řeším jeden problém. Drandím na GSF 600 bandasce, leč už mi ten výkon nestačí, zvlášť když na to naberu baťůžek :) Uvažuji o něčem silnějším a docela se mi zalíbil futuristický design B-Kinga, jenže jsem zjistil že se už nevyrábí od roku 2010. Poradíte mi co místo toho se svým názorem proč? Přeci jen "V MAX" mi neřekne proč zrovna jej a v čem je lepší než B-King. Nechci flame, jde mi fakticky o seriozní debatu.
A prosím jestli by se připojil i někdo další se zkušenosti s B-Kingem, jestli se vyplatí do něj jít. Říkám si, že jelikož se už nevyrábí, bude se i méně krást.
Díky! :)
jinak o bkingovi se tady toho psalo už hodně,taky je tady myslím i redakční test....,taky jsem po něm hodně pokukoval,bohužel co mně odradilo-údajně je to dost nepohodlné pro spolujezdce,taky mizerná ochrana před větrem,myslím,že se na to taky nedělají ani držáky na kufry...,no a já jezdím dost i ve dvou a snad i nějakou tu dovolenou na motorce...,nakonec jsem koupil jiný stroj(v profilu ho nemám) a jsem celkem spokojený.
ale jinak bking je každopádně výborný stroj,pokud se ti líbí,chybu neuděláš.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki B-King
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki B-King
Naposledy editováno 05.10.2013 12:15:52
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki B-King
Tristix píše: Piwell> Díky za odpovědi, hoši. Já jsem právě recenzi tady na motorkářích četl, ale jsem z nich poněkud zmaten. Je to krásný stroj, a hrozně se mi líbí, ale co přesně je za problém s tím poryvem větru? Jedná se o foukání na helmu, nebo na nohy? Někde jsem právě viděl B-Kinga s plexi.
Já nevim jak je to zrovna u B-Kinga, ale myslel jsem to spíš obecně - hodně silná a rychlá motorka = velký zrychlení a obecně vyšší rychlosti. Z toho mě osobně vyplývá polokapotáž nebo kapotáž. Naháč má svý kouzlo, to jo, ale podle mýho je pak jakejkoliv nadlitr zbytečně "překoňovanej". Ale je to muj názor na věc a mnozí se mnou logicky souhlasit nebudou - každej má o tom jinou představu, to je jasný ...