karburator je zalepeny zelenym povlakem ktery jde dolu poradne jen mechanickym zasahem, coz samozrejme u kanalku neni docela mozne. povlak je podobny měděnce, hadyrkou dolu nejde, opravdu seskrabat. primo rozpoustece a cistice karburatoru od benzinovych usazenin jsem zatim nezkousel, jelikoz benzinova usazenina je lepkava, a tak necekam ze by spray zabral.
neznate nejaky vhodny opravdu vyzkouseny pripravek? ultrazvuk je pro me momentalne jak casove, tak vzdalenostne nedostupny. prosim budu rad za kazdou radu k tomu stroji na tema karburator a vseobecne problemy s ozivovanim.
dekuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oziveni, cisteni karburatoru a dalsi
Mr.Magor-638S píše: nevim jak to maji nove masiny, ale ta jehla je hlinikova a ma akorad gumovou spicku. asi jsem mic zvyklej na ceny ND pro jawu...
no to jo... ono teda nebudu je hajit, jejich vyrobni naklady jsou jinde, ale nahradni dily je dobrej kseft, dneska kdy cenu finalniho vyrobku sundala konkurence na hranici ziskovosti je ten trh s dilama pro vyrobce dobrej kseft... zas na druhou stranu sam to za lepsi strany nevyrobis, kdyz budes tesneni strihat, stravis na tom tolik casu ze delat to cim se zivis vydelas na dve tesneni.....
assassin píše: no to jo... ono teda nebudu je hajit, jejich vyrobni naklady jsou jinde, ale nahradni dily je dobrej kseft, dneska kdy cenu finalniho vyrobku sundala konkurence na hranici ziskovosti je ten trh s dilama pro vyrobce dobrej kseft... zas na druhou stranu sam to za lepsi strany nevyrobis, kdyz budes tesneni strihat, stravis na tom tolik casu ze delat to cim se zivis vydelas na dve tesneni.....
proto je nejlepsi co jde delat v pracovni dobe
ale to neresi to ze si stejne nevyrobi ventil
1 reakcí na tento příspěvek oziveni, cisteni karburatoru a dalsi
to ta tycka urcite nejde rozhejbat?
assassin píše: magor: teoreticky mas pravdu, taky jsou plovakovy ventily ktery tu pruznou tycinku nemaj a funguji, ale pochybuju ze tam japonec narval odpruzenou tycku jen tak... tipuju ze to ma neco spolecnyho se spolehlivosti, zasekavani ventilu/plovaku nebo s prodlouzenim zivotnosti sedla.
to ta tycka urcite nejde rozhejbat?
co jsem čet je kvuli vibracím, neničí se tak ta dosedací plocha ale co je na tom pravdy nevím
Mr.Magor-638S píše: jawarmaniak » to je strasnej ranec a co me hlavne sokuje, za nic. oni chtej za 2 o krouzky, ktere navic v karburatoru vubec nemam, papir plovakovky a jehlu benzinoveho ventilu ventilu 360kč, to je 1450kč za nic a jeste k tomu ani nevim jestli to bude i pro tu 500.. ja vim ze jsou velmi podobne, ale 550 ma psanych 37KW a 500 ma psanych 40KW takze bych ten rozdil videl u karbu :((((
vydriduchove..
500vka má tuším vyšší kompresní poměr. Proto vyšší výkon. Karby by měly být stejný (Trysky možná ne). O-kroužky tam mít musíš. A pokud ne, tak je to špatně (těsnění šroubků a propojovacích trubiček.
http://www.mtsac.edu...Rebuild_Tutorial.pdf
Naposledy editováno 20.01.2013 18:20:31
Ale objevil jsem toto:
http://www.xj4ever.c...%20fuel%20levels.pdf
Naposledy editováno 21.01.2013 13:51:12
1 reakcí na tento příspěvek oziveni, cisteni karburatoru a dalsi
s ulozenim jehel (vstup benzinu se sitkem) jsem slusne vydrbal :D bylo to vyzrane do hloubky a povrch byl hodne zvrasneny a jehly se v tom zasekavaly, tak je cekala lazen v octu, pak neutralizace.. vyrobil jsem si dreveny kolik uplne na milimetr presne do nej (do mist kde beha jehla), nanesl TEMPO, dal do vrtacky a valil :D vysledek je neuveritelnej. podobne jsem zabrousil i dorazy pro jehely a je to super, tesni to, krasne to v tom chodi a co je hlavni, muzu si udelat dalsi puntik :))
apropo, o ten ultrazvuk bych casem zajem mel, ale nemam predstavu kdo to dela a za kolik..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|