tak nějak začínám motorkařit, výbavu si hodlám pořídit přes zimu, motorku na jaro. No a jako každý si prostě sem musím napsat co by se mi líbilo za motorku, předpokládám že stejně budu ukecán rodičovstvem do simpsona. Zpátky k tématu, nejradši bych nějakou moto se sportovnějším designem, ale cesťáka, jednak jsem pohodlnej člověk, zadruhé jízda ve dvou. No a můj vyhlídlej kus je BMW F800 , z druhý ruky, cenou se dá sehnat kolem 100k, ale trochu si říkám jestli to není na začátek trochu moc, ačkoliv bych musel stejně škrtit na 35KW, tak mám obecně z motorek respekt. Jěště mě zaujalo BMW 650 GS(škrtit kvůli 2KW :/ ), ale designově nic extra. CBFka taky nevypadají špatně, ale trochu jinde. Díky za každý názor
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800 ST
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800 ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800 ST
letos jsem STéčko pořídil a musím říct, že PARÁDA. Přecházel jsem z Yamahy YZF 600 (Thundercat), což je úplně jiná třída. Ale proč to píšu. Stál jsem v podstatě před podobným problémem, a to, vybrat nějakou motorku na cestování. Navíc se do toho výběru vložila i moje malá a hubená postava, tak jsem vybíral i s ohledem na tohle.
Abych se neřadil mezi extra zkušený, tak hlásím, že na ST jsem najel zatím cca 1000 km, ale na první dojmy to myslím si stačí. Navíc taky nemám porovnání s jinýma cesťákama, takže pouze a omezeně k F800ST:
Suprově ovladatelná motorka, lehoučká, až si někdy říkám, že až moc Je to dvouválec, takže charakteristika průběhu krouťáku/výkonu parádní na cestování. Táhne od 3000 ot., táhne až do červenýho pořád stejně (žádnej kopanec kolem 7000 jako u V4), spotřeba téměř bezkonkurenční (např. se mi povedlo jet z Mor. Třebový do Jablonce za 3,4 l. ale je fakt, že couračkou 50/90), jinak mám spotřebu cca 4,5 l při svižnější jízdě - taky dobrý. Jak by se ST chovalo při uškrcení na 35 kW - neumím posoudit, nicméně je to motorka lehká, ten objem 800 ti zůstane, ten neuškrtíš, takže bych řek, že by to bylo OK... + jestli úplně začínáš a chceš cestovat, proč by to mělo jet víc než těch 160, jak píše Catbob (koukal jsem do návodu, 160 to je), vždyť to stačí.... Navíc si ji pak můžeš otevřít a je to.
Další výhoda - má to řemen, takže údržba NULA a výměna á 20.000 km
Prochybike - určitě s ABS, nikdy nevíš do jaký situace se kdy dostaneš a pokud máš tu možnost, jdi do verze s ABS. To samý s palubním počítačem - je příjemný, když si můžeš procvakat, jakej máš ještě dojezd, jakou průměrnou spotřebu, okamžitou, kolik je venku stupňů, tlak v pneumatikách atd. Hlavně bys tam určitě ocenil ukazatel zařazený rychlosti... Tady na motorkářích jde stáhnout návod, tak se do něj kdyžtak mrkni, ať víš, jaký jsou různý verze výbavy.
Kdybys potřeboval vědět něco konkrétního, napiš mi do PM.
M.
Ještě jsem chtěl dopsat, že pokud ti 160 přijde moc, nezapomeň, že motorku ovládáš jenom ty a nikdo jinej, takže pokud budeš chtít jezdit max. 120, BUDEŠ jezdit max. 120. Osobně si ale myslim, že tvoje obavy jsou zbytečný - uvidíš sám, až usedneš a najedeš pár km. Hlavně chladnou hlavu a jak sám říkáš - RESPEKT.
Naposledy editováno 24.10.2013 14:31:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST | digison | 37 | 1.5.2024 v 22:03 digison |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |
Altmannmoto BMW F 800 ST | elvis78 | 26 | 4.8.2023 v 15:24 elvis78 |
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT | petrosolsobě | 2 | 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě |