Tusim v roce 2008 jsem si privez MG z Nemecka a no problem. Krome toho ze chybely data v technicaku, jeste ze je DEKRA, importer byla byla katastrofa.
Ze by nekdo chtel na masinu, ktera ma cislo ramu, mermomoci razit nejake vymyslene VIN, ktere by si musel vycucat z prstu, tomu neverim. Je to vlasten jako bys chtel prerazit cislo i kdyz tam uz jedno mas...Ale svet se v pi.u obraci, takze vsechno je mozny
O ražení VIN vůbec nepřemejšlej to tady pánové pletou jabka s hruškama (auta ve státech nemají VIN vyražený na karoserii, ale mají ho přidělený a vyražený na štítku).
Ať mašina slouží.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi bez VIN přihlášení
Naposledy editováno 30.10.2013 20:13:46
https://drive.google...OVE/edit?usp=sharing
Naposledy editováno 30.10.2013 20:19:48
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi bez VIN přihlášení
Hele nejlepší by bylo zajít s těma papírama na tvůj úřad a domluvit se co bude a nebude potřebovat.
Ale pořádně to prohlídni, jestli tam to číslo fakt vyražený není.
2 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi bez VIN přihlášení
Když přijdeš s dovozem na STK, vyhodí tě za neúplné identifikační znaky a nebudou to dál řešit. A pokud to dají jednou na papír, je to zapsané v systému, ty to "nějak" vyrazíš a půjdeš na jinou STK, tak to tam z toho systému zjistí a můžeš mít další problém.
Jen ať si to dovozce vyřeší, když to dovezl. Klidně ať si to napočítá, ale jinak máš černého Petra ty. Možná se tam po havarii dával nový rám, ale číslo se musí vždycky obnovit. Ale v zemi původu a nejde to řešit tady při dovozu.
edit: ten Jara to myslí tak, že tam číslo vyražené máš, jen to není 17timístný VIN. To je samozřejmě možné a ničemu to nevadí
Naposledy editováno 31.10.2013 09:08:02
Ono úplně nejlepší by bylo vzít TP nebo jeho kopii a jít se dojít zeptat na úřad co by všechno bylo nebo nebylo potřeba.
Když se sem vozej ameriky tak taky vinko nevyrážej ve státech, ale až tady. Podle toho co píšeš by to nešlo.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi bez VIN přihlášení
Číslo rámu je vyražené opravdu na krku, jen nebylo vidět přes el. svazky, ale sedí se štítkem i anglickým TP. Číslo motoru je taky ok.
~> Vladimir: s tím světlem máš pravdu a už jsem objednal luxusní homologovaný univerzál
Jen co na ni hodím nové světlo a zrcátka, pofrčim na STK a dám védět ... i když to už by mělo být ok
~> Oldbajker: napadá Tě prosím něco, co by mohlo dovozovou zkomplikovat?
~> JaraX: nejni to V75, ale čerstvě dovezená California ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi bez VIN přihlášení
oldbajker píše: chlapi, prosím vás, STK nic nevyrazí.
vybraný STK razí VINedit: starý jawy maji vin na štítku normálně a nikomu to nevadí
Naposledy editováno 06.11.2013 01:51:34
Sadra17 píše: vybraný STK razí VIN
edit: starý jawy maji vin na štítku normálně a nikomu to nevadí
ty STK, který to dělat chcou tak si to vyřídí a mají na to povolení. Ale tady napíšeš, že to STK dělají a spousta lidí si to hned vysvětlí, že to dělají všechny. Snažím se to jen uvést na pravou míru
Jawy to tak měly z výroby, tam je to v pořádku, ale od r.v.?? (nechce se mi to dohledávat), je povinnost mít výrobní znaky vyražené a i na štítku. Jeden čas byl problém koncernových vozů vyvážených do Rakouska, kde Rakušáci nepožadovali výrobní štítky a tak se tam prostě nedávaly. Při dovozu k nám se pak musely dodělávat, aby to splnilo naši legislativu
Stk mě vyšla finálně na 3.300 Kč, protože si museli přes Dekru ověřovat nějaké technické info /druhá varianta byla, abych kontaktoval importéra a ten mi vystavil nějaký dobropis či co - do toho se mi nechtělo/
Na ůřadě mě pak vyhodili, protože i když mám v protokolu uvedeno, že moto vyhovuje všem cz předpisům, tak tam musela být explicitně uvedena věta, že přední světlo je ok - ať žije byrokracie - takže po opětovné návštěvě stk jsem zaplatil úřadu ještě 2500 za dovoz + přihlášení a dva dni poté jsou SPZ doma
No upřímně , láce to není ... ale je vyřízeno ;)