Alda
1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přemotání světelné cívky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přemotání světelné cívky
WHTRDR píše: fafo> civku, cemu na tom nerozumis?
Jako ze civku na dyname, asi tak.2 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
Header píše: Spíš by mě zajímalo jak si to vyrobit sám. Ale nevím jak se dokopat k počtu závitů a průměr drátu
Ono to de vypocitat. Ha kde je ta skola Nebo pokud se citis, odmotej stavajici. Spocitej zavity a odmer prumer. Cim vic zavitu tim vic napeti, kazdy zavit pridano napeti. Ale to je napeti. Vykon pridavas prumerem dratu. Ted kolik dokazes pridat, aby se Ti tam vesli a bylo to spravne napeti. I kdyz tam na nejakem voltu nezalezi.Predpokladam, ze mas moznost sehnat lakovany drat.
Naposledy editováno 03.11.2013 18:20:49
1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
Header píše: Já to chci řešit předěláním světelné cívky místo 20W na 40W potom budu řešit předělání paraboly...
Za prvé: velká světelná cívka nemá 20W ale jen 15W a za druhé, na 40W se ti to nepodaří přemotat ani náhodou, protože by cívka byla tak tlustá, že by se ti nevešla do motoru. Když ji přemotáš silnějším drátem tak, aby se ti vlezla do motoru, tak z 15w získáš odhadem 20W, takže společně s cívkou co napájí zadní světlo, budeš mít 25W, což je ti na nic, protože to 15W žárovku spálí a 25W žárovku společně se zadním světlem neutáhne.
Měl jsem na pionýru taky 20W zapalování, ale po předělání na 30W zapalování a s nově pochromovanou parabolou můžu říct, že to svítí suprově. Když jedu za tmy a mám zapnuté dálkové světlo, tak na mě někteří protijedoucí řidiči blikají, ať si přepnu světlo, že je oslňuji, takže z mé zkušenosti doporučuji předělání na 30W zápalko a ne dělat nějaký pokusy, který stejně budou k ničemu
1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přemotání světelné cívky
kolecko10 píše: Má 15w...na zadní světlo je ta malá 5w cívečka. Abys získal 30w magneto, tak musíš vyměnit tu malou cívku za druhou velkou, takže budeš mít 15w+15w. Musíš změnit i zapojení elektroinstalace. Pak můžeš ddát 25w žárovku...
hele a da se koupit i 20w civky myslim ni?to by dalo rovnych 40w hm1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přemotání světelné cívky
mrnuss> 20W cívky se nikdy nedělaly, vždy jen 15W
Uspokojivé vysvětlení je asi mimo rozsah diskuze, takže stručně:
Přidáním závitů je možné zvýšit indukované napětí, proud cívkou je integrál napětí avšak nepřímo úměrný indukčnosti cívky (která se vlivem přidání závitů zvýšila). Těžko soudit, jak se to bude chovat. Podstatný je, že se opravdu může stát, že přidání závitů ničemu nepomůže. Osobně bych šel cestou 2x15W a úpravou elektroinstalace, jak již bylo popsáno výše.
1 reakcí na tento příspěvek Přemotání světelné cívky
- čili ještě jednou - výkon je danej průřezem železa, silou magnetu a otáčkama (tady je navíc ještě háček v nárůstu vlivu vlastní indukčnosti vinutí při vyšších otáčkách jak píšeš)
Naposledy editováno 04.11.2013 08:49:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přemotání světelné cívky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |