globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 12:14 | Nahoru | #751
Kazy> tk to je super. A co vykon? Zlepsilo to ty vyssi otacky? A co odezva na plyn?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 20:15 | Nahoru | #752
Dovi> V servisní knížce je přímo napsáno že po prvních1000 km se mají, kromě vyměny oleje a filtru, zkontrolovat ventily, takze to si vymysleli v Hondé...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 20:20 | Nahoru | #753
Dovi> Po těch 1000 km to mají skoro u všech motorek. I u těch,co se dělají přímo v Japonsku. Nevidím nic divného na tom,udělat kontrolu po prvním tisíci. Včera jsem volal do Hondy,mají plné termíny. Borec mě řekl,at si po 1000km udělám hlavně ten olej a s ventilama můž přijet později. Prý se jim nikdy na žádné motorce po 1000km ještě nepohly,takže mám být klidnej.
Ted akorát měním ten olej. Budu dávat Motul 10w40,akorát přemýšlím,jestli 5100ku,nebo 300V.
300V je pro takovou motorku asi zbytečnej,ale mám ho ve své motorce a s dcerou budem jezdit dálky spolu,tak by byla výhoda,jezdit na stejný olej,kvůli případnýmu dolívání.
Tak váhám,co tam mám dát za olej.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 21:54 | Nahoru | #754
Pozdravujem všetkých CRF - károv. Keďže už mám najazdený nejaký ten km (1500) a som už po prvej servisnej kontrole tak popíšem pár skúseností (ak sa tie moje začiatočnícke nazvať skúsenosťami vôbec môžu):
- je to moja prvá motorka a tak subjektívne sa mi spočiatku javila ako tvrdá s odstupom času už je to lepšie (nemám s čím porovnávať)
- sedadlo je tvrdé síce si zvykám ale sú to galeje. Moje vychádzky sú tak cca. 100 km a to je už na zadok celkom dosť aj keď hlava by išla ďalej . Chcem to poriešiť airhawkom možno už tento týždeň potom dopíšem skúsenosti
- na servisnej kontrole kontrola ventilov prebehla bez nutnosti dostavovania vôle takže super
- čo ma štve tak je to prevodovka - z kľudu jednotka niekedy ide zaradiť až po druhom - treťom zmáčknutí spojky. Taktiež sa mi stáva že pri preraďovaní trafím neutrál a ďalšie zaradenie dvojky je sprevádzané pomerne silnou ranou (spojka je stlačená na doraz) - máte aj vy tento problém? Ostatné kvalty idú ľahko a bez problémov. Možno časom to sadne.
- Spotreba 3 až 3,4 l/100km - super.
- s pribúdajúcimi km motor ožíva
- prvé dopnutie reťaze asi po 600 km
- štve ma že dostupnosť príslušenstva je žalostná (jedine dovoz)
- myslím že na začiatok to je super voľba - prakticky žiadna cesta nie je prekážkou - limity sú skôr v mojej hlave
prajem všetkým veľa šťastných km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 22:31 | Nahoru | #755

SuperSic58 píše: Kazy> tk to je super. A co vykon? Zlepsilo to ty vyssi otacky? A co odezva na plyn?


Subjektivně to jede líp, ale to může být jen pocitově kvůli zvuku. Do otáček bych řekl, že jde rychleji. Jak myslíš ty vyšší otáčky? Jestli v nich lépe jede, nebo jestli jde točit víc? Nemám otáčkoměr, abych to změřil a do toček moc nejdu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2013 v 11:20 | Nahoru | #756
Miro71> S tím příslušenstvím je to bída, ale tady - www.bikerzbits.com - toho mají poměrně dost (z toho základního) a pokud si to necháš poslat (já to platil předem kartou přes PayPal), tak to trvá zhruba 14 dní - už jsem si u nich objednával 2x a vždy spokojenost. Dokonce, když jsem si omylem vybral díl, který není určen na modely prodávané v ČR, tak mne prodejce mailem upozornil a po dohodě poslal pak správný díl.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2013 v 11:58 | Nahoru | #757
Kazy> Já sem si tam otáčkoměr dal. Motor začíná optimálně pracovat od 4 tis(na nižší kvalty už od tak 3500), v 5ti pěkně zatáhne a kolem 6500 ten tah jakoby poleví, ale motor se dál vytáčí na těch 8500 a pak už klesá znatelně výkon a začne vibrovat. A co sem koukal na ty grafy k těm laďákum, tk by měli právě posílit to pásmo od 6500 do 8500, aby to nebylo takový jalový. Jak bych to řek, zkrátka v těch 5 tis ten motor jakoby nastaví laťku, kterou pak ztratí. Něco jako tdi motor v oktávkách, kolem 2500 zabere a pak už nějak nic nepředvede, ale vytočí se v poho na 5 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2013 v 17:11 | Nahoru | #758

Miro71 píše: Pozdravujem všetkých CRF - károv. Keďže už mám najazdený nejaký ten km (1500) a som už po prvej servisnej kontrole tak popíšem pár skúseností (ak sa tie moje začiatočnícke nazvať skúsenosťami vôbec môžu):
- je to moja prvá motorka a tak subjektívne sa mi spočiatku javila ako tvrdá s odstupom času už je to lepšie (nemám s čím porovnávať)
- sedadlo je tvrdé síce si zvykám ale sú to galeje. Moje vychádzky sú tak cca. 100 km a to je už na zadok celkom dosť aj keď hlava by išla ďalej . Chcem to poriešiť airhawkom možno už tento týždeň potom dopíšem skúsenosti
- na servisnej kontrole kontrola ventilov prebehla bez nutnosti dostavovania vôle takže super
- čo ma štve tak je to prevodovka - z kľudu jednotka niekedy ide zaradiť až po druhom - treťom zmáčknutí spojky. Taktiež sa mi stáva že pri preraďovaní trafím neutrál a ďalšie zaradenie dvojky je sprevádzané pomerne silnou ranou (spojka je stlačená na doraz) - máte aj vy tento problém? Ostatné kvalty idú ľahko a bez problémov. Možno časom to sadne.
- Spotreba 3 až 3,4 l/100km - super.
- s pribúdajúcimi km motor ožíva
- prvé dopnutie reťaze asi po 600 km
- štve ma že dostupnosť príslušenstva je žalostná (jedine dovoz)
- myslím že na začiatok to je super voľba - prakticky žiadna cesta nie je prekážkou - limity sú skôr v mojej hlave
prajem všetkým veľa šťastných km


Jo sedlo neni nějak extra pohodlný, ale tak je to lehký enduro, tak to zkrátka je
S tim řazením jedničky mi to občas taky dělá, ale to se stane občas u kdečeho, nevidím v tom problém. A rány při řazení dvojky z neutrálu to mi dělá taky, ale asi to chce určitej meziplyn...
Spotřebu mam tak kolem 3,7, ale jezdim svižně, 100 až 110.
A co nějaký pazvuky z motoru? Jak jsem popisoval pár příspěvků dříve.. Jak seš na tom?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2013 v 17:18 | Nahoru | #759
prackarr> Tam by stačil bohatě i Motul 5000. Ale tak pro lepší pocit bych stejně dal 5100 přeci jen ten ester tak pěkně zní Nebo myslíš, že mezi nima je fakt funkční prokazatelnej rozdíl, co se týče blahodárnosti pro motor? Je tam fakticky jen lepší norma API..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2013 v 12:49 | Nahoru | #760
Zdravím pánové,
jen tak pro zajímavost,amíci už prodávají kit na 305ccm.
http://www.crfsonly....php/products_id/5146

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2013 v 07:28 | Nahoru | #761
MartyR> Vďaka za info. Na nete je toho dosť k zohnaniu to mi je jasné, len ma štve ten náš biedny trh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2013 v 07:48 | Nahoru | #762
SuperSic58> Takže sedlo som včera poriešil Airhawkom - zatiaľ som s ním nejazdil u nás prší, ale myslím že sa na tom bude lepšie sedieť.
Ja som nespozoroval žiadne pazvuky z motoru.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2013 v 22:02 | Nahoru | #763

Miro71 píše: SuperSic58> Takže sedlo som včera poriešil Airhawkom - zatiaľ som s ním nejazdil u nás prší, ale myslím že sa na tom bude lepšie sedieť.
Ja som nespozoroval žiadne pazvuky z motoru.



Podle mě ty zvláštní zvuky dělá ten ventil na přisávání vzduchu do výfuku, uvidim, až ho vyřadim. Musim sehnat vhodný záslepky...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2013 v 22:49 | Nahoru | #764
Tady jí valí 160

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2013 v 23:02 | Nahoru | #765

SuperSic58 píše: Tady jí valí 160



njn, taky to je profík a má ji celkem pěkně upravenou





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2013 v 11:34 | Nahoru | #766
Ten lauf dole se mi nelíbí... A je možný, že s motardovejma kolama je menší valivej i aerodynamickej odpor a tudíž vyšší maximálka?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2013 v 15:59 | Nahoru | #767


1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.7.2013 v 16:58 | Nahoru | #768
Tady je aktivita jak u švarcenberka v lavici...
Zkoušel jste někdo už maximálku po rovině?
Docela mě to zajímá, ohledně rozptylu výkonu ve stejných motorech. Nebo jsem jedinej, kdo to zkoušel??

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.7.2013 v 17:29 | Nahoru | #769
Maximálku vyzkouším, až mi udělají servisku, jsem objednanej na Jarov na 1.8. Je fakt plno
A to mi ještě začal zlobit Alp, jestli se mi to nepodaří vyřešit, tak budu muset do servisu i s ním. Ještě, že mám ty motorky 3, takže mám alespoň na čem jezdit Páč plechovka taky čeká na opravu...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.7.2013 v 20:49 | Nahoru | #770
Já jedu zejtra Objednal sem se asi před 14 dny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.7.2013 v 20:53 | Nahoru | #771
MartyR> Budeš taky odstraňovat ten EGR ventil? Nevim, zda ho odstranit celej, nebo jen hadice. Mam za to, že k němu vede i kabel s konektorem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 07:27 | Nahoru | #772
SuperSic58> Moje maximálka na rovině je něco málo přes 130. Dnes mi má přijít 13z kolečko, tak se to trochu změní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 10:13 | Nahoru | #773

Kazy píše: SuperSic58> Moje maximálka na rovině je něco málo přes 130. Dnes mi má přijít 13z kolečko, tak se to trochu změní.


A těch 130 je se sériovym nebo už tim fmf výfukem?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 10:29 | Nahoru | #774

SuperSic58 píše: MartyR> Budeš taky odstraňovat ten EGR ventil? Nevim, zda ho odstranit celej, nebo jen hadice. Mam za to, že k němu vede i kabel s konektorem...



Asi ne, žádné pazvuky jsem zatím nepozoroval.
Jinak, co se týče řazení, tak též bez problémů...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 11:01 | Nahoru | #775

SuperSic58 píše: A těch 130 je se sériovym nebo už tim fmf výfukem?


S výfukem FMF.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 11:31 | Nahoru | #776

Kazy píše: S výfukem FMF.


A celej systém nebo jen koncovka? A zkoušel si to i se sériovym výfukem? Mě dá rovných 130 se sérií, po rovině a zalehnutej. Bez zalehnutí 123. Samozřejmě tachometrové hodnoty. Cross přilba. Příště zkusim s integrálou. Záleží taky na tlaku v pneu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 12:26 | Nahoru | #777
 
Kluci, s tou maximálkou cca 123 km/h bez zalehnutí a 130 km/h se zalehnutím...

Doufám, že je to bez vlivu větru.
A předpokládám, že všichni mluvíte o tachometrové rychlosti, ne o reálné...

Je to tak?
 

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 13:55 | Nahoru | #778
Dovi> tk vítr nezměřim, zkrátka normál počasí, když bude vichr, tk ty výsledky neberu vážně. Jasně, že tachometrový, vim, že přehání, jako každej(kromě vozidel s tachografem), už jsem to tu taky zmiňoval Některý auta a motorky kecaj i o 20km/h. A třeba bandit 1200 ukazoval 280 a skutečnost byla 240 Crfo kecá o 8,5 km/h při stovce.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 13:59 | Nahoru | #779
A proč mě to tolik zajímá? Je to zkrátka laický a laciný způsob, jak určit nejvyšší výkon. Proto mě trochu zaráží výsledek Kazyho, že s laďákem je na tom stejně jak se sérií, přitom se výrobce dušuje, že výfuk posílí nejvyšší otáčky cca o 2 poníky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.7.2013 v 15:06 | Nahoru | #780
 

SuperSic58 píše: Dovi> tk vítr nezměřim, zkrátka normál počasí, když bude vichr, tk ty výsledky neberu vážně. Jasně, že tachometrový, vim, že přehání, jako každej(kromě vozidel s tachografem), už jsem to tu taky zmiňoval Některý auta a motorky kecaj i o 20km/h. A třeba bandit 1200 ukazoval 280 a skutečnost byla 240 Crfo kecá o 8,5 km/h při stovce.


Je to tak.

A na eliminaci případného slabšího větru a event. ne zcela ideální roviny je dobrý to projet tam a co nejdřív (okamžitě) zase zpátky - a výsledky zprůměrovat.
Není to sice ideální, ale v amatérských podmínkách je to mnohem průkaznější než to jenom tak někde "rozfachčit" a brát takovýto osamocený výsledek za objektivní.



P.S.

SuperSic58 píše: A proč mě to tolik zajímá? Je to zkrátka laický a laciný způsob, jak určit nejvyšší výkon. Proto mě trochu zaráží výsledek Kazyho, že s laďákem je na tom stejně jak se sérií, přitom se výrobce dušuje, že výfuk posílí nejvyšší otáčky cca o 2 poníky..


Žádoucí by bylo změřit tu maximálku před úpravou a po úpravě...
A samořejmě tím samým člověkem, a na tom samém místě.

Naposledy editováno 17.07.2013 15:08:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist