paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vybero moto - pohodli spolujezdce
Nechci to tu zasírat 101. vláknem, kde hledám tu pravou, ale potřeboval bych radu trochu jiného ražení - s mladou jsme se letos sklouzli a odskákala to operací kolene (dlaha a 7 šroubů). Nicméně už i ona začíná mít roupy, na čem budem příští rok jezdit
Pár motorek mám už v merku, ale píšu to sem z důvodu, kdyby měl někdo geniální nápad, co dalšího zahrnout do výběru. Konečnou selekci si už zvládnu sám po ošahání/projetí

S ohledem na to koleno ale hledám moto, kde nebude trpět zbytečně ostrým úhlem, bude co nejvíc chráněné pro případný pád (lehli jsme na Z750S a tam je ta podsedlovka vysloveně nešikovně a nese na úrazu svůj kus práce). Z toho vychází převážně cendura nebo velké naháče staré školy jééénže. Jezdíme spolu přes sezónu prakticky denně přes Prahu do práce, takže bych nerad něco vysloveně nekultivovaného v nízkých otáčkách a neobratného v koloně (i když to se vždycky nějak udělá).
Další a neméně důležité je, aby s tou motorkou byla trochu prdel... Blbě se to popisuje, ale jednoduše aby motor měl chuť blbnout a ne jen přesun z bodu A do bodu B. Dosažitelná rychlost alespoň 210/220+, pružnost při jízdě ve dvou.
Zaměření jen silnice, 40% město + 40% výlety ve dvou, zbytek blbnutí v jednom pro vyčištění hlavy.

Je mi jasný, že jdou požadavky dost proti sobě, takže z toho vyleze kompromis.
Cenový strop 100tis (za méně se zlobit nebudu), já mám cca 180cm a 90kg, mladá 160cm a 55kg.

Zatím mám ve výběru:
ETV Caponard 1000 - vesměs podle mého splňuje vše, ale mám trochu zakořeněný obavy z italky... možná neopodstatněné
Multistrada 1000 DS - zajímací, ale šeredná jak noc... nutno uznat, že čim déle o ní přemýšlím, tím míň mi vzhled vadí Taky strašák v podobě makarónů...
DL 1000 V-strom - nic moc recenze, všude se chválí malej stromek... jenže mi to papírově přijde ukrutně slabé, zvlášť pro dva. Tudíž velkej je zajímavější kandidát, tam rozhodne chování ve městě, od kterého čekám problémy.
TDM 900 - umí všechno... ale působí tak nějak... že uspokojí, ale nenadchne. Rozumově jasnej favorit, ale emočně je na chvostu.
GSX 1400 - naháče jsou pro mě srdcovka... a tenhle parní válec bych bral asi nejraději, ale u naháčů je ten posez sportovnější... U GSX mi ještě přijde nejpříznivější, zvlášť do roku 04, kdy měl dva laufy, alespoň podle fotek vypadají ty výfuky i stupačky níž.

Zavrhnul jsem:
CB 1300 - sportovni posez
NT 700V - motor
Varadero - nic mi nerika a bojim se u ni nudy
Transalp - motor
Versys - U té jsem ještě na vážkách, všude ji chválí... ale pořád mi přijde 650 pro dva mrtvá...
ZRX 1200 - sportovni posez
Tiger 955i - šeredka a stupačky hodně vystrčené od motorky, ale možná bude stát za okouknuti

Nemá cenu řešit počet válců a že jde o úplně odlišné motorky - jen si procházím, čemu má smysl se věnovat nějak víc.

Koukam, že mám za sebou slušně dlouhej elaborát, tak díky za trpělivost, pokud to někdo přelouská... a za každej rozumnej názor

1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce

2.8.2013 v 01:38 | Nahoru | #31
Hele bejku, CB s samo NEKUPUJ .... ale to co u píšeš o posezu je nesmysl - - posez spolujezdce není danej jen výškou stupaček ale i "kde sedí" tj na mašině jako je CB nebo ZRX si mladá sedne o kousek vzad a najednou se velmi změní úhel kolen ... samo podobně to je na všem kde máš sedla pro 3 - vim o cem pisu protože právě uhel kolene mladý byl jeden z parametrů které jsem zkoušel po předvýběru stroje

Další věc píšeš obratný v koloně, je to o pazourách - pošlu ti nějaký necenzurovaný video .

Rychlost přesunu 2lidi na Vstrom650 -optej se Mooseho - má dost info i o srovnání DL650/DL1000

Přesun 220+ km/h no až spočteš spotřebu + pokecáš jak se to líbí mladý (zeptej se mý )

No a padání....tam si podle mne nevybereš, pochybuji že při množství faktorů které ovlivňují nehodu bude nějakou roli hrát podsedlák ... takže doufat že se sklouzneš a bude na tom mladá lépe/bůře podle modelu... až na specifické případy to nebude předem odhadnutelné a vybírat tedy stroj podle tohodle je scestný.

Z toho soupisu klido TDM, vzal bych 900 je to jinej stroj - s tim tu souhlasim s ostatními. A že se na tom dá prasit .... možná ukážu až se k nám nakrátko vrátí žába ... MBJ ji nejspíš bude rok vodit .... tedy když mi ji půjčí ... pramatku žab.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

2.8.2013 v 08:57 | Nahoru | #32
FishX3> Tak je mi jasný, že Reptorek může být v okolí jen jeden Ale s tím posezem - možnost posunu na sedačce je mi celkem jasná, nicméně když mam např. na CBčku základní posez dost zalomenej, jen si tim vypomůžu, pořád to nemění nic na tom, že když je na tom GSX1400 v základnim posezu o chlup líp a místa za ní stejně, tak body v téhle disciplíně jsou jasný A bojim se, že ať by na CBčku rajtovala jakkoli, podobnej úhlej jako Vstrom z toho nedostane.

Kolona - o obratnost mi až tolik nejde, i když tam je taky znát rozdíl. S Inou jsem si musel místama trochu "udělat místo", zatímco na Zedovi to bylo o dost jednodužší... V každym případě víc než o prostupnost mi jde o to, abych nemusel mít pořád pracky na spojce, protože se to bude pod 4tis dusit. To, že Ty jsi v tomhle směru magor neberu v potaz, jezdit na tom budu já - a přetlačovat se s tramvají nemam v plánu, i když je mi jasný, že pro Raptorka je to stejná váhová kategorie

Stavit se za Tebou a Moosem jsem měl pak stejně v plánu, alespoň omrknout a vyzpovídat, zatim spíš teoretizuju, protože stejně dřepím s mladou doma a nikam se moc nedostanu

Rychlost 220+ je spíš pro pocit - přesun Praha - Brno stabilně 200+- Jítě problém nedělal a s tím se docela spokojím, ale chci mít rezervu. Nerad v čemkoli/na čemkoli jezdim úplně na doraz bez možnosti v případě potřeby trochu zrychlit :) A když jsem tu zaznamenal od jednoho majitele malého Stroma, že si do deníčku jednou mohl zapsat překročení 200 dle tacho, docela mě to vyděsilo protože to pak ve dvou musí být od 170 dál naprosto mrtvé.

Podsedlák - není to zcestný Když jsem viděl, že teď k problémům přispěl, připadal bych si trochu jako hovado, kdybych to nezohlednil - jasně, je malá šance, že by podlesdlák příště mohl hrát roli, ale když můžu alespoň něco málo ovlivnit, tak proč ne. Podsedlák u Zeda vychyluje baťůžku kolena od motorky, tak to prostě je

Btw: Takze Zeda asi muzu zacit resit jinak, jestlize jdete do TDM?

Naposledy editováno 02.08.2013 09:00:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

2.8.2013 v 09:04 | Nahoru | #33

Prim píše: FishX3>

Btw: Takze Zeda asi muzu zacit resit jinak, jestlize jdete do TDM?



Upeklo se to (i začlo péct) včera ...dnes bych ti večer psal info - je tam vic aspektu - osobnich. takže až osobně (mailem) vysvětlím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

2.8.2013 v 09:16 | Nahoru | #34
FishX3> V pohodě K TDM máte rodinný vazby, takže nemůžu říct ani popel, navíc nebylo nic domluveno

(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

2.8.2013 v 09:34 | Nahoru | #35

Prim píše: FishX3> V pohodě K TDM máte rodinný vazby, takže nemůžu říct ani popel, navíc nebylo nic domluveno

... Časově omezená akce a rodinné vazby jsou k majiteli

1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 13:23 | Nahoru | #36
Tak jen doplním, po pročtení snad všeho, co bylo k dostání, se do užšího výběru dostal Caponord a Vstrom... Obě jsem si zkusil projet a ty motorky v rámci stejné třídy snad nemůžou být rozdílnější

Vstrom:
+ vysloveně podařenej motor. Trochu hrubší vychování, vibruje, trochu se občas zakucká, ale letí jak píchnutý prase.
+ sportovně střižená přístrojovka
+ zvuk i v sérii příjemně dunivej, asi bych neměl nutkání tam rvát laďák
- kolena se při prudkym brždění nemají moc o nádrž jak zapřít
- docela sportovní posez... což bych z principu nebral jako mínus, ale momentálně hraje spíš proti
- do města ten motor skutečně neni nejvhodnější, dole hodně nervózní a reakce na plyn jsou pak trochu skokové

celkově, motorka není špatná, nemít teď až přehnaný požadavky na pohodlí spolujezdce, bylo by to dost nerozhodné. Nicméně musim i sebekriticky přiznat, že z motoru bych měl slušnej respekt - patrně by mě hodně lákala kravit, navíc tolerantní k chybám jezdce rozhodně nebude.

Cponord:
+ je to fakt létající kanape... ta mašina působí ohromně veliká Pohodlí se nedá srovnávat s ničim, na čem jsem seděl.
+ vzhledově okamžitě upoutá. Je hodně odlišná, Stromek vedle ní působí jako chudej příbuznej
+ přívětivej motor... dává najevo, že tam někde je a docela narostl, ale podává výkon tak nějak s přehledem, nenásilně a čitelně
+ ta ergonomie nemá chybu. Mam 180cm a 90kg, přitom dosáhnu pohodlně na zem, kolena zapadnou do nádrže a dávají velkou jistotu. Navíc se po rozjetí vede jako kolo...
- motor sice je přívětivej, ale na druhou stranu rozhodně nic, co by vyrvalo ruce z ramen. Nedostavil se očekávaný nástup dvouválu, ani žádné velké brždění motorem (oproti Stromku)
- Brzdy mají docela vlažnej nástup, s tím asi budu muset něco udělat
- Hranu plexi mám přesně ve výhledu, takže super... taky bude chtít upravit.
- origo výfuky jsou hodně decentní... takhle prostě litrový dvouvál znít nemá

Takže výsledek je pro mě jasnej - Capoš... charismatická mašina, která výkonově trochu ztrácí, ale jinak splňuje všechno, co jsem od ní čekal. Jedna je teď žhavej kandidát, tak by s trochou štěstí mohla být brzy doma. Snad nebudu za dva měsíce nadávat na špageťáky, kudy budu chodit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 14:25 | Nahoru | #37
Prim> projed 650 stromika....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 16:29 | Nahoru | #38
FishX3> S motorem v dl 1000 nemam problém, právě naopak. Jenže mi u Capa víc vyhovuje posed, na tom 650 nic nezmění...
Ale upřímně jsem zvědavej, jestli se nespálim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 18:59 | Nahoru | #39

Prim píše: FishX3> S motorem v dl 1000 nemam problém, právě naopak. Jenže mi u Capa víc vyhovuje posed, na tom 650 nic nezmění...
Ale upřímně jsem zvědavej, jestli se nespálim...



přesto to zkus, je to hravý, obratný, rozumně výkoný.... sice bych dnes už do toho nešel, ale opradu si myslím, že to není blbá volba

(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 19:35 | Nahoru | #40
Prim>
Nenech se zviklat a stůj si za svým nic pod litr neber, Dl-650 pro 2 lidi na cestování o ničem, je to slabota a věř mi, já taky vybíral hodně dlouho. Jasko další + si ke pro Suzuki doplň lepší dostupnost a levnější náhradní díly.
Pokud bys chtěl zachovat značku tak převlečený strom - Kawa klv-1000.

1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:22 | Nahoru | #41
strom neni alp... a když se podíváš na čem jezdím (a je mi to málo) , tak asi mnebudu hnán strachem z výkonu.
DL 1000 ,mi dramaticky ostřejší nepřišel a že se dá jet na DL 650 svižně naloženi a ve dvou? jo dá. navíc pohodlnější manipulace a tím i jízda v lehoučkém terénu či na horším podkladu

To jsou důvody proč bych nezatracoval DL 650 ...pokud tedy chci stroma

1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:24 | Nahoru | #42
PS: Caponord mi přišel živější, ale mezi jízdami byl časový odstup - pokud chceš , o Caponordu ti můžete popovídat s Base1 ...kluci tu budou 7.9 na střeleckém soustředění co děláme opět pro jejich GL klub (Base má teď trike)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:37 | Nahoru | #43
FishX3> Tveho nazoru si vazim, mas najeto 10x tolik co ja (a napadano asi taky ), ale 650 mi vazne nic nerika... zvlast, kdyz mi litr v tuhle chvili nevyhovuje posezem a velikosti. Netvrdim, ze je to spatna motorka, jen ne pro me - kdybych volil Stroma, tak velkeho.

Navic uz je rozhodnuto a v garazi bude prvni ital

w.o.l.f.> Dily a obecne servis (uz jen sehnat sikovneho servisaka na suzu proti aprilii) bude jednoduzsi, ale uz jsem rozhodnutej

(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:41 | Nahoru | #44

Prim píše: FishX3> Tveho nazoru si vazim, mas najeto 10x tolik co ja (a napadano asi taky ), ale 650 mi vazne nic nerika... zvlast, kdyz mi litr v tuhle chvili nevyhovuje posezem a velikosti. Netvrdim, ze je to spatna motorka, jen ne pro me - kdybych volil Stroma, tak velkeho.

Navic uz je rozhodnuto a v garazi bude prvni ital

w.o.l.f.> Dily a obecne servis (uz jen sehnat sikovneho servisaka na suzu proti aprilii) bude jednoduzsi, ale uz jsem rozhodnutej



Urco sezenes, na aprilie jich je potreba mnohem víc jinak myslim ze caponord proti Dl 1000 je lepší volba ... ale znam uskalí těžších motorek ... tak přeju aby se nám ty padací skore nevyraovnaly ...chcešli kontakt na Base1 - pošli PM/mail/sms a muzes s nim jeste pred koupi pokecat. cus parde - takže koupis a jedes polsko, nebo pujdes ve slepejich comatta a kdyz bude motorka nebudes jezdit (s nami)

Naposledy editováno 12.08.2013 20:41:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:43 | Nahoru | #45
FishX3> Zkousel jsem dneska Stromka vs Capo s parhodinovym odstupem, abych se utvrdil - a Caponord mi sedl vyrazne lip, pro Stromka mluvil v podstate jen motor (vetsi hulvat). Jinak posez, vzhled, ovladani... Byl jsem z nej nadsenej. Navic jsem mel docela kliku - prodejce par km od baraku, Zeda na protiucet bez opravy. Ideal, ve stredu bude doma

Takze 7.9. uz na vlastnim Jinak se "streleckym dnem" pocitam

1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:45 | Nahoru | #46
DL1000 resp KLV1000...přítulka si vzadu stěžuje jen na nepřítomnost kufru. jinak jí zadek nebolí, má se čeho držet a nástup s trochou akrobacie je taky v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:45 | Nahoru | #47
Prim> a s Single 2013 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:54 | Nahoru | #48
FishX3> Singl je spatnej - vybral jsem ted kvuli doktorum atp. mraky dovolene a jeste asi dost vyberu... Navic ma Jita do rijna fofrklacky jiste, takze abych odfrcel na tyden a nechal ji doma...

Chtelo by to alespon nejakou vikendovku, at nekam vyjedem

Btw ty pady asi s nalozenou byt muzou, je to hrozny slune

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 20:57 | Nahoru | #49

Prim píše: FishX3> Singl je spatnej


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 21:03 | Nahoru | #50
karf> Nechci, aby to vyznelo, ze je podle me nepohodlna, to vubec - ostatne jakekoli z tehle velkych cendur nabidne vcelku luxisni prostor. Jen po presednuti ze Stroma na Capo je citit znatelnej rozdil. Vstrom (KLV) na me pusobil telem i dusi vyrazne sportovnejsim a nevychovanejsim dojmem. Capo pohodlnejsi a ukaznenejsi (a taky tim padem asi trosku nudnejsi)

(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 21:05 | Nahoru | #51
FishX3> Tak to budu mit asi sakra drahy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 21:13 | Nahoru | #52

Prim píše: karf> Nechci, aby to vyznelo, ze je podle me nepohodlna, to vubec - ostatne jakekoli z tehle velkych cendur nabidne vcelku luxisni prostor. Jen po presednuti ze Stroma na Capo je citit znatelnej rozdil. Vstrom (KLV) na me pusobil telem i dusi vyrazne sportovnejsim a nevychovanejsim dojmem. Capo pohodlnejsi a ukaznenejsi (a taky tim padem asi trosku nudnejsi)


Jako jo. asi by to mohlo mít lepší důlek na zadním sedle a třeba taťku z toho zadek bolí (má 650). já na tom zatím jel lehce přes 400 v kuse za jeden den a byl jsem v pohodě.
co si vzpomínám, tak třeba varadero (99 rok) byl ještě krapet lepší. taky takovej že hned padnul do ruky...to ještě přehodnoť. fakt ale je, že je těžkej jako prase
btw: jediný, co mě momentálně na KLV sere, je motor. to cukání a vibrace kolem 3 tisíc otáček. To staré TLko nedělalo..ale když pokračuju dál k 5ti nebo 7mi tisícům, tak z toho mam dojem, že tam to TeLe krapet je ...ale když jsem se kouknul na Caponorda (teď je tu rally raid v bazaru) tak se mi vůůůbec nelíbí asi je to tím kulatým plexi - to by mu slušelo rovný

Naposledy editováno 12.08.2013 21:14:20

(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 21:27 | Nahoru | #53
karf> 100 lidi, sto chuti - pro me je zas vzhledove Varadero sprosty slovo
U Stromku, co jsem byl zkouset, byla nervozita v nizsich otackach taky, navic co me prekvapilo, obcas se zakuckal i pri konstantnich otackach. Ale mohlo to byt kusem, navic testovaci jizda nebyla dlouha a tak mi podobny projevy pripadaly prijemny - nicmene pri pravidelne jizde po meste asi nepotesi
Na fotkach se mi taky nelibil, ale osobne docela jine kafe. Navic ze sedla pusobi hodne robusne Jen ta pristrojovka je designove peklo

Naposledy editováno 12.08.2013 21:27:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 22:31 | Nahoru | #54

FishX3 píše: strom neni alp... a když se podíváš na čem jezdím (a je mi to málo) , tak asi mnebudu hnán strachem z výkonu.
DL 1000 ,mi dramaticky ostřejší nepřišel a že se dá jet na DL 650 svižně naloženi a ve dvou? jo dá. navíc pohodlnější manipulace a tím i jízda v lehoučkém terénu či na horším podkladu

To jsou důvody proč bych nezatracoval DL 650 ...pokud tedy chci stroma


nemluvím o žádném alpu, nevím s čím si to spojuješ. Já sice alpa kdysi vlastnil ale to je tak vše. DL-650 mám v rodině. Takže můžu srovnávat objektivně, narozdíl od ostatních, kteří stále melou dokola že malý strom je zábavnější, do lehkého terénu lepší atd...Jet na malým stromu do táhlého kopce se spolujezdcem a kuframa ...Rozdíl spotřeby minimální.
Manipulace s moto je úplně v pohodě, není to žádný Varan. Tak asi tak
karf,
dej dozadu velkou kappu nebo maxii s opěrkou a hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

12.8.2013 v 22:35 | Nahoru | #55

w.o.l.f. píše: nemluvím o žádném alpu, nevím s čím si to spojuješ. Já sice alpa kdysi vlastnil ale to je tak vše. DL-650 mám v rodině. Takže můžu srovnávat objektivně, narozdíl od ostatních, kteří stále melou dokola že malý strom je zábavnější, do lehkého terénu lepší atd...Jet na malým stromu do táhlého kopce se spolujezdcem a kuframa ...Rozdíl spotřeby minimální.
Manipulace s moto je úplně v pohodě, není to žádný Varan. Tak asi tak
karf,
dej dozadu velkou kappu nebo maxii s opěrkou a hotovo



lidi se kterými jezdím téměř vše (a dost z toho se jezdilo s babama a bagáží tj minimálně 3 kufry + vaky) 1x TA 650Xl, 1x Vstrom 650

E: ale je to fuk, vybráno jest

Naposledy editováno 12.08.2013 22:36:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

13.8.2013 v 08:00 | Nahoru | #56

Prim píše: Na fotkach se mi taky nelibil, ale osobne docela jine kafe. Navic ze sedla pusobi hodne robusne Jen ta pristrojovka je designove peklo


Hele mně se normálně to KLV děsně líbí tak jako ze předu z boku. To vynikne to vysoký plexi no a pak ze zadu se 2 kuframa vypadá dost majestátně. Co myslíš s tou přístrojovkou? 2 kulatý rafikový budíky a k tomu celkem dost informací na digitálním prostředku je skvělý pozorovat, jak ty rafiky na 4ku letííí

w.o.l.f. píše: karf,
dej dozadu velkou kappu nebo maxii s opěrkou a hotovo


už takhle sebou tahá fén nasrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

13.8.2013 v 09:25 | Nahoru | #57
karf> Mel jsem na mysli Capouse - tam je pristrojovka jak v aute z 80tych ;)

(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

13.8.2013 v 09:47 | Nahoru | #58
Prim> aha ale na informace je stejná nebo možná i lepší jak u stroma...jestli je to teda jako u rsv

Vybero moto - pohodli spolujezdce

13.8.2013 v 11:03 | Nahoru | #59
varadero,Tiger a nejlíp GS 1200 BMW ADVIK...ale je to na každém soudruhovi co mu sedí a unese pěněženka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce

13.8.2013 v 11:20 | Nahoru | #60

FishX3 píše: lidi se kterými jezdím téměř vše (a dost z toho se jezdilo s babama a bagáží tj minimálně 3 kufry + vaky) 1x TA 650Xl, 1x Vstrom 650

E: ale je to fuk, vybráno jest



volf má pravdu 650 je dobrej,ale ve dvou prostě a´t chceš nebo ne nestačí ve dvou když jedou na litru tak to je...a myslím že lidi s kterýma jezdím je hodně co to mají..a jsou spokojeni ti i ti..ale znají svoje přednosti i slabiny...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Shinko Adventure Trail 804/805 [1, 2, 3] Aprilia ETV 1000 Caponord jasp 61 Včera v 13:47 ZdendaZB
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom Patton 11 12.10.2024 v 11:36 Patton
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom alpik-62 9 30.9.2024 v 17:09 alpik-62
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom Niki76 17 24.9.2024 v 19:53 Niki76
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom DariusXT 6 15.8.2024 v 19:01 Rooks


TOPlist