globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc
13.7.2013 v 22:35
Tak co myslite jakou znacku vzit - origo dle návodu NGK CR9EH-9 nebo BRISK AR10S? cena stejna, stribro mozna lepsi?

po zime sem si uchcal iridiovky a mechos mi rikal ze uz to neni dobry kdyz jsou uchcany (vypalil jsem je a pak cistil mosaznym kartacem). Motorka chyta, jede ale v nizkych trosku hur (pocukava) tak chci zkusit novy svice co to bude delat, iridiovky se mi vyhazovat nechce... je mozny ze to bude smesi kterou budu jeste stelovat, chci ale vedet ze to nebudu zbytecne stelovat na spatny svice a divit se ze se to chova divne a stelovani je pofiderni neli nemozny

Naposledy editováno 13.07.2013 22:37:26
Předchozí
1 2
Následující

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

13.7.2013 v 23:11 | Nahoru | #1
Podle mojí zkušenosti jsou NGK na uchcávání náchylný hodně. Měl jsem s nima furt problém. Tuším, že jsem měl stejnej typ jak píšeš.
Letos jsem koupil DENSO iridiovky a ty jsou v poho.
Prodavač mi říkal, že Brisky na uchcávání náchylný nejsou, ale zkušenost nemám.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

13.7.2013 v 23:25 | Nahoru | #2
Nikdy se mi NGK uchcat nepodařilo, ani když jsem jel dlouho na sytič nebo blbnul s motorkou.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

13.7.2013 v 23:42 | Nahoru | #3
tak koupim origo, brisku budu verit az budu mit zase nejakyho autaka benzinaka

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

13.7.2013 v 23:55 | Nahoru | #4
Ja ted po 3 sezonach s Denso Iridium Power prechazim na Brisky, ktere mam vyzkousene z drivejska na stejne moto a take tri sezony a z hlediska dlouhodobeho provozu se mi jevi lepe.
VTR 1000F

3 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 07:47 | Nahoru | #5
ja sem jednou koupil brisk a tak to dopadlo




stalo se to pri lehkem dotahovani momentakem takze BRISK UZ NNIKDY

(reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 08:11 | Nahoru | #6
karloss200> A kolik jsi tam měl,120 Nm? Může se stát,zmetek najdeš vždy.NGK jsem už taky jednou vyhazoval úplně novou,prostě nejela.Naposledy jsem chtěl podpořit český výrobek a zajímal jsem se o Brisk,nakonec jsem pro jeho horší dostupnost vzal NGK.Já tam navíc mám mít Championy,ale ty nejsou vůbec k sehnání a jsou podstatně dražší.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 09:18 | Nahoru | #7
Jezdím už druhou sezonu Brisky a jsem spokojenej, že by byly levnější než NGK se říct nedá, ale o dost se zlepšily studený starty. S NGK start na druhý až třetí pokus, s Briskama na brnk, jinak žádnej rozdíl. Loni jsem jezdil AR10S a letos vrčím na AOR10LGS. Za mě můžu doporučit, taky jsem tu četl jak se Brisk sere, že po 800km na ZX10R umřely, ale já mám zkušenost OK. Taky mohly být jen ty svíce nevhodně zvolenej typ anebo nemaj rády ot./min. nad 10000.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 09:53 | Nahoru | #8
Jezdím tyhle brisky už na druhé guzzině a nemám výhrad. Ale dávám je tam spíš s patriotismu.
http://www.profiauto...29283&akc=detail

Naposledy editováno 14.07.2013 09:53:19

(reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 09:53 | Nahoru | #9

karloss200 píše: ja sem jednou koupil brisk a tak to dopadlo




stalo se to pri lehkem dotahovani momentakem takze BRISK UZ NNIKDY


http://www.cpjetski....roken_sparkplugc.jpg
http://www.mr2.com/f...roken-spark-plug.jpg

1 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 10:37 | Nahoru | #10
Ja jsem uchchal NGK nekolikrat a zadnej problem jsem nepozoroval. Ted mam pul sezony brisky a zadnou zmenu k lepsimu nebo horsimu nepozoruju. Ono je to takovy placebo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 10:46 | Nahoru | #11
gugo> Spíš jsi měl napsat plnohodnotná náhražka.Ber v potaz že motor od motoru to bude jiný.

(reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 10:49 | Nahoru | #12
Anti> Tak ja myslim, ze kdyz tam das plnohodnotnou nahrazku bude to u vetsiny motoru stejny. Takovy ty zkazky dal jsem tam iridiovy svice od znacky XY a ted me to zere o pul litru mene a jede o pul kone vice , tak tyhle pohadky nezeru

1 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 11:36 | Nahoru | #13
Už máš v kapotě tlakové čidlo pro snížení výkonu v případě nehody?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 11:39 | Nahoru | #14
Číkus> nepotrebuju, mam neomezenou uz davno btw mam 119HP a 87Nm na MOTOCOMTEST

(reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 11:47 | Nahoru | #15
milion> Šikovnej, gratuluju. V tom případě doporučuju iridiové svíčky a turbonátor.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 12:05 | Nahoru | #16
to se montuje do vyfuku?

Naposledy editováno 14.07.2013 12:12:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 12:09 | Nahoru | #17
milion> Do sání. Popis je v pořádku, pokud se tobě zobrazuje špatně, bude chyba u tebe.

(reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 12:14 | Nahoru | #18
Číkus> ted uz jo, samozrejme ze vim kam se do dava u auta, avsak stejne me nenapada kam bych to dal na moto. to prida aspon nejakych 20 koni ne? iridiovy svicky tam ma ted, radsi si koupim duralovy, ty prej vydrzi vic nez zlaty

edit: mozna jeste titanovy ale prej se tam musi dolejvat jednou za 200km tekutej dusik jinak to hodi negativni energii na motor a ten se zacne tocit obracene

Naposledy editováno 14.07.2013 12:16:02

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 12:28 | Nahoru | #19
Já používám svíčky NGK v Babete, fichtlu, 30 let staré Terre, YZ 250, R1, Octavii 1.8T používal jsem ji ve staré Cagivě WMX 125, XT 125, Fazeru 600 a nikdy jsem neměl ani jediný problém neměl. Myslím si že je to docela slušná zkušenost. Tím samozřejmě nehaním jiné značky.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 12:30 | Nahoru | #20
jdu do tech ngk, uspora by stejne nebyla zadna.. jediny o cemz lze premyslet je ta s tim vicebodovym jiskristem A0R10LGS - tam je zase ale zbytecne vysoka cena. proto jdu do ngk.

diky vsem za nazor (krome Píčkuse)

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 21:48 | Nahoru | #21
Zdar, teď jsem to řešil a vzal sem ngkačka, sloužily a sloužej dobře. Viz. moje vlákno. Brisek bych se ale nebál, vůbec. NGKčka sem bral kus za 120kč.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 22:15 | Nahoru | #22
On je u NGK rozdíl, jestli jsou vyrobené v Japonsku nebo jinde (myslím Francie). Bezproblémové by měly být určitě ty Made in Japan.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

14.7.2013 v 22:23 | Nahoru | #23
BlackSabbath> Jedna BAABA povidala.. NGK japan nebo france vali super...
BRISK MRDKA spesl u auta po 800km zacne vynechavat a je ko! 3x za sebou stejne!
NGK 30tis a jak nove.
Srac brisk

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 08:07 | Nahoru | #24
Po sezonach laborovani se svickama, ted jezdim na brisk za 45 kč kus. NGK jsou v pohodě na seriove motorce, kde funguje vše jak má, ale jak máš trochu problémy se směsí tak je zaliješ a můžeš zahodit.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 11:44 | Nahoru | #25
Brisk je totální sračka - na gixéru vydržela dva měsíce a pak praskl izolátor. Vrátil jsem starý NGK a šlapala zas bez problému, druhou sezńu jsem zkusil prasklou vyměnit a za měsíc praskly další dvě, zkrátka mrdky nebrat!

(reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 13:46 | Nahoru | #26

z-x-r píše: BlackSabbath> Jedna BAABA povidala.. NGK japan nebo france vali super...
BRISK MRDKA spesl u auta po 800km zacne vynechavat a je ko! 3x za sebou stejne!
NGK 30tis a jak nove.
Srac brisk


Já kupuju japonský, tak přímou zkušenost naštěstí nemám. Četl jsem to tady ale od víc lidí, tak na tom možná něco bude.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 18:29 | Nahoru | #27
každá značka vyrábí zmetky, viz foto od Karlosse. Viděl jsem úplně stejnou foto NGK, už se to tu jednou řešilo. Spíš záleží na článku mezi řidítky a sedačkou. Já jezdil a jezdím oboje, někdy odejde Brisk, jindy NGK, podle mě je to stejné.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 19:26 | Nahoru | #28
No nevím,ale míval jsem na svém GSX600f Densa A každou chvilku byla nějaká pryč,zkusil sem NGK a ty byly katastrofální,co studený start po 3 nedělích stání tak nějaká odešla.Teď mám A10S od brisku a zatím jsou v pohodě a jejich barva je dobrá,mají lehce cihlovou barvičku,tudíž spalují dobře a stojí o 100 kaček méně než NGK či DENSO.Za mě volím BRISKY.Co se týče těch poškozených,tak u NGK se mi i keramika okolo středové elektrody štípla,na ten počet vyrobených kusů,se asi i sem tam stane kaz na kráse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 20:57 | Nahoru | #29

dewwil píše: Jezdím už druhou sezonu Brisky a jsem spokojenej, že by byly levnější než NGK se říct nedá, ale o dost se zlepšily studený starty. S NGK start na druhý až třetí pokus, s Briskama na brnk, jinak žádnej rozdíl. Loni jsem jezdil AR10S a letos vrčím na AOR10LGS. Za mě můžu doporučit, taky jsem tu četl jak se Brisk sere, že po 800km na ZX10R umřely, ale já mám zkušenost OK. Taky mohly být jen ty svíce nevhodně zvolenej typ anebo nemaj rády ot./min. nad 10000.



Výborně, děláš mi radost. Mám je připravený v dílně a ještě jsem je nenasadil. Postřehl si nějakej rozdíl mezi obyč a touhle briskou? Mě ty obyč ar10s moc dlouho nevydržely, cca po dvou tisíc začalo jít tl občas na jeden válec. Bylo to svíčkama. Teďka už druhej rok vrčej SplitFiry, naprosto bez potíží.

Brisk vs NGK aneb 130kc vs 130kc

15.7.2013 v 23:58 | Nahoru | #30
Brisk nebrat třeba moje GSXR SRAD s tím nebyl kamoš moc to nefungovalo a pak jsem to dokonce musel tlačit 5km...super...nasadil jsem NGK a paráda
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist