Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

16.6.2013 v 10:40 | Nahoru | #871
Fidži_CZ> Jasně, Blatka to ja malý sráč, který nemá výkon v nízkých otáčkách, nemá pořádné zdvihy a musí se kopa věcí doladit Bohužel musím souhlasit Ovšem na druhou stranu se s ní nechá hodně věcí zažít a každých 5 MTH nemusí měnit oleje Což většina enduráků ocení

Martic> Váha hraje obrovskou roli Čím lehčí motorka, tím je méně stabilní v přímém směru, ale do zatáček se vrhá s o to větší radostí Neustále s bráchou tvrdíme, že motorka není o výkonu, ale váze. 300 kg monstrum se nedá ovládat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

16.6.2013 v 11:21 | Nahoru | #872
Martic> Zkus jezdit ne větší motorce dýl, uvidíš, že si na to zvykneš. Naštěstí pro tebe jsou na trhu i lehké motorky, třeba Triumph Street Triple.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

16.6.2013 v 12:07 | Nahoru | #873
Fidži_CZ> Dyť právě o tomto typů strojů mluvíme. Duke 690 nebo 390, motardy obecně, nebo lehké silniční motorky
Jel jsem několikrát na větších strojích a subjektivně musím říci, že čím vyšší rychlost, tím více se "ztrácí" váha stroje. Při pomalejší jízdě, proplétání uličkami či mezi auty To jde opravdu blbě. Nejhorší je asi rychlé překlápění ze strany na stranu, kde ta váha je znát tak do 60-70 km/h Ale to byly motorky okolo 180 - 200 kg, ne 300 kg Hárlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

16.6.2013 v 12:23 | Nahoru | #874
125Marek> Jezdil jsem jsem na ledasčem. Váha není všechno, spíš těžiště. Třeba takovej Burgman měl 280kg a byla to super hračka.

Naposledy editováno 16.06.2013 12:24:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

18.6.2013 v 15:16 | Nahoru | #875
Fidži_CZ> Jo, skůtry mají obecně nízký těžiště, ale s tou stabilitou třeba na nekvalitní cestě to bude horší. Triumph Street Triple je sic pěknej stroj, ale nechtěl bych ho už jen kvůli výfukům vedeným pod motorem ...to je případ i toho protypu nové Blaty . Mám rád motorky, který jsou blbuvzdorný a jednoduchý a nevadí jim nějakej ten obrubák, lesní cesta nebo odložení na zem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

18.6.2013 v 21:43 | Nahoru | #876
Martic> Odložitelný jsou jen endura. I tady je spoustu možností. DR-Z 400, KTM LC4...

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

19.6.2013 v 08:09 | Nahoru | #877
Fidži_CZ> Jo, to už jsou jsou pro mě zajímavější stroje.

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.6.2013 v 15:46 | Nahoru | #878
Zajímavé zjištění posledních dnů vlivem nejspíše vysokých teplot:

Krosové drapáky obuté na našem enduru vlivem vysokých teplot měknou jak jízdou, tak i vlivem horkého asfaltu a vzduchu natolik, že zadní guma při jízdě po silnici ve svižnějším tempu působí podobným dojmem, jakoby byla píchnutá Do každé zatáčky vlastně jedeme stupačkami napřed
Není to jen pocit řidiče, ale když jsem jel za bráchou na motardu a sledoval ho před sebou, byl drift evidentní Nejde o žádné podjetí, jen to neustále klouže Známky opotřebení bočních špalků nejsou ale téměř patrné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.6.2013 v 20:59 | Nahoru | #879
125Marek> To už se mi zdálo, když jsme jezdili okolo Veliše, že to vaše endurko jezdí v zákrutách tak nějak dveřma napřed Nojo no, holt drapáky nejsou dělaný na ježdění po silnici.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.6.2013 v 21:18 | Nahoru | #880
Martic> Ale ono to drží Jen to plave jako píchlá pneumatika Ale to na Veliši ještě šlo Kdyby jsi jel na tom teď (ne teda teď ale třeba v pátek minulý týden ) úplně by jsi se lekl

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

28.6.2013 v 22:38 | Nahoru | #881
Dnešní větší vyjížďka, která zkončila vyprošťováním







Původně z lehkého zapdnutí se vlivem totálně podmáčeného písku, neustálého přívodu vody a "kvrdláním" motorky stalo toto:







Přesně jako v příručkách o přežití, jak se nechovat v bažinách: Co nejméně se hýbat a co nejefektněji využívat pohyby. Přesně, tak jsem to neudělal












Naposledy editováno 28.06.2013 22:40:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

29.6.2013 v 18:55 | Nahoru | #882
125Marek> No ty vogo, to tě maminka doma asi moc nepochválila . Škoda, že ta Blata nemá zpátečku jako měl třeba chopper Hippieguye s motorem ze čtyřkolky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

1.7.2013 v 23:29 | Nahoru | #883
Pánové, musím se pochlubit. I když jsme s bráchou staří pardálové, objednali jsme si pro radost a občasné výlety mimo silnici dvě Blaty 125 enduro. Už se těším na vyjížďku. Takže budu patřit do klubu Blatařů

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.7.2013 v 11:55 | Nahoru | #884
Kozlik007> Tak tě v našem klubu srdečně vítám Přeji vám mnoho šťastně ujetých km bez nehod a poruch Jen takový malý dotaz: snad vám není šroubovák a klíč cizí? Jináč klidně napište (až je tedy budete mít) nějakou recenzi na motorkáře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.7.2013 v 15:59 | Nahoru | #885
Kozlik007> Doufám,že Vám kovošrot není cizí
néé to byla prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.7.2013 v 21:22 | Nahoru | #886

Aleš-ák píše: Kozlik007> Doufám,že Vám kovošrot není cizí
néé to byla prdel

To je černý humor

Kozlik007> Též tě vítám a přeji spoustu zábavy a maximální spokojenost s oběma endurkama . Žasnu že jste už druhá sourozenecká dvojice se dvěma Blatovkama hned po 125Markovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.7.2013 v 21:41 | Nahoru | #887
Martic> Teď mě tak napadá - už nejsme jediní na světě, kteří vlastní 2 motocykly Blata v jedné rodině Teda kromě rodinných motorek ve firmě, kde jich je více než 2

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.7.2013 v 22:00 | Nahoru | #888
125Marek> Jo, bohužel . Ale jste furt první

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.7.2013 v 17:16 | Nahoru | #889
Tak jsem se v tydnu zase jednou projel (najeto uz mam skoro 500km) a dneska uz ne. Nehazi to jiskru. Svicek vyzkouseno vice i mimo motor, baterka ok. Jak jsem se tady docetl, pry je obvykla zavada spatna civka. Muzete to nekdo potvrdit? Diky za info. Bohuzel nejblizsi servis na Blato mam cca 80km...

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.7.2013 v 19:33 | Nahoru | #890
Faudy-zrovna sem chci dát příspěvek o zapalování v kamarádové Blatě
Ale k tvému problému,změř hodnoty zapalování u konektoru /pod nádrží/ mezi červeným a žlutým kabelem a mezí bílím a červeným kabelem.Hodnoty bych ti napsal do zpráv Pokud nebudou v toleranci máš v háji zapalování.
A teď co jsem chtěl napsat...Můj kamarád má blatu bxm měl to nový,když mu při 1200km odešlo zapalování.Na novém zapalování má najeto 4000km a opět odešlo.Nebudu tu rozepisovat co to dělá to je už zbytečný,je to pořád dokola..Je to daným volnoběžkou,vysokou teplotou motoru a asi i nekvalitním zapalováním,který není stavěný na tyto podmínky Je všechno hezké,že začínají testovat olejový chladič,ale ten už měli dávno mít vyzkoušený a měli to tam hned montovat.Sem totálně na ně nasranej i když se nejedná o mojí motorku,ale takhle ty motorky nebude potom nikdo chtít.Jde mi spíš o bazarové Blaty

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.7.2013 v 20:14 | Nahoru | #891
Aleš-ák> Souhlasim že téma "Zapalování v Blatě" nemá cenu rozebírat. :D

faudy> Nezdá se mi že to nehází jiskru, nicméně ono snad ani neni jiná možnost, co jiného by to mohlo být... Pokud to máš v záruce a máš servis daleko, tak se spoj s vedením a domluv si snima odvoz a opravu na jejich náklady.

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.7.2013 v 23:11 | Nahoru | #892
Přesně tak jak říká Peli.Stejně i když to zjistíš co tomu je,musíš to odvést do servisu,pokud nemáš jejich svolení a proškolení si to dělat sám

3 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

5.7.2013 v 10:28 | Nahoru | #893
Tak uz to vrci. Promereno podle Alesaka a vse ok. Pak me napadlo sudnat fajfku, ktera je na vn kabelu nasroubovana. Holt clovek se furt uci. Po nasroubovani z5 to uz jede. BTW neni lepsi nahradit VN kabel za medeny?
PS ja mel za mlada MZ a ne Jawu, tak nejsem na stale opravy zvyklej Nicmene po tom, co mi v Transalpu odeslo v Holandsku CDI a jeli jsme domu na vozejku, jsem na tohle nejak alergickej...

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

5.7.2013 v 21:20 | Nahoru | #894
faudy> Na tyhle výměny kašli... Až jim to povezeš do servisu se závadou, tak ti daji vyžrat že jsis na tom dělal něco sám a že to je určitě způsobeno kvůli tomu :D.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

5.7.2013 v 22:09 | Nahoru | #895
faudy> To jsem rád že byla chyba "jen" v kabelu. Jestli se nepletu tak Markovi kabel taky zlobil tak ho vyměnil za měděný. Ze zkušenosti vím že uhlíkový kabely jsou potvory. V autech a jiných vehyklech jsem se setkal že se třeba i uprostřed vypálily a nebo se vydrolí u fajfky. U měděných člověk alespoň odhadne jejich stav hned na pohled, navíc má skoro nulový odpor. Proto taky preferuju měď, nicméně u Blaty jezdím furt na původní uhlíkový. U nových strojů jsou dnes asi vždycky uhlíkové kabely, protože mají odrušovací schopnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

5.7.2013 v 22:42 | Nahoru | #896
Aleš-ák> Nevidím do toho, ale jsem přesvědčen, že s tím původním japonským zapalováním by se nic takového nestávalo. Domnívám se, že Vape prostě nemá zkušenosti (technologie atd.) se zapalováním pro čtyřtaktní motory, kde musí cívky pracovat v oleji . Vymýšlet chladič oleje má podle smysl tak pro zvýšení životnosti motoru a prodloužení intervalu výměny oleje, ale "zachraňovat" takhle zapalování je už dosti nouzové řešení . Jak píšeš, pokud by to zapalování bylo kvalitní, tak mu musí být fuk jakou má motor teplotu. A praskání volnoběžek je zase výsledkem nevhodně zvoleného základního předstihu...přitom se to zdá jako banalita, která šla u motorek u starých motorek s kontaktním zapalováním v pohodě ladit .

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.7.2013 v 18:39 | Nahoru | #897
Martic> Bohužel, Martic má pravdu Problém zapalování řešit pomocí olejového chladiče Kdo to kdy viděl
Jináč nejlepší kabel je měděný kabel Pak je jistá pravděpodobnost, že to naši černí spoluobčané mohou zcizit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.7.2013 v 18:39 | Nahoru | #898
faudy> Kdyby se ti přesto zápalko jednoho dne vysralo, což se může stát, měl bych pro tebe radu z vlastní zkušenosti. Nech si díl v rámci reklamace poslat a nechej si ho namontovat u nějakýho místního "fachmana" a ušetříš tím kopu práce a hlavně času, nervů atp.. Za opravu si neřekne víc než 500 - 800 Kč a pokud je to člověk opravdu zručnej, nemá cenu se srát s autorizovanejma servisama. Ano poslat motorku do Blanska je hezký, máš na to právo, ale koukej jak dopadl peli Z vlastní zkušenosti ty autorizovaný servisy stojej akorát za ho*no a jsou drahý. Náš výhradní "operatér" je pan Špůra - MotoPetr . Vždy odvedl výbornou práci za slušný peníze. Motorkám rozumí, dělá i závodní a když byl nějakej problém, s čím nikdo nehnul, vyřešil ho. Nechci se nikoho dotknout, ale myslím, že odvede lepší práci než v Blansku
Výsledkem je, že jsme vyměnili volnoběžku a cívku a více než rok jezdíme prakticky bez poruchy a to si myslím, že motorky zrovna nešetříme. Ano závady jsme měli, ale ty byly způsobený nehodama atp. - viz čidlo stojánku.

Další rada - nemej tolik motorku. Myj ji jen když je to opravdu nutné. Ta voda je prevít a zalejzá všude.

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

8.7.2013 v 06:53 | Nahoru | #899
achjo.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

8.7.2013 v 15:22 | Nahoru | #900
125Marek> s tou vodou mám také vlastní zkušenost ,po umytí už jsem ji nenastartoval a ještě před mytím sem jel v silném dešti , měl sem také podezření že odešlo zápalko ,přeměřily se hodnoty a naštěstí je vše ok , volnoběžku mě poslali zdarma i když už mám po záruce , děkuju moc Aleš-ákovi a Markovi kteří mě pomohli problém vyřešit , fakt moc díky kluci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist