Téma: koule-suspík
 
17.7.2013 v 22:12
zdar,
možná je to cipovina, ale používáte suspík nebo tak něco? při inzenzivním brždění mi to totiž nedělá dobře
Předchozí
1 2
Následující

koule-suspík

18.7.2013 v 06:58 | Nahoru | #31
super téma

konečně chápu, proč v motoGP při brždění dávají nohu ze stupačky Pry kvůli přesouvání těžiště... hovno těžiště, ale koule přesouvají bokem před bržděním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 08:06 | Nahoru | #32

xBaryk píše: kvůli snížení váhy jezdce ? To nevím, ale vím co mi udělá odpor vzduchu těla, když jedu např 200.
Udržej na rukou síly působící na jezdce při brždění např z 250 km/h? Opravdu ? Tenhle názor moc nesdílím, ale když mi ho vyvrátíte.
Díky, já sem rád originální, a asi jo samý perly

E: pravopis ...

na vině je tvoje špatná a závadná postava. Musíš si vyrobit na břiše pořádný mozol, aby ses o nádrž opíral pupkem a ne koulema.
Druhá varianta je vymlátit gumovou paličkou do nádrže na koule domeček

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 08:09 | Nahoru | #33
seikos: Druhou variantu otestoval před léty kámoš, když napral zezadu do škodovky. Až na to, že domeček vymlátil vlastními varlaty do podoby, že se z nádrže daly odlívat Ale že by ho to při příštích bouračkách nějak ochránilo, to se říct nedá.
(Z varlat měl týden dva modré pomeranče, chodil jako by přeplaval Atlantik na sudu a skuhral, že by raději bral nějakou zlomeninu )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 08:14 | Nahoru | #34

xBaryk píše: No já se ptám na to, když brzdím před zatáčkou cca z 200, 150 relativní záleží na zatáčce, tak abych zvýšil odpor vzduchu se o otevřu před bržděním a v něm, a připravuju se na vysednutí, kontra atp. no tak ale v tom momentu kdy jedu otevřenej a vysedávám, přece nemůžu mít sevřený nohy u nádrže. ale musím být otevřenej a sebe vystrkuju do zatáčky a přenáším váhu. No ale když bzrdím intenzivně, tak mě to tlačí tělo dopředu a první co je v kontaktu s motorkou sou koule, tedy ty to logicky odnášej .. Je to aspoň trošku srozumitelný?



To jako při brždění vytrčíš kolena do boku aby fungovaly jako padák? I na FZ1 když už su vysedlej a potřebuju ještě razantně před zatáčkou přibrzdit tak se stačí zapřít rukama a přidržet se stehnama, nemusíš z toho během brždění viset jak netopejr, kdy noha s motorkou svírají pravý úhel. Myslím že mám celkem ostrý brzdy a koule si neomlacuju...

(reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 08:19 | Nahoru | #35

1100Virago píše: seikos: Druhou variantu otestoval před léty kámoš, když napral zezadu do škodovky. Až na to, že domeček vymlátil vlastními varlaty do podoby, že se z nádrže daly odlívat Ale že by ho to při příštích bouračkách nějak ochránilo, to se říct nedá.
(Z varlat měl týden dva modré pomeranče, chodil jako by přeplaval Atlantik na sudu a skuhral, že by raději bral nějakou zlomeninu )



...:D:D:D:D:D:D:D:D...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 08:24 | Nahoru | #36

panTerek píše: To jako při brždění vytrčíš kolena do boku aby fungovaly jako padák? I na FZ1 když už su vysedlej a potřebuju ještě razantně před zatáčkou přibrzdit tak se stačí zapřít rukama a přidržet se stehnama, nemusíš z toho během brždění viset jak netopejr, kdy noha s motorkou svírají pravý úhel. Myslím že mám celkem ostrý brzdy a koule si neomlacuju...



Já při brždění z 200+ obvykle ještě rozepnu bundu a stoupnu si do stupaček

(reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 09:20 | Nahoru | #37
seikos>

koule-suspík

18.7.2013 v 09:36 | Nahoru | #38
Zajímavý je, že Schwanz v tom videu říká, že nikdy nebrzdí zadní brzdou ale jen přední

koule-suspík

18.7.2013 v 14:53 | Nahoru | #39
Teď zas chvilku beze srandy a ironie: i dle mejch nevelkejch zkušeností si myslim, že na vině je především klouzající sedlo. Taky si mačkám kule při brzdění, pokud si ho předtím neposypu drcenou kalafunou (sedlo, né nádobíčko).

koule-suspík

18.7.2013 v 15:29 | Nahoru | #40
To já si ho přesypu před levou zatáčkou do levý nohavice a před pravou do pravý a NO PROBLEM Horší je když se dostaví erekce, ale to je spíš posmrtná ztuhlost

(reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 15:33 | Nahoru | #41
xBaryk> si zkus jet na dromu rovinku 270 -280 a pak jit pozde na brzdy

se musis nohama zaprit o stupacky a nebudes mit problem s modrejma koulema

koule-suspík

18.7.2013 v 15:52 | Nahoru | #42
Přesně tak, zapřít do stupaček jak radí SLEEPER. Dokonce tím zvětšíš i odpor, tady máš k tomu dokumentaci, jak se zapírat :

(reakce na) koule-suspík

18.7.2013 v 15:55 | Nahoru | #43

1100Virago píše: seikos: Druhou variantu otestoval před léty kámoš, když napral zezadu do škodovky. Až na to, že domeček vymlátil vlastními varlaty do podoby, že se z nádrže daly odlívat Ale že by ho to při příštích bouračkách nějak ochránilo, to se říct nedá.
(Z varlat měl týden dva modré pomeranče, chodil jako by přeplaval Atlantik na sudu a skuhral, že by raději bral nějakou zlomeninu )


Podobným způsobem kdysi udělal kámoš důlek do nádrže jeho tehdejší Gilery

koule-suspík

18.7.2013 v 15:56 | Nahoru | #44
btw teď vážně... zkouším krotit R6 (koule jsem si nabil asi jen dvakrát), ale jinak to držím na rukách. Jak a co má člověk při brzdění správně dělat bohužel nevím, ale ruce zatím slouží. Ale jak tu někdo psal - co to klouzavé sedlo? Když jedu v kombi tak po tom sedle létám jak zbloudilá střela, nohama se zapírám o nádrž, ale tam kloužu úplně stejně. A tak vytrénovaný stisk stehen, jako mají jeptišti, bohužel nemám. Sám na tom zatím celkem tápu...

koule-suspík

19.7.2013 v 09:27 | Nahoru | #45
Už jsem tu stejný téma, že mě tlačej koule a oháňka na motorce před pár lety zakládal. Vyšly mi z toho tři příčiny:
1) Moc velký koule a oháňka
2) Špatnej posez
3) Špatný kalhoty
Nejdřiv sem jednoznačně 2) a 3) vyloučil. Ale postupem času jsem začal dávat na stupačky špičky nohou místo prostředku chodidla a pořídil jsem nový kalhoty, který jednak na sedle nekloužou a druhak maj tak krásně řešenej strečovej rozkrok, že si za jízdy chcrochtám blahem...:)... Takže prostě...u mě to byly všechny 3 předchozí body dohromady, u tebe to bude taky nejspíš 2) nebo 3)

PS:... někdy mi přijde, že se mi po těch nárazech na koule trochu stejská, často to totiž byl největší šuk, co sem na vejletě měl

Naposledy editováno 19.07.2013 09:32:39

koule-suspík

19.7.2013 v 13:30 | Nahoru | #46
Kámoš zkuhral, když se učil na předním a mrdnul se. Ale při jízdě jsem o tom teda neslyšel a to jsem jezdil i na tom cbr A koule tak malý nemám. Ale teda sedlo mi neklouže vůbec, až mě to naopak sere, že jak si sednu tak sedim jak přilepenej.

1 reakcí na tento příspěvek koule-suspík

19.7.2013 v 13:35 | Nahoru | #47
Fcera jsem si vezl domu na servis ER5 s tak voblejskanym sedlem , ze kdyz jsem dojel tak jsem mel pocit ze jsem byl na lekci v BDSM salonu , to bylo CBT jak svin.
Tak jsem mile slecne vzal to oblejskane sedlo 180 smirglem pekne do matova, a kdyz jsem ji to vezl nazpatek tak uz to bylo OK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík

19.7.2013 v 14:09 | Nahoru | #48

gugo píše: Fcera jsem si vezl domu na servis ER5 s tak voblejskanym sedlem , ze kdyz jsem dojel tak jsem mel pocit ze jsem byl na lekci v BDSM salonu , to bylo CBT jak svin.
Tak jsem mile slecne vzal to oblejskane sedlo 180 smirglem pekne do matova, a kdyz jsem ji to vezl nazpatek tak uz to bylo OK.



Akorat si ted slecna stezuje že jízda není co bývala....

(reakce na) koule-suspík

19.7.2013 v 15:54 | Nahoru | #49

xBaryk píše: Subi>
Já teda nevím, ale když prudce brzdím z vysoké rychlosti tak jsem co nejvíce otevřenej, přece nebudu brzdit zalehlej.
Já si nefandím, jenom konstatuju

Nerad bych tu diskuzi směřoval pro 4% menšinu



tak v tom případě se nediv, že si drtíš koule to aby sis je nedrtila zajistí právě to že se budeš stehnama/kolenama držet nádrže

(reakce na) koule-suspík

19.7.2013 v 15:56 | Nahoru | #50

xBaryk píše: kvůli snížení váhy jezdce ? To nevím, ale vím co mi udělá odpor vzduchu těla, když jedu např 200.
Udržej na rukou síly působící na jezdce při brždění např z 250 km/h? Opravdu ? Tenhle názor moc nesdílím, ale když mi ho vyvrátíte.
Díky, já sem rád originální, a asi jo samý perly

E: pravopis ...



Jo udržíš, teda pokud nebudeš dělat to že to roztáhneš na 250 a pak plný brzdy a to samé desetkrát

koule-suspík

19.7.2013 v 16:13 | Nahoru | #51
No já jsem se ted napích koulema na řidítka a nic příjemnýho tak o suspíku docela uvažuju, ale jezdit se mi v tom moc nechce

(reakce na) koule-suspík

19.7.2013 v 17:10 | Nahoru | #52

FishX3 píše: Akorat si ted slecna stezuje že jízda není co bývala....



Ale houby , pani inzenyrka (oprava slecny) to rada drsne

koule-suspík

19.7.2013 v 18:00 | Nahoru | #53
jestli se ti tohle děje tak to chce psychouše, ne šuspík

koule-suspík

19.7.2013 v 18:20 | Nahoru | #54
a co mas za kalhoty? já mám zespot takovou gumu, která zamezi klouzání k nádrzi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist