Téma: Serizeni karburatoru...
 
30.4.2013 v 14:01
Nemate nekdo tip na clovka nebo firmu s brzdou, ktery by mi slusne natryskoval karburatory?

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni karburatoru...

30.4.2013 v 14:34 | Nahoru | #1
Na sekacce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

30.4.2013 v 14:53 | Nahoru | #2

Zx-10RCarlos píše: Na sekacce?



Ne urcite na R1picowoe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

30.4.2013 v 15:43 | Nahoru | #3

gugo píše: Ne urcite na R1picowoe



Tak to sorry, kdo to ma poznat. V nadpisu nic, v profilu nic

(reakce na) Serizeni karburatoru...

30.4.2013 v 15:44 | Nahoru | #4

Zx-10RCarlos píše: Tak to sorry, kdo to ma poznat. V nadpisu nic, v profilu nic



Musis mit detektivni sklony ne. Tazatel se jmenuje Afro-R1, tak to bude znamenat bud ze ma na hlavne ten uces podle Afrikoamericanu nebo co ja vim (tam tapu) ale R1 to bude urcite jasny.
Tedy pokud neposloucha Radio jedna

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni karburatoru...

30.4.2013 v 15:48 | Nahoru | #5
Ja mysle ze je to oblibena rychlostni silnice
E: pismenko a R1

Naposledy editováno 30.04.2013 15:50:50

(reakce na) Serizeni karburatoru...

30.4.2013 v 15:56 | Nahoru | #6

Zx-10RCarlos píše: Ja mysle ze je to oblibena rychlostni silnice
E: pismenko a R1



Sakra to me nenapadlo

Serizeni karburatoru...

22.6.2013 v 22:27 | Nahoru | #7
Zdar Afro. Me přetryskovával v zime Petr Mlateček z Hradecký Yamahy,mají tam i brzdu, a finálový odbrždění mi dělal Látr v MotoPoweru v HK
Na mý R6 z 02 vykouzlil tohle





Na příští zimu jsme se předběžně domlouvali na tom, že zkusíme místo současnejch tenkejch jehel vyrobit jehly s odstupňovaným stoupáním, aby ten spodek nebyl tak překrmenej
Já se ti ještě ozvu na mejl, potřeboval bych se poradit o těch life baterkách, chci ji pořídit...

Serizeni karburatoru...

23.6.2013 v 09:20 | Nahoru | #8
....hoši hoši, kdyby jste tu jeho R1 viděli,tak si možná stříknete do trenek

Serizeni karburatoru...

24.6.2013 v 08:54 | Nahoru | #9
Ta Yamaha HK není špatná RS250 se jim povedlo celkem slušně naladit taky.

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni karburatoru...

25.6.2013 v 10:46 | Nahoru | #10
ZZ> Dnes maji vsichni jen laptop, brzdu a lambdasondu. Takze si clovek musi s motorkou prinest i vsechny trysky a jehly.
(Vyjimkami jsou treba Topham a Lukoschek v Nemecku (importeri Mikuni a Keihin))

Problem je i to, ze by mel mit hodne zkusenosti, coz znamena aktivne zazit eru karburatoroveho zavodeni, takze takovy clovek bude mit dnes nejspis kolem sedesatky a na bezne tuningove scene nebude moc aktivni. V praci take nikdo takovy neni, tady se vstrikovalo jeste mnohem driv nez u Japoncu. (kupodivu se dilna naproti stale mezi lidmi jmenuje karburatorova) Tot me postrehy.

Takze letos odladuji primo na okruhu. Nastesti jsou u Schraeglage 1-2 stari panove, od kterych se da cerpat.
Jinak hlavni tryska vyjde na 140Kc a uz mam doma 9 sad - to je 5000Kc jen za pytlik s tryskami..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

25.6.2013 v 15:07 | Nahoru | #11
afro-r1> Tenhle kluk je fanda karburátorů, staví motory na závody fichtlů a stadionů, dokonce odlejval válce na stadáky.Jak jsem psal, řešíme,že mi VYROBÍ trysky s postupným odskákáním, takže opravdu můžu doporučit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

25.6.2013 v 15:11 | Nahoru | #12
biker.zz> K cemu je to dobry ?

Serizeni karburatoru...

25.6.2013 v 15:19 | Nahoru | #13
No on se upsal, myslel jehly řekl bych...

Serizeni karburatoru...

25.6.2013 v 15:24 | Nahoru | #14
Afro: hele zas clovek co ladil karbce kdysi dávno bude mít zase jiny postupy, asi málokdo ladil podle lambdy, dneska s dataloggem, dostupnejma senzorama atd by šly vymyslet kouzla.... Třeba koukni na jurawoodovo vlákno se grafama z lambdy a různým setupem karbcu...

Mas tam podtlakem řízeny karbce nebo přímý?

(reakce na) Serizeni karburatoru...

25.6.2013 v 16:47 | Nahoru | #15
gugo> chyba,jehly. jde o to,ze pokud je motorka seřízená tak,jak vidíš na grafu, je ideálně nakrmená na horní otačky a spodek je rozházenej,protože je přesycenej.pokud se směs ochudí,spodek se zlepší,ale klesne výkon nahoře.to můžou vyřešit právě odstupňovaný jehly, ale bude to jen takovej pokus, ve skutečnosti je mi úplně jedno, co se děje do 8000

Naposledy editováno 26.06.2013 15:21:13

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni karburatoru...

26.6.2013 v 10:45 | Nahoru | #16
a> FCR41
Zatim ochuzuji a snazim se dostat vubec motorku k omezovaci.
Stred je stale dobry, kdyztak by se musely zkouset jine zarezy nebo koupit jine jehly (po 0,25° krocich)
Nastesti jsou tady jasne rozdelene ulohy: volnobezna spodek, jehla stred a hlavni vrsek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

26.6.2013 v 15:09 | Nahoru | #17
afro-r1> na mejch karburátorech obohacuje volnoběžná tryska v celym rozsahu otáček, aspoň jsem se to dočetl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

26.6.2013 v 15:15 | Nahoru | #18

Stev píše: afro-r1> na mejch karburátorech obohacuje volnoběžná tryska v celym rozsahu otáček, aspoň jsem se to dočetl.



Otacek ano ale o ty az tak nejde jde o otevreni skrtici klapky a vysunuti jehly. Asi je jasny ze kdyz vysunes celou jehlu tak ti tou velkou tryskou potece vic benzinu nez malou triskou pilot sroubu a tudiz nastaveni pilota je v tuhle chvili zanedbatelne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

26.6.2013 v 20:18 | Nahoru | #19
gugo> abych to popsal jinak, třeba jsme v situaci kdy v celym pásmu otáček je to chudší než je třeba, logicky bych řekl že musím vyměnit volnoběžný (nebo upravil bohatost šroubkem) i hlavní trysky abych to obohatil všude, ale když vyměním jen volnoběžný, tak se to obohatí v celym rozsahu, i na plnej plyn, aspoň tak jsem to pochopil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

26.6.2013 v 23:56 | Nahoru | #20
Stev> To asi jo, ale ja jsem popisoval standardni stav , kdy mas origo vyfuk, origo trysky a origo filtr. Tam by nemel byt duvod sahat na trysky.

(reakce na) Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 09:59 | Nahoru | #21
gugo> já to psal právě proto, že jestli to u šoupátkovejch karbeců funguje stejně, nedá se pak říct že pro spodek si hraju s volnoběžnýma, prostředek je určenej tvarem a polohou jehel, a vršek velikostí trysek. Nejsem si jistej nakolik i na plnej plyn, ale střed otáček je určitě ovlivněnej. Stejně tak střed otáček je určenej i velikostí trysek, ale to je asi jasný.

Když to napíšu takhle, pak je jasný že variant ladění je mnohem víc, než když se napíše: volnoběžná spodek, jehla střed a hlavni vršek.

2 reakcí na tento příspěvek Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 10:28 | Nahoru | #22
Stev: ty přímý karbce to maj trochu jinak, da se říct ze jednodussi.

Afro: mas lambdu? Ty jehly by šlo i vyrobit, jakože třeba pokusný, ze by se na nich ubiralo apod a pak by se podle toho ovjednaly spravny. Btw na nižší kvalty by se to mohlo roztočit i s naplno otevřeným soupetem, pokud mas problémy to vytočit i na nižší kvalty tak tam bude velka hlavní tryska.

(reakce na) Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 10:46 | Nahoru | #23
assassin> trochu tuším že jsou jednodušší, taky jsem nepsal o rychlosti pohybu jehel, ale ty trysky by to snad mohlo mít podobný

Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 13:08 | Nahoru | #24
Lambda by byla, ale zatim neni potrebna priruba, takze se ridim podle chovani na trati a koncovky vyfuku. Jeste jsem stale daleko od optima.
Hlavni tryska jde nastesti menit primo na motorce. Staci odklopit nadrz.

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 13:28 | Nahoru | #25
Afro: ja mám i "odsavacku" do koncovky výfuku, kdyz nenavarim přímo sroubeni na svod, těch je kupa ke koupi i třeba na eBay. Bez toho bych uz nic nedělal... fakt super pomocník. Ono pocitově sem občas byl úplne mimo, myslel sem ze je to chudý a ono uz to po přidání střílelo ze to bylo ulity apod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 15:43 | Nahoru | #26

assassin píše: Afro: ja mám i "odsavacku" do koncovky výfuku, kdyz nenavarim přímo sroubeni na svod, těch je kupa ke koupi i třeba na eBay. Bez toho bych uz nic nedělal... fakt super pomocník. Ono pocitově sem občas byl úplne mimo, myslel sem ze je to chudý a ono uz to po přidání střílelo ze to bylo ulity apod...



Jo muzu potvrdit, co jsem si doresil Lambdu tak ma clovek vetsi jistotu. Ale mam to vymysleny jenom do svodu, jak vypada odsavacka do vyfuku ? To by me zajimalo, mam sondu s odporem, takze teplota me ani moc netrapi akorat nevim jak to narvat primo do laufu

(reakce na) Serizeni karburatoru...

27.6.2013 v 15:48 | Nahoru | #27

assassin píše: pokud mas problémy to vytočit i na nižší kvalty tak tam bude velka hlavní tryska.

Zatim je analyza jednoznacna a nazorove se shodneme.
Jeste tak 10-15 cisel dolu a uz bych se mohl zabyvat konecnym doladovanim pres lambdu. (nejlepe pri kazde zmene pocasi)

(reakce na) Serizeni karburatoru...

28.6.2013 v 16:34 | Nahoru | #28

gugo píše: Jo muzu potvrdit, co jsem si doresil Lambdu tak ma clovek vetsi jistotu. Ale mam to vymysleny jenom do svodu, jak vypada odsavacka do vyfuku ? To by me zajimalo, mam sondu s odporem, takze teplota me ani moc netrapi akorat nevim jak to narvat primo do laufu



Delaj se i odsavacky s nucenym obehem (do komory s lambdou to nasava vetracek) ja mam v podstate okopcenou tuhle od innovate s venturi efektem :
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist