globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: do čeho jít příští rok?
11.7.2013 v 19:56
Poraďte mi po čem se ohlížet na příští sezonu :)
Sedlam aprilii rs125, je skvělá.. Dokonale sedí, na 125tku ma super záběr a je opravdu hodně obratna.. Můžu si na ní dělat co chci.. Najel sem na ni od jara 2k km a jsem absolutně spokojenej, v zatáčkách tahae skvěle ale na rovinkach mi chybí větší výkon.. Hlavně kvůli odpichu.. A tak premyslim o nějaký 600 na příští rok.. Přemýšlím o gsx r 600, ninja 600 nebo r6.. Ale hledám motorku co nejpodobnejsi ty moji protože je opravdu nádherně obratna a něco takovyho přesněchci v lepší verzi.. Nepotrebuju lítat 300 jde mi o to jak se na. Ni dokážu spolehnout ve všech situacích.. Snad rozumíte jak to myslím.. Na design chci určitě SS typ nejlíp spise s ostrýma hranama než zaoblenyma.. Aby vypadala opravdu sportovně :) problém je že je mi 21 takže neomexenej řidičák mi zatím nehrozí.. Mam A1? Prostě na 125tky a i kdybych si udělal ten na 35kw tak mi tam žádná nevejde.. Proto prosím o rady jak něco takovýho řešit..

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:12 | Nahoru | #1
Já bych řekl že 2tis. km na vyježdění je dost málo, ale tvoje věc...

1) počkat do 24
2) Udělat A2 a počkat do 23
3) Koupit Ninju 300, nebo CBR 500
4) Koupit erjednapičovoe a jezdit s tím na okruhu
5) Jezdit bez papírů... budeš hustej biker
6) Jezdit na tom cvjaktaktu, nestěžovat si, sbírat víc zkušeností

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:30 | Nahoru | #2
A zase jako vzdycky .... kolik na to mas penez? Do 35kW se zadna sestka nevejde, takze jak uz psal Dodo.

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:30 | Nahoru | #3
Asi sis měl vpomenout dřiv a udělat si řidičák ješte minuly rok na A2 (25 KW = V TP 25 KW a mužeš jezdit třeba na R1),takhle musiš asi počkat do 24,nejlepši co by sis mohl koupit je asi fakt to CBRko 500 a to bychsi asi spiš počkal ,je to na tobě.

2 reakcí na tento příspěvek do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:35 | Nahoru | #4
A jak je to tento rok po těch novelách zákona se zvýšením A2 na 35 kw konkrétně o těch motorkách typu gsxr s údaji v TP jako 25-35 kw a s tím že to je odškrcený na plný výkon? Vím, že jsou ty škrtící sady, pohybující se okolo 8 tisíc a s tím že až to projde na STKčku si to může ten člověk zas odškrtit.. Říkám to správně? Potom samozřejmě při nějaké nehodě je to o průser s pojišťovnou..

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:35 | Nahoru | #5
Hele nejlepší způsob bude 2 roky počkat a udělat si velký Ačko ve 20ti(pokud teda už máš nebo budeš dělat A2 v 18nácti páč jinak budeš čekat až do 24let) pak si kup jakou motorku chceš :D Toť moje rada :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:39 | Nahoru | #6
Mts> jo hele to škrcení je povoleno pouze o polovinu výkonu motorky, takže nevím jak budeš škrtit např. 600tikilo s 80kw na 35kw :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:46 | Nahoru | #7
GSX550> Neni povoleno pouze o polovinu, ale max. z 70 kW.

(reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:47 | Nahoru | #8
JR..> dobře tak si to jinak zformuloval, ale máš pravdu polovina ze 70ti je 35 :D

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:50 | Nahoru | #9
Vlastně je tady způsob jak si koupit koupit vostrou šestku. Pokud už je motorka seškrcena v továrně jako nová, tak ji můžeš řídit. Takež šup do suzuki na stůl vypláznout třista klacků a říct, že potřebuješ do tp max. 35kw.
Viz. ostrý endura, který maj v tp 3, 6 , 7 kw a jinak 30, 40..

GSX550> Jemu je 21. Psal to víš.

E: nesmí být škrcena dodatečně.

Naposledy editováno 11.07.2013 20:50:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 20:51 | Nahoru | #10

JR.. píše: GSX550> Neni povoleno pouze o polovinu, ale max. z 70 kW.


Je to o polovinu. Má pravdu. Tím vzniká paradox, že s A2 můžeš řídit škrceného bandita na 35kw, ale pokud ho uškrtíš na 25kw, tak už ho řídit nemůžeš.

(reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 21:02 | Nahoru | #11
Dodo_Terra> Přesně tak, v zákonech je spousta chybiček :D a ta nejsrandovější je že podle nového zákona od 17ti ve skupině B1 nad 50ccm a 45km/h konstrukční rychlosti s hmotností nepřevyšující 550 kg se vejde Ariel Atom :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 21:23 | Nahoru | #12

Dodo_Terra píše: Je to o polovinu. Má pravdu.



Kdyby to bylo o polovinu, tak sestkovou Bandasku s 57 kW bys skrtil na 28.5kW. Driv byly skrtici sady na 25kW a ted se zacinaji delat na 35kW. Abychom byly konkretni, tak na 35 muzes skrtit max z dvounasobku.

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 21:40 | Nahoru | #13
Tady se zase sešla armáda rozumbradů .
Zaprvé se nevydává žádný řidičák do 35kW nebo nic podobného. Vydává se oprávnění řídit vozidla určité skupiny.
Do skupiny A s omezením (také označované A18), na niž se oprávnění vydávalo do 19. ledna spadá:

Opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj. Je-li uděleno osobě starší 18 let, platí pouze pro motocykly s výkonem (motoru) maximálně 25 kW a poměrem výkon/hmotnost nepřevyšujícím 0,16 kW/kg a motocykly jakéhokoliv výkonu s postranním vozíkem o poměru výkon/hmotnost nepřevyšujícím 0,16 kW/kg


Do skupiny A2, na níž se oprávnění vydává od 19. ledna spadá:

Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Řidičské oprávnění pro skupinu A2 platí i pro vozidla skupiny A1.



A bez omezení můžeš dělat ve 24 letech nebo 2 roky po získání A2 nebo A s omezením.

Do skupiny A2 jde úpravami dostat jakýkoli stroj, ale není to nejlevnější. Jak už zde psal Dodo, můžeš ho mít škrcený už od výroby, stejně tak si ovšem můžeš pořídit už starší stroj, nechat ho legálně uškrtit v zahraničí a poté ho dovézt sem, kde ti vypíší nový TP. Je to administrativně i finančně náročný proces a podlě mě se to rozhodně nevyplatí, proto, pokud nemáš na nový motocykl, kup raději nějaký z výkonem do 70kW a nech ho uškrtit u nás (pokud již omezení výkonu nemá). Ninja 300 ani CBR 500 by pro tebe asi nebyly dobrá volba, protože by tě nejspíše brzy omrzely.
Jako ideální pro tebe, dle mého názoru, jsou Kawasaki Ninja 650R Suzuki SV 650S, ale volba je samozřejmě na tobě .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 21:42 | Nahoru | #14

JR.. píše: Kdyby to bylo o polovinu, tak sestkovou Bandasku s 57 kW bys skrtil na 28.5kW. Driv byly skrtici sady na 25kW a ted se zacinaji delat na 35kW. Abychom byly konkretni, tak na 35 muzes skrtit max z dvounasobku.



Hlavně být to o polovinu, tak motorku například i motocykl uškrcený z 25kW na 12kW bys už nesměl řídit. Dodo a GSX by možná měli nastudovat stanovisko PČR a ne věřit MD .

(reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 21:48 | Nahoru | #15
Mr.Dreamer> Ja myslim, ze i MD to ma celkem jasny. Jen si to obcas nekdo vyklada po svym a je z toho nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 22:29 | Nahoru | #16
všal tak to říkám, s A2 můžeš škrtit max o polovinu, tj ten můj příklad s banditem.
Uškrcenej na 25kw je o víc jak půlku tzn řídit nemůžeš.
Uškrcenej na 35kw je o míň jak půlku, řídit můžeš.

do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 22:37 | Nahoru | #17
máš několik možností co si pořídit pokud chceš kapotu co se vende do A2, neni to vůbec problém....

620-1000SS:



SV 650S:


GS 500F:


ER-6F:


a další, tohle jsou asi tak nejvážnější kandidáti

Naposledy editováno 11.07.2013 22:40:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 22:39 | Nahoru | #18
Dodo_Terra> Nemas pravdu, je to vyrazne slozitejsi.

(reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 22:49 | Nahoru | #19
Mts> na sportovní řadový čtyřválce můžeš zapomenout, nevende se tam ani hornet což je naháč
sténě to mají všichni odškcený takže je to kvůli tomu aby idioti co na to nemají řidičák nelítali na motorkách co mají 100kW nebo víc. jak říkám, aji tak to mají všichni zaškrcený jenom papírově a pokud někdo chce v 18 letech tvrdit že mu nestačí 70kW tak je to debil a měl by se jít léčit
má v11 má "pouze" 67kW a slabší povaze způsobí blato na hřišťu

(reakce na) do čeho jít příští rok?

11.7.2013 v 22:51 | Nahoru | #20
JR..> To by mě zajímalo jaký? Samozřejmě že tam jsou dalši podmínky, ale tuhle problematiky sem začátkem roku hodně studoval, protože je pro mě aktuální. A vše co vím mám od Matyho.

do čeho jít příští rok?

16.7.2013 v 21:26 | Nahoru | #21
Proste to mrd*j , kup GSXR , R6 nebo 636 a doufej ze te nechyti nebo se nezabijes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist