globalmoto_kveten





Téma: vule předního kola ktm
 
16.7.2013 v 12:31
Zdravím mám problém se značnou vůlí na předním kole KTM 250 exc.Po rozebrání jsem zjistil že ložiska jsou bez vůle ale naopak značná vůle je v tom převlečném kroužku co je na každé straně mezi ložiskem a oskou kola.Dá se koupit samotná oska s těma dvěma kroužky?Nikde jsem to zatím nenašel, maximálně sadu ložisek s guferama ale na osky nemůžu narazit.Dík za každé info.

1 reakcí na tento příspěvek vule předního kola ktm

16.7.2013 v 13:51 | Nahoru | #1
Pokud se nepletu tak pokud osu spravne pritahnes tak se ta vůle musí vymezit ne ? :)

(reakce na) vule předního kola ktm

16.7.2013 v 15:58 | Nahoru | #2
Joraell>
Pokud má KO příložky (rozpěrky), tak už asi nedotáhne. Aspoň si myslím, že to jsou ty "rozpěrné kroužky".

rozpěrky . Osa obvykle drží, rozpěrky jsou dural, mají se snad měnit s ložisky. A nechají se sehnat v nerezu.

Naposledy editováno 16.07.2013 16:04:49

1 reakcí na tento příspěvek vule předního kola ktm

16.7.2013 v 22:33 | Nahoru | #3
noo, to je pro mě novinka, sice nemám tucha jak vůli vymezit, pro mě tam jsou jen 2šroubky na tlumiči na každé straně a jedna matice na asce ale zítra na to kouknu, dík za info, při nejhorším koupím nové.

(reakce na) vule předního kola ktm

17.7.2013 v 07:32 | Nahoru | #4
RadekKTM>
Na ose není co vymezovat, spodní rozteč tlumičů je jasně daná., matice + šrouby zajišťují osu vůči vidlici (tedy pokud to máš správně dotažené). Vůle vymezují rozpěrky .

Tady
si najdi, jak to vlastně vypadá a funguje...

Naposledy editováno 17.07.2013 07:38:26

vule předního kola ktm

18.7.2013 v 13:38 | Nahoru | #5
Příložky/ rozpěrky vyrábíme celonerezové vychytané na přední i zadní kolo, pro zdejší možnost nějaké individuální cenovky

endurotuning

2 reakcí na tento příspěvek vule předního kola ktm

18.7.2013 v 22:17 | Nahoru | #6
celkem masakr cena za takové dvě blbosti,700 za ty nerezove a to nepočítam poštovné.Jak dlouho asi vydrží ty ZETA rozpěrky za 500 Zeta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vule předního kola ktm

18.7.2013 v 23:03 | Nahoru | #7
RadekKTM>
Ten masakr máš doživotně, hliníky (i zety) na jedno použití. Ale tvůj boj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vule předního kola ktm

19.7.2013 v 07:24 | Nahoru | #8
Tank> tak jsou lidi co si třeba motorku ani doživotně nenechávají
ale souhlasím že ty nerezové budou asi dobré

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vule předního kola ktm

19.7.2013 v 09:31 | Nahoru | #9
Vana666>
s doživotím jsi mě dostal...ale víš, jak jsem to myslel. Zase takový cenový rozdíl tam není, a když nerez příložky doplním o dobré simerinky a nerez ložiska, mám na nějaký čas klid. Navíc -k těm nerezům jsem viděl i úpravy typu krytí gufera z vnější strany proti namotávání trávy, něco do sebe to má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vule předního kola ktm

19.7.2013 v 10:08 | Nahoru | #10

Tank píše: Vana666>
s doživotím jsi mě dostal...ale víš, jak jsem to myslel. Zase takový cenový rozdíl tam není, a když nerez příložky doplním o dobré simerinky a nerez ložiska, mám na nějaký čas klid. Navíc -k těm nerezům jsem viděl i úpravy typu krytí gufera z vnější strany proti namotávání trávy, něco do sebe to má.



Made in endurotuning.cz :

nerezová příložka + silonový kryt okolo příložky





(reakce na) vule předního kola ktm

19.7.2013 v 11:24 | Nahoru | #11
Jirka_ktm>
pěkná práce, to je ono.

Naposledy editováno 19.07.2013 11:27:43

vule předního kola ktm

19.7.2013 v 12:32 | Nahoru | #12
Bystří a moudří si koupí nerezové jednou a pak při prodeji motorky nasadí zpátky hliníkové originály, za 1. motorka při prodeji vypadá méně dojebaně na první pohled, protože chytřejší kupující kontrolují právě takovéhle detaily a za 2. nerezové příložky si namontuju na další motorku (pokud tedy nejsem značkově promiskuitní a jezdím ktm/husabergy)..
Ti méně bystří jezdí na originálech a mění dvoje ložiska s gufery v kolech do sezóny..
Ti nejméně moudří jezdí dokud se kola točí a pak je plná inzerce poptávek "koupím zadní náboj na KTM"..
No a jestli někomu přijde 700 moc, tak si může koupit třeba taky za 900 hliníkové originály, které vydrží méně než desetinu..
Jinak oproti těm výše zmíněným mají endurotuningové náběh na stírací břit, který drží stírací břit dvoubřitého gufera více předepnutý a těsně vedle něj je naopak zápich, což pomáhá proti vnikání nečistot při mytí a i částečně proti trávě.
Krytky přes gufera děláme taky, ale zatím to v oficiální nabídce není.. ale bude
Já osobně mám rád kvalitu, pokud má rád někdo jiný něco jiného, je to jeho věc

(reakce na) vule předního kola ktm

19.7.2013 v 12:35 | Nahoru | #13

RadekKTM píše: celkem masakr cena za takové dvě blbosti,700 za ty nerezove a to nepočítam poštovné.Jak dlouho asi vydrží ty ZETA rozpěrky za 500 Zeta



No jelikož jsou hliníkové, tak vydrží to samé jako originály a méně než desetinu oproti nerezovým

vule předního kola ktm

19.7.2013 v 12:45 | Nahoru | #14
Jinak já samozřejmě nerezové příložky jezdím, doplněné o silonové kryty, naposledy když mi zarezly ložiska, tak to bylo tím, že voda zatekla kolem osky do náboje a mezi ložisky kolem té distanční trubky k ložiskům a ložiska zarezly zevnitř, takže jsem při výměně nových eskáefek ještě udělal vnitřní zápich na o-kroužky do té distanční trubky a špunty (rozpěrky) po zasazení do ložisek zatěsní náboj i zevnitř, od té doby nevím co to je mít zarezlá ložiska v kolech, je to víc jak sezóna, při výměně gumy vždycky jen vyndám špunt, konstatuju že je krásně čisto, namazáno, a jede se dál.. jelikož si nechávám motorku vždy několik let, tak se mi kvalitní komponenty mnohokrát vyplácí, na prodej nainstaluju hliníkové originály a jede se dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist