- mam 180cm a cca 88kg
- bude to moje prvni motorka
- budu ji pouzivat na cestovani po praze, vcetne okruhu, magistraly atd
- bude to znit desne, ale chci slusnou spotrebu
- vzhledem me nejvic berou nahace
- gs500e a primy konkurenti me tak nejak nechavaj vzhledem chladnym
- hodne se mi libi Bandit a Hornet, ale je to vhodny do zacatku???
- SKUTR ROZHODNE NECHCI
Cena do 50k
diky za rady a info
Naposledy editováno 09.09.2013 23:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do mesta
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do mesta
A kdyby mi šlo jen o jízdu po městě, tak bych si pořídil asi jen 125tku...
EDIT: Jo a vzduchem chlazený bych asi fakt nepořizoval, i s motorkou je někdy nutné čekat v zácpě.
Naposledy editováno 11.09.2013 14:15:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do mesta
Sklenka píše: Souhlasím s tebou, mám to v hlavě srovnané a po zkušenostech z auta vím, že po autoškole umí každý prd. Kamarád mi taky doporučoval něco kolem 250... I já sám vím, že na moje ježdění jakožto jednostopý MHD by mi to stačilo. Problém je jenom ten, že jsem vždycky objevi bud Yuki, Loncic a nebo starý Jawy.... S původem Yukin problém nemám, ale bojim se techniky, hlavně když bych to honil na magistrále u omezovače :) ...
No že sis o to přímo řekl (jinak bych ji sem fakt necpal) - to, co mám v profilu, jezdí už 3 roky, přes 30 000 km, do 3 litrů, je to pohodlné, servis si uděláš doma, žádné záludnosti. S tvou cenou si můžeš koupit dvě :)
Tzn. mašina je ovladatelná a odolná dost, když dá v pohodě 250 km tam (včetně D11, což je u Prahy fakt tankodrom) a 350 km zpátky po okreskách velmi rozmanité kvality. Pravda je, že když nespěchám, radši cestou ze západu republiky Prahu objedu horem směrem na Mělník a MB.
Je zajímavé, kolik lidí se starými motorkami, do kterých sypou za benzín a servis, si urputně myslí, že nová čína s levným servisem (zvládne každý doma) a nízkou spotřebou vůbec nejede, nebrzdí, není komfortní (a neměl bych zapomenout na to, že se u ní lidi se zájmem zastavují, protože vzhled je 1+)
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do mesta
Jasně, neni to žádný cesťák ani střela, ale je to městské fun moto, takže schody, parky atd. není problém Do 130km/h to i docela jde, pak už se trochu trápí, ale pro začátek aspoň nebudeš nikde lítat jak magor Já bych nic jiného než supermoto do začátku nevolil A všem rizím silničářům se omlouvám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do mesta
posejpik píše: Vím, že za tento koment sklidím hodně kritiky, ale já letos řešil stejný "problém" a vybral jsem HONDU FMX 650, čili motarda. Pro tebe bych asi volil KTM, protože jsou vodou chlazený, ale já město až tolik nejezdím a když, tak při zácpách máme chodníky atd A taky je KTM levnější Mám otevřenou verzi z 27kw na 38, takže se na tom dá i jet.
Jasně, neni to žádný cesťák ani střela, ale je to městské fun moto, takže schody, parky atd. není problém Do 130km/h to i docela jde, pak už se trochu trápí, ale pro začátek aspoň nebudeš nikde lítat jak magor Já bych nic jiného než supermoto do začátku nevolil A všem rizím silničářům se omlouvám
ahoj, aniž bych se pokoušel o nějaký flame - je to čistě moje zkušenost:
v zápalu touhy po silnější motorce jsem si taky pořídil FMX ve velice dobrým stavu. paradoxně v denní službě těžce prohrálo s Kentusem, protože na předváděnej výkon byla spotřeba 5,5 + docela smutná, společně s malou bandou a absencí hladovýho oka nervující věc (proplétal jsem se jižní spojkou mezi šňůrama kamionů, za prdelí auta a když jsem konečně vyjel z kolony, motorka zdechla, bo došel benzín a musel jsem přepínat kohout - tohle se mi stát v tý jedoucí koloně, tak mě někdo rozjede na sračku). Kentus bere kolem tří a umí si říct, že má málo benzínu kontrolkou.
když jsem chtěl něco odvézt, vyhrál nosič na číňanovi, než holý záda FMX.
když pak uvážím, s čím se bezstarostnějc tříská o zem (když už něco neklapne...), nebo co bych radši nechal u sámošky....
v mým případě šla FMX z domu právě pro svojí nepraktičnost.
o zrcátkách na prd nemluvě, o výměnách oleje á 3000 taky ne.
divná motorka...
ve finále jsem při mejch pojížďkách na Kentusovi v 90% případů přemístěnej stejně rychle, skoro zadarmo a kupodivu i příjemnějc (což je asi subjektivní )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do mesta
Stou absenci hladovyho woka si to trochu prehnal ne . Vzivote jsem nemel motorku co by mela hladovy voko a ziju. Predstav si ze na spojce najezdim tydne tak 300 km.
gugo píše: callowsick> Se proberte motard je motorka na blbnuti ne na jezdeni po meste, kdyz chces neco prevazet atd, je to nepouzitelny. Krom toho FMX je motard naho.
Stou absenci hladovyho woka si to trochu prehnal ne . Vzivote jsem nemel motorku co by mela hladovy voko a ziju. Predstav si ze na spojce najezdim tydne tak 300 km.
no hele, fakt se mi to stalo. žádný pocukávání jako varování, ale prostě hned zdechla. a že velkej singl docela brzdí motorem
je tam blbý, že banda má 11 litrů a rezerva jsou z toho 4 litry. při spotřebě nějakejch 6 kousků tomu dojde elán brzo. Takže buď sleduješ, kolik ti naskákalo kiláků od tankování (eh...zábava jaxviň) nebo se ti může stát, že začneš brzdit motorem v souvislým trojstupu aut, co jedou kolem 80, zatímco nahmatáváš kohoutek na přepnutí.... (k tomu mi chyběly 2-3 kiláky, naštěstí)
souhlas s tím, že FMX je motard na prd - na jednu stranu dobrej podvozek s akčním posezem, na druhou stranu ten motor z cestovního endura. fakt divná kombinace.
Sklenka píše: Pls piste mi k tomu i tak nejak prumer kolik to zere, ted se vozim autem, zabava s tim je, / je to impreza / ale provoz a zacpy me tlacej do moto
Ahoj; určitou představu o spotřebě si uděláš, když si projdeš motorky ve zdejším motokatalogu.
čydlo píše: Ideální volba se spotřebou 4l a všemi bepečnostními prvky včetně ABS BMW
Nejspíš to nebude špatná volba, ovšem konkrétně tahle motorka z inzerátu je o 20 tis. přes limit, kterej je uvedenej v úvodu vlákna...
Naposledy editováno 12.09.2013 18:38:26