nechávám si dělat první koženou kombinézu uvažuji nad perforací vrchu kombinézy. Napadla mě perforace bundy z čela od prsou nahoru, nebo zezadu bundy jak je podpaží pásek. Jaké máte s perforací zkušenosti má ji smysl vůbec dělat pomůže v létě, pozná to člověk??? někdo to nedoporučuje že to oslabí kůži dík za Váš názor
1 reakcí na tento příspěvek perforace kožené kombinézy jo či ne ?
Naposledy editováno 10.11.2013 17:06:28
kor kdyz beres dvoudilnou,v lete nekde zastavis na benzince,sundas vrsek a pohoda. Pri popojizdeni po meste se zapotis,ale jakmile vyjedes tak pohoda
1 reakcí na tento příspěvek perforace kožené kombinézy jo či ne ?
Nejde jen o perforaci, celkem protahuje i tou kevlarovou strečí.
Potíž nastane, jakmile je okolo 15 stupňů, je pak docela kosa a fouká dovnitř docela hodně.
A jak začne pršet, tak je konec, zažil jsem letos bouřku a přijel jak vodník.
Vyřešil jsem to pořízením overalu od Alpinestars, který fakt neprofoukne.
Ale příští kombu koupím určitě bez perforace, je to daleko víc univerzálnější.
Pokud chceš kombu na celou sezonu, zvol dvoudílnou a bez perforace.
Naposledy editováno 10.11.2013 20:18:58
V lete to trochu pomuze,ale stejne se spotis a jak mi foukalo na hrudnik tak to bylo neprijemne. Nemluve kdyz bylochladneji nebo zacalo prset.
druhou kombi mam Spyke Motyca Race, je to jednodil castecne perforovany.
V nejvetsim vedru je perforace nedostatecna a potim se v ni temer uplne stejne jako v neperforovany - vyhodu perforace skoro nepocitis. Ale na podzim je v ni okamzite chladno.
Castecnou perforaci bych tedy do budoucna kompletne vyradil a vzal bud bez zcela der, nebo řádně perforovanou, viz nize.
na okruhy mam ted dve MBW T3 Evolition (trochu si prihreju polivcicku, ale klidne to ignoruj) - je to radne perforovana jednodílka, diry cca podobne jako PSI, 4SR a dalsi etablovany znacky, chci rict je perforovana dostatecne. V lete v nejvyssich vedrech jsi v ni v pohode, vylozene krasne vetra a chladi, jakmile se das na motorce do pohybu. Na okruhu se v ni da jezdit i pri 15°C treba letos na zarijovem GEC v Brne anebo letosni opet zarijovy GEC v Moste protoze se na motorce vice hejbes, ale jel jsem na ni jednou brzy rano, kdyz jsem ji mel fungl novou a byl na ni natesenej ze ji musim vsem ukazat...do prace, bylo tak 14°C a hroznej mor.. na 30 km jsem vymrznul jak hovnoznutrie... Stejne tak kdyz jsem si v novy kombosce jel na servis pro motorku a vracel se v ni za tmy nekde na konci srpna, uz bylo chladno a opet jsem za tech necelych 60 km pekne vymrznul...
Takze na okruhovy jezdeni od konce dubna do zacatku rijna (vic se v cechach nejezdi) doporucuju řádně perforovanou, chladi a diky gymnastice na moto je ti teplo i v chlaDNYCH DNECH.
Na normalni jezdeni bych osobne preferoval neperforovanou. tech dnu kdy je nesnesitelne vedro je zpravidla mene, nez prstu na rukach, a zbytek uz uchladis.. nebo treba rozepnes zip.. je to sice suboptimalni, ale Bubrak lita po zadech v plavkach a koupaci cepici.
A na jare a na podzim staci pod tuhle kombu dat funkcni pradlo a svetr a jsi trevba i do 5°C relativne v pohode. Kdyz je chladnejc, staci nandat jeste nemok (osobne vozim jednodilnou kombi) a pak se da vydrzet cca do -10.. Me osobne v techhle teplotach uz limitujou nohy a ruce, na Telo mi zima nikdy nebyla a to jsem docela zimomřivá, protoze hubená...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perforace kožené kombinézy jo či ne ?
dewwil píše: U dvoudílu bych to neřešil a koupil bez perforace...
dvoudíl naopak s perforací, s kalhotama jsem s termospodkama neměl nikdy problém ani kolem nuly (ještě v době kdy se mi chtělo v týhle teplotě jezdit), a na vršek se navlíkne kvalitní textilní bunda