paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spolek Crosstourer
Motovylety 2014
Předchozí
1 2
Následující

Spolek Crosstourer

26.10.2013 v 10:59 | Nahoru | #1
Rád bych založil spolek majitelů VFR 1200X a VFR 1200XD. První sraz by mohl byt někdy na jaře v jižních Čechách v Pensionu Kamínek http://www.penzion-kaminek.cz/cs/. Odsud by jsme mohli udělat super výlet na Šumavu a vzít to zpět přes Bavorsko a Rakousko. Ubytovaní je super a motorky se dají bezpečně zaparkovat ve dvoře bo je tam hlídá papoušek

Spolek Crosstourer

Skvělá odpověď, děkuji! 28.10.2013 v 18:41 | Nahoru | #2
Ahoj.
No tak když to ten papoušek ohlídá, tak to by mohlo být OK. Myslím, že bych se zůčastníl, pokud ovšem práce dovolí... Mik.

Spolek Crosstourer

28.10.2013 v 20:25 | Nahoru | #3
Cau Stí
Stíhači, tak to je super. Protože jsi prvni máš možnost napsat kdy se Ti to absolutně nehodí. Koukal jsem, že máš na fotce spolujezdkyni...takže s babama ?

Spolek Crosstourer

29.10.2013 v 14:44 | Nahoru | #4
Bez baby nejedu takze s babama

Jinak byl by tu navrh pojmout to jinak a to srazem v patek na jednom miste popitim pokecem kde by se kazdemu rozdal predem vytvoreny itinerar na sobotu s trasou vyjizdky do jineho mista ubytovani kde se zase vecer vsichni sejdeme popijeme a rano vyrazime k domovu..

Toto je metoda ze starsich Hondafestu a bylo to super hlavni vyhoda je ze kazdy jede jinak a pro to je pro kazdeho spolecna vyjizdka ne zrovna zazivna. Tady se svezou vsichni podle gusta a hlavne neni to jen tak tupe sledovani motorky pred tebou.. Ruku na srdce! Jezdime preci hlavne pro zazitek z jezdeni a ne jako chopraci pro vytvoreni nejdelsiho strudliku a plahoceni se v nem nudne hodiny

Spolek Crosstourer

30.10.2013 v 13:43 | Nahoru | #5
Ahoj. Nádražáku!
No dík za čest vybrat termín, ale já bohužel pracuju v nepřetržitém provozu, a jedu podle tzv. diagramu, který se několikrát za rok mění, takže s určitostí jsem schopen říct, kdy mám volno, tak max měsíc předem, takže klidně to rozhodni, a ono se uvidí... Nakonec pokud máš nick, podle povolání, tak to asi dobře znáš...

Jezdím většinou z manželkou, takže jsem pro to, aby každý jel, jak mu to vyhovuje...

Jinak jsem pro jednoduchý srázek, pochybuju, že by se někomu chtěla připravovat bojovka, když ani nevíme, kolik se nás vlastně sejde! Mik!

Naposledy editováno 30.10.2013 13:50:39

Spolek Crosstourer

6.11.2013 v 17:19 | Nahoru | #6
Zdravím všechny, teda oba dva a omlouvám se za odmlku, byl jsem teď krapet na cestách a nestíhal jsem.
Souhlasím s Igorem nejezdit ve skupině, protože já jsem brutální začátečník a určitě bych vás zdržoval a sraz by měl být určitě jednoduchý (prosím tě, ať se poučím, jak se taková bojovka hraje?). Manželky bereme s sebou, jenom s tím přesunem do dalšího místa, malá poznámka začátečníka. Není vzhledem k tomu, že se jedná pouze o dvě noci jednoduší, udělat okruh a večer se vrátit na základnu ? Alespoň se nemusí tahat všechny krámy s sebou. Jinak jsem ze severu a jih jsem navrhnul, protože odtamtud pochazí manželka. Takže kdyby byl zájem můžeme se srazit u nás v Lužických horách.
Co se termínu týče nechal bych to ještě otevřený, máme mraky času a třeba by jsme to mohli udělat i podle počasí.
Problém je, že jsme zatím pouze tři a kolega Mik je vzhledem k pracovnímu plánu nejistý.
Ale jak jsem psal, máme ještě dost času tak uvidíme.
Chlapi co si myslíte, nepřehnal jsem to s tím Crostourerem, mám zkušenosti jenom ze 125 skútru ?

Spolek Crosstourer

6.11.2013 v 18:37 | Nahoru | #7
Ignore sorry za to zkomolené jméno

Spolek Crosstourer

12.11.2013 v 10:29 | Nahoru | #8
Chlapi a co tak se spojit s Varaderama...Sákra malej ignore ty nám jseš nevěrnej :)Zase tolik CT v Česku a na Slovensku není co by chtěli mít společný srazy. Poprosíme Martina z Varader, ať stránku přejmenuje na Varadero-Crosstourer a bude tam všechno. Novej web CT asi nikdo nebude dělat je to makačka udržovat to a kde řešit případné potřeby majitelů CT ? Už ani na srazy Varader nejezdí moc lidí, takže by to bylo tak akorát. Jo,jo, krize...

Spolek Crosstourer

12.11.2013 v 21:39 | Nahoru | #9
Hm co na to říci, ta původní myšlenka byla založit něco noveho, ale proč to nespojit???
Co myslite CTčka???

Spolek Crosstourer

13.11.2013 v 08:30 | Nahoru | #10
...od rolníka nebo dělníka je v těch mundurech stejně nikdo nepozná...já sú za ! Dejte sem echo a bude i WEB a kde se scházet na rozumy.

Spolek Crosstourer

14.11.2013 v 18:26 | Nahoru | #11
OK ja su taky za ....co ted ???

Spolek Crosstourer

14.11.2013 v 21:06 | Nahoru | #12
teď?teď si dáme deli

1 reakcí na tento příspěvek Spolek Crosstourer

18.11.2013 v 11:02 | Nahoru | #13
zkusím to vyřídit u Martina správce webu.Dám vědet.

Spolek Crosstourer

18.11.2013 v 20:52 | Nahoru | #14
tak to zkus, treba to vyjde a pozdravuj ho

(reakce na) Spolek Crosstourer

19.11.2013 v 07:52 | Nahoru | #15
majanko>myslíš varadero.cz??

Spolek Crosstourer

19.11.2013 v 10:51 | Nahoru | #16
radim1977, jo myslím varadero.cz tam by to mohlo být, má to i logiku, vždyť CT má být nástupce Varadera a pár lidí už přešlo na CT.

Spolek Crosstourer

19.11.2013 v 17:44 | Nahoru | #17
jo ma to logiku, je mi to stale jasnejsi....melo by se to jmenovat varadero-crosstourer.cz....postupne bude varader ubyvat a pribyvat Cetecek...prirozena vymena generaci

1 reakcí na tento příspěvek Spolek Crosstourer

20.11.2013 v 09:28 | Nahoru | #18
nádražák : no nevím, jestli bude tolik CT-ček jako je Varanů, ty statistiky prodejnosti nejsou moc optimistické pro CT na rozdíl od toho, jak se prodával Varan....trochu to posrali s tím designem-hlavně tím zobákem, protože kdo chce zobákoidní motorku je zblblej reklamou a bere GS-a že to je teda škaredá moto-to GS.
Honda s CT měla jít trochu jinou cestou. Osobně bych CT bral všema desíti kdyby : měl řetez-to bych mu i odpustil , nemel zobák . Takže jak by měl vypadat faceliftované Crosstourer ? Podobný vzhled jako 450-ka pro Dakar vyjma světel a jenom větší moto, žádný zobák, řetěz/kardan? a ostatní technika klidne tak jak je to u CT. Nebo klidně tu Dakarku "nafouknout" a udělat z ní maxi enduro na cestování.
Je mi jasný, že Varana mohli také komplet předělat, ale to, že byl ve výrobě už 12 let bylo dlouho, doba a technika pokročila i když GS je ve výrobě od roku 1928 . A je jistý, že kdyby mi někdo nabízel GS jakýkoliv ročník, tak bych ho za Varana nevyměnil.
I tak si myslím, že z těch nových maxi cestovních endur (?) je CT to nejlepší na trhu, je to Honda a Honda je Honda.

1 reakcí na tento příspěvek Spolek Crosstourer

20.11.2013 v 09:40 | Nahoru | #19
Malej Ignore, hoď sem srovnání Varadera a Crostourera z pohledu uživatele obou moto. Vždy vyber jednu kategorii a pokecej o tom. Napr: ochrana před počasím, pohodlí jezdce, spolujezdce, náklady na servis, brzdy, spotřeba,kardan versus řetěz, pocity při jízdě a co tě napadne. Ať přispěje i Velkej Ignor Jasné, že CT je modernější, měl by být i lepší po všech stránkach, ale objektivne to zkuste sem hodit, pro zajímavost. Vzdyť se uvažovalo i o tom, že CT se bude jmenovat pořád Varadero, tak zdali se zdařil záměr v Hondě navázat na tradiční, staré, dobré Varadero. Může a měl by přispět i každý kdo měl Varana-stříkačku a teď má CT.

(reakce na) Spolek Crosstourer

20.11.2013 v 16:04 | Nahoru | #20
majanko> staci se podivat do profilu na moje CT udelal jsem tam drobne srovnani a jako majitel Varana 2003 a 2007 bych se na nej uz nevratil.. Moto bylo super ale CT je jina liga mnohem vic me bavi i kdyz neni tak pohodlne kreslovitej... Je sportovnejsi vhodnejsi na silnici a na druhou stranu pri povoleni podvozku vhodnejsi i mimo cestu..

Dnes již legendární zakladatel kategorie velkých cestovních endur, "litrový Varan", patří minulosti a na jeho místo usedl následovník Honda VFR1200X Crosstourer. O Varaderou toho bylo napsáno za těch dvanáct let existence v téměř nezměněné podobě spousta. Nováček má již první testy za sebou a tak se pojďme společně podívat na srovnání těchto „maxi-endur“. Varan je snad největší enduro ve své třídě,a proto když si oba postavíte vedle sebe, zjistíte, že i Honda jde s dobou a nový model pojala střídměji. Při pohledu z boku je Nástupce menší s odlehčenou vzdušnou zádí, celistvým namísto rádoby dvojitého sedla, menší nádrží, která pojme místo 25 pouze 21.5 L, nižším štítkem v základu a řádně okleštěnou kapotáží. V zadní části se ukazuje inspirace u GS 1200, kterou dnes trpí většina výrobců a to díky letmo uloženému kolu, jen jedné koncovce výfuku a podsedadlovce. Předek je Hondě vlastní po vzoru VFR, tady navíc s lehkým zobanem pod předním světlem. Pro někoho kopie BMW, pro mě naprosto normální počin v tomto segmentu, kde ho měl například již v roce 1987 DR BIG. Celý ten 275 kilový drobeček stojí, namísto „loukoťových“ kol, konečně na drátech, které se přeci jen při občasném výjezdu mimo asfalt hodí víc. Po usednutí za řidítka zjišťuji, že jsou širší a vyšší než u Varana, což je jistě pohodlnější nejen při ostřejším vedení v zatáčkách, ale i při jízdě ve stupačkách. Pozice je celkově sportovnější s nohama víc pod sebou, a tady ode mě sbírá Tourer body. I když se to na první pohled vůbec nezdá, užší sedlo je nad zemí výš o 12mm i přes to z něj dosáhnou menší postavy lépe na zem. Při sklopení stojánku s údivem nechápu a žasnu, kam výrobce schoval oněch 275 kilo, protože váha, na kterou si musíte u Varana chvilku zvykat, je pryč a já sedím na mašině minimálně o 400 kubíků menší. Malé zklamání je již zmiňovaná nádrž, je oproti předchůdci vážně mrňavá. Dál jsou to kapoty před vámi, které tam vlastně ani nejsou a vše tak obstarává jen štítek menší než malý, který můžete naštěstí za příplatek, vyměnit za pořádné plexy. V kokpitu je vše digitální, a tak mi chvilku dá nedívat se pořád doprostřed, ale nahoru po otáčkoměru, na druhou stranu je to pokrok a ten nezastavíš. Po zasunutí a otočení klíčkem do tradiční „Hissky“ nacházím vše, co je potřeba, jako například dva ukazatele spotřeby, jak aktuální tak dlouhodobá, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, teplota vzduchu, hodiny či palivoměr. Na řidítkách jsou konečně ovladače stávající modelové řady, které se trochu lépe ovládají, ale hlavně nevypadají tak předpotopně jako u XL. Po startu se z koncovky line poměrně dunivý zvuk vyšší kadence a nezní vůbec špatně. Varadero je oproti tomu zaražený bráška, to je zapříčiněno V4kou. Motorka je pěkně zajetá, má něco přes 10 000 km, druhou sadu pneu, konečně držící na horší silnici, na rozdíl od sériových, a tak nebráni nic tomu zařadit jedna a hurá na srovnání těchto dvou mastodontů. Při prvním rozjezdu se mě zmocňují emoce. Průjezd přes město, start ze světel, kdy mě brzdí vypínatelný systém kontroly trakce před wheelie, pár kliček mezi auty, skůtr to není, ale po Varanovi lehkost sama a vyrážíme za město. Jakmile míjím ceduli, beru za plyn a s úsměvem od ucha k uchu se nestačím divit. Čtyřka se rozmotala ze dvou tisíc otáček jen s lehkým zabrněním a letí kupředu vysoko nad limit maximální povolené rychlosti. Přichází první zatáčka. Podřazuji za tři a lehce ťukám na brzdu jedním prstem tak, jak jsem zvyklý. V ten moment se dostavuje účinek, o kterém si můžu na velké, černé bestii nechat jen zdát. Gumy dobře znám, jelikož jsem na nich najezdil 34 tisíc, a tak se soustředím jen na chování mašiny. Vyjíždím lehce pod plynem do levé zátočiny kolem nohy a hned si troufám víc. Rovnám se s příjemnou lehkostí a hned zase doprava. Plyn a letí to jak splašené. Tohle se nedá s Varadérem srovnat, nemám problém s ním do zatáček prohnat kdejakého zmrzlináře, ale tohle je jiná liga. Po prvních kilometrech, kdy ze mě opadá euforie, se začínám soustředit na detaily. Vyšší plexy je parádní a kryje lépe než originál s deflektorem na Varanovi. Sedlo je tvrdší, což mi nevadí. A jelikož se povedl naladit konečně i podvozek, kde to není otázka tisíce kilometrů, je tu další univerzální nástroj nejen na dlouhé cesty, ale i na rozbité silničky třetí třídy při klouzání se kolem komína. I když bych řekl, že Varadero je větší cesťák a celkově na něm budete delší cesty snášet lépe, jeho měkké naladění vás ukonejší k pohodové jízdě a více vzpřímená pozice uleví nohám. Nesmíme zapomínat na název kategorie cestovní „enduro“. Je to Enduro, asi jako každé z jemu podobných, přesto v této kategorii není ani jedno do těžkého terénu a to ani R 1200 GS Adventure. A proto je limit vaše zkušenost, gumy, tučné konto na opravy a pud sebezáchovy. Polní cesta je zvládnutelná s prstem v nose. Na kořeny v lese ve stupačkách již potřebujete ruce dvě. Mít kousek, o který se nebojím, klidně si se špunty na kolech projedu MX trať a bude to stejně nepohodlné a těžkopádné jako na každém velkém cestovním „enduru“. Závěrem bych rád řekl, že se inženýrům od Hondy povedl další univerzální voják pro velké kluky, který nevyčnívá nijak extrémně z řady dnes nabízených strojů

Naposledy editováno 20.11.2013 16:05:33

Spolek Crosstourer

21.11.2013 v 08:53 | Nahoru | #21
Dobře Malej Ignore, tak nějak jsem si to představoval, už mi chybí jenom ochrana jezdce od pasu po kotníky, ochrana rukou a spolujezdcův-teda promiň ledvinkyn názor na pohodlí. Jsem vědel, že CT je dost dobré. Závady, poruchy, nic ? Vibrace do rukou, stupaček. Tak hlavně bacha a nepřepíski to. A spostu km jenom bez pádu. Vidíš teď mne napadá-chování v krizovce, smyk, extrém. náklon, vyhýbání, panické brždění. A drobnost-když lehne na zem ze stojánku pochopitelně, jak se zvedá To bude podobné jak Varan, ne ? Tak pozdravuj Velkýho Ignora s jeho ledvinkou a i Tvoji ledvinku. Někdy na videnou.

1 reakcí na tento příspěvek Spolek Crosstourer

21.11.2013 v 10:58 | Nahoru | #22
Pěkný článek , "s dovolením" jsem si ho vypůjčil

(reakce na) Spolek Crosstourer

21.11.2013 v 15:08 | Nahoru | #23
martin.xlv> a k cemu martiku?

majanko> tak ochrana pred vetrem bych rekl, ze je v horni casti s velkym stitem lepsi, ale ve spodni casti horsi. Nejlepasi byla na modelu do 06, kdy ti prselo jen na spicky coz uz ani 07 neumela..

Pohodli je dobre i kdyz na Varanovi bylo pro spolujezdce lepsi kreslo a bylo na nem celkove vic mista..

Manevrovatelnost mnohem lepsi diky nizsimu tezisti

Brzdy brzdi ostreji a jsou lepsi

Vibrace jsou cetnesi diky V4, ale mnohem jemnejsi a diky tomu snesitelnejsi (na Varanovi je jezdeni od 6000 otacek neprijemne, kdezto na CT je jedno jestli jedes 4 6 nebo 8000 je to jedno motorce ale i tobe maximalne to vic rve) kolikrat se pristihnu ze jedu na ctyrku od vyjezdu z mesta kolik km a nejak mi to neprijde, CT na ni jede neco nad 200 takze je jen reakce na pridani ostrejsi

Zvedani nemam zkusenost, ale jelikoz mi nedal problem Varan tak tohle taky nebude

Naposledy editováno 21.11.2013 15:11:03

Spolek Crosstourer

21.11.2013 v 16:51 | Nahoru | #24
zdravim,
v nemeckem casopise "Motorrad" delaji dlouhodoby test CT ted jsou na 50 tisicich a v podstate krome gum a brzdoveho oblozeni se nic nemenilo....dokonce ho celyho rozebrali a prohledli valce, pisty a ja nevim co jeste...zaver vse v poradku, slozit a jede se dal...takze doufam, ze jsem si vybral dobre a nemuzu se dockat az na jare vyrazim...

jinak ta diskuze je zajimava, ale nic nemeni na skutecnosti, ze budoucnost patri CT...vyvoj se neda zastavit...

p.s. takze ten sraz v jiznich cechach udelame? klidne muzou prijet i Varani

1 reakcí na tento příspěvek Spolek Crosstourer

22.11.2013 v 09:21 | Nahoru | #25
...to že se nám tady objevil martin je dobrý znamení třeba bude společný web.
malej ignore-dovolím si nesouhlasit s tou ochranou na Varanovi 07-pokud mám nohy u nádrže prší mi opravdu jenom na špičky a to mám 08-čku-nesmím je ale moc roztahovat
nádražáku, klidně udelej sraz v již. čechách a dej to třeba i na stránku varadero.cz na mail martíka: varadero@varadero.cz tam už dvě akce na duben a květen jsou, ale to nevadí. Pokud bude čas a peníze, rád se podívám za Váma.
O tom, že CT je jiná motorka než Varadero není pochyb, to jenom mi majitelé Varader nevíme co dál až to budou mít naše mota za sebou, logicky se nabízí CT. Zkusil jsem už všechny cest. endura a zatím mne nic nechytlo pouze CT,žel s pár výhradama. Ale Varan je zatím mladej a v kondici, najeto jenom 75000km, takže lehce zajetej. Pokud udělá pan Honda lehkej facelift u CT /uříznout ten hroznej zobák a malinko víc,resp. jinak řešenou kapotáž/ , bude to jasný. CT je cesta po Varanovi. Ale pokud udělají nafouklou Dakarku-zdrhám na ni-jakože zatím nic se nechystá.
Jo nádražáku, proč nejezdíš i teď a čekáš na jaro ? Vždyť není ani sníh, ani led. To je hřích nechat zimovat CT. Já jezdím celoročne, min. víkend při teplotách 4-10°C najeto 1000km...ale mám málo času.

Naposledy editováno 22.11.2013 09:24:18

Spolek Crosstourer

22.11.2013 v 19:06 | Nahoru | #26
ahoj majanko, to jsi opravdu drsnak, klobouk dolu....ja mam taky malo casu, proto uz jsem CT ani neprihlasoval, situace na ceskem pracovnim trhu me zahnala daleko do nemeckych kraju, takze doma jsem malo, no a tady ve Franfurktu nemam kde ho zaparkovat a na ulici prece toho mazlika nenecham ...s tim srazem uvidime, jeste mame mraky casu....

1 reakcí na tento příspěvek Spolek Crosstourer

22.11.2013 v 19:11 | Nahoru | #27
Ignore vyrabi nekdo padaky na CT s DCT ? Padaky od Givi na DCT udajne nejdou a ten original od Hondy nevypada moc solidne a navic za nej chteji mooooc zlataku.....

(reakce na) Spolek Crosstourer

22.11.2013 v 23:39 | Nahoru | #28
Nádražák> Nevěř jim pásnou tam ty od Givi jen se musí kousek ubrousit, obrať se tady v registracích na Ogaroviče, ten je tam mám pocit takhle má.. to origo není padák, jen držák dálkových světel..

(reakce na) Spolek Crosstourer

22.11.2013 v 23:58 | Nahoru | #29

majanko píše: nádražák : no nevím, jestli bude tolik CT-ček jako je Varanů, ty statistiky prodejnosti nejsou moc optimistické pro CT na rozdíl od toho, jak se prodával Varan....trochu to posrali s tím designem-hlavně tím zobákem, protože kdo chce zobákoidní motorku je zblblej reklamou a bere GS-a že to je teda škaredá moto-to GS.
Honda s CT měla jít trochu jinou cestou. Osobně bych CT bral všema desíti kdyby : měl řetez-to bych mu i odpustil , nemel zobák . Takže jak by měl vypadat faceliftované Crosstourer ? Podobný vzhled jako 450-ka pro Dakar vyjma světel a jenom větší moto, žádný zobák, řetěz/kardan? a ostatní technika klidne tak jak je to u CT. Nebo klidně tu Dakarku "nafouknout" a udělat z ní maxi enduro na cestování.
Je mi jasný, že Varana mohli také komplet předělat, ale to, že byl ve výrobě už 12 let bylo dlouho, doba a technika pokročila i když GS je ve výrobě od roku 1928 . A je jistý, že kdyby mi někdo nabízel GS jakýkoliv ročník, tak bych ho za Varana nevyměnil.
I tak si myslím, že z těch nových maxi cestovních endur (?) je CT to nejlepší na trhu, je to Honda a Honda je Honda.



Majanko: I když nerad, tak tě musim malinko popravit. První R32 bylo vyrobeno již v roce 1923, takže tvůj rok 1928 je chybný . A když už takhle piklíš za zády co takhle třeba pozvat kamárády s těma šerednejma motorkama aby bylo porovnání. P.S. Boty BMW už netlačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolek Crosstourer

23.11.2013 v 08:47 | Nahoru | #30
majanko> koukal jsem na stránky ale nikde jsem tam nic nenašel,pod čím sou napsané???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor
Automat nebo manuál [1 ... 11, 12] Honda VFR 1200X Crosstourer, Honda NC 750X, Honda NC... art007 358 20.10.2023 v 20:46 Metric
Výška jezdce na Honda VFR 1200X Cro... Honda VFR 1200X Crosstourer poky.m 29 20.7.2023 v 14:01 jirkajira
výměna chladící kapaliny crosstoure... Honda VFR 1200X Crosstourer fantomaz 10 16.7.2023 v 09:32 JaroTA


TOPlist