paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-Strom ci Versys ?
Tak po delsi dobe opet vybiram dalsi motorku. Litat rychle me uz nebavi a ctyrvalec me uz nudi. Pres sezonu toho docela dost najezdim, tak chci neco na cem ujedu spoustu km a bude to zabavna motorka. Uz driv jsem mel 2V a presne tohle chci zpet.

Touto cestou zadam majitele V-Stromu a Versysu at mi napisou svoje zavady, v cem podle nich motorka lepsi nez druha a naopak.

Vzhledove se mi libi vic V-Strom a diky motoru do V si myslim, ze bude i hravejsi. Dalsi plus pro Stroma hraje i vetsi nadrz, nizsi vaha a mensi vyska sedla.

Na Stromu jsem uz jel, hodne me ta jizda oslovila, myslite, ze me ma Versys po Stromu cim prekvapit ?




Diky


Naposledy editováno 26.08.2012 10:25:19
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

20.6.2013 v 23:04 | Nahoru | #91
HiddenSnake>
neblbni, s tou výškou a váhou s tím musíš hýbat razdva je to jen o grifu

V-Strom ci Versys ?

7.7.2013 v 13:54 | Nahoru | #92
Nebudu srovnávat, jen objektivně zhodnotím DL. Mám ho rok, najeto cca 10.000 km, rok 2005, celkem najeto něco přes 50.000 km. Z hlediska nákladů na provoz je to nejlevnější motorka,jakou jsem měl. Gumy, desky, řetěz vydrží věčnost. Poruchy, závady, žádné. Spotřeba okolo 6ti litrů, kdo tvrdí, že jezdí za 3,5 kecá. Olej první tři tisíce nic, pak asi litr do výměny.Mám 175 cm, 110 kg. Motorka mi sedla akorát. Pro lidi nad 185 cm výšky bude ale asi malá. Je neskutečně pohodlný, 500 až 600 kam za den je naprosto v pohodě a nechá se zvládnout i 1000 km za den aniž by jsi musel celý večer sedět v lavoru s ledem. Jako negativa hodnotím nedostatek výkonu a určitou nestabilitu při vyšších rachlostech. Se spolujezdce jsem najezdil cca 1000 km, zatím si na nic nestěžovala.

V-Strom ci Versys ?

15.8.2013 v 15:24 | Nahoru | #93
Vidím, že jsem nebyl jediný kdo řešil takové dilema . Pročetl jsem téměř všechny příspěvky a já se naopak rozhodoval mezi Aprilia Canopord ETV 1000, Versysem a Triumph Tiger. Začínal jsem na Hornetu 600, poté Aprilia Pegaso (omyl). Hornet s 72 kW byl sice super, ale po nějaké době mě začalo trochu nudit jezdit jen na silnicích, proto jsem zvolil Pegaso, říkal jsem si za málo peněz mě nebude srát, když bude stát před barákem a když to někde v terénu položím, nebude mě to tolik bolet. Bože co já si s tím karburátorem užil, no hrůza, 2x jsme ho měli venku, vyčistili a zase nějaký problém, koupil jsem jiný, byl sice o něco lepší, ale jakmile se trochu zahřál motor, začalo to střílet do výfuku a poté to přestalo úplně jet. Věřím tomu, že kdybych to dal do nějakého dobrého servisu, určitě by to dobře seřídili, ale já na to už neměl nervy a raději jsem Pego prodal, nehledě na to, že ten jednoválec je fakt průser. Jestli nad Pegem někdo uvažuje,koupil bych si už raději "stříkačku"
Inu říkal jsem si, že si vyberu mezi ETV 1000 a Versysem, pač švagr má Stroma, který mě nijak nenadchl.
Zajel jsem do českého kraje, objel pár bazarů, vše si vyzkoušel a výsledek byl hned jasný "VERSYS"
ETV je opravdu už pěkný macek, líbil se mi, ale nedokážu si představit s ním jezdit někam do města nebo kolem komína, je to opravdu máša na delší trasy a to musí být skutečně skvělý zážitek.
Někdo tady psal, že Versys je na fotkách škaredý, potvrzuji, ale jakmile jsem ho viděl life a sedl si na něj, má volba byla jasná. Ve skutečnosti vypadá skvěle a zcela jistě budou vždy dva tábory komu se líbí a komu ne, navíc jich moc nepotkávám, takže proč si tu originalitu neužít
Velice mě překvapily jízdní vlastnosti, krásně se posílá do zatáček, podvozek super, brzdy by mohly být trochu ostřejší, ale je to na zvyku. Co mě nejvíce překvapilo, tak motor na 42 kw jede skvěle, krásně akceleruje a na zadní se mi to stavělo ještě u 4 rychlosti, po (něměcké) dálnici úplně v klidu 200 km/hod.
Jinak výfuk má skvělý zvuk, obzvlášť když uberu plyn, tak to je chraplák jako prase, miluji to
Mám tam už to vyšší plexi, takže do 150 km úplně na pohodu, mám k tomu 2 orig. boční kufry a zadní Givi. Plánuji koupit ještě jiné pneu (Pirelli MT60) ať si můžu dát lehký terén a budu úplně happy.
Na předchozích motorkách jsem nikdy neměl varovné blinkry, takže těm hodným řidičům, kteří nás pouštějí, jsem mohl poděkovat jen nohou a stejně si myslím, že polovina z nich si do dneška myslí, že jsem naznačoval úplně něco jiného Teď si tuto možnost patřičně užívám i při zácpách na dálnicích.
Co mě naopak sere, tak je již zmiňovaná absence centrálního stojanu, a když chci dát boční stojan, zavazí mi tam stupačka. Nedávno mě vyděsilo, že mi přestala fungovat zadní bzda, vše jsem zkontroloval a nic jsem nenašel u dalšího startu zase vše v pořádku, tak nevím ....
Takže za mě KAWASAKI VERSYS !
Přeji všem hodně šťastných kilometrů J.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 65 Dnes v 11:10 puffybodie
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf


TOPlist