globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ostrejsi enduro
19.10.2013 v 18:52
Ahoj.kluci. tak nám pomalu konci sezóna a chci trochu přehodnotit druh moto.hrozně mě chytlo enduro.jelikož mám ale místo pouze na jednu moto tak musím najít kompromis.chci se s ním o víkendu podívat do lesa nebo polnacku ale rád si s tím i někam zajedu. Takže něco kde se počítá servisní interval na MTH asi ne.(nebo jo?)cena do 80.tis.klidně trošku víc klidně o hodně míň.díky
Předchozí
1 2
Následující

ostrejsi enduro

19.10.2013 v 19:13 | Nahoru | #1
Yamaha TTR600

ostrejsi enduro

19.10.2013 v 19:26 | Nahoru | #2
To je zajímavá možnost.dík

Naposledy editováno 19.10.2013 19:27:28

ostrejsi enduro

19.10.2013 v 19:26 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

19.10.2013 v 19:39 | Nahoru | #4
Snad mě místní enduráci neumlátí, ale neco podobnyho taky řešim a řikám si že 950 Adventure nebo 950 superenduro. Akorát finančně to je jinde :/ a nebo mě napadá 640 LC4 Adventure.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro

19.10.2013 v 19:40 | Nahoru | #5

Miky_Jb370 píše: Snad mě místní enduráci neumlátí, ale neco podobnyho taky řešim a řikám si že 950 Adventure nebo 950 superenduro. Akorát finančně to je jinde :/ a nebo mě napadá 640 LC4 Adventure.



Tak 950 LC8 není zrovna dobrej nápad. Ale LC4A je dobrá volba. Jen je k mání málo pěkných motorek

ostrejsi enduro

19.10.2013 v 19:49 | Nahoru | #6
+- v tvym rozsahu třeba :

http://www.motoinzer...0-lc4-adventure.html

(ne, neznam toho prodavajiciho a není to reklama :) )

1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

19.10.2013 v 20:02 | Nahoru | #7
Díky. Toho Ktm se trošku bojím.také předpokládám že to někdy polozim a to by asi byla v servisu raketa.

ostrejsi enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2013 v 20:04 | Nahoru | #8
nekupuj si advíka ale obič ktm lc4 enduro. To když položíš tak nemáš co ulámat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro

19.10.2013 v 21:02 | Nahoru | #9
httpband> Pokud tě chytlo enduro, tak si nekupuj žádnou LC4, TTR, ... je to slepá cesta, nenaučíš se jezdit, pochytáš jen dost zlozvyků, jdi rovnou do lehkýho endura . Prošel jsem si tím.
Tu slepou cestu nezatracuju, přinesla mi spoustu krásných zážitků, ale jsem moc rád, že je to za mnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro

19.10.2013 v 21:55 | Nahoru | #10
Janek> Na cem ted jezdis?

1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

19.10.2013 v 22:15 | Nahoru | #11
Teď marauder 800.k tomu sem se dostal jak slepej k houslim takže s endurem začátek

(reakce na) ostrejsi enduro

19.10.2013 v 22:17 | Nahoru | #12
httpband> To nebylo na tebe

ostrejsi enduro

19.10.2013 v 22:28 | Nahoru | #13
No já bych skusil tu TTR. Oproti LC4 je tuším i lehčí.

(reakce na) ostrejsi enduro

19.10.2013 v 23:01 | Nahoru | #14
SirIndy> Mrtvá značka, Husaberg, ale Kawa je pořád doma, nějak se s ní numůžu rozloučit i když na ní nejezdím.
httpband, jak se to stalo, že tě chytlo enduro, když ho nemáš?

ostrejsi enduro

20.10.2013 v 00:05 | Nahoru | #15
Kamarádi okolo.bohužel jsou všichni majiteli velké garáže a tak si mohou dovolit ostré stroje bez tp .

2 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

20.10.2013 v 11:42 | Nahoru | #16
Když ostré enduro s TP, s dlohymi servisnimi intervaly, tak husaberg FE450 nebo třeba Yamahu WR450

(reakce na) ostrejsi enduro

20.10.2013 v 11:59 | Nahoru | #17
heavyrun> Co jsou pro tebe dlouhe intervaly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ostrejsi enduro

20.10.2013 v 13:19 | Nahoru | #18

heavyrun píše: Když ostré enduro s TP, s dlohymi servisnimi intervaly, tak husaberg FE450 nebo třeba Yamahu WR450



Zkoušel jsi někdy ostré enduro na asfaltu? Utrpení pro jezdce i motor, o gumách které mizí před očima nemluvě.
Ostré enduro s intervaly alá cenduro neexistuje.

Na ježdění asfalt / polňačky bych se poohlédl po tupém enduru alá XR400 (více do terénu) nebo už doporučované TTR600 (v terénu mírně neohrabanější proti XR).

2 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

20.10.2013 v 13:57 | Nahoru | #19
XR400 jsem nedávno prodal, na cesty to není dle mě vůbec po asfaltce s tím není rozhodně žádná zábava a přejížděl jsem asfaltky jen kydž jsem musel. Pokud tedy zvažuješ jezdit po normálních cestách často, volil bych buď TT600 anebo bych šel do té LC4. Za zmínku pak stojí ještě DRZ400S anebo DRZ400E, do té éčkové verze bych asi i šel, ale nevím jak se tahle motorka tváří na asfaltce. Předpokládám, že o dost líp než XR400.

Ale pokud chceš jezdit hlavně v terénu, tak XR400 je ta pravá volba

(reakce na) ostrejsi enduro

20.10.2013 v 14:13 | Nahoru | #20
Mar_o-46> Dokud jsem mel na DR-Z 400E retezovou sadu pro verzi S tak to bylo na silnicich uplne v pohode. Ted s origo retezovkou je to oser protoze na petku v klidnych otackach jedes tak 80, porad ji drtit ve vysokejch se mi nechce. Te motorce silne chybi sestka

ostrejsi enduro

20.10.2013 v 19:32 | Nahoru | #21
Wr 450f rozhodně nemá přívětivé servisní intervaly....je to ostré enduro.Mám ho.Při ježdění drsném...500km na výměnu oleje,při popojíždkách je co 1000km...dle manuálu.Tak na tohle zapomente.Jinak po cestě jede WR i 150km ale zadní pneu sežere i za 100km vyjíždku.Tohle není tupej stroj ale závodní enduro s homologací...

Naposledy editováno 20.10.2013 19:32:50

(reakce na) ostrejsi enduro

21.10.2013 v 08:40 | Nahoru | #22

seikos píše: Tak 950 LC8 není zrovna dobrej nápad. Ale LC4A je dobrá volba. Jen je k mání málo pěkných motorek



Já bych se kdyžtak nechal přemluvit k prodeji (to je ten pěkný kousek)

ostrejsi enduro

21.10.2013 v 10:12 | Nahoru | #23
Když XR tak bych šel do XR 600/650. XR 400 opravdu na asfalt není jak tu někdo již zmiňoval. WRko nepřipadá v úvahu. To je klasický závodní Enduro jako třeba KTM 450 Exc.

2 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

21.10.2013 v 11:20 | Nahoru | #24
Tak po prostudování asi připadá v úvahu to XR nebo TTR .trošku se bojím že už toho všechny hodně zažily ale s tím se musí počítat.jsem prekvapenej že za stroje které už mají nějaký rok za sebou a určitě už něco zažily někteří prodejci požadují poměrně velké částky.asi musím dobře hledat.ještě jedna otázka. Pokud bych prodal moji moto tak se možná vejdu i do nové(moc se mi nechce ale znáte to) pak se mám ohlédnout kde?

(reakce na) ostrejsi enduro

21.10.2013 v 11:25 | Nahoru | #25
httpband> A co DR-Z 400S ? V pripade nove treba WR 250 R.

ostrejsi enduro

21.10.2013 v 12:05 | Nahoru | #26
Nediv se, O Xrse traduje ze je téměř nesmrtelna...

(reakce na) ostrejsi enduro

21.10.2013 v 12:09 | Nahoru | #27

Mar_o-46 píše: Ale pokud chceš jezdit hlavně v terénu, tak XR400 je ta pravá volba



Potvrzuju XR je překvapivě hravá motorka, ale sehnat pěkný kus dá trošku práci. Jinak motorka jen lít benzín..tedy skoro. Strašně rád na ní vzpomínám.

1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

21.10.2013 v 17:18 | Nahoru | #28
httpband: Hele, zkus se více rozepsat, kde opravdu chceš jezdit. Zkrátka se zamysli, kde budeš nejvíce trávit čas, jestli to bude 70/30 terén/cesty nebo jinak. Na tom bych výběr motorky stavěl já třeba teď svoje XR (minulou neděli) prodal za 44tisíc. Ale je pravdou, že si hodně ale opravdu hodně drží ceny.

- Pokud tedy budeš chtít jezdit opravdu jen lehký terén, lesík sem tam nějaké pole, výjezd, nic náročného a k tomu si vyrazit i někam "dál" po cestě, tak těch pár kil navíc tě nezabije a XR400 z hlavy vypusť a jdi do TT600, případně LC4 či XR650 (ale těch moc není a cenou jsou dosti přestřelené na své roky)

- Pokud chceš naopak trávit nejvíce času v tom terénu, aby jsi se i trochu zapotil :)a výlet přes asfaltku si dát opravdu jen výjimečně, tak bych naopak uvažoval buď o XR400 či DRZ400 E. S těmito je to opravdu v terénu super zábava. Žádný kompromis asi neexistuje a musíš si ujasnit, kde primárně chceš jezdit. Sice jsem asi nenapsal o nic víc než v mém minulém příspěvku ale snad ti to trochu výběr usnadní

(reakce na) ostrejsi enduro

21.10.2013 v 17:51 | Nahoru | #29

Mar_o-46 píše: httpband: Hele, zkus se více rozepsat, kde opravdu chceš jezdit. Zkrátka se zamysli, kde budeš nejvíce trávit čas, jestli to bude 70/30 terén/cesty nebo jinak. Na tom bych výběr motorky stavěl já třeba teď svoje XR (minulou neděli) prodal za 44tisíc. Ale je pravdou, že si hodně ale opravdu hodně drží ceny.

- Pokud tedy budeš chtít jezdit opravdu jen lehký terén, lesík sem tam nějaké pole, výjezd, nic náročného a k tomu si vyrazit i někam "dál" po cestě, tak těch pár kil navíc tě nezabije a XR400 z hlavy vypusť a jdi do TT600, případně LC4 či XR650 (ale těch moc není a cenou jsou dosti přestřelené na své roky)

- Pokud chceš naopak trávit nejvíce času v tom terénu, aby jsi se i trochu zapotil :)a výlet přes asfaltku si dát opravdu jen výjimečně, tak bych naopak uvažoval buď o XR400 či DRZ400 E. S těmito je to opravdu v terénu super zábava. Žádný kompromis asi neexistuje a musíš si ujasnit, kde primárně chceš jezdit. Sice jsem asi nenapsal o nic víc než v mém minulém příspěvku ale snad ti to trochu výběr usnadní



Tak kompromis samozřejmě existuje. Již zmíněné TTR nebo XR650. A namísto špalků tam dát nějaký cestovnější gumy, třeba Mitas E07

1 reakcí na tento příspěvek ostrejsi enduro

21.10.2013 v 17:59 | Nahoru | #30
seikos: No já to myslel tak, že není k nalezení motorka, co se na cestách chová například jako TTR či LC4 a v terénu jako XR400 či DRZ400E
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist