Sedlam aprilii rs125, je skvělá.. Dokonale sedí, na 125tku ma super záběr a je opravdu hodně obratna.. Můžu si na ní dělat co chci.. Najel sem na ni od jara 2k km a jsem absolutně spokojenej, v zatáčkách tahae skvěle ale na rovinkach mi chybí větší výkon.. Hlavně kvůli odpichu.. A tak premyslim o nějaký 600 na příští rok.. Přemýšlím o gsx r 600, ninja 600 nebo r6.. Ale hledám motorku co nejpodobnejsi ty moji protože je opravdu nádherně obratna a něco takovyho přesněchci v lepší verzi.. Nepotrebuju lítat 300 jde mi o to jak se na. Ni dokážu spolehnout ve všech situacích.. Snad rozumíte jak to myslím.. Na design chci určitě SS typ nejlíp spise s ostrýma hranama než zaoblenyma.. Aby vypadala opravdu sportovně :) problém je že je mi 21 takže neomexenej řidičák mi zatím nehrozí.. Mam A1? Prostě na 125tky a i kdybych si udělal ten na 35kw tak mi tam žádná nevejde.. Proto prosím o rady jak něco takovýho řešit..
1) počkat do 24
2) Udělat A2 a počkat do 23
3) Koupit Ninju 300, nebo CBR 500
4) Koupit erjednapičovoe a jezdit s tím na okruhu
5) Jezdit bez papírů... budeš hustej biker
6) Jezdit na tom cvjaktaktu, nestěžovat si, sbírat víc zkušeností
2 reakcí na tento příspěvek do čeho jít příští rok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?
Viz. ostrý endura, který maj v tp 3, 6 , 7 kw a jinak 30, 40..
GSX550> Jemu je 21. Psal to víš.
E: nesmí být škrcena dodatečně.
Naposledy editováno 11.07.2013 20:50:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?
JR.. píše: GSX550> Neni povoleno pouze o polovinu, ale max. z 70 kW.
Je to o polovinu. Má pravdu. Tím vzniká paradox, že s A2 můžeš řídit škrceného bandita na 35kw, ale pokud ho uškrtíš na 25kw, tak už ho řídit nemůžeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?
Dodo_Terra píše: Je to o polovinu. Má pravdu.
Kdyby to bylo o polovinu, tak sestkovou Bandasku s 57 kW bys skrtil na 28.5kW. Driv byly skrtici sady na 25kW a ted se zacinaji delat na 35kW. Abychom byly konkretni, tak na 35 muzes skrtit max z dvounasobku.
Zaprvé se nevydává žádný řidičák do 35kW nebo nic podobného. Vydává se oprávnění řídit vozidla určité skupiny.
Do skupiny A s omezením (také označované A18), na niž se oprávnění vydávalo do 19. ledna spadá:
Opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj. Je-li uděleno osobě starší 18 let, platí pouze pro motocykly s výkonem (motoru) maximálně 25 kW a poměrem výkon/hmotnost nepřevyšujícím 0,16 kW/kg a motocykly jakéhokoliv výkonu s postranním vozíkem o poměru výkon/hmotnost nepřevyšujícím 0,16 kW/kg
Do skupiny A2, na níž se oprávnění vydává od 19. ledna spadá:
Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Řidičské oprávnění pro skupinu A2 platí i pro vozidla skupiny A1.
A bez omezení můžeš dělat ve 24 letech nebo 2 roky po získání A2 nebo A s omezením.
Do skupiny A2 jde úpravami dostat jakýkoli stroj, ale není to nejlevnější. Jak už zde psal Dodo, můžeš ho mít škrcený už od výroby, stejně tak si ovšem můžeš pořídit už starší stroj, nechat ho legálně uškrtit v zahraničí a poté ho dovézt sem, kde ti vypíší nový TP. Je to administrativně i finančně náročný proces a podlě mě se to rozhodně nevyplatí, proto, pokud nemáš na nový motocykl, kup raději nějaký z výkonem do 70kW a nech ho uškrtit u nás (pokud již omezení výkonu nemá). Ninja 300 ani CBR 500 by pro tebe asi nebyly dobrá volba, protože by tě nejspíše brzy omrzely.
Jako ideální pro tebe, dle mého názoru, jsou Kawasaki Ninja 650R Suzuki SV 650S, ale volba je samozřejmě na tobě .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?
JR.. píše: Kdyby to bylo o polovinu, tak sestkovou Bandasku s 57 kW bys skrtil na 28.5kW. Driv byly skrtici sady na 25kW a ted se zacinaji delat na 35kW. Abychom byly konkretni, tak na 35 muzes skrtit max z dvounasobku.
Hlavně být to o polovinu, tak motorku například i motocykl uškrcený z 25kW na 12kW bys už nesměl řídit. Dodo a GSX by možná měli nastudovat stanovisko PČR a ne věřit MD .
1 reakcí na tento příspěvek do čeho jít příští rok?
Uškrcenej na 25kw je o víc jak půlku tzn řídit nemůžeš.
Uškrcenej na 35kw je o míň jak půlku, řídit můžeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?
sténě to mají všichni odškcený takže je to kvůli tomu aby idioti co na to nemají řidičák nelítali na motorkách co mají 100kW nebo víc. jak říkám, aji tak to mají všichni zaškrcený jenom papírově a pokud někdo chce v 18 letech tvrdit že mu nestačí 70kW tak je to debil a měl by se jít léčit
má v11 má "pouze" 67kW a slabší povaze způsobí blato na hřišťu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |