globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Faktura PPT Moto Olomouc
17.12.2013 v 19:22
Tak jsem vám tu naskenoval fakturu ze servisu,chtěl bych znát váš názor zda je to cena přijatelná bo přemrtěná.
Jen pro info jedná se o Hondu VFR800 VTEC ročník 2005 bez ABS , najeto 30. 090 km.
Pokud to někdo z vás neotevře tak pro shrnutí, nechal jsem vyměnit olej ve vidlích + gufera, mot. olej, brzdová a hydraul.kapalina, přední brzdové destičky, vzduchový filtr a teď asi to nejdražší seřízení ventilů - výměna 2ks zdvihátek. Celková cena 13.600 kč
Výčet je požehnanej,tak doufám,že začínám s motkou od nuly.
Díky za komentáře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 10:16 | Nahoru | #61

Dave81 píše: já to myslel ale tak, že zatímco v hospodě máš v ceníku pivo/polívku/flákotu, tak v servisu tam máš hodinovou sazbu práce!!! A pokud v tý sazbě nalívá olej, kterej jsem já přivezl, nebo pro kterej si došel do skladu by mu mělo být jedno. Píšu teda jen z teoretickýho pohledu, já po několika ukrutných zkušenostech servisy nenavštěvuju.


Jedno mu to rozhodne neni, protoze na tom oleji ve skladu ma marzi. Stejne jako ten hospodsky ma marzi na pivu. Nevidim v tom rozdil. Servis ma ceny rozepsane za praci zvlast a za material zvlast, v hospode to mas vsechno v jednom. Existuji na svete zeme, kde mas i v hospode rozepsane ceny na material a sluzby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 10:35 | Nahoru | #62
t_freedom> A tady jsem mohl napsat 36 tis. km pak by to bylo 3:0

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 10:51 | Nahoru | #63

Medved píše: Jedno mu to rozhodne neni, protoze na tom oleji ve skladu ma marzi. Stejne jako ten hospodsky ma marzi na pivu. Nevidim v tom rozdil. Servis ma ceny rozepsane za praci zvlast a za material zvlast, v hospode to mas vsechno v jednom. Existuji na svete zeme, kde mas i v hospode rozepsane ceny na material a sluzby.



Já ti neberu Tvůj úhel pohledu. Samozřejmě že servisák je radši, když si u něj necháš udělat práci a ještě Ti přitom může prodat materiál, na kterym má marži. To já naprosto chápu. Ale pokud ti to podá jako nutnost (vyměnim ti olej jen když ho koupíš u mě, vyměnim ti blatník, jen když ho koupíš u mě....) tak se okamžitě stavim na zadní. PROČ? Chci po něm přece provést servisní úkon!!! Ne nakoupit materiál! A za ten servisní úkon jsem ochotnej platit dle sazby v jeho ceníku. Beru cokoli opodstatněného - třeba že odmítne jakkoli ručit za mnou dodaný díl k namontování, že to třeba i odmítne namontovat (ale musí to podložit nějakym rozumnym argumentem - tenhle čínskej blatník nebude pasovat, je to zbytečná práce za kterou mě nakonec pomluvíš, nebo tenhle olej neodpovídá specifikaci, to si na triko nevezmu....) - samozřejmě to musí být pravda.
Prostě si myslim, že servisy by se měly živit servisní prací a ne prodejem předražených olejů a dílů, který Tě nutěj koupit. Napsal jsem to asi kostrbatě, ale snad je z toho zřejmý jak to myslím.
Když si pozvu domů obkladače, tak mi taky necpe předražený obkladačky "od něj".....

E: jinak myslim (doufám) že existuje dost servisů, který nemaj problém udělat co po nich chceš a neodírat lidi na výše uvedenym, a každej má právo volby.... Jak jsem už zmínil, já v servisy důveru totálně ztratil, takže se snažím je nevyužívat, ale je to i o tom, že mám možnost (kámoše) vybrat si jinej způsob. To každej nemá...

Naposledy editováno 19.12.2013 11:00:00

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 11:37 | Nahoru | #64
Váňa> jasan já už bych byl po čtvrtý v servisu
...ale,to už za sebou ty taky budeš mít 4.servisní prohlídku a valem se blížit k pátý

Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 12:22 | Nahoru | #65
Cena ok, ale já bych to za to nedal, protože bych si to udělal v práci sám, pouze za matroš...

1 reakcí na tento příspěvek Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 12:28 | Nahoru | #66
..tak "matroše" se ti zachtělo

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 12:35 | Nahoru | #67

ThomsonMotorson píše: ..tak "matroše" se ti zachtělo



...jojo, za "matroš" bych tak leccos udělal

Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 13:03 | Nahoru | #68
M-marihuana
A-alkohol
T-tabák
R-rum
O-opiáty
Š-šlupky(peníze)

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 14:04 | Nahoru | #69
mvmoto> ja daval do autorizovaneho servisu prezout gumu, cena dohodnuta predem (jelikzo se mi zdala podezrele dobra na tento servis tka jsem to tam dal) pozdeji mi volaji ze mam v zadnim gume dusi jestli o tom vim. rikam, pokud bude guma tesnit a nebyla tam kvuli rafku tak dat klasika bez duse... (jeste me upozornili ze se servisakovi nezda ze mam asi v coudu loziska v krku rizeni) jdu si pro motorku platim o 400,- vic,protoze preci si mysleli ze jim donesu jen kolo a ne ze ho budou sundavat z motorky. "novy" ventilek co mi tam dali mi v madarsku na dovolene malem ulitl jak byl ztrochniveli ( na presdrzku)....no a to podezreni na lozisko v krku rizeni bylo to ze sem mel vic nastaveny tlumic rizeni (ktery jsem si schvalne daval vic na tuho, pac jsem to chtel odzkouset jak se s tim bude jezdit

2 reakcí na tento příspěvek Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 14:07 | Nahoru | #70
PS pridam dotaz do pranice: pro ty kdo si retezovku meni sami kolik vas to stoji za material? ja na t-catu 600 daval do "garazoveho" servisu a platil dle me prijatelne 3000,- se vsim. / naopak kolik vas to stoji v servisu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 14:22 | Nahoru | #71
enusim2> co takhle typ a značka řetězu, počet článků, značka koleček atd...

D.I.Dčko 525(standard s Xkama), 104 článků - kolečka v sadě D.I.D. (15/42) do 4700CZK
EK chain 525 (Zlatej s dvojitejma Xkama), pastorek JT a rozeta TSS (14/43) - do 5500CZK

práce na hoďku - cca.500CZK...

Naposledy editováno 19.12.2013 14:22:41

Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 15:07 | Nahoru | #72
Tak já se teda taky vyjádřím když jsem z Olomouce

Ja platil v PPT za:

retezovou sadu DID 122-912 na Yamaha XT660 3,500,-
za material a práci 870,-

Celkem 4,370,-

nic moc, příště měním sám

Naposledy editováno 19.12.2013 15:08:59

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 15:33 | Nahoru | #73
t_freedom> to je jasne ale orientacne..to same u zakladatele vlakna nevime treba brzdy,tam u top znacek je cenovka aspon jednou tak vetsi nez u beznych desek..ale treba 6 za retez by se mi zdalo moc ale koelm 3-4,5 tis dle znacky ( a pak samozrejme pocet clanku) je dle me ok cena a nebyl by to duvod zakladat vlakno....za 6tis uz bych vahal :D

Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 20:03 | Nahoru | #74
Cena je to normalni, nejvic by byla vypovidajici hodinova sazba...

Cena dilu je o tom jak se na to clovek diva.

Doma v garazi dily cca 6500,- prace 0,- :)

Kdybych to mel nekomu delat za praci si ty 4000,- vezmu

2 reakcí na tento příspěvek Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 21:03 | Nahoru | #75
Vidím, že místní odborná veřejnost se opět vyřádila. Zvláště komentáře odborníků, kteří VTEC viděli s bídou na fotce mají svou nedocenitelnou hodnotu.
V prvé řadě - cena prací za 13 tis., tak jak byly uvedeny, nejen že není přemrštěná, ale prakticky hraničí s charitou.
Mara VFR zde odhadl cenu dílu na 6500 kč, což je myslím velmi dobrý odhad. Můžeme se tady dohadovat o stovce za litr oleje, ale jinak to sedí.
Zbývá 7 tis za práci, což je myslím velmi slušná cena. Popis, co obnáší udělat ventily na VTECu je na VFR stránkách v sekci návody a technika. Rozhodně to není práce na dvě hodiny, jak si zřejmě někteří myslí. Osobně mi nepřijde přemrštěná cena 7 tis. jen za ty ventily. A tady byla ještě navíc vyměněna kapalina ve spojce, v brzdách, olej v tlumičích. Vzduchový filtr nepočítám, to je s ventilama při jednom.
Poznámka Freedoma o vahadlech (dvou), které stojí kolem litru na ebayi. Do toho bych šel. Problém je, že VTEC nemá vahadla, ale zdvihátka, kterými se zároveň seřizují vůle. Proto se musí měnit, i když je to jinak prakticky nezničitelná součástka. Je to bohužel poměrně drahé řešení, ale z hlediska konstrukce jej Honda vyhodnotila jako nejlepší. Na druhou stranu, jednou seřízený VTEC následně vydrží poměrně dlouho. Nemám zase najeto tolik, abych mohl dělat hlubší závěry. Ale zdvihátko, které jsem měnil ve 48 tis. km se následujících 50 tis. km nehlo.
Bohužel konkrétně VTEC patří mezi servisně dražší modely a co tě dříve či později nemine, jsou rozvodové řetězy, napínáky a alternátor. Výměna řetězů tě vyjde finančně stejně jako ventily. Je to prakticky stejná práce a je dobré to dělat zároveň. Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj.

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 22:33 | Nahoru | #76

scalla píše: Vidím, že místní odborná veřejnost se opět vyřádila. Zvláště komentáře odborníků, kteří VTEC viděli s bídou na fotce mají svou nedocenitelnou hodnotu.
V prvé řadě - cena prací za 13 tis., tak jak byly uvedeny, nejen že není přemrštěná, ale prakticky hraničí s charitou.
Mara VFR zde odhadl cenu dílu na 6500 kč, což je myslím velmi dobrý odhad. Můžeme se tady dohadovat o stovce za litr oleje, ale jinak to sedí.
Zbývá 7 tis za práci, což je myslím velmi slušná cena. Popis, co obnáší udělat ventily na VTECu je na VFR stránkách v sekci návody a technika. Rozhodně to není práce na dvě hodiny, jak si zřejmě někteří myslí. Osobně mi nepřijde přemrštěná cena 7 tis. jen za ty ventily. A tady byla ještě navíc vyměněna kapalina ve spojce, v brzdách, olej v tlumičích. Vzduchový filtr nepočítám, to je s ventilama při jednom.
Poznámka Freedoma o vahadlech (dvou), které stojí kolem litru na ebayi. Do toho bych šel. Problém je, že VTEC nemá vahadla, ale zdvihátka, kterými se zároveň seřizují vůle. Proto se musí měnit, i když je to jinak prakticky nezničitelná součástka. Je to bohužel poměrně drahé řešení, ale z hlediska konstrukce jej Honda vyhodnotila jako nejlepší. Na druhou stranu, jednou seřízený VTEC následně vydrží poměrně dlouho. Nemám zase najeto tolik, abych mohl dělat hlubší závěry. Ale zdvihátko, které jsem měnil ve 48 tis. km se následujících 50 tis. km nehlo.
Bohužel konkrétně VTEC patří mezi servisně dražší modely a co tě dříve či později nemine, jsou rozvodové řetězy, napínáky a alternátor. Výměna řetězů tě vyjde finančně stejně jako ventily. Je to prakticky stejná práce a je dobré to dělat zároveň. Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj.



(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 23:12 | Nahoru | #77
t_freedom>

Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 00:00 | Nahoru | #78
Tak konečně!Už jsem si myslel že to budu muset napsat ja co v-tec nemam,ale umim číst.Kdyby to uměl někdo z těch frajerů co tu dvě strany píšou plky o předraženejch servisech,ta by věděli že se musí ty zdvihátka měnit při seřízení ventilový vůle.Je to asi jediný moto u kteryho se to takhle dělá,takže se to prostě prodraží.Scalla

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 00:39 | Nahoru | #79

scalla píše: Vidím, že místní odborná veřejnost se opět vyřádila. Zvláště komentáře odborníků, kteří VTEC viděli s bídou na fotce mají svou nedocenitelnou hodnotu.
V prvé řadě - cena prací za 13 tis., tak jak byly uvedeny, nejen že není přemrštěná, ale prakticky hraničí s charitou.
Mara VFR zde odhadl cenu dílu na 6500 kč, což je myslím velmi dobrý odhad. Můžeme se tady dohadovat o stovce za litr oleje, ale jinak to sedí.
Zbývá 7 tis za práci, což je myslím velmi slušná cena. Popis, co obnáší udělat ventily na VTECu je na VFR stránkách v sekci návody a technika. Rozhodně to není práce na dvě hodiny, jak si zřejmě někteří myslí. Osobně mi nepřijde přemrštěná cena 7 tis. jen za ty ventily. A tady byla ještě navíc vyměněna kapalina ve spojce, v brzdách, olej v tlumičích. Vzduchový filtr nepočítám, to je s ventilama při jednom.
Poznámka Freedoma o vahadlech (dvou), které stojí kolem litru na ebayi. Do toho bych šel. Problém je, že VTEC nemá vahadla, ale zdvihátka, kterými se zároveň seřizují vůle. Proto se musí měnit, i když je to jinak prakticky nezničitelná součástka. Je to bohužel poměrně drahé řešení, ale z hlediska konstrukce jej Honda vyhodnotila jako nejlepší. Na druhou stranu, jednou seřízený VTEC následně vydrží poměrně dlouho. Nemám zase najeto tolik, abych mohl dělat hlubší závěry. Ale zdvihátko, které jsem měnil ve 48 tis. km se následujících 50 tis. km nehlo.
Bohužel konkrétně VTEC patří mezi servisně dražší modely a co tě dříve či později nemine, jsou rozvodové řetězy, napínáky a alternátor. Výměna řetězů tě vyjde finančně stejně jako ventily. Je to prakticky stejná práce a je dobré to dělat zároveň. Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj.



Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 07:58 | Nahoru | #80

Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj


konečně slovo chlapa ...pravda vyšla najevo

Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 08:42 | Nahoru | #81
A Okamura se do diskuse nezapojuje?

Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 12:18 | Nahoru | #82
Nechavala jsem si taky před měsícem sevisovat motorku v PPT a nemůžu si stěžovat. Nechala jsem si zkontrolovat ventily, měnit olej ve vidlích, měnit svíčky(vzhledem k přístupu bych se s tím natrápila), měnit brzdovku, vodu v chladiči.Celkem jsem se dostala na 6800,-(svíčky dle faktury mám za internetovou cenu - tak jak se prodává v českých motoochodech, holt iridia něco stojí). Pro motorku si přijeli a taky mi ji dovezli na místo určení(zadarmo). za serivs zmiňované VFRy za 13 tis mi nepřipadá moc. Nevím jak dotyčný, J
já si např. před servisem motorku odkapotovávám, abych "ušetřila" čas servisáka s mými kapotami...Pro někoho je to šup šup,ale pro mě je to taky nějaká hoďka práce sundat a nandat...
Jinak naporstý souhlas scalla!

1 reakcí na tento příspěvek Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 12:44 | Nahoru | #83
Neda fakturu a neodpovida, vidim v tom jen planou pomluvu.

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 12:49 | Nahoru | #84

MARTlN píše: Neda fakturu a neodpovida, vidim v tom jen planou pomluvu.



asi máš pravdu, že by někdo od Pavelky, ani bych se nedivil

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 21:27 | Nahoru | #85
enusim2> Ahoj tak u nás v servise bys zaplatil cenu sady viz motoretezy.cz + 350 prace (350/1hod)

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 21:33 | Nahoru | #86
-HARYS-> dobrý,máš pravdu také se mi zdá že co servis to zloděj..

Faktura PPT Moto Olomouc

21.12.2013 v 13:37 | Nahoru | #87
http://www.hondavfr....2-vfr800vtec-ventily

Naposledy editováno 21.12.2013 16:30:41

1 reakcí na tento příspěvek Faktura PPT Moto Olomouc

21.12.2013 v 14:18 | Nahoru | #88
ad 1st - enusim, osobně jsem si měnil ventilky na autě a do 3 měsíců bylo po nich, asi šmejd, ke zbytku se nedvyjádřím, nebyl jsem u toho, nevím co jste měli domluvené

ad 2nd - bulldogbiker - a nezakážeme ty servisy - co tady tak čtu jsou s nima jen problémy

ad 3rd - fandakk - to co je u ohc motoru mezi vačkou a ventilem je zdvihátko - hrníčkové zdvihátko - snad si nemyslíš, že je to dvoutakt.

Panebože za co?

Naposledy editováno 21.12.2013 14:19:21

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

21.12.2013 v 18:27 | Nahoru | #89

mvmoto píše: ad 1st - enusim, osobně jsem si měnil ventilky na autě a do 3 měsíců bylo po nich, asi šmejd, ke zbytku se nedvyjádřím, nebyl jsem u toho, nevím co jste měli domluvené

ad 2nd - bulldogbiker - a nezakážeme ty servisy - co tady tak čtu jsou s nima jen problémy

ad 3rd - fandakk - to co je u ohc motoru mezi vačkou a ventilem je zdvihátko - hrníčkové zdvihátko - snad si nemyslíš, že je to dvoutakt.

Panebože za co?


evidentně,tě baví poučovat to co je ohc motor ví snad každej,ale ty jsi označil ohv za dvoutak,tak to napiš někomu kdo má harika,jinak ohv je vačka v bloku motoru nebo na klikovce a zdvihátky přes vahadla - koníky na kterých se šteluje vůle otevírají ventily,pak máš ještě rozvod SV, ano z klikovky převodem 2:1 máš recht,čau měj se
http://www.autoznalo...ladni-rozdeleni.html

Naposledy editováno 21.12.2013 20:59:40

Faktura PPT Moto Olomouc

21.12.2013 v 19:03 | Nahoru | #90
Milý Fando.
OHV je zkratka pro over head valve, nemá to nic společného s umístěním vačkového hřídele (byť vačka je umístěná v bloku motoru), ale s umístěním ventilů.

Vačku přímo na klikovém hřídeli bych moc rád viděl, jak řeší převod 2:1?

Neoznačil jsem OHV za dvoutakt, pouze jsem narážel na elementární neznalost rozvodu OHC, kdy drtivá většina DOHC motorů zdvihátka používá. Takovému nesmyslnému až absurdnímu přirovnání se říká nadsázka a bohužel jsi to nepochopil.

Tak tedy, vysvětlím: Pokud někdo neví, kde hledat u OHC zdvihátko, pak by mě nepřekvapilo, kdyby nerozeznal dvoutaktní vs čtyřtaktní motor.

Motorku nemám, ani jednu. Fakt, dojeď se podívat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist