...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.
Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...
Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.
Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.
http://www.motorkari...ail&gallery=3697
Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16
Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16
Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Já tankuji výhradně v-power 95, moje moto žere tak málo, že těch pár korun řešit nemusim.. Jinak co se týče pocitů, rozdíl ve výkonu jsem pocítil akorát před lety
na suzuki gsx-f 600, kdy jsem natankoval v-power 95, jela znatelně líp odspodu, na ostatních moto a autech jsem rozdíl nezaregistroval. Další případ byl u té samé motorky, kdy jsem natankoval plnou toho v-power racing 100 a motorka byla líná, jakoby ztratila snad 20 koní...
Naposledy editováno 03.08.2013 15:36:30
Za mě obyč. N95 a V-Power 95okt jsem rozdíl nepociťoval a je to fakt jen o tom složení, že to něco líp dělá.... 100 oktanů jsem ale vždycky poznal - jak na výkonu, tak na spotřebě.
Jo a jen tak mimochodem, sotřeba jde opravdu tak o půl a třičtvrtě litru dolů!
Proti naturalu 95 z JZD Poličná...
Ale fakt.
Naposledy editováno 03.08.2013 21:22:18
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Tak proč sakra dávám do nádrže ten šíleně drahý V-power? Že by to fakt jelo lépe?
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
SuperSic58 píše: Tady je to zas jen hromada teorií a pocitů a fakta žádný.. Vy co tu dokola melete, že je to jen placebo efekt, máte to nějak podložený?? Máte podložený leda hovno, jen chytrý kecy a žádný fakta. To samý, jak když někdo tvrdí, že to jede líp, jen pocity, nic víc. To je jak debata o beďarech na prdeli.
Já tankuji výhradně v-power 95, moje moto žere tak málo, že těch pár korun řešit nemusim.. Jinak co se týče pocitů, rozdíl ve výkonu jsem pocítil akorát před lety
na suzuki gsx-f 600, kdy jsem natankoval v-power 95, jela znatelně líp odspodu, na ostatních moto a autech jsem rozdíl nezaregistroval. Další případ byl u té samé motorky, kdy jsem natankoval plnou toho v-power racing 100 a motorka byla líná, jakoby ztratila snad 20 koní...
Měření na válcové stolici potvrdila zvýšení výkonu u Volkswagenu a Porsche, ale šlo o velmi malé zvýšení (max. +2,1%) a tudíž v mezích chyby měření daného zařízení. Naopak některé vozy ztrácely v určitých otáčkách i více než je dvouprocentní chyba měření.
Jako důkaz stačí?
Naposledy editováno 03.08.2013 22:45:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Vim, že kdysi vyšel testík v ČMN, kdy testovali právě v-power 95. Zkoušeli to na cbr 600 a xjr 1300 a poměřovali i na brzdě a graf vykazoval mírný nárůst asi o 2 koně v celém rozsahu. Pak nalili tu v-power 100 a u obou naměřili naopak pokles výkonu oproti standardnímu n95. S tim se stotožňuju, já natankoval tu stovku jednou a jelo to uplně nahovno, bylo to znát až markantně, jak je to najednou líný..
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
já mám stejné pocity, když natankuju 100 oktanů i od haněné Shell. Motor má takový lehčí chod a je méně hlučný a i možná kvůli tomu člověk jede trochu jinak a spotřeba je o 0,5 - 0,75 l/100 menší (auto). Na motorce - enduru 4T 400 to neumím nějak moc poznat, protože jsem zaneprázdněn motivací abych přežil
Bohužel se mi zdálo u sto oktanu na motorce, že to ještě horší :D ale asi pocit... :d .......doufám......................
Díky za tip.
Přidal jsem Doplněk č.2, kde se vše vysvětluje.
Test v pdf klidne pošlu, když bude zájem u jednotlivců.
Naposledy editováno 05.08.2013 14:42:04
Já jsem vzal 95-ku a dojel jsem na závodech druhý a teď jsem bral 98-čku a v Nepomuku jsem byl třetí. Asi mě ta motorka tak mocně jela že jsem to nedokázal zvládnout.
Jinak lejt nějáká ´´lepší´´ paliva do 20 let starého cesťáku a pozorovat nárusty výkonu je úplně mimo, to je jak cimrmanův třítaktní motor.
Ale čistě dle mýho skromnýho názoru to prostě přidat výkon moc nemůže. Výkon přidá jen víc vzduchu (nutnost přenastavit palivo) a nebo(evtn. kombinace obou) zvýšenej předstih (čidlo klepání asi na starým Zephyru 550 nebude) ...ale pocitově to musí jet min. o 20HP víc ...
NITRU ZDAR !
Natankoval sem skusmo vervu bez jakýchkoli očekávání... A vo no to poznat opravdu jde... k maximálce se dostanu o něco rychleji jelikož i před omezovačem pořád krásnej zátah. Předtím se ji už tak od 230 moc nechtělo (je to jen šestka že jo).
Dodávám že jsem nedávno zjistil že mam přetryskovanej karbec možná proto až taková změna...