1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro
Miky_Jb370 píše: Snad mě místní enduráci neumlátí, ale neco podobnyho taky řešim a řikám si že 950 Adventure nebo 950 superenduro. Akorát finančně to je jinde :/ a nebo mě napadá 640 LC4 Adventure.
Tak 950 LC8 není zrovna dobrej nápad. Ale LC4A je dobrá volba. Jen je k mání málo pěkných motorek
http://www.motoinzer...0-lc4-adventure.html
(ne, neznam toho prodavajiciho a není to reklama :) )
1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro
Tu slepou cestu nezatracuju, přinesla mi spoustu krásných zážitků, ale jsem moc rád, že je to za mnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro
1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
2 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro
heavyrun píše: Když ostré enduro s TP, s dlohymi servisnimi intervaly, tak husaberg FE450 nebo třeba Yamahu WR450
Zkoušel jsi někdy ostré enduro na asfaltu? Utrpení pro jezdce i motor, o gumách které mizí před očima nemluvě.
Ostré enduro s intervaly alá cenduro neexistuje.
Na ježdění asfalt / polňačky bych se poohlédl po tupém enduru alá XR400 (více do terénu) nebo už doporučované TTR600 (v terénu mírně neohrabanější proti XR).
2 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
Ale pokud chceš jezdit hlavně v terénu, tak XR400 je ta pravá volba
Naposledy editováno 20.10.2013 19:32:50
2 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro
- Pokud tedy budeš chtít jezdit opravdu jen lehký terén, lesík sem tam nějaké pole, výjezd, nic náročného a k tomu si vyrazit i někam "dál" po cestě, tak těch pár kil navíc tě nezabije a XR400 z hlavy vypusť a jdi do TT600, případně LC4 či XR650 (ale těch moc není a cenou jsou dosti přestřelené na své roky)
- Pokud chceš naopak trávit nejvíce času v tom terénu, aby jsi se i trochu zapotil :)a výlet přes asfaltku si dát opravdu jen výjimečně, tak bych naopak uvažoval buď o XR400 či DRZ400 E. S těmito je to opravdu v terénu super zábava. Žádný kompromis asi neexistuje a musíš si ujasnit, kde primárně chceš jezdit. Sice jsem asi nenapsal o nic víc než v mém minulém příspěvku ale snad ti to trochu výběr usnadní
Mar_o-46 píše: httpband: Hele, zkus se více rozepsat, kde opravdu chceš jezdit. Zkrátka se zamysli, kde budeš nejvíce trávit čas, jestli to bude 70/30 terén/cesty nebo jinak. Na tom bych výběr motorky stavěl já třeba teď svoje XR (minulou neděli) prodal za 44tisíc. Ale je pravdou, že si hodně ale opravdu hodně drží ceny.
- Pokud tedy budeš chtít jezdit opravdu jen lehký terén, lesík sem tam nějaké pole, výjezd, nic náročného a k tomu si vyrazit i někam "dál" po cestě, tak těch pár kil navíc tě nezabije a XR400 z hlavy vypusť a jdi do TT600, případně LC4 či XR650 (ale těch moc není a cenou jsou dosti přestřelené na své roky)
- Pokud chceš naopak trávit nejvíce času v tom terénu, aby jsi se i trochu zapotil :)a výlet přes asfaltku si dát opravdu jen výjimečně, tak bych naopak uvažoval buď o XR400 či DRZ400 E. S těmito je to opravdu v terénu super zábava. Žádný kompromis asi neexistuje a musíš si ujasnit, kde primárně chceš jezdit. Sice jsem asi nenapsal o nic víc než v mém minulém příspěvku ale snad ti to trochu výběr usnadní
Tak kompromis samozřejmě existuje. Již zmíněné TTR nebo XR650. A namísto špalků tam dát nějaký cestovnější gumy, třeba Mitas E07