globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 08:49 | Nahoru | #931
 

Alltec píše: Dovi> zakupena pôvodne bola u Zubora v BB


Ani to zcela nevylučuje, že v té Banské Bystrici vzali do komisního prodeje motorku původem z ciziny (a na Slovensko předtím někým dovezenou).

Podíval ses už aspoň do svého velkého technického průkazu, jak jsem Ti navrhoval?

Měl bys tam najít informaci, na základě čeho to bylo přihlášeno k provozu, a jesli to případně neprošlo i nějakým celním řízením - to v případě individuálního dovozu. Pak by to mělo spisovou značku a šlo by to pak podle toho i dohledat.

Taky se podívej ve svém velké techničáku na datum "první registrace vozidla" a na datum "první registrace vozidla na Slovensku" - pokud se liší, vypadá to na individuální dovoz na Slovensko.

A nechceš se ještě zeptat i přímo v tom motošopu v Banské Bystrici?
Zároveň by se Ti, jako svému váženému klientovi, taky měli vyjádřit i k tomu rychlostnímu limitu cca 105 km/h, přes který motorka, kterou ti prodali, nepřeleze.




Alltec píše: Na skôr napadá iba to že by bola zle zabehnuta...


To si nemyslím, klid, neplaš se, zatím není důvod...

Utavit takovýto stroj není totiž až zas tak snadné, a navíc přece sám píšeš, že "to je neskutocne ten priebeh vykonu a fakt taha vo vsetkych otackach az kym neprekroci 9500 tak stale vali... inak zrychlenie z 0-80 je tak brutalne ze .... neviem to opisat"...

Takže jestli to zrychlení a sílu motoru atd. atd. jsi schopen se svými zkušenostmi aspoň trochu objektivněji posoudit a neporovnáváš to např. s fichtlem nebo Babetou, mašina bude s největší pravděpodobností v pořádku; jenom u ní zřejmě bude aktivována ta výkonová/rychlostní restrikce.




Alltec píše: Oplatí sa skúšať to stym trikom od svendury či nie?


Určitě ano, navíc je to zadarmo, technicky jednoduché, nedestruktivní a svépomocně proveditelné.
 

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 09:32 | Nahoru | #932
 

rage píše: Nevíte jak moc by si měla vidla a tlumič "sednout" po postavení na stojan? (váha čistě mašiny) Předpokládám, že ideál by bylo vůbec, ale tak tolerance 5% je ještě pochopitelná. Přijde mi, že mi crfo trošku spadlo po 4000km.


Honza.FZS píše: rage> No ona si spíš sedne, když jí z toho policajta sundáš.
Mě se motard CRF taky dost potápí i když by měl mít oproti enduru trochu tvrdší podvozek. A u těhle dlouhozdvihovejch podvozků je to obecně dost. Měl jsem dřív starší Africu Twin a u tý to byl fakt mega rozdíl. I když je fakt, že ty pružiny byly asi už dost vydechlý...


SuperSic58 píše: rage: U mě je to zatim sedlý furt stejně. Možná bych to měl měřit, jesli si to taky nesedá. Tk zkus přitvrdit pružinu ne?


Při absenci centrálního stojanu je základem co nejvíc omezit stání na bočáku.

Nesymetrické dlouhodobé zatěžování nedělá dobře ani podvozku (pružinám), ani pneumatikám, kde se pak na levé straně vytlačují plošky.

Takže na zimu pořídit buďto enduro stojan nebo aspoň mašinu s kamarádem přizvednout a usadit na špalek.

A přes sezónu vždycky důsledně po skončení jízdy podkládat policajta podložkou vhodné výšky.

Takto to dělám už léta u každého stroje, kde není centrál.







Je to pouhých pár vteřin navíc, ale vaše mašina vás za tuto minimální empatii bude mít ráda...
 

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 17:16 | Nahoru | #933
Dovi: pak ale jednoduše muže přepadnout na druhou stranu Stačí, když o ní někdo v garáži nepatrně drcne.. Já bočák taky podkládám prknem, ale uplně kolmo nestojí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 18:02 | Nahoru | #934

SuperSic58 píše: Dovi: pak ale jednoduše muže přepadnout na druhou stranu Stačí, když o ní někdo v garáži nepatrně drcne.. Já bočák taky podkládám prknem, ale uplně kolmo nestojí


Však taky na tom náčrtku není úplně kolmo

A je to samozřejmě jenom schematicky, načmáral jsem to v rychlosti od ruky stylem Jiránek.



EDIT 7.9.2013:

Tady jsem to cvaknul in natura:







Vlevo synova špinavá podložka (furt v permanenci), vpravo s jeho Hondou.








Vlevo Yamaha WR 250X, vpravo Honda Shadowka. Ostatní stroje mají centrální stojan.

Naposledy editováno 07.09.2013 12:42:39

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 21:21 | Nahoru | #935
Dovi> Dovi ja sa nato zajtra pozriem :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 21:46 | Nahoru | #936
Dovi> a ten navod co ma SVENDURA tak to Ú-čko to co je ? kde to kupim ? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2013 v 23:06 | Nahoru | #937

Alltec píše: Dovi> a ten navod co ma SVENDURA tak to Ú-čko to co je ? kde to kupim ? :D


Je to malý kousek tenkýho drátu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2013 v 15:27 | Nahoru | #938
Dovi> tak jo !!! ta motorka je v pohode to len ja stresujem :DD dneska som siel 110 a stale to slo---tam ide len o oto ze od 104 po 106 to ide pomalsie a potom uz to jede :D
ale u nas nieje miesto kde by som mohol skusat maximalku .. inak tych 110 som siel v malom protivetre a stale slo :D takze nieje zablokovana ..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2013 v 00:22 | Nahoru | #939
Další měření spotřeby na posledních 5l paliva mi vyšlo na 3,47l, s velkým podílem razantního ježdění.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2013 v 12:00 | Nahoru | #940
Pro porovnání:
Čtvrtá vyjetá nádrž na mým motardu byla za 2,8 litru/100km
Vše na silnicích různé kvality i ježdění po Praze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2013 v 20:40 | Nahoru | #941
SuperSic58> Tak včera jsem zkoušel maximálku - 116 km/h na rovině, bezvětří (z mírného kopce 125) - normální posez, motorka s prázdným topcase.

Jinak koukal jsem na ten přepad a kapičku oleje jsem tam měl taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2013 v 21:59 | Nahoru | #942
MartyR> Dík za postřehy. Tu maximálku ti snižuje ten top case. Já dám na rovině 125 vzpřímenej a 130 zalehlej. Na motorkářích prý jel testmen 137 v protivětru, to bych chtěl vidět... Ještě bys moh zveřejnit spotřebu, tady všichni jezděj pod 3 litry a já nad, si připadám divnej Že mam nějakou žravou saň

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 10:24 | Nahoru | #943
SuperSic58> Někde jsem to už psal, že jsem se se spotřebou dostal někam na 3,4 l. Ale to bylo s naloženou mašinou... Počítám, že při mé váze a výšce (183 cm, 93 kg) se budu pohybovat se spotřebou někde kolem těch 3,2 - 3,4 l/100 km
Jinak ten malý prázdný topcase myslím rychlost tolik neovlivnil, možná kdybych byl na delším úseku, asi bych to ještě rozjel, do 110 šla celkem pěkně, pak už se jí moc nechtělo... Zkusím to ale ještě někde bez něj, až bude čas a drobet počasí...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 11:33 | Nahoru | #944
spotřebu mám taky 3,4L, jezdím 50/50. Do práce jako gentleman, z práce jako hovado (stydne mi oběd)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 14:38 | Nahoru | #945
Ona ta maximálka pro mě v podstatě není až tak důležitá, protože stejně mne baví nejvíc jezdit po takových cestách :







Foto ze včerejška - zjistil jsem, že i za Prahou se dá najít docela dost míst, kde to člověk švihne ze silnice někam mezi pole a tam se vyblbne. S lesy už je to horší, tam je to samý turista, pejskaři nebo rodinky s dětmi na procházce a navíc dost zákazů vjezdu...

Naposledy editováno 09.09.2013 14:41:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 14:40 | Nahoru | #946
Ale bude to chtít asi do budoucna jiný gumy, ty originály dost podkluzují na trávě, když za to člověk víc vezme...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 17:00 | Nahoru | #947
MartyR> Jo ty pneu nejsou žádná hitparáda, je to nějaká indická směs. I na asfaltu občas trochu klouznou, ale jako čitelně, nic záludnýho, aspoň je zábava Taky občas sjedu mimo asfalt a vydám se lesem na průzkum do neznámých míst

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 17:04 | Nahoru | #948
Foto ze sobotního tripu





(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 17:21 | Nahoru | #949

SuperSic58 píše: Foto ze sobotního tripu


Hezký zátiší, jak s muchomůrkou červenou

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2013 v 22:46 | Nahoru | #950


Taky přihazuju víkendovku

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.9.2013 v 13:56 | Nahoru | #951
Borci, jak jste na tom se slepením spojkových lamel před studeným startem? Jsem zvyklý vždy před studenym startem zařadit kvalt a s vymáčklou spojkou cuknout s motorkou metr dozadu a dopředu, aby se rozlepily lamely. U crfa je spojka jako máslíčko i po x dnech odstavení, s tím se setkávám poprvé. U ostatních motorek, co jsem měl nebo mám je vždycky znát, jak se lamely rozlepují a jde to ztuha. U crfka je to ale s vymáčklou spojkou jak neutrál, vůbec nejsou slepený. Vyzkoušené už 2 typy oleje. Jak jste na tom vy?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2013 v 22:08 | Nahoru | #952
SuperSic58> tiež to mám v pohode :) --dneska som prisiel z intraku a zajtra idem konecne skusat tu maximalku ak nebude prsat ... počasie nám tu moc nepraje :( ... P.S : vobec to tu nežije ved prispievajte ludia :)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2013 v 17:49 | Nahoru | #953
Dneska pozeram velky TP a tanm je normalne napisane ze konstr. rychlost 105 Wtf ? :D...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2013 v 13:01 | Nahoru | #954

Alltec píše: Dneska pozeram velky TP a tanm je normalne napisane ze konstr. rychlost 105 Wtf ? :D...


No to je ta škrcená verze z výroby, tk je to uvedený v TP. Je to dotažený z němec ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2013 v 18:38 | Nahoru | #955
SuperSic58> ale ved točí do 11 tis. tak ako ? :D

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2013 v 20:06 | Nahoru | #956

Alltec píše: SuperSic58> ale ved točí do 11 tis. tak ako ? :D


Ale jen na nižší kvalty. Zkoušel si pětku, kolik vytáhne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2013 v 07:25 | Nahoru | #957
Jj ono ju to nechce dať ani ja 8 tis. Proste dalej nejde . Asi je bloknuta . Ten návod od svendury je overený a reálny? Lebo cez riaditko odrbat omedzovac.. To je také... Čo vy nato?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2013 v 09:19 | Nahoru | #958
Koukám už sme tu zbyli jen 2 poslední mohykáni Nebál bych se toho. Proklemuj to tim účkem a uvidíš. Kolik si tedy nejvíc naměřil po rovině?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2013 v 14:58 | Nahoru | #959
SuperSic58> vzpriameny 105 a sklopeny 112 cca no a v TP je napísané 105...a ja stále nechápem že čo je to ú-čko...kde to kúpim a čo si v obchode Mam pýtať? Mám 15 rokov berte trochu ohľad a nemôžem tým otvorením nič skazit? Elektroniku abo jak.. A trošku nechápem že čo stym keď tam dám to u-cko ako to tam Mam dať naspäť alebo čo.. Podrobne prosím Vás...
Za skorú odpoveď ďakujem

Naposledy editováno 16.09.2013 15:09:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2013 v 15:26 | Nahoru | #960
Alltec> ty vole ty se do toho raděj ani neser. Bež do obchodu a chtěj "účko" na Kawu oni už budou vědět

Ne vážně je to kus drátu, normální drát kterýho na koncích připravíš o kus izolace a propojíš kontakty. Dá to signál jednotce, že nemá blokovat maximálku.

To je všechno!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist