Naposledy editováno 10.11.2013 22:28:22
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia, BMW, servis a díly ...
Takže bych určitě doporučil se svézt ještě na Pegasu aby si pobral nějaké pocity z obou moto.
Myslím že ani s jednou neprohloupíš ale design je dle mého jednoznačně na straně Pegasa.
edit: ještě bych chtěl dodat, že Pegaso šíleně přitahuje mladé maso takže tady vlastně není nad čím přemýšlet
Naposledy editováno 11.11.2013 00:02:56
Jinak co jsem zatím sháněl na svou Aprilku, tak spotřebák skladem vždy a specifické díly max do 14 dní což je pro mě OK....
Přeju šťastnou ruku při výběru.....
Pro BMW hovoří pouze o něco nižší spotřeba. U Aprilie dostaneš za stejnou cenu jako BMW podstatně novější motorku.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia, BMW, servis a díly ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
1.) Chces jednovalec alebo dvojvalec. To si ujasni a potom vyberaj. Rozdiel nie je len v hmotmosti, ale aj v pohodli, v spravani pri nizkych otackach, priebehu vykonu. Ale hlavne hlavne vo vibraciach. Vyskusaj take aj take. Rozdiel poznas...
2.) Aprilia vs bmw. Zalezi kde sa pohybujeme. Do roku cca 2004 mali rovnake motory rotax. Rovnake chyby, tesnenie pod hlavou, volnobezka, napinak retaze...ostatok cca ok. Bmw v modele Gs pouzivalo 650tku od rotaxu este par rokov. Kolko presne neviem.
Aprilia od r. 2005 robi modely strada, trail a este jeden mala v katalogu
Pegaso strada je fun s motorom minarelli ako tu uz niekto pisal. Je to 660 podla referencii hodne spolahliva. Trail je defakto enduro verzia (kopia starej 650) s novym motorom 660. Vacsina dielov vraj pasuje. Ma spicove kola a poriadnu prednu vidlu. Rovnaky motor pouziva tusim xt660. Opravte ma niekto ak sa mylim
3.) Aprilia vs bmw spolahlivost.
Ako bolo povedane do roku 2004 su to skoro, skoro identicke motorky. Ako majitel pegasa musim tichocko priznat ze bmw ma ovela lepsie vyriesenie mnozstvo malickych detailov ktore pegasakom strpcuju zivot a tym posratym talianom by som za to namocil ruky dokyseliny. Jedna sa hlavne, ale nei vylucne o:spinaciu skrinku, umiestnenie chladica, umiestnenie spinaca na chladici, urcite kopec inych drobnosti co mi teraz nepride na rozum. Aprilia je povestna problemami s elektrikou. Generalne. Zatial musim poklopat po dreve, moja sa drzi. Ale riesenie konektorov a pouzitie materialov na opat tu spominanu kyselinu. Neviem ako u bmw, ale asi je to tam doriesene. Kolega sa na to nestazoval, ani nikde na forach som na to nenarazil.
Co sa tyka od rv 2005 tu len z pocutia. S aprilkami nie je motoricky problem. Troska obcas ta elektrika, ale podla poctu vyskytu na forach ovela menej ako do r.2005.
4.) Aprilka do rv. 2004 nema lamda sondu. Je to 5 ventil. Je zivsia, ostrejsia, citlivejsia na plyn. Ma len 1 sviecku.
Cena za to oproti bmw je cca 1 az 2 litre spotreby navrch na stovku...
Z mojho pohladu ma aprilka krajsi zvuk. Zhodnotil to tak aj kolega co ma gsko. Kazdeho osobna vec. Zasadne aprilka je od gska je hlucnejsia
Od r 2005 a bmw nech napisu ti co ich maju.
5.) Nahradne diely. Aprilka do rv 2004. Na posratie. Ked ti niekto napise ze sa vsetko da zohnat never mu. Never a este raz never. Original diely na aprilku su drahsie ako na bmw! Dodanie na tyzdne a tyzdne. Sezona v riti...da sa zohnat kde co ale trva to sakra dlho, musis prelistovat milion katalogov inych vyrobcov a noci a dni zhanat na nete...zakladne veci ako gufera,prachovky atd..na zabitie. Klzne puzdra som zhanat 4 tyzdne. Moto rozobrata v garazi bez prednej vidlice. Napisal som asi 20 mailov po celom svete. Odpoved ziadna...nakoniec som to nasiel v rakusku...
Diely na bmw na kazdom kroku na nete aj v origo servisoch.dodanie za par dni. Cena je otazka zhanania po nete... kopec doplnkov. Co len nechces.
Po rv.2005 neviem, ale predpokladam ze cca podobne. Nech povie kto s tym ma skusenost...
6.) Aprilky su krajsie. Vsetky rocniky v porovnani s bmw..ale zase vec nazoru
7.) Nakupnu cenu a buduce predjnu cenu si zhodnot sam.
Ostatne moto co si tam pisal som nestretol tak o nich nic neviem....
Thats all. Snad nejak pomoze :)
Naposledy editováno 12.11.2013 05:30:28
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia, BMW, servis a díly ...
Naposledy editováno 12.11.2013 12:51:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
no pokud bys jich kupoval 4 nebo 5 tak jo
Naposledy editováno 13.11.2013 11:28:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
PKNK píše: naprcccs> tos vzal kde ten palivovej filtr?
no pokud bys jich kupoval 4 nebo 5 tak jo
Co se tlemíš vole, palivovej filtr je jeden díl i s regulátorem tlaku a stojí 2550kč, takže když chceš dělat chytrýho, tak musíš taky něco vědět
A laciná náhrada zřejmě neexistuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
Kaštanisko píše: vladaobi> nic moc fotka, mrkni na můj profil, mám tam aspoň kozy
Ahoj; za ty kozy jsem ti v profilu odhlasoval 10 bodů .
A pasáž o šrotu z úvodního příspěvku vlákna mně připomněla tuhle písničku :
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
Naposledy editováno 13.11.2013 19:15:11
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia, BMW, servis a díly ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
bulldogbiker píše: hele Itala neber!! sere se to !!
Prosím tě, ty už se k Italkám raději nevyjadřuj
viz tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
PKNK píše: titus> Vole palivovej filtr na gs ku je v nádrži vedle palivovýho čerpadla , když jsi tak chytrej jo aha tak sorry ty máš tu malou koloběžku tak to jo
No tys mě to teď nandal chytráčku
škoda že nemám servis, hned bych tě zaměstnal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia, BMW, servis a díly ...
Kaštanisko píše: Lubos92> dík no ... vzkážu jí že se její cecíky líbí
Tak jaká byla reakce? Měla radost ?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia, BMW, servis a díly ...
http://www.motorkari...f-650-gs-560131.html
a pak tato ...?
http://www.motorkari...f-650-gs-598689.html
Naposledy editováno 16.01.2014 08:19:04