paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Servis KTM 250 sx-f 2012
25.12.2013 v 21:47
Zdravím, koupil jsem od kamaráda KTM 250 sx-f 2012, motor má najeto 50 mth od kompletní go.
DO motoru nebylo nikdy od go zasahováno a tak se chci zeptat, zda by to nechtělo poštelovat ventily nebo vyměnit píst. Dosud jsme jezdil jen dvoutakty takže se ve 4t absolutně nevyznám. Jinak motorka startuje na brnknutí, motor necinká, jede jak prase...
Díky
Předchozí
1 2
Následující

Servis KTM 250 sx-f 2012

25.12.2013 v 22:19 | Nahoru | #1
kamarád věděl proč prodat.....stahni si manual a počti po kolika píst , rozvody

Servis KTM 250 sx-f 2012

25.12.2013 v 22:22 | Nahoru | #2
jestli ti to pomůže jsou nějaké pravidelné intervaly kdy se mění motorové části,záleží jestli je to serie nebo upravené,například já měním 40mth píst a 70mth ojnice plus teda kompletní kontrola vždycky
jinak samozřejmě pravidelný interval výměny oleje 6mth

Naposledy editováno 25.12.2013 22:23:13

Servis KTM 250 sx-f 2012

25.12.2013 v 22:22 | Nahoru | #3
Neprodaval protoze s tim neco je spatne... tim jsem si jist :) spis me zajma vlastni zkusenost od nekoho, dle manualu kdybych se mel ridit vsim tak zbankrotuju..

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012

25.12.2013 v 22:44 | Nahoru | #4
jestli byla poctivá go s výměnou rozvodů,ventilů, vačky ,pístu...pak tě tohle vše čeká za 30 mth interval po 80 mth.

Servis KTM 250 sx-f 2012

25.12.2013 v 22:50 | Nahoru | #5
Jojo... Komplet :)

Servis KTM 250 sx-f 2012

25.12.2013 v 23:09 | Nahoru | #6
A olej castrol cross power 10W50 je vporadku ?

Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 05:32 | Nahoru | #7
Záleží jak a kde jezdíš.Když jdeme jezdit a máme tam přejezdy tak interval protáhnu.Na trati se jezdí pořád plnej tak tam je lepší to dodržovat.

Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 10:14 | Nahoru | #8
Jezdí/lo se s tím jen na enduro trati a z toho tak 10 mth pole a přejezdy apod.. :)

Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 10:21 | Nahoru | #9
Olej jak píšeš cross power je od motorexu ne od castrolu. Dej osvědčený motorex cross power nebo motul 300Véčko

Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 11:28 | Nahoru | #10
Teda Castrol power racing 1 jsem chtel napsat :D OK, tak ty castroly naliju do sekačky a koupim motorexy :))

Naposledy editováno 26.12.2013 11:28:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 11:37 | Nahoru | #11

ja1 píše: jestli byla poctivá go s výměnou rozvodů,ventilů, vačky ,pístu...pak tě tohle vše čeká za 30 mth interval po 80 mth.



výměna vačky? na rok staré motorce?a po 80 hodinách zase novou vačku?? to jsi vyčetl v ABCečku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 15:21 | Nahoru | #12

Dolph-cz píše: výměna vačky? na rok staré motorce?a po 80 hodinách zase novou vačku?? to jsi vyčetl v ABCečku?


servisní manual zde na motorkářích. 80 mth a výměna všech pohyblivých částí v motoru

(reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 15:35 | Nahoru | #13

Dolph-cz píše: výměna vačky? na rok staré motorce?a po 80 hodinách zase novou vačku?? to jsi vyčetl v ABCečku?


cos čekal od ostrého crosu že tam bude navěky?

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 16:22 | Nahoru | #14
Mi osobne pripada pro rekreacniho mrdala jako jsem ja po 80 mth delat cely novy motor zbytecne.. :)

Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 16:46 | Nahoru | #15
Hlavně toho kluka neplašte nebo se dá na rogalo...

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 17:01 | Nahoru | #16
neznam nikoho kdo by měnil v 80 mth vačky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 18:45 | Nahoru | #17

vena80 píše: neznam nikoho kdo by měnil v 80 mth vačky...


podle toho ty motorky taky vypadají .koupíš to po takovým rekreačním jezddci a hnedka jsi o 20 k chudší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 18:58 | Nahoru | #18

ja1 píše: servisní manual zde na motorkářích. 80 mth a výměna všech pohyblivých částí v motoru



a to že nemáš mluvit sprostě a spousty jiných věcí si četl taky?

tohle jsou příručky při použití opravdu závodním a ještě jsou i částečně alibistické-výrobce tím chce říct,že 80 hodin s tím můžeš jezdit závody bez starostí a pak by bylo dobré to vyměnit-pokud chceš mít jistotu.na světové úrovni už na jistotu jet musíš...

v praxi při hobby motokrosu se konkrétně vačka nemění snad "nikdy",rozhodně běžně vydrží několik stovek hodin...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:02 | Nahoru | #19

MX-daniel píše: Mi osobne pripada pro rekreacniho mrdala jako jsem ja po 80 mth delat cely novy motor zbytecne.. :)


každý sám strůjce štěstí svého...40mth kontrola 80mth výměna. pak jen modlidba at vydrží

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:09 | Nahoru | #20

Dolph-cz píše: a to že nemáš mluvit sprostě a spousty jiných věcí si četl taky?

tohle jsou příručky při použití opravdu závodním a ještě jsou i částečně alibistické-výrobce tím chce říct,že 80 hodin s tím můžeš jezdit závody bez starostí a pak by bylo dobré to vyměnit-pokud chceš mít jistotu.na světové úrovni už na jistotu jet musíš...

v praxi při hobby motokrosu se konkrétně vačka nemění snad "nikdy",rozhodně běžně vydrží několik stovek hodin...


je to o opotřebení a jestli ten motor jede závodník nebo laik je úplně jedno ..i když závodník tomu ublíží asi méně

(reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:11 | Nahoru | #21

ja1 píše: každý sám strůjce štěstí svého...40mth kontrola 80mth výměna. pak jen modlidba at vydrží



ale hovno...

ty máš motorku?měníš vše podle manuálu?abych ti nepřijel zkontrolovat toho fichtla,nebo tu krosu co jsi onehda prodával.....

nevím proč tu píšeš takové hovadiny,tímhle mu moc nepomůžeš.to je asi jak to téma,kde tvrdíš,že blbé víko motoru,nebo olejová vana nejde nikdy zavařit,že to vždycky začne téct...

tvoje názory jsou často .....nebudu to ani psát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:14 | Nahoru | #22

ja1 píše: je to o opotřebení a jestli ten motor jede závodník nebo laik je úplně jedno ..i když závodník tomu ublíží asi méně



no,další pecka
ty si fakt tak hloupý,že si tohle myslíš?

i výrobce udává servisní intervaly podle toho v jakém režimu je stroj používán,ale né,podle tebe-žádný rozdíl....

oprava: né žádný rozdíl,při závodním použití vydrží motor déle,než u hobíka......ty jsi marný.

Naposledy editováno 26.12.2013 19:16:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:27 | Nahoru | #23

ja1 píše: podle toho ty motorky taky vypadají .koupíš to po takovým rekreačním jezddci a hnedka jsi o 20 k chudší

Však nekupuj a kup si novou Takže na soutěžích když přejížděj RZty na RZtu zase všechno měněj? Pouč mě prosím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:32 | Nahoru | #24

ja1 píše: je to o opotřebení a jestli ten motor jede závodník nebo laik je úplně jedno ..i když závodník tomu ublíží asi méně

Závodník třeba řadí bez spojky a mrdá to tam pod plným plynem a ublíží tomu prej méně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:32 | Nahoru | #25
Dolph-cz> zřejmě máš patent na rozum....je svoboda a mužu se snad vyjádřit...motorkama se živím 30 let a věř nebo ne píšu jen to ,co jsem zažil a vyzkoušel.

(reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:35 | Nahoru | #26

justyn píše: Však nekupuj a kup si novou Takže na soutěžích když přejížděj RZty na RZtu zase všechno měněj? Pouč mě prosím


soutěžák a cros ??? přečti si napřed něco o motorech než se pustíš do debaty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:37 | Nahoru | #27

justyn píše: Závodník třeba řadí bez spojky a mrdá to tam pod plným plynem a ublíží tomu prej méně


představ si že ty převody jsou na to udělaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:40 | Nahoru | #28

ja1 píše: Dolph-cz> zřejmě máš patent na rozum....je svoboda a mužu se snad vyjádřit...motorkama se živím 30 let a věř nebo ne píšu jen to ,co jsem zažil a vyzkoušel.



tak se podle toho chovej.

já fakt nepochopím jak tady může potom psát takové věci!
když se oháníš manuálem,tak si jich pár přečti,rozdíly dle jízdního režimu tam určitě najdeš.

stejně tak s tím svařováním hliníku-tušíš vůbec,že se svařujou i takové věci jako je hlava motoru?ta je v oleji pořád,k tomu vysoké tlaky a teploty-a dají ti na to i záruku!ale ty si stejně meleš svou,je to mastné to zavařit nejde cituju:

...viděl jsem spousty zavařených bloků,van ,karterů a fungovali max 2 měsíce než se olej prosákl....

(reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 19:42 | Nahoru | #29

ja1 píše: představ si že ty převody jsou na to udělaný



udělaný???

ano jsou tam zesílené kola,aby tohle to zacházení vůbec vydržely,ale pokud budeš mačkat při řazení spoju,tak ta převodovka rozhodně vydrží déle-ale podle tebe,né,vysype se dříve..

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012

26.12.2013 v 20:00 | Nahoru | #30
se tady nervuju,ale na otázku tématu jsem neodpověděl....

takže-jak moc dobrý ten kluk byl?uměl za to potáhnout?

u 250tky je problém,že je ten motor fakt dost nabušený a vyžaduje častější servis,než třeba 450tka.

pokud to normálně staruje i za tepla,nic tam neklepe,tak je to relativně OK.
ale každopádně:kontrola ventilové vůle je "maličkost" to určitě udělej co nejdříve,měla by se kontrolovat +- co 15-20 hodin.dejme tomu každou druhou výměnu oleje.pokud se ti ale bude zdát,že to nějak hůře startuje,nebo cvaká,kontroluj okamžitě.

dále by to chtělo minimálně zkontrolovat(přeměřit) píst a i když by nemusel být ještě úplně mimo,tak ho asi rovnou i vyměnit-ono jen samotné těsnění pod hlavu atd. stojí celkem ranec,takže dělat to o měsíc později je neekonomické.

podle toho v jakém bude ten píst stavu si +- uděláš nějaká obrázek,kdy ho příště zase vyměnit.

tohle by jsi měl určitě naplánovat někdy v zimě,ať máš motorku na sezónu nachystanou.

zatím je venku krásně teplo,osobně bych ještě něco málo pojezdil a až nasype sníh,tak to kuchnul...

samozřejmě při rozebírání zkontrolovat co jde,to je logické...

bavíme se o hobíkáření,kdo závodí dělá všechno častěji..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Výměna ojnice na ktm sxf 250 2010 KTM 250 SX-F velký_hovno 1 6.6.2023 v 18:46 krokoš
nejde do otáček KTM 250 SX-F ThSwen 6 17.5.2023 v 18:33 ThSwen
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist