DO motoru nebylo nikdy od go zasahováno a tak se chci zeptat, zda by to nechtělo poštelovat ventily nebo vyměnit píst. Dosud jsme jezdil jen dvoutakty takže se ve 4t absolutně nevyznám. Jinak motorka startuje na brnknutí, motor necinká, jede jak prase...
Díky
jinak samozřejmě pravidelný interval výměny oleje 6mth
Naposledy editováno 25.12.2013 22:23:13
1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: jestli byla poctivá go s výměnou rozvodů,ventilů, vačky ,pístu...pak tě tohle vše čeká za 30 mth interval po 80 mth.
výměna vačky? na rok staré motorce?a po 80 hodinách zase novou vačku?? to jsi vyčetl v ABCečku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
Dolph-cz píše: výměna vačky? na rok staré motorce?a po 80 hodinách zase novou vačku?? to jsi vyčetl v ABCečku?
servisní manual zde na motorkářích. 80 mth a výměna všech pohyblivých částí v motoru
1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
vena80 píše: neznam nikoho kdo by měnil v 80 mth vačky...
podle toho ty motorky taky vypadají .koupíš to po takovým rekreačním jezddci a hnedka jsi o 20 k chudší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: servisní manual zde na motorkářích. 80 mth a výměna všech pohyblivých částí v motoru
a to že nemáš mluvit sprostě a spousty jiných věcí si četl taky?
tohle jsou příručky při použití opravdu závodním a ještě jsou i částečně alibistické-výrobce tím chce říct,že 80 hodin s tím můžeš jezdit závody bez starostí a pak by bylo dobré to vyměnit-pokud chceš mít jistotu.na světové úrovni už na jistotu jet musíš...
v praxi při hobby motokrosu se konkrétně vačka nemění snad "nikdy",rozhodně běžně vydrží několik stovek hodin...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
MX-daniel píše: Mi osobne pripada pro rekreacniho mrdala jako jsem ja po 80 mth delat cely novy motor zbytecne.. :)
každý sám strůjce štěstí svého...40mth kontrola 80mth výměna. pak jen modlidba at vydrží
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
Dolph-cz píše: a to že nemáš mluvit sprostě a spousty jiných věcí si četl taky?
tohle jsou příručky při použití opravdu závodním a ještě jsou i částečně alibistické-výrobce tím chce říct,že 80 hodin s tím můžeš jezdit závody bez starostí a pak by bylo dobré to vyměnit-pokud chceš mít jistotu.na světové úrovni už na jistotu jet musíš...
v praxi při hobby motokrosu se konkrétně vačka nemění snad "nikdy",rozhodně běžně vydrží několik stovek hodin...
je to o opotřebení a jestli ten motor jede závodník nebo laik je úplně jedno ..i když závodník tomu ublíží asi méně
ja1 píše: každý sám strůjce štěstí svého...40mth kontrola 80mth výměna. pak jen modlidba at vydrží
ale hovno...
ty máš motorku?měníš vše podle manuálu?abych ti nepřijel zkontrolovat toho fichtla,nebo tu krosu co jsi onehda prodával.....
nevím proč tu píšeš takové hovadiny,tímhle mu moc nepomůžeš.to je asi jak to téma,kde tvrdíš,že blbé víko motoru,nebo olejová vana nejde nikdy zavařit,že to vždycky začne téct...
tvoje názory jsou často .....nebudu to ani psát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: je to o opotřebení a jestli ten motor jede závodník nebo laik je úplně jedno ..i když závodník tomu ublíží asi méně
no,další pecka
ty si fakt tak hloupý,že si tohle myslíš?
i výrobce udává servisní intervaly podle toho v jakém režimu je stroj používán,ale né,podle tebe-žádný rozdíl....
oprava: né žádný rozdíl,při závodním použití vydrží motor déle,než u hobíka......ty jsi marný.
Naposledy editováno 26.12.2013 19:16:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: podle toho ty motorky taky vypadají .koupíš to po takovým rekreačním jezddci a hnedka jsi o 20 k chudší
Však nekupuj a kup si novou Takže na soutěžích když přejížděj RZty na RZtu zase všechno měněj? Pouč mě prosím1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: je to o opotřebení a jestli ten motor jede závodník nebo laik je úplně jedno ..i když závodník tomu ublíží asi méně
Závodník třeba řadí bez spojky a mrdá to tam pod plným plynem a ublíží tomu prej méně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
justyn píše: Závodník třeba řadí bez spojky a mrdá to tam pod plným plynem a ublíží tomu prej méně
představ si že ty převody jsou na to udělaný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: Dolph-cz> zřejmě máš patent na rozum....je svoboda a mužu se snad vyjádřit...motorkama se živím 30 let a věř nebo ne píšu jen to ,co jsem zažil a vyzkoušel.
tak se podle toho chovej.
já fakt nepochopím jak tady může potom psát takové věci!
když se oháníš manuálem,tak si jich pár přečti,rozdíly dle jízdního režimu tam určitě najdeš.
stejně tak s tím svařováním hliníku-tušíš vůbec,že se svařujou i takové věci jako je hlava motoru?ta je v oleji pořád,k tomu vysoké tlaky a teploty-a dají ti na to i záruku!ale ty si stejně meleš svou,je to mastné to zavařit nejde cituju:
...viděl jsem spousty zavařených bloků,van ,karterů a fungovali max 2 měsíce než se olej prosákl....
ja1 píše: představ si že ty převody jsou na to udělaný
udělaný???
ano jsou tam zesílené kola,aby tohle to zacházení vůbec vydržely,ale pokud budeš mačkat při řazení spoju,tak ta převodovka rozhodně vydrží déle-ale podle tebe,né,vysype se dříve..
1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
takže-jak moc dobrý ten kluk byl?uměl za to potáhnout?
u 250tky je problém,že je ten motor fakt dost nabušený a vyžaduje častější servis,než třeba 450tka.
pokud to normálně staruje i za tepla,nic tam neklepe,tak je to relativně OK.
ale každopádně:kontrola ventilové vůle je "maličkost" to určitě udělej co nejdříve,měla by se kontrolovat +- co 15-20 hodin.dejme tomu každou druhou výměnu oleje.pokud se ti ale bude zdát,že to nějak hůře startuje,nebo cvaká,kontroluj okamžitě.
dále by to chtělo minimálně zkontrolovat(přeměřit) píst a i když by nemusel být ještě úplně mimo,tak ho asi rovnou i vyměnit-ono jen samotné těsnění pod hlavu atd. stojí celkem ranec,takže dělat to o měsíc později je neekonomické.
podle toho v jakém bude ten píst stavu si +- uděláš nějaká obrázek,kdy ho příště zase vyměnit.
tohle by jsi měl určitě naplánovat někdy v zimě,ať máš motorku na sezónu nachystanou.
zatím je venku krásně teplo,osobně bych ještě něco málo pojezdil a až nasype sníh,tak to kuchnul...
samozřejmě při rozebírání zkontrolovat co jde,to je logické...
bavíme se o hobíkáření,kdo závodí dělá všechno častěji..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... | Erik416 | 4 | 9.7.2023 v 12:56 ja1 |
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... | Erik416 | 0 | 8.7.2023 v 17:15 Erik416 |
Výměna ojnice na ktm sxf 250 2010 KTM 250 SX-F | velký_hovno | 1 | 6.6.2023 v 18:46 krokoš |
nejde do otáček KTM 250 SX-F | ThSwen | 6 | 17.5.2023 v 18:33 ThSwen |
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... | Jirka2948 | 7 | 13.10.2022 v 10:41 Elfmen |