zkušenosti s tím, jaký asfalt ho při čistém průjezdu už nepodržel.
Samozřejmě,když tady Pepa napíše, jo, dal jsem to i na hladkým asfaltu, tak tam nepoletím jak hovado, protože to Pepa dal, ale jednoduše mě to zajímá..
Je zima, tak tu můžeme tlachat, až se budu ptát, jestli vypadá motorka líp s kafem na nádrži, nebo nez něj, tak tu budu řešit blbosti.

jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 13:05 | Nahoru | #17
DELAM PROFI BUBLINARE

udelat dobrou bublinu neni jednoducha zalezitost..zacina to dobrou alchymii roztoku na bubliny(prirovnej k vyberu gum na moto),bavlnene oko s kterym delam bubliny je take dulezite,jinak neudelam velkou bublinu,popripade zadnou bublinu(prirovnej ke kostre motorky a tezisti)..no a pak zalezi na vlhkosti vzduchu,jaka je sila vetru(prirovnej k asfaltu)..no a protoze jsem dobrej bublinar tak zalezi i jestli jsem po opici(kvuli tomu jsem prestal pit alkohol)nebo zda nejsem zrovna pod vlivem negaci(nasranej)...kdyz vsechnu tuhle alchymii spravne namycham..tak se me sejde skupina cizincu co jim zrovna ukradly kufry a je najednou tolik negace ve vzduchu,ze neudelam ani jednu bublinu at se snazim jak chci...no a ve finale kdyz se splni vsechny podminky pro delani velkych bublin a me presto praskaji..tak zjistim ze za stromem jsou kluci s prakem a malejma kulickama me je strilej...

co z toho plyne...mozna tohle vlakno slouzi k tomu aby se zakladatel nenudil..ale rozhodne neslouzi k tomu aby se tu neco vyresilo...z jednoducheho duvodu..proste to nejde
ps:mozna by stacilo zmenit nazev vlakna z ..jaký asfalt (ne)podrží? na.. jaké ženské (ne)podrží?bylo by to mnohem prinosnejsi a zabavnejsi..i kdyz asi taky na nic..






Naposledy editováno 29.12.2013 13:55:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 15:36 | Nahoru | #18
ERRR> já jsem vůbec rád když najdu v okolí 100 km od prahy pěknej nerozbitej kus silnice, a asfalt je mi upřímně jedno. Na to co se běžně jezdí podrží každej.

(reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 15:42 | Nahoru | #19
gunslinger> jestli hodnotíš jezdce, podle tohodle dotazu, tak pochybuju spíš o tvejch zkušenostech, zatím mě na pohled hrubší asfalt v průjezdu na koleno podržel a zajímá mě, na kterým asfaltu s tím při čistém průjezdu už teoreticky můžeš praštit (jak jsem psal na sportovních gumách)a samozřejmě s fungující motorkou, čistém asfaltu apod. Jestli ty to víš, že na uježděném asfaltu nemůžeš jít na koleno a ustlal sis, tak sem s tím! Já si osobně např. na uježděným asfaltu dávám rezervu a nikdy jsem na něm nezkoušel hranici, jen je znát na že na brzdách zadek lítá na mnohem víc, než na hrubém asfaltu.

bramboroking má pravdu,záleží na hodně aspektech, a psát o ženskejch bude celkově asi mnohem přínosnější, protože stejně pojedu podle citu a pudu sebezáchovy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 15:48 | Nahoru | #20
Stev> já si občas jedu zalítat na rakouskou a občas německou stranu jižních čech, dá se tam najezdit v jednom kuse přes 200km luxusních, kroucených, horských silnic. Ani kolikrát nechci zastavovat na tankování.. doporučuju!

(reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 15:52 | Nahoru | #21
ERRR> na jih jsem se zatím nevydal, jezdím na sever a na západ, kouknu na to

jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 17:15 | Nahoru | #22
nejvetsi humus je asfalt Chorvatsko,Italie..teda nemyslim hlavni strase,ale takovy ty horsky asfaltky s bilejma kaminkama. Klouze to jak svin samo o sobe,natoz kdyz to zmokne. To se sklouznes i po botach

(reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

29.12.2013 v 18:02 | Nahoru | #23

gunslinger píše: tak jestli se na tohle musíš ptát tak to potěš prdel potkat tě na tej kawě na silnici, doporučuju vyjezdit se na něčem slabším

A jak to teda je, když to tak víš?

(reakce na) jaký asfalt (ne)podrží?

31.12.2013 v 12:22 | Nahoru | #24
jednoznacne s kafem na nadrzi !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist