globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedrží volnoběh
9.9.2009 v 17:30
Nazdar bazar.Brácha si pořídil Gsko,které je celkem v cajku až na malý detail.Chcípá mu to.Karbec jsme vytahli,vyčistili a seřídili.Motorka začíná držet volnoběh až po ujetí delší vzdálenosti a to v dost nízkých otáčkách.Zhruba 500ot.I když seřídíme ot.seřizovacím šroubem,tak při další jízdě zlobí znovu.Servis necháváme až jako poslední možnost.Zkuste poradit.

Nedrží volnoběh

9.9.2009 v 17:53 | Nahoru | #1
Svíčky,to bylo u mě

Nedrží volnoběh

9.9.2009 v 18:05 | Nahoru | #2
já mám na motoru takovej šroub, delší, kerej drží tu kličku co přidává plyn, ten šroub dyš vytočíš vejš, měl by mu držet volnoběh...

Nedrží volnoběh

9.9.2009 v 18:55 | Nahoru | #3
jestli jste vyčistily karbec a seřidily tak bych to dal opravdu do servisu, někdo třeba ani neni drahej. Mě to dělalo to samé, a dal sem si to vyčistita seřidit a stálo mě to 500 a to mám dva karbeci.

Nedrží volnoběh

9.9.2009 v 19:22 | Nahoru | #4
a co memrány,dali jste je správně. Může tam být malá mezírka a nadělá to problémů až-až. A ještě jedna věc. Když jste ten karbec čistili, vyměnili jste o kroužky(těsnění)?

Nedrží volnoběh

9.9.2009 v 19:24 | Nahoru | #5
Kdyz ten motor drzi plynem v otackach cca 1000-1200, tak nechcipa ?

Pokud to seridis sroubem na volnobeh ( vlastne nastavis spodni doraz plynu ), musi to byt stejne i pri dalsi jizde, tam se nema co pohnout. Na tom sroubu byva pruzina, ktera tlaci na zavity a zajistuje tak ten sroub proti samovolnemu otaceni se vlivem vibraci motoru.
Nechybi vam tam nahodou ta pruzina ?

Nedrží volnoběh

12.9.2009 v 12:04 | Nahoru | #6
já tam žádnou pružinu nemám a stejně se to nevotáčí... je to dost festově

Nedrží volnoběh

10.2.2010 v 11:10 | Nahoru | #7
Chlapy nedržení volnoběhu u gs většinou spusobí apsence těsnících o-kroužku co jsou mezi karburátorem a horníém plastovým výkem karbcu. Je umístěn v místech kde se připojujou hadičky na seřízení podtlaku.Na obr. číslo 10. to je oný o-kroužek. Díky tomu se tam ztrácí tlak a tím dochácí k létání otaček a nedržení volnoběhu. Nicméně co kus to jiná záhada. Toto mám odskoušené já.

[img]

Naposledy editováno 10.02.2010 11:29:12

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh

10.3.2010 v 09:44 | Nahoru | #8
Kolik tak stojí ten těsnicí kroužek ??, číslo 10 ?? děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh

10.3.2010 v 09:54 | Nahoru | #9
Dubazs>hodně,kdysi v Suzuki za něj chtěli snad 60 nebo 80,-,navíc mi to chtěli objednat pouze když vezmu celé balení 10 kusu.Pak jsem stejný sehnal v prodejně s hydraulikou za 3,-

Naposledy editováno 10.03.2010 09:54:47

(reakce na) Nedrží volnoběh

10.3.2010 v 20:46 | Nahoru | #10
Dandyfzs> Aha dík jsem mysle že to bude nějaky spešl okroůžek tak to jo to jsi ho seženu dík za radu

Nedrží volnoběh

25.9.2012 v 09:14 | Nahoru | #11
Také bych se chtěl zeptat jestli je normální, že dokavaď neni zahřátá tak volnoběh nedrží? Musím jí vždy na semaforu dát na sitič aby držela těch 1500.... Ale jakmile je zahřátá tak drží 1500 bez problému...

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh

25.9.2012 v 19:08 | Nahoru | #12
Kolik musis ujet km aby byla zahrata a drzela volnobeh?

A smaz si tu fotku!

(reakce na) Nedrží volnoběh

25.9.2012 v 20:15 | Nahoru | #13
Miszun> když jedu do školy co mam cca 7,5 Km tak až ke konci cesty podle počasí ale jinak když celý den stojí a odpoledne se jdu project tak stačí 4km tak nějak normálně do těch 5ti tisíc a je zahřátá a drží :)

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh

25.9.2012 v 20:56 | Nahoru | #14
Sindisekk>to je normalni. Me drzi volnobeh nad 1000ot/min po ujeti 5km+. Do te doby mi sice nezdechne ale na volnobezne otacky pod 1000 takze taky popr. pridavam syticem.

(reakce na) Nedrží volnoběh

26.9.2012 v 08:17 | Nahoru | #15
Miszun> OK děkuju moc, jen jsem se chtěl zeptat jestli to je normální...

Nedrží volnoběh

13.6.2013 v 20:45 | Nahoru | #16
Zdravím už mám taky podobný problém . [Po koupi malo benzínu (on tam jako byl ale na polohu res nic... tak sme dolil benzin dal polohu on a ok)], pak asi 2 kratičké jízdy , žádné prasárny a všechno ok. Tedkom sem ji cca po 5dnech co sem nejezdil vytáhl , nastartoval a úplně si dělá co chce. 1. sitič jako by nefungoval jak by měl ... ve střední poloze sitiče to drží cca 1500 otáček... na plný sitič či bez něj chcípne , jezdit se jí nechce je uplně zlenivělá (vytahnout 60-70 by se možná dalo. ale zkoušet to nebudu, když je zdejme porouchaná). 2. občas se sekundově zadusí nebo občas "prdne" proste to tak trosku jako by střelí ... vůbec se mi to nelíbí a hlavně nechápu proč tak z ničeho nic když při poslední jízdě jela krásně. Nevíte čím by to mohlo být?

PS: koukal sem na svicky a cerne... {jo a ma ladeny vyfuk, a dal jsem do nej tu tlumici vlozku, mohlo by to mit nejaky vliv na beh?}

Mozna vyreseno: Pomohlo vytahnout tu tlumici vlozku z ladeneho vyfuku a slape uz slusne, kazdopadne asi ji preventivne dam sestelovat a vymenim vzduch.filtr co mi tak lidi radili

Naposledy editováno 14.06.2013 18:42:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Včera v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist