Sháním firmu, nebo soustružníka který by mi srovnal kotouče z auta. Jsou 280mm kotouče,ale pozor, jedná se o vrtáné kotouče..to by asi neměl být problém.. Nejlépe kolem Prahy 9 (Letnany,Černý most apod, nebo Mělník a okolí, Neratovice,Kostelec nad Labem atd..). Samozřejmě za přijatelnou cenu. Díky.
Pro informaci se jedna o vrtany zimmermanny.. :) Coz patrí mezi kvalitní kotouče..
Naposledy editováno 19.09.2013 12:44:28
2 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů
Jinak je fakt že dneska už to tam každej seká jak chce.. Kvalita, nekvalita..
Naposledy editováno 20.09.2013 21:37:28
1 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů
Ja si budu muset dát nápravu do pořádku a i tak dám větší brzdy jednak kvůli komfortu a jednak kvůli zvyšování výkonu..
1 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stočení brzdových kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stočení brzdových kotoučů
_monty píše: quick> Skoda..cena na fabii je 2700 za komplet brzdy..ate je za 3700, tak pudu asi do nich..ale takovej pocet kilometru je strasne malo i na motorku ne? kdyz delam brzdy na aute tak pocitam, ze na to nebudu muset 100 000 km ani sahnout..
No dneska jsem tam měl Fabku HaŤaPatku s 65tkm najetýma a origo brzdy našrot, kotouče vyjetý hrany cca 1,5mm z obou stran a na deskách obložení cca 2,5-3mm. Jasný taky záleží jak s tím kdo jezdí, ale 100tkm na jedněch deskách asi nedáš, kvalitní kotouče by to měly dát, když nebudou žravý destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stočení brzdových kotoučů
dewwil píše: V práci máme odzkoušený, že nejlíp auta brzděj s ATE kotouči i deskami, pak následuje Brembo, Bosch, Nipparts, Ferodo atd... Bavím se tedy o sériových brzdách, ne tunningových, ale přinesené Zimmermany jsme montovali komplet na BMW E46 zadky i předky a známej je z toho nešťastnej, prej brzdím jak hovado zapřenej o sedačku a efekt nic moc, po jízdě skoro svítěj, ale prd účinek, tak nevím, říkal, že chtěl ušetřit a příště jde prej do Bremba nebo toho ATE...
Za sebe bych na úroveň ATE a Brembo přidal ještě TRW. Na "skoroCupra" se mi celkem osvědčily ( 312mm). Co sem na seat forech vyčetl, tak si lidi celkem pochvalujou kombinaci ATE kotoučů a Brembo desek ( nebo naopak, teď si nejsem fak jistý, je to delší dobu)