Rázem začala být Tina líná do kopce. Nicméně jsem tuto operaci udělal z důvodu přechodu na E85. včera jsem naplnil nádrž a jízdní vlastnosti se vrátili na původní hodnoty. Pocitově to je to o trošku lepší - nedostavili se tak silné vibrace při rychlostech kolem 80 km/h (podle tachometru).
1 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
PROČ???
Ale snaha o přestavbu na E85... musel bys všechny gumové komponenty přicházející do styku s palivem vyměnit (ty běžné špiritus zničí), směs pořádně odladit a i tak se to nevyplatí. Jezdi na to, co předepisuje výrobce a nevymýšlej ptákoviny.
1 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
Hadičky a těsnění s E85 nemají žádný problém, tahle pověra měla umřít někdy před 10 lety. Ano, shitové díly třeba na Jawy (gumička palivového kohoutu) se i při používání zákonného přídavku 7% lihu do Naturalu po půl roce rozpadají, ale to není problém čínských dílů - to je problém dílů na jawy.
K zakladateli: Kamarád přestavuje auta na E85 a bývají s tím dost problémy ohledně seřízení. Myslím, že při spotřebě tvý motorky (odhaduji kolem 2.5./ 100km) snad ani není takových pokusů třeba. Za mě, nevymýšlej hovadiny a buď rád, že ti to jezdí.
když si tak vezmu z 2,5l/100km N95 jsi udělal 3-3,5l/100km E85, neušetříš teda skoro nic :)
vidím v tom docela spojitost jako:
Naposledy editováno 27.09.2013 14:18:06
1 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
Ekonomika je jasná: motor v pásmu největšího krouťáku neklepe, olej je čistší (hláška nahoře o jawáckých motorech na líh je totálně mimo, nejspíš tím dotyčný myslel plochodrážní motory na metanol, což je úplně jiné palivo), spotřeba možná stoupne o 15%, ale palivo je o třetinu levnější (24 vs. 36 Kč).
rrss píše: Dolph: to byl konkrétní proběh km na E85 u čínské motorky, která se prý měla dávno rozpadnout (ve skutečnosti nerozpadla), hlavně hadičky (jsou jako nové)
Ekonomika je jasná: motor v pásmu největšího krouťáku neklepe, olej je čistší (hláška nahoře o jawáckých motorech na líh je totálně mimo, nejspíš tím dotyčný myslel plochodrážní motory na metanol, což je úplně jiné palivo), spotřeba možná stoupne o 15%, ale palivo je o třetinu levnější (24 vs. 36 Kč).
že to 90% gumových dílů normálně vydrží vím,je to jen jeden druh gumy(chemické označení si nepamatuju) který se s ethanolem nesnese....
ale z dlouhodobého hlediska to určitě nic dobrého nepřinese a finanční úsporu při spotřebě 3 l a nájezdu 5000km ročně taky ne...ale jak už jsem psal výše-já s tím problém nemám,je mi jasné,že to dělá spíše z hecu,ale po zádech bych se až tak neplácal,protože dřív,nebo později se na to stejně vysere.
1 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
rrss píše: Při tak malém nájezdu úspora 1500 Kč ročně (to se rovná trojnásobku až pětinásobku povinného pojištění, například), plus přínosy pro motor, které jsem popsal. Někdo třeba chce laborovat, mít vlastní názor a zkušenost, jiný ušetřit, třetí nacpat ropu šejkům do zadele... důvody pro používání E85 jsou různé :)
Přínosy pro motor = olej je čisčí... To už si děláš srandu?? Myslíš, že když jsem u plechovky, jezdíc na LPG vypustil olej po 15000 km a byl čistej jak slovo boží, že byl v pohodě?? To jako že teplotní vlivy nemajíc žádný vliv? Čistej = dobrej???
1 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
Schválně se podívej se na svíčky z LPG motoru a kromě toho, že jsou čisté, taky nejsou opálené. V žádném případě nemají utavenou ani erodovanou elektrodu = nepřehřívají se. Měnil jsem je nedávno na autě po 60 000 km a šlo o původně osazené svíčky z výroby, tj. nedával jsem žádné speciální, natož studenější - není totiž důvod :)
Fotku stavu těch svíček mám na jiném fóru, kdyby tě zajímala.
rrss píše: Milý chiro, v yukině se olej mění po 5000 km, takže tvoje teplotní vlivy si můžeš strčit někam. Nevím proč sem taháš LPG, asi proto, že ti chybí argumenty, nebo prostě jen chceš být za blba v každém tématu, do kterého vlezeš.
Schválně se podívej se na svíčky z LPG motoru a kromě toho, že jsou čisté, taky nejsou opálené. V žádném případě nemají utavenou ani erodovanou elektrodu = nepřehřívají se. Měnil jsem je nedávno na autě po 60 000 km a šlo o původně osazené svíčky z výroby, tj. nedával jsem žádné speciální, natož studenější - není totiž důvod :)
Fotku stavu těch svíček mám na jiném fóru, kdyby tě zajímala.
tak to se pleteš.hodně svíček z aut na LPG je sněhově bílá,se silně přepálenou keramikou a mají problémy s přehříváním a tím i rapidně nižší životností.pomáhá použití výrazně studenějších svíček,než doporučuje výrobce...
nějak nechápu tvůj argument o výměně oleje co 5 tisíc-to je jako hodně?v krose měním co 8 hodin!!a taky je to "jen" motor...
2 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
Auto jezdí po celé Evropě, pracuji doma, tj. těch 20 000 km ročně jezdí pouze na výlety, stává se, že jeden den ráno nastartuju a večer jsme o 1800 km dál :)
Nevím, jakou větší zátěž motoru si dokážeš představit.
5 tisíc interval byla odpověď na chira a jeho nesmysly, kdy do tématu o moto cpe auto, do tématu o E85 cpe LPG, prostě tragik.
1 reakcí na tento příspěvek Tina a Ethanol E85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tina a Ethanol E85
Dolph-cz píše: červený drak-protáhne ti zrak?
to není jen tak, ten Červený Drak... V době metanolové aféry jsem měl doma 3x1l Rumu a se slzou v oku jsem ho vylil do hajzlu Taky mě napadlo přilepšit cigošům, že bych jim ho dal před barák ke dveřím, ale jsem měkkej
rrss píše: Svíčka z mého motoru žádném případě není bílá ani opálená, problémy motorů jiných lidí mě netrápí.
Auto jezdí po celé Evropě, pracuji doma, tj. těch 20 000 km ročně jezdí pouze na výlety, stává se, že jeden den ráno nastartuju a večer jsme o 1800 km dál :)
Nevím, jakou větší zátěž motoru si dokážeš představit.
5 tisíc interval byla odpověď na chira a jeho nesmysly, kdy do tématu o moto cpe auto, do tématu o E85 cpe LPG, prostě tragik.
Já vím moc dobře, po jakém nájezdu se u Yukiny mění olej. Auto na LPG jsem ti dal pouze jako příklad, protože tam se olej (opticky) nesviní téměř vůbec. A přesto je "vypálenej" a funkci neplní, tak jak by měl! Pokud si myslíš, že na E85 vypouštíš čistější olej (nedej bože myšlenka, že by mohl vydržet déle) , tak jsi tragéd Ty sám, pokud toto neznáš. Co se svíček týká, souhlasím s tebou, ale vždy toto taky neplatí. No a kde jsi přišel na to , že jsem v každým vlákně do kterého vlezu za blba? To mi hlava nebere, protože , zatím mi to bylo napsáno pouze od Tebe. Tento post jsi bohužel zastal Ty sám, ale neboj. Brát ti ho nehodlám pane vševědoucí
Edit: Ráno nastartuješ a večer jsi o 1800km dál???? Počítáš, jakou máš za např. 15 hodin jízdy průměrnou rychlost??? Ale u Tebe je možný všecko
Naposledy editováno 28.09.2013 19:26:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybějící součástka v Yuki 125 Tine... Yuki Tine 125 | Zohanka | 10 | 22.5.2020 v 08:26 HMS |
Ztráta výkonu Yuki Tine 125 | Falco18 | 17 | 7.1.2019 v 19:06 Falco18 |
Co to je C.D.I a co ma za funkci Yuki Tine 125 | ben74 | 25 | 2.7.2018 v 17:56 Rebel245 |
VP B Yuki Tine 125 | Letsy | 5 | 7.7.2017 v 10:50 bledemon |
První moto na blbnutí a cestování Honda XL 125V Varadero, Yamaha XV 125 Virago, Yamaha... | JohnnyGG | 5 | 13.4.2017 v 21:39 JohnnyGG |