Téma: nehodová služba sro- zkušenosti a varování
 
2.3.2011 v 10:37
Má někdo nějakou bližší zkušenost s touto slavnou společností? Potkalo mě nemilé, osoba mně blízká minulý rok způsobila lehkou nehodu v autě. Nedobrzdila a ťukla do auta před sebou. To mělo vzadu kouli, nějaký starý nissan almara. Na místě normálně sepsán protokol o nehodě atd., vše v pořadku, vina jasně na straně mé blízké osoby...
Co se nestalo, hned po nehodě se na místě zjevil chlap na zlato-oranžové Kawě versysu (bylo to v Brně, pokud to čtě, tímto ho zdravím a doufám že je mu samotnýmu ze sebe špatně pro koho dělá) a hned nabízel "služby vyřízení nehody, vše zdarma". Samozřejmě byl mnou poslán do..., teda jeho služby byly odmítnuty
Takže vše v pořádku, naše škody na autě dalekosáhle nejvyšší, on měl pár škrábanců, ani mu nárazník nešel dolu.
No a po roce přišel domů dopis se zeleným pruhem (nové označení soudní obálky). A v něm překvapení jako svině- elektronický platební rozkaz na 43 tisíc!
Milá nehodová služba s.r.o. dle údajů v tom odkoupila od nabouraného chlapa pohledávku za nehodu, od naší pojišťovny z pov. ručení vytáhla přes 70!!!! tisíc a na nás požaduje dalších 43.
To mě pěkně nadzvedlo, takže tímto varování pro všechny, aby tyhle hajzly hnaly bičem od svých dveří a čehokoliv.
Vymáhají něco na co nemají právní nárok, k tomu je podezírám z pojistného podvodu, protože ta almera v době nehody měla s bídou hodnotu 80 tisíc celá...
No radost, při představě že takovýhle platební rozkaz přijde domů nějakýmu vesnickýmu strejdovi, který netuše která bije a že se proti tomu dá bránit zaplatí 40 litrů, se mi dělá zle...
Tak jen ať víte, jak se v ČR dá taky "podnikat"...

1. aktualizace stavu:
Byl úspěšně podán odpor proti elektronickému platebnímu rozkazu, pak došla výzva k vyjádření se k žalobě. Ta se psala trochu špatně, protože všechny výjádření se k žalobě co jsem doposud psal byly opravdu reakcí na žalobu podloženou nějakými důkazy, ne na snůšku konstatování kategorie "zaplať protože my to řekli", na to se smysluplně reaguje fakt těžko.

Nicméně dílo se zatím podařilo a v listopadu nás čeká první soudní jednání, tak jsem zvědavý jak to bude vypadat tam. Ale jsem velmi zvědavý, čím vlastně zkusí argumentovat, protože jejich nároky byly rozebrány jeden po druhém.

2. aktualizace stavu:
Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...

3. aktualizace: (v prvé řadě zdravím čtenáře z řad Nehodové služby s.r.o., kteří jak jsem se dozvěděl jsou pilnými studenty tohoto vlákna a brečí potom u vedení- nevyjádříte se mi sem také? )
Tak včera proběhlo další soudní jednání. Nepřineslo nic nového, jen komedii co se týkala výslechu svědka, jemuž bylo nabouráno to vozidlo, z nějž pak pohledávku odkoupila nehodová služba. Abych to shrnul (poté zde dám scan, ať se každý pobaví...), otázky na pána směřovaly do roviny toho, zda je opravdu pravda trvzení nehodové služby, že si byl plně vědom pronájmu ceny náhradního vozidla apod a zda tu cenu opravdu platil. Tak dle svých odpovědí pán opravdu platil tu cenu, v hotovosti Na otázku, zda předem věděl cenu pronájmu řekl že ne. Ale prý tam přijel a na místě zaplatil. Následoval dotaz, zda běžně u sebe nosí 48 tisíc v hotovosti, prostě jen tak. Asi ano.. Jenže je nevybíral ze svého účtu kam mu chodí mzda, protože nedůvěřuje bankám a jejich poplatkům... No v tomhle "důvěryhodném" duchu se táhly celé jeho odpovědi, byl by opravdu špatným klaunem, nehodová služba mu měla lépe vysvětlit jak má odpovídat
No a pak se řešilo proč oprava auta byla tak drahá. Pojišťovna nebyla nějak schopna doložit proč o něco zkrátila plnění na opravu (nechápu proč, asi nedostatečná příprava na jednání), nicméně sranda začala v okamžiku, kdy jsem tedy řekl, že samozřejmě chápeme že cena byla vysoká protože jejich servis (rozuměj bastlířská garáž) nepoužívá nikdy nic jiného než origo náhradní díly Nissan made in Japan. To chápeme. A proto také stačí, že nám krom faktury (které jsme asi měli bezmezně věřit) ukáží i dodací listy od oficiálního dealera originálních náhradních dílů Nissan, které potrvdí, že v daném období fakturované díly od něj taky skutečně nakoupili... však to není problém, kvůli účetnictví se tyto papíry min. 3 roky archivují ne?
A to padla kosa na kámen, chlápek od nehodové služby začal blekovat, jak nemůže přece žádat nějaký servis o spolupráci (najednou to není jejich dlouhodobý smluvní partner, ale nějaký servis...), poté že to vůbec není rozhodné zda ty díly fakt nakoupili, že podstatné je jen to že nám je naúčtovali apod... Perličkou na závěr bylo to, že přišel s revoluční myšlenkou toho, že my máme dokázat že je nenakoupili (protože to tvrdíme, tak je to naše povinnost), né že on bude dokazovat že když je fakturuje, že je taky nakoupil. Holt asi bude nutné změnit zásady občanského práva procesního, nehodová služba na to má asi jiný zlomový právní názor, hele je právní teoretiky 21. století Z jeho chování bylo celkem patrné že do auta origo díly samozřejmě nešly... i když byly úspěšně fakturovány. Říká nehodové službě něco pojem pojistný podvod???
S tímto ovšem neuspěl a dostal od soudu uloženo, že do příštího jednání faktury musí podložit. Já pro změnu musím sehnat ceny pronájmu Nissanu Almery v Brně v autopůjčovně na měsíc, tak jsem zvědavej, zda se dostaneme na částku 48 tisíc jako nehodová služba.

A na další díl napínavého románu se těště po dalším soudním řízení!

P.S. pro čtenáře z nehodové služby: Když už u soudu chcete namítat, že přeci nemůžete vyžadovat doklady od naprosto cizího subjektu apod., tak s ním aspoň nemějte dle webu shodnou adresu

4. aktualizace: Tak a je tu závěr, který bohužel je stručnější a prozaičtější, než jsem čekal. Pojišťovna se zjevně s nehodou službou dohodli, že se to nebude dále pitvat a že bude smír. Hodně nás do smíru tlačila i soudkyně, protože té se za každou cenu zjevně nechtělo meritorně (tj. ve věci, po obsahové stránce případu) rozhodnout. Asi to bylo moc práce, přemýšlení a vůbec nutnost pochopení samotného případu, což bylo očividně dosti nad její síly. Takže jednání zahájilo tím, že soudkyně oznámila, že druhá strana (nehodovka) by se chtěli dohodnout, že nabízí ustoupení 50% nároku a tím to hasne. My to nechtěli, ale zástupce pojišťovny doporučoval, ať na to jdeme. Což o to, nám o nic nešlo, my to platit jak či tak nebudeme a když není podpora ze strany pojišťovny a zároveň nám nešlo o naše peníze, tak bohužel nemám tolik času a chuti docházet pravidelně k soudu, kde soudkyně očividně nechápe ani o co vlastně jde... Proto- dopadlo to smírem s tím, že pojišťovna zaplatila nehodové službě 50% jejich vylhané a z prstu vycucané částky. Dokonce, x měsíců po jednání dokonce stále ani ještě nemáme v ruce usnesení o smíru (tj. soudní rozhodnutí v dané věci). Rychlost naší justice je neuvěřitelná…
A závěr a poznatky?
1) Vždy jděte do soudního sporu, když vám přijde milý dopis s pruhem a elektronickým platebním rozkazem od „bezplatných poskytovatelů služeb“ uvnitř! Hlavně nezapomeňte podat odpor v zákonné lhůtě, jinak Vás nezachrání ani svěcená voda.
2) Nehodová služba v ruce jako důkazy nemá nic. Zcela zjevně žije z toho, že natahuje dobu opravy poškozeného auta a během toho si účtuje půjčovné za náhradní vozidlo v naprosto přestřelené výši, v našem případe to bylo 170% normální denní sazby, srovnání s dlouhodobějším půjčovným, o jakém se v tom případě bavíme, radši ani neuvádím.
3) Další jejich „živobytí“ je diletantsky provedená oprava na autě neorigo dílama, které ale fakturují pojišťovně jako originály, takže pro poškozené - pozor na „překvápka“, která pod kapotou vašeho opraveného miláčka můžete najít.
(tohle není prokázáné na 100% u soudu, ale usuzuju tak z toho, že na jakékoliv žádosti o doložení nákupu těch vyfakturovaných originálních dílů se kroutili jak slizkej had, jak to vůbec není třeba, jak faktury vlastně nemají (zajímalo by mě tedy, jak vypadá jejich účetnictví, finančák by to mohlo docela zajímat  ) a když dostali od soudu pokyn na příští jednání doložit, od koho nakoupili dané originální díly a potvrzení o jejich nákupu, tak se najednou pustili do jednání o smíru, o kterém předtím nechtěli ani slyšet kvůli „medializaci“ tohoto případu zde na stránkách. Jeden by řekl, že mají docela lidově řečeno máslo na hlavě…).
4) No a v neposlední řadě? Zde se jedná o spekulaci, kterou si prostě nemohu na jisto ověřit, ale fakta jsou následující: průběh nehody jsem popsal výše, to nejdůležitější:
- nissan měl vzadu kouli, o kterou si náš peugeot notně pocuchal příď. Peugeot byl schopný vlastníma silama z místa nehody dojet do servisu, ačkoliv byl výrazně poškozenější než nissan. Nissan byl při nehodě popostrčen do auta před ním, o které si tuším lehce pocuchal nárazník, ale nárazník ani z auta nešel dolů, zůstal celý na místě, takže to byl spíš silnější ťukanec, než přímo náraz.
- Naše auto bylo opraveno v originálním oficiálním servisu peugeotu, kde díly neopravují, ale prostě mění za plný originál, tj. je to ta nejdražší možnost opravy, jaká může být. A oprava stála cca 120 tisíc. Výrazně méně poškozený nissan, který v době nehody měl hodnoty max. cca 80 tisíc, byl opraven za bratru 90 tisíc Kč v neorigo autoservisu (dle faktury).
- Dle seznamu opravovaných dílů se prostě nemohu ubránit pocitu, že nissan byl fakturován jako výrazně poškozenější, než co se stalo během nehody (věci typu ohnuté nosníky v zadní části karoserie, tuším snad poškozená nádrž na LPG a její oprava apod…). To když se dá dohromady s tím, že peugeot narazil do koule tažného, která je z oceli a peugeot do ní narazil pouze plastovým nárazníkem a následně si o ní promáčkl měkkoučký chladič z hliníku, to mi prostě nesedí na avizovaná rozsáhlá poškození zadku nissanu. O předku nissanu, který dle oprav měl snad zničený světlomet a x dalších věcí se nebudu vyjadřovat. Na místě nehody to vidět nebylo, ale pozdě bycha honit, neudělal jsem si na místě nehody fotky a tak mám smůlu. Poučení do budoucna… Jak k tomu došlo, nevím. Můžeme spekulovat, že auto bylo před příchodem likvidátora do servisu „doupraveno“, nebo zda likvidátor sám byl „namotivován k optimalizování soupisu poškození“, ale s tím už se nic neudělá. Pro zájemce uvádím pro zajímavost odkaz na § 210 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/2009 Sb.. (a pro čtenáře z řad nehodové služby: zde se jedná pouze o mé osobní spekulace, fantazírování při vzpomínkách atd., tudíž to opravdu na žalobu pro pomluvu použitelné není )
- Last, but not least: úroveň soudu je kapitola sama pro sebe. Tristní, bez zájmu, bez profesionality, nekvalitní vedení jednání, neschopnost logické dedukce, neschopnost byť jen chápat řečené, neschopnost vypořádání se s důkazy. Nelze než připomenout proslavené, smutné, ale pravdivé moudro: „K soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozsudek“…
___________________
Pro úplnost: skrývání příspěvků v tomhle vlákně není cenzura ani nic podobného, jen se snažím skrývat off-topic příspěvky, aby nově příchozí nemuseli číst balast.


Naposledy editováno 05.12.2013 13:49:54

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:43 | Nahoru | #241
mno docela neuvěřitelnej závěr! a jako pojišťovně nevadí vyplacená 50% část údajných nákladů na opravu? nechápu... díky za kvalitní vlákno

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 14:23 | Nahoru | #242
Početl sem si. Že já přeci jen nešel na ty práva .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 14:27 | Nahoru | #243

PetrL3 píše: Početl sem si. Že já přeci jen nešel na ty práva .


Buď rád, protože jinak bych ti povyprávěl jak vypadá pracovní trh v právní oblasti a rychle by tě ta myšlenka hned zas přešla

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 14:43 | Nahoru | #244

Bludevil píše: Buď rád, protože jinak bych ti povyprávěl jak vypadá pracovní trh v právní oblasti a rychle by tě ta myšlenka hned zas přešla



Já bych se tím třeba neživil, dělal bych nějaký blbiny, který mě živí teď, akorát bych se uměl bránit.
A jak se tomu můžu bránit jako člověk co tomu nerozumí? Musím si najmout právníka a toho pak zaplatí kdo? Ten co prohraje? A když se uzavře smír?

Naposledy editováno 27.11.2013 14:43:30

2 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 15:20 | Nahoru | #245
vím o 5 zde registrovaných motorkářích, kteří pro podobný firmy dělají taky.. ať už v plechovce nebo na motorce, bezpáteřní zmrdi to jsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 15:21 | Nahoru | #246

mirazciny píše: vím o 5 zde registrovaných motorkářích, kteří pro podobný firmy dělají taky.. ať už v plechovce nebo na motorce, bezpáteřní zmrdi to jsou


Tak prosím tyto, ať si doma stoupnou před zrcadlo a laskavě si nafackují...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 15:39 | Nahoru | #247

Bludevil píše: Tak prosím tyto, ať si doma stoupnou před zrcadlo a laskavě si nafackují...



Mno, silně pochybuju, že se někdo z nich nestydí se na sebe v tom zrcadle podívat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 15:46 | Nahoru | #248

mirazciny píše: vím o 5 zde registrovaných motorkářích, kteří pro podobný firmy dělají taky.. ať už v plechovce nebo na motorce, bezpáteřní zmrdi to jsou



nicméně o tomto proběhlo několik článků a nedá se asi říct, že všichni jsou takoví zmrdi, jako Nehodová sro....

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 15:58 | Nahoru | #249
Já se v Praze nejvíc bavím tím když zmrdi od nehodovek mají pocit, že ORANŽOVÝ maják jim dává právo přednosti v jízdě.

Ale docela mě překvapilo jak jim lidi uhýbají jako by se jednalo o fízly.

Posledně na mě jeden blikal i dálkovejma to mě nasralo a tak po vzoru ty přestupek tak já taky a šinul jsem se krásných 30km/h

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 16:05 | Nahoru | #250

fockewulf píše: nicméně o tomto proběhlo několik článků a nedá se asi říct, že všichni jsou takoví zmrdi, jako Nehodová sro....


Mas pravdu - nekteri jsou daleko vetsi zmrdi. Treba Andel112 - to jsou opravdu vystavni zmrdi.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 18:38 | Nahoru | #251

Skalik píše: Já se v Praze nejvíc bavím tím když zmrdi od nehodovek mají pocit, že ORANŽOVÝ maják jim dává právo přednosti v jízdě.

Ale docela mě překvapilo jak jim lidi uhýbají jako by se jednalo o fízly.

Posledně na mě jeden blikal i dálkovejma to mě nasralo a tak po vzoru ty přestupek tak já taky a šinul jsem se krásných 30km/h



Přesně Evidentně nechápou pojem vozidlo s právem přednosti v jízdě.

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 21:14 | Nahoru | #252
Soudnictví je v otřesném stavu, stejně jako právnická "čest" a stejně jako je v nedobrém stavu celá společnost.
Jeden skutečný soudní proces co se stal mé osobě blízké: právník se nechal podplatit od protistrany a při posledním jednání byla faktická situace taková, že protistrana měla právníky dva, osoba mě blízká žádného i přes skutečnost, že jednoho si najala a zaplatila(Česká advokátní komora dala jasně najevo, že je to naprosto nezajímá). Bohužel i soudce byl "v kontaktu" s právníkem protistrany a letitý spor ignorováním nevyvratitelných důkazů ze strany soudce dopadl prostě rozsudkem bez možnosti odvolání a to rozhodně ne spravedlivým (Tři odvolání v předchozích stáních proběhla a vždy byl nadřízeným soudem případ vrácen zpět pro závažná procesní pochybení a celý v zásadě fakticky nenáročný soudní spor se táhl krásných 11 let jen proto, že si někdo bláhově myslel, že spravedlnosti se v poměrně jasném případě lze domoci). Je to celé smutné, ale když nejde o život, jde o hov...
(Naštěstí je to celé opět z mé strany jen domněnka a čirá spekulace a nemá to žádnou spojitost s děním v českém soudnictví a úvod ohledně "Jednoho skutečného soudního procesu" je čistě jen pro zaujmutí čtenáře a pro poutavost příběhu.)

Naposledy editováno 27.11.2013 21:33:43

3 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 21:50 | Nahoru | #253
Dost me zamestnalo cteni toho uvodu, takze dalsich 8 stran uz nestiham, tak kdyby ten dotaz padnul tak sorry za opakovani. Jakto ze ten platebni prikaz co prijde od soudu projde na zaklade takovehle debilnich dukazu ?? NEbo proste oni daji navrh na platak a nejakej soudce na to da automaticky razitko ?

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 22:33 | Nahoru | #254

gugo píše:
NEbo proste oni daji navrh na platak a nejakej soudce na to da automaticky razitko ?



Jj, mám pocit, že to tak je...ty jako osoba, která má něco platiti, musíš podat protest-odpor, když ho do nějakého data nepodáš, tak máš smolíka a musíš platit...tohle byla/je běžná praxe těch různých inkasních agentur apod. - soudce dostal balík pohledávek, které ani nečetl (nemá na to ani čas) a hned vydává platební příkazy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 00:24 | Nahoru | #255

gugo píše: Dost me zamestnalo cteni toho uvodu, takze dalsich 8 stran uz nestiham, tak kdyby ten dotaz padnul tak sorry za opakovani. Jakto ze ten platebni prikaz co prijde od soudu projde na zaklade takovehle debilnich dukazu ?? NEbo proste oni daji navrh na platak a nejakej soudce na to da automaticky razitko ?


Jo,soudce dá na to automaticky razítko protože mu je to úplně u prdele.Platební rozkaz není jeho problém ale dotyčného kterého se to týká

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 00:39 | Nahoru | #256

maco píše: Jo,soudce dá na to automaticky razítko protože mu je to úplně u prdele.Platební rozkaz není jeho problém ale dotyčného kterého se to týká


PS: To razítko tam soudce snad ani nedává,to tam orážejí nějací praktikanti

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 06:10 | Nahoru | #257
ještě k tomu soudnictví - http://zpravy.idnes...27_205444_domaci_ert

tohle je skoro až neuvěřitelné, že se to opravdu může dít ti soudci projdou před nástupem do práce lobotomií?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 09:29 | Nahoru | #258

gugo píše: Dost me zamestnalo cteni toho uvodu, takze dalsich 8 stran uz nestiham, tak kdyby ten dotaz padnul tak sorry za opakovani. Jakto ze ten platebni prikaz co prijde od soudu projde na zaklade takovehle debilnich dukazu ?? NEbo proste oni daji navrh na platak a nejakej soudce na to da automaticky razitko ?


Ano, taky mě to překvapilo, protože "úplně takhle nás to v občanském právu procesním neučili", resp. § 172 občanského soudního řádu dle mě mluví kapku jinak, než jak postupoval soud: " Soud může i bez výslovné žádosti žalobce a bez slyšení žalovaného vydat platební rozkaz, je-li v žalobě uplatněno právo na zaplacení peněžité částky a vyplývá-li uplatněné právo ze skutečností uvedených žalobcem. V platebním rozkazu žalovanému uloží, aby do 15 dnů od doručení platebního rozkazu žalobci zaplatil uplatněnou pohledávku a náklady řízení nebo aby v téže lhůtě podal odpor u soudu, který platební rozkaz vydal."
Holt, soudu se to asi moc zkoumat nechce, takže tam ty razítka natvrdo bouchaj a co je obsahem těch rádoby důkazů, s tím si hlavu nelámou. Hlavně zábavou je, že ty razítko na to dokonce ani nedávaj soudci (k těm se to ani nedostane), ale jen tzv. vyšší soudní úřednící, tj. prostá soudní administrativa. Prostě moc pěkný

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 09:36 | Nahoru | #259
Bludevil> No ja ze me se pred x lety stalo to ze me soud poslal platak asi na 25 tisic ktery jsem dluzil jednomu nejmenovanemu operatorovi za dotovanej telefon+poplatky.
Ovsem oni me celou dobu posilali upominky na adresu kde jsem nemel trvale bydliste, dokonce i to predvolani k soudu me tam prislo. Az na ten platak, to najednou dokazali zjistit kde opravdu bydlim a co mam v obcance

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 10:16 | Nahoru | #260

hondabanán píše: každý ráno, když jedu do práce vidím jednoho supa číhat v Židenicích pod mostem. Na střeše anténu jak Poláci do Chorvatska,asi není problém se napíchnout na policejní frekvenci...
Z toho všeho tady plyne, jak k vám přijede asist pomahač, žeňte ho sviňským krokem. Bohužel i kvůli těmto vychcánkům máme vyšší povinné ručení. Pojišťovny ty jejich asistence platit ze svýho nebudou...



Pochybuju ze odposlouchavaj policejni vysilacky, da za kazdou nehodu kterou dostane nahlasenou policajtovi/urednikovi z dispecinku apod. nejakou korunu a je to...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 10:21 | Nahoru | #261

assassin píše: Pochybuju ze odposlouchavaj policejni vysilacky, da za kazdou nehodu kterou dostane nahlasenou policajtovi/urednikovi z dispecinku apod. nejakou korunu a je to...

To je samo taky varianta velice pravděpodobná. Ale před pár lety jsem na vlastní oči uši slyšel, že s lepší vysílačkou nebyl problém se na PČR a RZS napíchnout. Sice by to asi měli mít kódovaný ale dnes jde všechno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 10:33 | Nahoru | #262

hondabanán píše: To je samo taky varianta velice pravděpodobná. Ale před pár lety jsem na vlastní oči uši slyšel, že s lepší vysílačkou nebyl problém se na PČR a RZS napíchnout. Sice by to asi měli mít kódovaný ale dnes jde všechno.


A pred kolika lety to bylo ??? Protoze jestli me pamet neklame, tak nekdy v polovine 90. let zacalo MV zavadet system PEGAS od Matry a tam muzes mit vysilacku jakou chces a bude ti to k prdu dokud se neprilasis do site. Funguje to prakticky jako mobily.

Naposledy editováno 28.11.2013 10:33:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 11:12 | Nahoru | #263
gugo> myslím, že tak kolem 2002.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 11:52 | Nahoru | #264
hondabanán> kolem roku 1993 jsem občas zaslechl problesky nějaké vysílačky do sluchátek walkmanu s rádiem (aiwa) při pochůzkách Brnem, ale to už je 20 let

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 12:23 | Nahoru | #265
hondabanán> Technicky nemozne, to si mozna poslouchal nejaky mestaky.

Pavelgt>ja zase chytal statni na televizi, merili as itak 300 m od naseho bytu a ty jejich krystaly byly tak presne vybrouseny ze vysilali pres verejny freqvence

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 12:26 | Nahoru | #266

hondabanán píše: To je samo taky varianta velice pravděpodobná. Ale před pár lety jsem na vlastní oči uši slyšel, že s lepší vysílačkou nebyl problém se na PČR a RZS napíchnout. Sice by to asi měli mít kódovaný ale dnes jde všechno.



díky nasazení Tetrapolu (MATRA) je odposlech nemožný za rozumné peníze,takže pouštění info o nehodach od lidí z operačního,nehodovky jsou mnohem pravděpodobnější

brněnská MP ted jede na TETRA obdoba taktež šifrované takže taky smula

Naposledy editováno 28.11.2013 12:27:10

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 12:35 | Nahoru | #267
ybrcek> Ja nevim jak to delaji soudruzi z asistencek v jinych mestech, ale treba v Praze stojej pobliz poloviny jizni spojky a kdyz zhoustne provoz vyrazi vodstavnym pruhem jak kokoti s mistu nehody. Jednou me takhle jeden malem sejmul
Takze vysilacek mozna netreba.

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 13:03 | Nahoru | #268
Taky si myslím, že má každý svoje území a při nehodě se tam sletí. Satčí jedna nehoda deně a borec má vydělané. Právě toho se bojím, že, nedej bože, budu mít nehodu a pro neznalost, šok a přiklonění k rychlému vyřízení kývnu nějakému zmrdovi z podobné asistenčky. Takže jak tak čtu a koukám, tak po nehodě nekývat ani policajtům jinak mazec ta naše justice

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 13:26 | Nahoru | #269
Omlouvám se, nechám tu diskusi ještě chvíli a pak zas promažu off-topic příspěvky, ať "náhodní kolemjdoucí" mají snadnější orientaci a nemusí se moc probírat balastem.

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

28.11.2013 v 13:39 | Nahoru | #270
Fakt se divím, že někdo po nehodě ještě s těmi nahaněči něco řeší a komunikuje, vůbec tomu nerozumím :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist