globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak docílit větších otáček
12.9.2013 v 19:28
Zdar chci se zeptat jakým způsobem se dají zvýšit otáčky. Díky za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:32 | Nahoru | #1
Většinou otočením pravým heftem...

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:33 | Nahoru | #2
jiným zapalováním, s tím kladívkáčem se nepřehoupneš +- přes 6000. A teprve potom můžeš řešit nějaké časování přepouštěcích kanálů.

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:35 | Nahoru | #3
WhiteX>

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:36 | Nahoru | #4
Znám člověka, který má upravené kladívka a točí mu to asi 11000 nebo 12000 . min-1, takže i s kladívky to lze... Doporučuji jednokroužkový píst a upravit kanály ve válci, ale hlavně si o tom musíš něco přečíst!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:36 | Nahoru | #5
Yáma125> pro kladívko není problém 10000, po menších upravách i 12. I seriový pionýr točí na kladívku víc než píšeš

Edit: Bundes byl rychlejší

Naposledy editováno 12.09.2013 19:37:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:41 | Nahoru | #6
fajn-tom> tak pokud jde tak to stejně nebuda taková hitparáda proti bezkontaktu. Při takových otáčkách už nemůže být taková přesnost jiskry a kladívko bude odskakovat

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:43 | Nahoru | #7
válec mám ale to zapalování jakej borec to dělá?

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:45 | Nahoru | #8
Bundes> dělá to na zakázky nebo jak?

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:46 | Nahoru | #9
Yáma125> do těch 10000 bych neviděl problém a rozdíl oproti bezkontaktu, možná jen ve spolehlivosti. A víc mu to asi točit nebude, podle jeho dotazu.

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:47 | Nahoru | #10
Za drevnich dib, kdy byl fichtl vrchol dokonalosti se odlehcovaly kliky, stacely se palice, lestily kanaly a prip.davaly karbyrace z dvacy cizy. Misto filtru sejtko na caj. Pak se ladilo a ladilo, chvilku to jelo a za dva vikendy delal znova motor!

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:48 | Nahoru | #11
Tobiáš.> dělá to například vape nebo pvl

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #12
Kdyz je DOBRE UDELANY zapalko s kladivkama, tak 8000/min. neni problem. Ale to nesmi házet vacka!

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #13
no mám válec který točí cca 8000 ale mám problém s tím zapalováním tak jestli by se to dalo udělat a cena jak se pohybuje??

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #14
jak už psali jiní,kladívko motor nelimituje vůbec...

mně se to teď nechce hledat,ale je u nás firma,která nabízí několik "jednoduchých úprav" ,nabízejí několik verzí,od upraveného válce a pístu,po kompletní úpravu motoru.

mají tak i grafy krouťáku+ výkonu a ceny v řádu tisíců,takže kdo si chce poblbnou s fichtlem,tak na to peníze určitě sežene...

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:56 | Nahoru | #15
no řeknu že mě se do toho moc vrážet nechce:D

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:56 | Nahoru | #16
Takže: válec, karburátor, zapalování (kladívka nejsou špatná ale ducati nebo vape bude asi trošku lepší ) pak výfuk. Pokud pak budeš mít nějakej výkon tak musíš samozřejmě změnit převod + jinou spojku.

Naposledy editováno 12.09.2013 19:58:27

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:56 | Nahoru | #17
ale ta cena by mě zajímala

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 19:59 | Nahoru | #18
tak to už mám už jen zapko a taky jeho cena?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:02 | Nahoru | #19
Tobiáš.> Pokud se ti do toho vrážet nechce, tak proč zakládáš téma?? Pokud chceš mít fíka co pojede tak počítej: válec cca4000kč karbec seženeš i do 1000kč zapalování tak 2500kč a výfuk si bude nejlepší na zakásku dělanej, protože hikone (nejlevnější sráč) dělá jen rachot. Koukni se tady http://www.ms50.cz/_zu.html a myslim, že tě chut přejde, když za 3k chce 3900 a za 4k 4900 ...

Naposledy editováno 12.09.2013 20:03:55

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:05 | Nahoru | #20
já vím no a to zapalováním s kladívkem co točí víc je za kolik?

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:12 | Nahoru | #21
Tobiáš.> Kolik do toho chceš vrazit? Jestli tak 2000kč tak si kup tohle http://www.ms50.cz/_cu.html má to kámoš, a fíka to oživilo docela dost, líta skoro 90km/h a to tam má origo zapalko i origo karburátor, jenom je přetriskovanej...

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:14 | Nahoru | #22
nn spíš zapko válec mám

Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:16 | Nahoru | #23
Válec máš jakej? Nějakýho poláka? Dobře seřízený kladívka točej taky dost... pokud teda máš válec kup výfuk nebo karburátor. Možná hlavu, pokud jezdiš cross...

2 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:21 | Nahoru | #24
jestli muzu poradit tak ti dam par jednoduchych rad a vetsina z nich te nebude stat ani korunu ..

dvoutakt je hrozne jednoducha vec a pokud nechces zavodit(nerikam ze s fichtlem) tak je to opravdu jednoduche ..budes potrebovat hlavne dilnu s masinama nebo alespon nekoho kdo ma k masinam pristup.. to je zaklad ..pak uz na to musis jit cestou studii.. cti cti a cti .. stahni si nejake dokumentace mrkni nake stranky a hlavne se uc ..kdyz pochopis dvoutakt tak te bude omezovat pouze vlastni fantazie..

k tem otackam.. musis pochopit ze pokud nechces (ikdyz budes muset) rypat do valce hledej reseni vsude naokolo.. nejjednodussi je pohrat si se sanim a s vyfukem.. tyto dve veci jsou skoro nejdulezitejsi .. pak jdes hloubeji.. to znamena klika, pist, hlava a kanaly.. zamerne nerikam nic o zapalovani protoze jak bylo spomenuto vyse.. kladivka utahnou az 12k otacek.. a o tom si taky hodne zjisti.. ale pozor!!! kdyz si budes myslet ze uz o tom neco vis.. tak si spomen na moje slova ..jeste nevis nic!!! na to pak prijdes casem kdyz zjistis ze mas radeji 2t nez usmrkane 4t ..pokud to tak nebude tak to nema vyznam.. 2t lze ladit podle rad podle knizek ale hlavne podle logiky .. pochop jak funguje a uvidis ze se zacnou otvirat brany ktere si pred tim ani jen nevidel.. :)

pokud ti jde jen o ty otacky tak te budu muset zarazit a to tim ze na fechtlovi je nejvetsi problem prevodovka .. to je nejvetsi kamen urazu pri upravach.. najdi si stejskyho stranky, frikulina, edieho a adamcovo stranky tam se dovis hodne veci ale jak rikam je treba cist ..

samotny valec je kapitola sama o sobe a pokud nebudes mit dostatek informaci tak to nebude mit vyznam .. mozna se ti neco podari.. ale v konecnem dusledku to bude stejne o nicem .. nejdriv si zjisti vsechno o 2T a az pak se pusti do uprav :) v 15 sme se s kamosem pustili do fichtla a vysledek byl ze to tocilo 10 000 ale jelikoz sme nemeli jeste dostatek vedomosti a hlavne byl problem s nastroji a masinama tak z toho bylo akorat 67kmh na rovince :D takze vidis ze to k velke slave nevedlo.. ale za to sme se naucili hromadu veci a jelikoz je 2T nase laska a nas konicek tak ted premyslime v jinych sferach .. nechci se chlubit spis te motivovat.. ja momentalne "pracuju" na navrhu rezonancniho motoru ..jednou zjistis o co se jedna .. ale musis v tom najit vyznam, chtit ..A hlavne verit!!! kdybys potreboval
helfnout tak mi klidne napis ..rad pomuzu s knizkama dokumentaci a podobne :)

jinak nez takto to bohuzel nejde ..nevim jestli mas nastudovano ohledne 2t ale pokud ne tak to ze s upravama pockas az kdyz budes mit vedomosti a hlavne predstavu co chces tak potom se do toho pusti a uvidis ze to prinese vysledky..
ale bohuzel vsechno stoji penize ..

ja kdybych upravoval motor z fechtla ..tak jedine s rozpoctem kolem 10 000kc a mozna i vic
pokud mas pristup k ruznym dilum loziskum a podobne tak se ti tato castka zmensi na mozna nejake 3-4 tisice ..a to pocitam asi jen za dily, obrabeni a ruzne dily ktere nekoupis, to ti tu castku jeste drobatko navysi

cus a hodne zdaru..
doufma ze sem ti aspon trochu pomohl a hlavne doufam ze bude mezi nami dalsi nadsenec 2t :)

ano :D nemam rad 4T klidne se do me pustte :D

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:35 | Nahoru | #25
unn4m3d> dík za radu závody jezdím a upravenej válec taky slušně mám na origo fechtlovi jsem s ním dal 78km/h

1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:49 | Nahoru | #26
tak to ti gratuluju to je solidni ale co jsem slisel tak serie by mela dat taky kolem 75kmh kdyz je spravne a kvalitne poskladana z kvalitnich dilu v super kondici .. ale i tak hezky vysledek :) tak potom zaklady mas.. tak neni potreba se ptat jak zvysit otacky.. nebo se mylim ? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:49 | Nahoru | #27
unn4m3d> Pěkně a hlavně pravdivně napsaný

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:56 | Nahoru | #28
tadeo96> toho sem chtel docilit :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 20:57 | Nahoru | #29

tadeo96 píše: Tobiáš.>výfuk si bude nejlepší na zakásku dělanej, protože hikone (nejlevnější sráč) dělá jen rachot.

nesouhlasim, hikone je dobrý výfuk na začátek. Dost jezdců na silničních závodech pionýrů tento výfuk jezdí a ne proto, že by neměli na jiný výfuk, ale proto, že jim to s ním na jejich válci jede nejlíp a rychlostí přes 100km/h jsou pro ně uplně běžné.
Prováděl jsem dost měření na brzdě a hikone výfuk byl ve většině případů nejlepší. Dokonce s ním mam naměřeno nejvyšší výkon na svojí babettě - 8,6koně

Naposledy editováno 12.09.2013 21:00:32

(reakce na) Jak docílit větších otáček

12.9.2013 v 21:10 | Nahoru | #30
fajn-tom>

borec ma pravdu, hikone je pouzitelnej jako takovy uplny zaklad a da se doupravit podle potreby takze hikone na zacatek staci :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist