paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Naštelování karbecu jawa 50
zdar draci. mam na svym fikovi (50/20.rv 1970) takovej problem. nejdriv mi strasne zral svicky (po te co jsem poradne pridelal vzduchovej tlumic), asi spatny spalovani, to jsem vyresil tak že jsem zvetsil sani v tlumici. nicmene tedka kdyz jedu byt i do mirnyho kopce na dvojku, nebo na trojku v takovejch strednich otackach tak mi to najednou z niceho nic zacne jakoby se dusit, nebo co a musim preradit na nizsi, respektive vymacknout spojku a proturovat naprazdno. nekdy se to ustali nekdy je to porad stejny a musim jet proste ve vysokejch. a nejde mi naslapnout (nastartovat) motor, musim roztlacovat. redim 1:40 mogul TSF, mam tam origo trysky 68/38 jehlu na druhym z hora, motor mam po 300 zabehnutejch kilometrech. neporadili byste mi co s tim? muj amaterskej nazor je ten, ze mam moc chudou smes, takze v plovakovce musim primacknout plisek tak aby teklo vic benalu... diky.. :))

1 reakcí na tento příspěvek Naštelování karbecu jawa 50

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2013 v 21:04 | Nahoru | #1
300km je málo to si určitě ještě nesedlo až bude mít tak 1000km tak dá max výkon,takhle s tím radši jezdi pomalu na půl plynu určitě nejezdi pořád naplno, je možný ,že se ti přehřívá a dávej víc oleje 1:40 je na záběh vcelku málo v manualu je snad 1:25 nebo tak něják , podle toho co píšeš máš karbec nastavenej správně nebo píšou ,že jehla se při záběhu má dát níž na 1. zářez aby teklo víc benalu ale není to snad tak nutný ale zkus to a kup pořádnou svíčku nejlíp myslim NGK B8HS nebo BRISK N14C mě to dělalo taky něco podobnýho prostě to chvíli jelo jako drak pak to začlo ztrácet výkon tak sem musel podřadit za 2. a postupně se to zlepšuje bylo to tím ,že sem to rval naplno asi po 100km a motor byl ještě uplně čerstvej nezajetej a přehříval se atd. s tím plíškem radši moc nelaboruj

Naštelování karbecu jawa 50

6.11.2013 v 22:03 | Nahoru | #2
Přesně tak, pořádně si to zajeť, a hlavně víc toho oleja, nijak to tím neposereš.
Já sem zajížděl dlouho a vyplatilo se to, teď lítám na plnej plyn už rok a ani chybička, nic sem nemusel seřizovat prostě nic. At se ti daří Draku

Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 07:02 | Nahoru | #3
Pri zabehu musi byt jehla CO NEJVYS - na prvnim zarezu.
Olej davej M2T pro zabeh dokonce 1:20 a poradne rozmichat! Nejlip do kanystru, protrepat a pak teprve do bandy!
A nehon to, nebo to kousnes. Rozhodne aspon pro zabeh neexperimentuj s pruchodnosti filtru, ani s hladinou v plovakovce. Jinak to ochodis s jedinym vysledkem - kousnes to!
Fik jako kazdej Jawackej 2T musi prdet, smrdet a tyct z vejfuku olej.

Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 07:56 | Nahoru | #4
diky moc chlapi! udelam to jak rikate, jeste me napadlo, dat tam karbec z jinyho fika kterej ma stejnej vybrus a jede to na nej v pohode.
co mam udelat s tim startovanim? nejakej typ? protoze treba kdyz mi to chcipne v krizovatce kdyz cekam na zelenou tak je docela blby to roztlacovat.. :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 08:13 | Nahoru | #5
Telďas> co tady tahle svíčka? - http://www.autokell...qMUa9p8bIKPSG+bMRL8=

1 reakcí na tento příspěvek Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 15:08 | Nahoru | #6
Nemáte někdo tu indikátorovou svíčku ? Měl bych zájem..

(reakce na) Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 16:11 | Nahoru | #7
bagrosik> Ta svíčka je do 4T!

Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 17:40 | Nahoru | #8

(reakce na) Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 18:54 | Nahoru | #9
hrnous> podobnou svicku delali Rusove, kdy, se ta zem jmenovala SSSR. Mela pruhlednej sklenenej izolator a podlebarvy plamene pri.zapaleni.smesi jsi mohl ladit bohatost. Stalo to necelejch 10 rublu, asi 100 korun. Leta jsem ji mel a docela to fungovalo!

1 reakcí na tento příspěvek Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 19:07 | Nahoru | #10
300k je dost na to aby to člověk už pořádně podržel (klidně mě ukamenujte), pokud chceš bohatší směs, kup si větší trysku. Hladina v karburátoru je něco jinýho než bohatost směsi.

Mohlo by se Ti to přidírat. Obvykle stačí jen ubrat plyn. Ale podle toho co píšeš je to spíš jak moc bohatý (nemáš svíčku černou jak uhel ? ) To by řešila poloha jehly (dát níž)

Olej bych lil trošku horší. TSF mi připadá zbytečně kvalitní. Páč to je plná ne ? Já leju polosintetiku..

E: y/i

Naposledy editováno 07.11.2013 19:08:09

(reakce na) Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 20:01 | Nahoru | #11
Frantas> jeto polo ale strašně řídká SEA 20-30 do fichtla je nejlepší MOGUL TS SEA 40 Já do fichtla leju MOGUL ALFA 2T SEA 30 z Mounfildu za báječnou cenu +-60Kč/L

1 reakcí na tento příspěvek Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 20:18 | Nahoru | #12
Tak viskozitu řešit u dvoutaktu je asi hodně důležitý Já myslel že je TSF plná sintetika (když je i předepsaná u 593-ky jawy -nikasilovej motor) To je potom celkem v pohodě pro jawu 50

E: Tak jsem si spletl TS a TSF. TSF je ale stejně kvalitnější.

Naposledy editováno 07.11.2013 20:28:42

Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 20:28 | Nahoru | #13
viskozita je u 2T taky důležitá protože ta ovlivňuje jestli olej bude stékat ze stěny válce nebo se bude trhat film

Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 20:29 | Nahoru | #14
Zajímavý, nikdy mě nenapadlo že něco takovýho se u 2T řeší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naštelování karbecu jawa 50

7.11.2013 v 20:35 | Nahoru | #15
Frantas> jo k tý plný sintetice žadný olej co se běžně prodává není plná syntetika vždy je tam nějaké procento byť minimální minerálního oleje. Co máte všichni s tou sintetikou byť rádoby plná do vzducháče nepatří. Můžeš mi vysvětlit včem je ta syntetika lepší její výhody proti minerálu jsou lepší tekutos za studena a snížené tvoření karbonu. Jinak kvalitní minerál narvaný aditivama (detergenty apod..) může mazat líp než syntetika z Kauflu

(reakce na) Naštelování karbecu jawa 50

8.11.2013 v 07:54 | Nahoru | #16
Yáma125> Jo, přesně tomu bych věřil. Jen mi ještě nikdo nevysvětlil proč..

E: Však já psal že leju polo

Naposledy editováno 08.11.2013 07:55:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist