Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: YOSH_BOY> tak se pochlubil grafem a teď se pochlub těma fotkama, cos mi včera poslal
Taky se ke me něco doneslo
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: assassin> no jo..to bude dobrý Náhradní wsbk stroj je doma takže aspoň něco na dojezdění
Tys TO rozbil ? To je mi lito ...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: ježiš to je najednou starostí motor jel jak kráva aspoň teda pro mě protože sem naposled jel na seriovym teleti a oproti tomu jede fakt peklo kort s tim kroutakem motor přežil ale přední vidle kolo výfuk a karbony jsou krapet na kaši zahodil - i to se stává wsbk riderům daspon ted budu mít čas to dodělat konečně celý a ne to zas nějak pytlíkovat abych mohl přes sezonu jezdit
je to škoda ale hlavně že seš celej možná to uděláš ještě lepší než to bylo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Stev píše: dewwil> to máš stejný, akorát si odečti asi 15 %
čau myslím že tvých pohrdavých 15% daleko převyšuji již tet mých 136,19 PS při 8799 ot/min a 113,15Nm při 6948 ot/min pouze s leovincema,KN,ignitechem s origo motorem.Ano máš pravdu asi nedosáhnu výkonu jako YOSH ale myslím že to nebude daleko od jeho výsledků až to dokončím nemám kompresní písty jako on ani jiné vychytávky ale baví mě to jinak výsledek jakého dosáhl s oběmem 1078 světčí o tom že v roce 97-98 technika suzuki dále převyšovala ve dvouválcích ducati,hondu a další protože kdyby YOSH měl 1099 obsah tak na mtoru který se vyráběl v pravěku by dosáhl vic PS než ducati 1098 která přišla o pár let později a hlavně k tomu neporovnávej 1098R protože ta už neměla obsah 1099 ale 1198,4 byl to jen podvod na lidský mozek který vyděl oběm 1098 a ktomu výkon a neuvědomoval si že je to dvanáctka. Steve a co máš ty pod tou naleštěnou kapotou že se směješ ostatním!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 15.06.2013 09:46:12
pylot píše: Pepa1098> No verim ze kdyz ty upravy co mas na motorce ty navesis na VTR, tak bude mit taky poradnou silu.
Jistě když se chce všechno jde každej dvouvál je nádherný stroj nejenom dvouvál ducati jsem miloval, ale od té doby co Valentino u nich jezdil a arogantní vedení ducati jakého vola z něho udělali tak už ji nemusím nikdy jsem na ni nejel každý se o to bojí jinak je moc pěkná 1098
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
e: koukám že vyřešeno, no buchláky mám trochu z ruky, jinak bych dorazil
Naposledy editováno 16.06.2013 10:28:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Stev píše: Pepa1098> zamyslí se než něco napíšeš, obvykle na fórum pohrdavě nepíšu. Hodnota výkonu na kole a na motoru se liší asi o 15%, když si přepočteš to co psal Murkin tak to sedí na yoshboyvě stroji o desetiny. Dewwil to tak doufám pochopil
e: koukám že vyřešeno, no buchláky mám trochu z ruky, jinak bych dorazil
Nenene,jsi zlej Stev,ví se to už dávno!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: ježiš to je najednou starostí motor jel jak kráva aspoň teda pro mě protože sem naposled jel na seriovym teleti a oproti tomu jede fakt peklo kort s tim kroutakem motor přežil ale přední vidle kolo výfuk a karbony jsou krapet na kaši zahodil - i to se stává wsbk riderům daspon ted budu mít čas to dodělat konečně celý a ne to zas nějak pytlíkovat abych mohl přes sezonu jezdit
Ajajajj,Ty teda umíš zahájit sezonu Hlavně že si celej a na zahazování si pořid r6 nebo podobnou jebku.
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |