předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Míra píše:
Když si koupíš Hyundai,tak nemůžeš chtít kvalitu Mercedesa.
haha, prý "kvalita" Mercedesu
FishX3 píše: Bohužel ani značka není zárukou, i když tam máš šanci na menší problém a že si značka dá víc bacha jak se bude chovat ke klientům...
jak je to se znackou a kvalitou jsem se osobne ted presvedcil an dovole kdyz sem mel defekt kvuli materialu od autorizovaneho a draheho servisu,kam bych si ja dal motorku s ucelem, ze si za kvalitu priplatim..takze mas pravdu, znacna neni vzdy kvalita.JohnyBaroch píše: Přesně tak, v dnešní době je třeba si zákazníka vážit, snažit se zákazníky získávat a ne je zastrašovat a dělat z nich blbce...Takhle tu hoši na trhu dlouho nebudou, nájem na místech kde mají prodejny+platy zaměstnanců+odvody za ně to stojí kurva peněz a to nemluvě o DPH pro náš zlodějský stát To se pak živnostník musí opravdu hodně moc snažit aby přežil a obchodní politika jakou zde někteří popisují je cesta ke zdárnému konci
svata pravda,zivnostnik by si mel zakaznika vazit, to na prvnim miste..ale nekteri stezovate,kteri jsou rozhorceni ze prodavacka je extravagantni a nema casopis je usmevne1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Podal na ně žalobu k soudu, soud si vyžádal znalecký posudek (když si ho necháš udělat ty tak za něj zaplatíš ty) na základě ZP bylo rozhodnuto, že je zboží vadné a reklamace měla být uznána. Dotyčný obchodník zaplatil veškeré soudní výlohy, znalecký posudek i náklady právníka. Vyšlo mu to 3x tak draho než kdyby to vyřešil po dobrém.
PM1945 píše: Před časem jsem řešil také reklamaci - prodejcem neuznáno. Zašel jsem na Českou obchodní ispekci - výsledek 0. Takže jsem navštívil právníka, poslal jim napřed dopis, kde je upozornil na špatný postup při řešení reklamace a požadoval výměnu, nebo peníze. Odmítli...
Podal na ně žalobu k soudu, soud si vyžádal znalecký posudek (když si ho necháš udělat ty tak za něj zaplatíš ty) na základě ZP bylo rozhodnuto, že je zboží vadné a reklamace měla být uznána. Dotyčný obchodník zaplatil veškeré soudní výlohy, znalecký posudek i náklady právníka. Vyšlo mu to 3x tak draho než kdyby to vyřešil po dobrém.
Ano přesně tak se to má dělat nenechte si srát na hlavu jakmile jeden dva soudy prohrají tak se začnou chovat lépe a rozmyslí si neuznat oprávněnou reklamaci
2 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
A teď ještě tu verzi jak to skutečně bylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
otajs-ZX9R píše: eriq
A teď ještě tu verzi jak to skutečně bylo
No a co přesně chceš slyšet?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
kuratko333
, 0b
přidáno 10. října 2013
Dobrý den,
jak byste vysvětlili množství negativních ohlasů na váš obchod, které se objevují na motorkářských fórech?
Např. Motorkari.cz
http://www.motorkari.cz...
Diskuzi na tema bikers crown je tam více, tato je aktuální, a celkem mě odrazuje od nákupu :-/
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
_PAvlikK__ píše: eriq> Protože nejsem uplně blbej?...
Tak asi i v tomhle se pleteš ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
že jsem se ptal tý zodpovědný vedoucí a bylo mě to řečeno drobet jinak
3 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Ale tak to autorka ví sama ne
Naposledy editováno 14.10.2013 23:08:07
otajs-ZX9R píše: slečna No, že to tu není podaný, tak úplně přesně jak to proběhlo
Ale tak to autorka ví sama ne
Hele buď se vymáčkni, nebo mlč - tenhle způsob komunikace nech 13ti letejm netykavkám.
Naposledy editováno 15.10.2013 07:11:44
Džanek píše: Ja sem prece nerekl, ze na vyrobni vady se nevztahuje garance.. Na ty predevsim,ale lidi se ohaneji zakonem ze dva roky a bla bla bla, ale pritom drtiva vetsina nevi co se tam vubec pise. Nejlepsi sou firmy,ktery si mysli, ze maji zaruku 2 roky.. a ono ejhle vsecko je jinak jelikoz je to drobnej majetek do 40tis,kterej se po roce odepisuje takze z logiky plyne jen rocni garance. S pany s Coi sem mel tu cest se setkat parkrat a taky sme si popovidali a tim to koncilo.. A kdyz bys za mnou prisel po roce a pul pouzivani (A BYL BYS FIRMA) s tim, ze chces uplatnovat garanci tak bych se dlouho zamyslel jesti ti garanci uznam pac "ze zakona" mam na to pravo. Rikam ze garance jsou velmi osemetna vec a nejde ji pausalizovat na vse a to co pisu mam overeno 7mi letou praxi.
Honzi mícháš jabka s hruškama. V tomhle případě, firma pravděpodobně nevystupuje jako běžný spotřebitel, ale jede se dle obchodního zákoníku, nikoliv dle občana a pro vztah podnikatel-podnikatel platí jen záruka, jaká se domluví při koupi (smluvní), nikoliv ta dvouletá,co platí pro vztah podnikatel-spotřebitel... A zde popisovanej případ u BC je právě podnikatel-spotřebitel, tj. úplně něco jiného než to co popisuješ ty.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
COI Brno: 545125939
Dle mého zips na kombinéze nemůže být spotřebák. Po 30 dnech máš nárok na vrácení peněz a tečka.
Obchodník je jen zprostředkovatelem mezi kupujícím a výrobcem. Pokud výrobce neuzná reklamaci, obchodník tu informaci jen předá kupujícímu. Obchodník nerozhoduje o výsledku reklamace!!!
Naposledy editováno 15.10.2013 11:57:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
otajs-ZX9R píše: slečna No, že to tu není podaný, tak úplně přesně jak to proběhlo
Ale tak to autorka ví sama ne
Bych se docela divil kdyby v BC byli tak blbí a řekli jo jasně takhle to bylo my tady vyjebáváme s lidma normálně
James031 píše: Bych se docela divil kdyby v BC byli tak blbí a řekli jo jasně takhle to bylo my tady vyjebáváme s lidma normálně
Olajs je zástupce BC? Pokud ano , tím spíš by měl něco kloudnýho napsat ...něco co obsahuje informace - postoj BC k čemukoli co se zde propírá
Kov píše: Obchodník je jen zprostředkovatelem mezi kupujícím a výrobcem. Pokud výrobce neuzná reklamaci, obchodník tu informaci jen předá kupujícímu. Obchodník nerozhoduje o výsledku reklamace!!!
Bohuzel nemas pravdu. Obchodnik je za jistych okolnosti pouze zprostredkovatelem, ale pokud nechce utracet za postovny a posilani zbozi k vyrobci, tak obchodnik ma pravo tu reklamaci zamitnout a je to podle zakona v poradku. Takze vyrobce v tom nemusi hrat zadnou roli.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
XTeZeto píše: abych pravdu řekl tak se některým prodejcům ani nedivím že se nechovají podle představ zákazníka.Spousta lidí využívá kamenné obchody jen jako zkušebnu a pak si to na netu koupí levněji.Mě osobně se tento přístup zákazníků hodně příčí.
no ale takovy zakaznik asi tezko bude neco v te prodejne reklamovat, ten uz tam svoje penize nechal