Asi sklidím bouři protinázorů, ale i když to není tak úplně můj šálek kávy, tak design pěkný, ale co mě dost mile překvapilo, že ač jednovál, je výkonově a krouťákově srovnatelná nebo lepší oproti masovým značkám... Takže docela pěkná motorka pro mlaďochy, která nebude žádnej lenoch...
Geoginovi neodpářem, že má pravděpodobně prsty v prodeji strojů téhle značky, ale nekamenujme ho předčasně... Až dá tuhle motku jeho značka na dlouhodobý test, tak uvidíme kde je zakopanej čokl...
Teď se trochu zajímám o VV MX 450 a přes všechny superlativy, které o ní kdo kdy napsal a řekl, mi hodně vadí, že ač se prodává už 3 nebo 4 roky, nikdo nikdy neudělal pořádnej dlouhodobej test a hodnocení, to je ovšem hlavně věc importéra a prodejců, aby se pochlapili a motorku přistavili k testu, třeba sem do redakce... Nabídka na svezení je lákavá, ale je to pro mě dost málo...
Ne všechno z jižní nebo jihovýchodní Asie musí být nutně šrot. A taky by bylo dobré si přiznat, že ač je moc nemusíme, tak korejci, číňani nebo i vietnamci nebudou tak úplní lemplové... I když spousta lidí namítne, že vyrábějí hodně kopií, podívejte se, jak jsou ty země produktivní... Nesedí, neplkají, makají !!!
Uvědomme si, že pokud se u nás prodávají motorky s krátkou životností, je to především chyba těch, kdo to tu prodává, protože kdyby jim nešlo jen a především o zisk, ale třeba taky o budoucnost značky, pošlou do Asie požadavek na diametrální vylepšení (materiálu, konstrukce), i když bude nákupka třeba o 20 procent výš...
Z Číny lze dostat i vysoce kvalitní výrobek, je to jen o penězích, které jste za to ochotni dát...
Toť můj názor...
PS: jo a ještě bude důležité, kde bude cenová hladina...
Naposledy editováno 05.11.2013 21:45:33
1 reakcí na tento příspěvek hyosung GD 250 N X5 - novinka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Dokážu věřit tomu, že před pár lety tomu tak mohlo být, ale s jakou jistotou to můžem tvrdit dneska? Já bych počkal na dlouhodobý test...
Ono totiž ruku na srdíčko, ani věhlasným značkám se ne vždy a vše úplně vydařilo...
např. Honda VF 750, 1000, Suzuki DR 650, taliáni mají pěkný motorky, ale jak se všude píše, problémy bývají např s elektrikou, u Aprilií s litrovýma motorama byly seriové problémy se zavzdušňujícíma se brzdama atd... U prvních VW Touaregů odcházely převodovky, u Mercedesů od 2001 do 2006 hnila karoserie, převracely se jim Aáčka, u nových sprinterů odcházejí turba o polovinu dříve atd.
A co se týká korejských výrobků, kdo by si před desti lety pořídil auto KIA nebo Hyundai? A dnes? jak je to dnes?
Snažím se vyhýbat vlivu médií, PR bublinám, nejlepší jsou informace z více zdrojů, ideálně od majitelů, kteří dokážou opravdu spravedlivě zhodnotit, jakou službu a za jaký prašule od daného výrobku dostávají...
1 reakcí na tento příspěvek hyosung GD 250 N X5 - novinka
Co je to vlastně ten Hyosung, to prodávaj někde v Sapě???
Lála píše: Asi to musí bejt fuška to někomu prodat...
Co je to vlastně ten Hyosung, to prodávaj někde v Sapě???
On je urcite neprodava: jen jich ma na zahrade kontejner a nevi co s nima.
Pred par lety admini takovyhle vlakno mazali a autory banovali. Dnes placou ze nemaji na slusne natoceny video a mazou prispevky kdyz jeden napise o sQelym skutru Peugeot, ze je to pseudoretro.
Zrejme nastala jina doba s jinymi mravy!
1 reakcí na tento příspěvek hyosung GD 250 N X5 - novinka
My měli doma Yuki TR 125. Na naučení pro manželku a pro mne na ježdění do práce super stroj. Jezdila bez jakýchkoliv poruch. Čína jde hodně dopředu. Kvalita se odvíjí podle poptávky. Není to o tom, že by Čína dělala jen šmejdy. Dovozci, chtějí co nejlevnější, aby měli co největší zisk. Tak koupí šmejd.
Ohledně VVMX 450, dost jsem o ní uvažoval. A stále uvažuji. Jestli se dám do cajku, tak jí asi koupím a basta. Buď se spálím, nebo ne, ale na to moje čochtání kolem komína...
Edit: Jinak Hyoskunk se mi docela líbí. Nevím jaká bude cena, ale třeba do začátku pro ženskou by to nemusela být špatná volba.
Naposledy editováno 06.11.2013 07:39:09
1 reakcí na tento příspěvek hyosung GD 250 N X5 - novinka
když se kouknete třeba na jejich jednoválcový stopětadvacky, tak motor je de facto DR, ovšem se čtyřventilovou hlavou, chladičem oleje a výkonem nad bežnýma vzduchovýma jednoválama.
blbou pověst jim udělaly GT 650 a to jen ze dvou ročníků výroby - špatným umístěním chladiče se při minimálním úbytku kapaliny přehříval přední válec.
jinak na to můžeme nadávat, můžeme rádoby vtipně komolit název, ale Češi by si mohli oblíznout všech deset, kdyby takovou firmu a takový motorky byl schopen vyrobit někdo u nás.
P.S. to není reklama, kdo neunese to, že bude jezdit na Hyosungu, ten si ho stejně nekoupí. předsudky jsou totiž svině
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Chybí mi v tvé zprávě smysl té databáze... Dodej i to "B", které jsi měl na jazyku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
panTerek píše: BorekS> že je to hroznej šunt, protože i Yukin je tu 612
Všichn majitelé této značky tu přihlášení nejsou. Kupříkladu nové typy GV 250i Classic, GV 125 Classic a GV 650i P co tu prodáváme nejvíce tu není ani jeden. Takže argumentovat něčím takovým je fakt o ničem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Aha, tak to je "hodně" důležitý a "chytrý" faktor... A ještě mi prosím vysvětlete o co je lepší Yuki a třeba i Jawky s asijským motorem... V kvalitě to nebude... Spíš to bude v přístupu a péči o zákazníky...
Fakt, který je prokázaný a uznaný je, že např. motory Hyosung 650 měly do r.2006 výrobní vadu především v hlavách válců. FAJN, ovšem je také nutno dodat, že ten kdo měl v ČR v předmětné době zastoupení, byl osel, když měl podporu z fabriky ke svolávačce a vykvajzl se na to a radši posílal lidi do háje a soudí se s nima... Je to vina značky? Mimochodem od r.v. 2007 tyto problémy nenastaly...
Další je, že se ví, kterých konkrétních VIN kódů se to týká, který jiný výrobce vám tuhle informaci dá???
Domnívám se, že pokud se této značky u nás chytí prozíravý a poctivý importér, který jen nechce další značku, která se dá prodávat i cenou (viz ceník), aby si "třeba" přivydělal na nájem, lze se bavit o dost dobrém a perspektivním kšeftu, protože nevěřím tomu, že by to Hyosung ve světě či v Evropě zabalil, ať už s prodejem nebo s vývojem...
Ta největší katastrofa, která se může Hyosungu stát je, že ho do budoucna z konkurenčních důvodů "sežere" Suzuki, a to myslím není tak úplná tragédie...
Jezdím na staré motorce, která nemá parametry supermoderních strojů z magazínů a výloh prodejen, a přesto mě baví a hodně. Preferuju spíše cendura, ale Hyo 650 s kapotama se mi začalo dost zamlouvat jako případná druhá motorka. Až zjistím, jak je to s dílama, budu se rozhodovat dál... Nevím to jistě, ale tuším, že se díly na Hyo dají sehnat za solidní peníz.
Nejsem školený mechanik, ale dokážu si motorku téměř komplet spravit sám a jsem si jistý, že sundat hlavy jedenkrát za sezónu a zkontrolovat ventily nebo je vyměnit není až takový problém... Podle mě je to o informacích a nepodcenění varovných faktů a signálů. Pokud se např. říká, že DR 650 je "vačkožrout", tak se přece nevykašlu na prevenci, protože se to dříve či později vrátí na závadě a následné investici...
A zasvěcení mi potvrdí, že když víš, co a jak máš uvnitř motoru a dals jí čas a péči, motorky si vážíš daleko víc a daleko víc o ní víš...
Abych neupadl do podezření, Hyosung neprodávám ani jsem na něm nikdy nejel...
Naposledy editováno 06.11.2013 12:20:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Mě na těhle značkách vadí, že i když nejsu úplně levej (olej a žárovky vyměním ), ale prostě musel bych se naučit dělat všechno, furt všechno kontrolovat. Mě vyhovuje mít motorku o které vím, že těch mých pár tisíc km ročně dá bez problému a pak ji podle servisního intervalu dám do servisu, kde mi udělají co je potřeba. U značek typu Yuki, Hyosung, Jawa apod. nevím ani o pořádným prodejci, natož o servisu...
V pohodě, já to neberu osobně a docela chápu, že ne každý vleze do motoru...
Já bych taky nevlezl např. do čtyřválce... Měl jsem Caponorda a do toho bych asi nelezl taky, ale v Krpoli byl kluk, myslím že měl nick Dante, ten měl tyhle dvouválcový Apriliový litry v malíčku...
Snad se nemýlím, ale tahle značka (Hyosung) mi přijde trochu zbytečně podceněná...
A to kapotovaný 650 se mi hodně zamlouvá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Nejsem školený mechanik, ale dokážu si motorku téměř komplet spravit sám a jsem si jistý, že sundat hlavy jedenkrát za sezónu a zkontrolovat ventily nebo je vyměnit není až takový problém... Podle mě je to o informacích a nepodcenění varovných faktů a signálů. Pokud se např. říká, že DR 650 je "vačkožrout", tak se přece nevykašlu na prevenci, protože se to dříve či později vrátí na závadě a následné investici...
každej rok preventivně rozmontovat motor... ), takovej luxus si dovolit nemůžu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Ale jistě, nikomu se tady nic netlačí... Vždyť můžeš i při prasklé žárovce zavolat asistenční službu... Jak je ti libo...
asistenční služba Ti asi generálku motoru neudělá(s tou žárovkou by u RT měli taky možná hoňku)...i když v americe jezdí pojízdnej servis HD a když se to někomu vysere, tak si ho zavolá, by se ten Hjosung mohl inspirovat...
Co se značky Hyosung týče tak bych se kvality nebál. To že se v ČR tolik neprodává neznamená, že je to špatná značka. Když jsem byl na čučku na Novém Zéladnu jezdilo jich tam docela dost, hlavně tedy Comet. A jak už bylo uvedeno jsou spřízněni se Suzuki.
1 reakcí na tento příspěvek hyosung GD 250 N X5 - novinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hyosung GD 250 N X5 - novinka
Fešo píše: pesastor> Pro nic si nepojedu, mám KLX 250. Ale tahle kubatura mě zajímá a chtěl jsem porovnání s KTM Duke 200.
Porovnat by asi nebyl problem, jen pokud bys chtel vysledek v nejake grafice, musel.bys zrejme na ose kvality dat exponencialni stupnici!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hyosung GT Hyosung Comet 250 | Filda123 | 0 | 19.5.2015 v 21:29 Filda123 |
Startuju po 2 rocích a teče benzín ... Hyosung Comet 250 | Amozk | 6 | 11.9.2011 v 09:55 HornisGSX |
trubky DO vidlic kde sehnat prosím??? Hyosung Comet 250 | Amozk | 6 | 22.8.2011 v 18:09 DrnoniuS |