http://www.amkhorice.cz/forum/topic398-informace-narodni-licence-typ-c.html
A nejlépe také absolvovat:
jezdecka-skola-prirodnich-okruhu
Naposledy editováno 03.11.2011 16:29:43
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
Licenci typu "C" nelze získat pro silniční závody "rychlých motorek" jak je v textu odkazu uvedeno. Honza asi neumí číst.
Mimo to Jezdecká škola přírodních okruhů není pro začínající jezdce (nováčky), ale pro jezdce, kteří již v Hořicích startovali a mají zájem se dovědět něco víc o specifikách přírodních okruhů - speciálně hořického.
Nechápu proč tady někteří z Vás neustále prezentujete mylné informace, místo aby jste zájemce odkázali kontaktem na některé SMS.
Ocelík
SMS Hořice
Dusms píše: Skoty informaci jak získat licenci dostaneš na některém ze Středisek Motocyklového Sportu (adresy a kontakty jsou na webu AČR). Pokud máš zájem kontaktuj SMS Hořice "tel.733 575 051, kde dostaneš kvalitní informace. To co tu prezentuje Honza je nesmysl.
Licenci typu "C" nelze získat pro silniční závody "rychlých motorek" jak je v textu odkazu uvedeno. Honza asi neumí číst.
Mimo to Jezdecká škola přírodních okruhů není pro začínající jezdce (nováčky), ale pro jezdce, kteří již v Hořicích startovali a mají zájem se dovědět něco víc o specifikách přírodních okruhů - speciálně hořického.
Nechápu proč tady někteří z Vás neustále prezentujete mylné informace, místo aby jste zájemce odkázali kontaktem na některé SMS.
Ocelík
SMS Hořice
Já to neštudoval doslovně - prostě jsem mu poslal odkaz na informace - je tam i to číslo co ty uvádíš!
A mimoto: "Jezdecká škola přírodních okruhů není pro začínající jezdce (nováčky)" nikdo netvrdil že je to pro nováčky....
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
Jelikož se tento zájemce dotazuje jakým způsobem lze licenci získat, tak ji doposud asi nevlastnil a tudíž "je nováček", na kterého se jezdecká škola v Hořicích nevztahuje.
Stejně tak KTM 96, není pravda, že si musí zájemce zažádat o licenci až po absolvování jezdecké školy. Žádost si zájemce podá už nyní prostřednictvím SMS a po absolvování jezdecké školy mu je školou vystaven doklad, kterým se na SMS prokáže a je mu předána licence, kterou již má vyřízenou. Nepamatuji se, že by někdo školou neprošel, tak nevidím důvod, proč o licenci nepožádat hned.
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
Přesto že zatím jsou dohady, kdo má autoritu a právo vystavovat licence nemusíš mít obavy. Žádosti budou zpracovány a jejich odeslání proběhne až bude jasné, kdo licence vystaví. Tudíž nehrozí jak se mluví, že Ti vyřídíme licenci a pak si budeš muset zaplatit novou "jinde". Licence platíme, až je dostaneme.
Dusms
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
2 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
K AKRO - ano, je to hluboká pravda, ale musíme to brát jako třídu, která je ideální pro začínající jezdce. Vždyt ty motocykly se cca od roku 1995 nevyrábějí a v Německu to jede dokonce jako třída už při veteránských závodech. Ale jsou to stroje, které lze sehnat za relativně dostupné peníze, provoz taky se dá ufinancovat, jízdní vlastnosti dobré, agresivita mírnější. Ten twin je taky na začátek dobrá motorka, ale řekl bych že je těžší, méně obratná a dražší, u mona musí člověk být i dobrý technik a mít technické zázemí. Já beru třídu 400 jako prostředek pro výkonnostní sport, pro tu širší základnu.
Naposledy editováno 01.12.2013 22:24:34
1 reakcí na tento příspěvek Jak získat závodní licenci na přírodní okruhy
lehovec píše: 400 ccm pojedou v rámci Cams 2x Brno, Kopčany, Kyjov, Dymokury, Těrlicko, takže licence Cams
K AKRO - ano, je to hluboká pravda, ale musíme to brát jako třídu, která je ideální pro začínající jezdce. Vždyt ty motocykly se cca od roku 1995 nevyrábějí a v Německu to jede dokonce jako třída už při veteránských závodech. Ale jsou to stroje, které lze sehnat za relativně dostupné peníze, provoz taky se dá ufinancovat, jízdní vlastnosti dobré, agresivita mírnější. Ten twin je taky na začátek dobrá motorka, ale řekl bych že je těžší, méně obratná a dražší, u mona musí člověk být i dobrý technik a mít technické zázemí. Já beru třídu 400 jako prostředek pro výkonnostní sport, pro tu širší základnu.
Ano, třída 400 ccm by byla opravdu moc dobrá pro začínající jezdce, v sérii to mělo okolo 75-80 koní, bohužel je to více než 17 let, co se čtyřstovky nevyrábí a to je škoda. Pokud by se to naladilo přes 90 koní, bylo by to pěkné svezení a pro mladé jezdce skoro ideální nářadí! Pokud by se to tady přece jen nějak rozjelo, obávám se, že by to dopadlo jako s Twiny, původní myšlenka levného závodění, by asi taky nevyšla a díky různým úpravám na motoru a podvozku, by to dost zdražilo, podle toho, kdo by tam mohl nasypat peníze a vyrovnanost závodního pole by byla ta tam.
Naposledy editováno 02.12.2013 00:10:02
Co se týče náročnosti pořízení, nemyslím si, že by byl Twin dražší, protože starší ročníky se dají koupit vcelku levně, nemluvě o lehkých havárkách, které jsou na přestavbu ideální.
Zda se pojede pod AČR třída 400ccm je na rozhodnutí VV SZM. Moje zkušenost je bohužel ta, že pokud se jezdec nedokáže prosadit v některé z klasických tříd, tak si prosadí jinou, aby měl šanci dostat se na bednu, nebo body. Důkazem je počet startujících v těchto třídách, který nebývá vyšší než deset a pak pořadatel je musí s někým spojit. To aby měl divák "větší přehled" kdo se na trati pohybuje. Je to ale otázka názoru. Každá třída se dříve, nebo později rozdělí na ty co chtějí jet špičku a ty co se chtěj jen vozit.
Tak to mě pobavilo
Prosadil ji proto, aby se kluci, kteří nemají peníze svezli na uzavřené dráze a nepozabíjeli se v provozu.