globalmoto_kveten





Téma: Stočení brzdových kotoučů
 
18.9.2013 v 23:11
Ahoj.

Sháním firmu, nebo soustružníka který by mi srovnal kotouče z auta. Jsou 280mm kotouče,ale pozor, jedná se o vrtáné kotouče..to by asi neměl být problém.. Nejlépe kolem Prahy 9 (Letnany,Černý most apod, nebo Mělník a okolí, Neratovice,Kostelec nad Labem atd..). Samozřejmě za přijatelnou cenu. Díky.

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 01:51 | Nahoru | #1
jedna vec je ztocit a druha je jeste je vyjiskrit jak to maji lepsi znacky.

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 07:18 | Nahoru | #2
A třetí věc je koupit nové...... J.

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 09:00 | Nahoru | #3
Cé je správně.

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 09:09 | Nahoru | #4
Pokud mají dostatečnou tloušťku, tak na přerovnání nevidím problém. Zvlášť pokud jsou orezlý. Pokud se luply teplem, tak je nejspíš špatně kombinace kotouče/desek...

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 12:35 | Nahoru | #5
Ty kotouce sou novy.. maj najeto 3000km. Tloustka je teda uplně original. Na mym autě uz jezdit nebudou. Mužou poslouzit nekomu jinýmu.. ale chci je prodat rovný ne zkrouceny a samozrejme pod cenou. Orezly nejsou vubec.. Ja uz davam vetsí rozměr 288mm..

Pro informaci se jedna o vrtany zimmermanny.. :) Coz patrí mezi kvalitní kotouče..

Naposledy editováno 19.09.2013 12:44:28

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 12:38 | Nahoru | #6
Tak to je jiná

Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 18:39 | Nahoru | #7
Já kvalitní vrtané zimmermanny letos z auta vyhodil rovnou do popelnice a v životě to už nechci vidět.. Rezly jak divé, i když autem se jezdí 3x týdně, nikdy nestojí déle než 4 dny, ale nejhorší je, že brzdný účinek hrozný, po dvou letech jsem je nechal taky přetočit (to nebyl žádný problém), ale pořád auto v podstatě nebrzdilo, nikdy se neseplo ani ABS.. Brr, děs. Na okruh možná dobré, protože začaly trochu brzdit až po chvilce intenzivního brždění. Po výměně kotouču za obyč za třetinovou cenu auto blokuje jen při podívání na brzdový pedál.. Dokonce v servise byli z brzd tak nešťastní, že měnili i brzdový válec Ani v servise nevěřili a nezkoušeli, jestli to je kotouči.Desky se měnily, nepomohlo. Ty kotouče jsou tvrdé jak beton, v podstatě z nich nic neubylo..





Stočení brzdových kotoučů

19.9.2013 v 19:21 | Nahoru | #8
Stočit kotouč neni problém pokud nepřekročíš minimální tloušťku udanou výrobcem, zvládne to každej soustružník pokud mu nehází univerzála. Jen nevim jestli to u dnešních aut má nějakej smysl

Stočení brzdových kotoučů

20.9.2013 v 07:56 | Nahoru | #9
Ty tvoje kvalitní vrtané Zimmermanny jsou pěkná jebka. Už je na autě nechci niky vidět. Mě dokonce po tom co se zkroutily Začaly mezi vrtáním praskat. A to jsem čistil ty dírky! Zlaté originální Kotouče. Chudák ten co si je koupí.

Stočení brzdových kotoučů

20.9.2013 v 12:56 | Nahoru | #10
Kolik stoji novej? 1400? kdyz uz, tak bych je prodal jak je, at si je srovna kupujici..a moc kvalitni kotouce to teda nebudou..zlaty klasicky nevrtany ate..

2 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů

20.9.2013 v 21:35 | Nahoru | #11
Nový stojí 2300 jeden kotouč .. Já teda jsem si nemoh nějak stěžovat. Měl jsem tyhle vrtaný zimmermanny a na to zimmermann desky a docela to brzdilo.. Pak se ale zkroutily vlivem tepla a težkýho motoru na malej průměr (a taky stav nápravy).. Chci je prodat oba tak za 1000-1500 max.. Vzhledem k tomu že maj naježděno asi 3000km..

Jinak je fakt že dneska už to tam každej seká jak chce.. Kvalita, nekvalita..

Naposledy editováno 20.09.2013 21:37:28

(reakce na) Stočení brzdových kotoučů

20.9.2013 v 23:03 | Nahoru | #12
Woko_O> Zkus soustružníka v Chrástě na návsi,šikovnej chlap

(reakce na) Stočení brzdových kotoučů

20.9.2013 v 23:27 | Nahoru | #13
Woko_O> Ja nasel tady ..mam zkusenost, ze i jenom stocenej kotouc delal bordel, takze tam sel za chvili novej..proste zbytecna prace a vyhozeny penize..kdyz ti udela tohle novej kotouc, tak opravovanej bude ok?

1 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů

21.9.2013 v 08:21 | Nahoru | #14
Na mym autě pravděpodobně už ne.. ale pro někoho s benzinakem a nebo pro někoho kdo má vše měněný tak myslim že jo..

Ja si budu muset dát nápravu do pořádku a i tak dám větší brzdy jednak kvůli komfortu a jednak kvůli zvyšování výkonu..

(reakce na) Stočení brzdových kotoučů

21.9.2013 v 08:29 | Nahoru | #15
Woko_O> No osobne bych to neriskoval..ty novy zase nestoji raketu..ale tak snad prodas i ke spokojenosti kupujiciho..

Stočení brzdových kotoučů

21.9.2013 v 08:41 | Nahoru | #16
Mám drážkovaný Bremba a brzdí to dobře, nic nerezne a nepíská

Stočení brzdových kotoučů

21.9.2013 v 08:44 | Nahoru | #17
Já mám u Octávky sérii a vše funguje jak má. A to jezdím docela ostře

Stočení brzdových kotoučů

21.9.2013 v 09:08 | Nahoru | #18
Mne to obcas lehce tuka do pedalu, ale nic s tim delat nebudu, jelikoz bych to akorat zhorsil..nejakej desetitisic bych s tim chtel jeste naject..jinak brzdi dost..abs v 90ti na suchym studenym asfaltu neni problem..nejezdite nekdo obyc ferodo?

1 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů

25.9.2013 v 00:00 | Nahoru | #19
Ferodo jsem vyhodil. Měl jsem jak kotouče, tak desky od Feroda. Kotouče jsem si stáčel hned po ujetí 3000km a pak ještě jednou v 7000km. Hned následně šly do špon. Teď mám origo a už neexperimentuji. Octavia TDI.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stočení brzdových kotoučů

25.9.2013 v 19:08 | Nahoru | #20
quick> Skoda..cena na fabii je 2700 za komplet brzdy..ate je za 3700, tak pudu asi do nich..ale takovej pocet kilometru je strasne malo i na motorku ne? kdyz delam brzdy na aute tak pocitam, ze na to nebudu muset 100 000 km ani sahnout..

1 reakcí na tento příspěvek Stočení brzdových kotoučů

25.9.2013 v 19:19 | Nahoru | #21
V práci máme odzkoušený, že nejlíp auta brzděj s ATE kotouči i deskami, pak následuje Brembo, Bosch, Nipparts, Ferodo atd... Bavím se tedy o sériových brzdách, ne tunningových, ale přinesené Zimmermany jsme montovali komplet na BMW E46 zadky i předky a známej je z toho nešťastnej, prej brzdím jak hovado zapřenej o sedačku a efekt nic moc, po jízdě skoro svítěj, ale prd účinek, tak nevím, říkal, že chtěl ušetřit a příště jde prej do Bremba nebo toho ATE...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stočení brzdových kotoučů

25.9.2013 v 19:23 | Nahoru | #22

_monty píše: quick> Skoda..cena na fabii je 2700 za komplet brzdy..ate je za 3700, tak pudu asi do nich..ale takovej pocet kilometru je strasne malo i na motorku ne? kdyz delam brzdy na aute tak pocitam, ze na to nebudu muset 100 000 km ani sahnout..



No dneska jsem tam měl Fabku HaŤaPatku s 65tkm najetýma a origo brzdy našrot, kotouče vyjetý hrany cca 1,5mm z obou stran a na deskách obložení cca 2,5-3mm. Jasný taky záleží jak s tím kdo jezdí, ale 100tkm na jedněch deskách asi nedáš, kvalitní kotouče by to měly dát, když nebudou žravý destičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stočení brzdových kotoučů

25.9.2013 v 21:34 | Nahoru | #23
dewwil> Ja prave skoro nebrzdim a jezdim vetsinou mimo mesto..kdyz to tak vemu, tak brzdim jenom pri dobrzdeni pred krizovatkou..auto sem koupil se slusnejma brzdama a po 30 000 km vypadaji porad skoro stejne..asi pudu do tech ate, az prijde cas..delaji i drazkovany, ale lidi se po nich stejne vraci k obycejnejm..

(reakce na) Stočení brzdových kotoučů

25.9.2013 v 21:53 | Nahoru | #24
_monty> jj, taky záleží jak kdo brzdí, to že se lidé vrací k obyčejným je jednoduchý, drážkovaný jsou většinou z jiných materiálů a pro sport. využití, tudíž ty kotouče a desky fungujou až když se brzdy řádně prohřejou a člověk co jede pro rohlíky to neohřeje a tím pádem ty brzdy nepodají svůj výkon, na který byly zkonstruovány, takže kdo si koupí na feldu ultra racing kotouče a pak zabrzdí jednou za 10km v práci, tak ty brzdy bude proklínat, na rozdíl od týpka, kterej tu feldu bude hnát v zatáčkách na limit a pojede stylem plyn/brzda tak ten je bude vychvalovat, bo jim dá to co potřebujou a to je jejich prac. teplota...

(reakce na) Stočení brzdových kotoučů

26.9.2013 v 21:38 | Nahoru | #25

dewwil píše: V práci máme odzkoušený, že nejlíp auta brzděj s ATE kotouči i deskami, pak následuje Brembo, Bosch, Nipparts, Ferodo atd... Bavím se tedy o sériových brzdách, ne tunningových, ale přinesené Zimmermany jsme montovali komplet na BMW E46 zadky i předky a známej je z toho nešťastnej, prej brzdím jak hovado zapřenej o sedačku a efekt nic moc, po jízdě skoro svítěj, ale prd účinek, tak nevím, říkal, že chtěl ušetřit a příště jde prej do Bremba nebo toho ATE...



Za sebe bych na úroveň ATE a Brembo přidal ještě TRW. Na "skoroCupra" se mi celkem osvědčily ( 312mm). Co sem na seat forech vyčetl, tak si lidi celkem pochvalujou kombinaci ATE kotoučů a Brembo desek ( nebo naopak, teď si nejsem fak jistý, je to delší dobu)

Stočení brzdových kotoučů

26.9.2013 v 21:51 | Nahoru | #26
OEM desky jsem teď měnil po 80tkm,kotouče ok..
Pak uvidim,kolik budou stát ty kotouče,jinak půjdu do Bremba,který mi na druhym autě,spolu s deskama ATE,na to domácí žvýkání fungujou dle představ..
Prasklejch vrtanejch zimmermanů už jsem viděl několik,takže to asi nebude ojedinělý úkaz.

Stočení brzdových kotoučů

26.9.2013 v 22:21 | Nahoru | #27
Jeden by rek, ze komplet od jedny znacky bude fungovat nejlip..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist