paolo_novy Přidat reklamu

Téma: M900 nebo M1000
Ahoj lidi, mám odježděno poměrně dost na kawě er6n a v poslední době pár tis. km na zx12r... 4válec už asi nikdy nechci koukám teď po dvouválcích většího objemu a tyhle dva typy monstů mě zaujaly.. tady na bazaru je pár zajímavejch kousků ale nevim jak se k nim mám postavit, s ducnama nemám žádný zkušenosti... vím že se na ně musím zajet podívat osobně plus se v lepším případě projet ale nevim na co mám koukat tak jestli poradíte aspoň dle fotek... dik moc
tady je pár kousků z obou kategorií
http://www.motorkari...900-i.e.-516629.html
http://www.motorkari...ster-900-411408.html
http://www.motorkari...900-i.e.-437813.html
http://www.motorkari...0-s-i.e.-492750.html
http://www.motorkari...ter-1000-511917.html
Předchozí
1 2
Následující

M900 nebo M1000

31.5.2013 v 21:45 | Nahoru | #1
Ten z freemota vypada hezky...

1 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000

31.5.2013 v 21:51 | Nahoru | #2
3 a 4 inzerát se mi líbí, ale vybrat si musíš sám, z freemota je taky dobrá, ale nějak málo km, aspoň se mi zdá

M900 nebo M1000

31.5.2013 v 22:10 | Nahoru | #3
třetí , čtvrtej , pátej .... kam to máš nejblíž se zajeď podívat a projet ji následně bych se na ostatní podíval naživo a už je to jenom o tom co se ti bude líbit

(reakce na) M900 nebo M1000

31.5.2013 v 22:12 | Nahoru | #4

JardelT píše: 3 a 4 inzerát se mi líbí, ale vybrat si musíš sám, z freemota je taky dobrá, ale nějak málo km, aspoň se mi zdá


.. píšou první majitel a co mám s Free-motem zkušenosti (koupě dvou moto) tak vědí co píší a motorky mají jak pěkně prvěřené tak dobré ceny

M900 nebo M1000

31.5.2013 v 23:32 | Nahoru | #5
Toho z Freemota, nebo ten čtvrtej

Naposledy editováno 31.05.2013 23:35:10

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 07:02 | Nahoru | #6
Za mě ten z toho Freemota!!!Ten Cromo je parádní.Pár capinek(otevřená spojka,za krovkou karbon) tam je ale když budeš chtít tak můžeš tunit podle sebe do zbláznění Navíc z toho výběru mi vychází nejlíp:rok výroby,cena,kilometry.

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 07:40 | Nahoru | #7
kuwa.....pěkný kousky, musím uznat

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 08:57 | Nahoru | #8
za mě Free-moto

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 09:29 | Nahoru | #9
ten M1000 z budějovic se mě líbí nejvíc

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 09:45 | Nahoru | #10
jednoznačně ten v Senna edici/poslední 1000 free moto/

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 10:28 | Nahoru | #11
Bral bych určitě litrovýho,jedou akorát,je ale pak jenom na tobě kterýho.Popravdě o něm uvažuju taky,ale zatim jenom snim,protože mam čas sotva na jednu mašinu,2 už jsou fakt masakr,to nebudu dělat nic jinýho než jezdit...to je fuk.
Záleží co se ti líbí a kolik do toho chceš vrazit,osobně bych měl seřazeno následovně a podle nabídky bych rozhodoval:
1.S2R 1000
2.S4 1000
3.S4R 1000

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 14:00 | Nahoru | #12
diky všem zatím... ten z freemota je fakt paradni kousek jenom budu mít trochu honičku se na něj dojet podívat (příbram), myslím ale že když tam dojedu bez něj už neodjedu :D

M900 nebo M1000

1.6.2013 v 16:45 | Nahoru | #13
Motorky pěkný ale....

2 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000

2.6.2013 v 23:21 | Nahoru | #14
Jo na toho z free moto uz koukam nejakou dobu. Mit volny penize tak pro nej jedu hned! Jestli ho koupis tak napis.Jestli to ma opravdu ty km tak za 78 je to super kup, to je skoro nova masina, a i podle tech fotek na to vypada. Na ty ostatni bych se vykaslal. Ten m 1000 za 98000 je pekny, ale tak proc preplacet, stejne ti asi budou ty brzdy a ta vidle z 848 k nicemu, jestli to nebudes honit po okruhu. Ja taky resim dilema co si koupit po fzs 600 a nemuzu se rozhodnout mezi gsxr 750 a nejakym V2 v litru. jel jsem chvili na ducati s tim dvouventilem a je to fakt zabavny motor, prislo mi to mnohem zabavnejsi nez treba vtr 1000 firestorm, ta dukna je o dost syrovejsi. Co jediny me trochu odrazuje od ducati je servis, sere me ze se na tom musi vzdy menit ty remeny po 2 letech, treba kdyz nahodou nebudes mit cas jeden rok na jezdeni tak to stejne musis menit, je mozny ze treba se to da natahnout na 3 roky ale asi bych to nepokousel, ty remeny taky nejsou nejlevnejsi, vim ze ale nekteri je objednavaji z usa od gatesu, nebo rovnou z fabriky co to vyrabi pro ducati a ta cena je za ne pak uplne jina, akorat jsem teda jeste na foru nezjistil primo o jakou fabriku nebo druhovyrobu se jedna, nekteri tvrdi ze i od auta tam jde neco nacpat.Co je na prd ze ty desmo motory neumi kazdy motoservis jak japonce, a budes si muset v blizkem okoli najit nejaky provereny servis.Ty remeny se treba napinaji co jsem videl na youtube podle frekvence na 110Hz, nevypada to slozite ale asi to chce nejakou zkusenost uz mit, ty pulkrouzky na ventilech bych asi taky radeji doma nemenil :)

Naposledy editováno 02.06.2013 23:25:27

M900 nebo M1000

3.6.2013 v 09:02 | Nahoru | #15
osobně bych zvažoval jen toho posledního, zbylé už tam visí pomalu od podzimu, a jsou mnohdy až moc custmizované, což se může, ale zároveň nemusí líbit. Ikdyž každé monster pomalu prochází proměnou dle vkusu soudruha
tím spíš radši kup co nejoriginálnější holátko - přítlačák a serepetičky okolo už má, tak už jen laufy a može se začít jezdit
no a eště aby byl tak nědotčený i v reálu
za ty love i kdyby měl nějakou menší chybu bych odpustil, na druhou stranu být na něm karbon termixy stál by o dvacku víc...-)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 09:17 | Nahoru | #16

Alexandr píše: Jo na toho z free moto uz koukam nejakou dobu. Mit volny penize tak pro nej jedu hned! Jestli ho koupis tak napis.Jestli to ma opravdu ty km tak za 78 je to super kup, to je skoro nova masina, a i podle tech fotek na to vypada. Na ty ostatni bych se vykaslal. Ten m 1000 za 98000 je pekny, ale tak proc preplacet, stejne ti asi budou ty brzdy a ta vidle z 848 k nicemu, jestli to nebudes honit po okruhu. Ja taky resim dilema co si koupit po fzs 600 a nemuzu se rozhodnout mezi gsxr 750 a nejakym V2 v litru. jel jsem chvili na ducati s tim dvouventilem a je to fakt zabavny motor, prislo mi to mnohem zabavnejsi nez treba vtr 1000 firestorm, ta dukna je o dost syrovejsi. Co jediny me trochu odrazuje od ducati je servis, sere me ze se na tom musi vzdy menit ty remeny po 2 letech, treba kdyz nahodou nebudes mit cas jeden rok na jezdeni tak to stejne musis menit, je mozny ze treba se to da natahnout na 3 roky ale asi bych to nepokousel, ty remeny taky nejsou nejlevnejsi, vim ze ale nekteri je objednavaji z usa od gatesu, nebo rovnou z fabriky co to vyrabi pro ducati a ta cena je za ne pak uplne jina, akorat jsem teda jeste na foru nezjistil primo o jakou fabriku nebo druhovyrobu se jedna, nekteri tvrdi ze i od auta tam jde neco nacpat.Co je na prd ze ty desmo motory neumi kazdy motoservis jak japonce, a budes si muset v blizkem okoli najit nejaky provereny servis.Ty remeny se treba napinaji co jsem videl na youtube podle frekvence na 110Hz, nevypada to slozite ale asi to chce nejakou zkusenost uz mit, ty pulkrouzky na ventilech bych asi taky radeji doma nemenil :)



Řemeny Gates se vaří poblíž Ostravy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 11:12 | Nahoru | #17
Alexandr> Právě z toho důvodu, co popisuješ, mám Raptora

2 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000

3.6.2013 v 11:55 | Nahoru | #18
Ono to s tim řemenem není tak horký,stačí používat selskej rozum.Oni nový Dukny maj ten servisní interval už i upravenej.A myslim že když už má člověk obavy měl by rovnou sáhnout po 2 ventilu,kde případný škody nejsou tak velký jako u S4.Jinak ten servis opravdu není žádná finanční pohroma.

M900 nebo M1000

3.6.2013 v 14:35 | Nahoru | #19
Kup si moji, dam ti slevu a zarucuji se za stav...

(reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 15:19 | Nahoru | #20
V4> a vis primo internetove stranky vyrobce kde se to da objednat v Cechach za polovinu levneji nez origo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 15:23 | Nahoru | #21
Ďuričko> jo ten 2 ventil je mnohem levnejsi a myslim ze na silnici naprosto dostacujici, ono jak je monster lehky tak dynamiku to ma slusnou a mit tolik koni jak na s4r je asi k nicemu protoze po 160km/h uz bude stejne vitr nesnesitelny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 15:43 | Nahoru | #22
strakon> Tak ono moc moznosti neni s tema v2 litrama, bud si musi clovek koupit japonce,ale to uz jsou vetsinou zastraly motorky, nebo je to rozpoctovka jako sv 1000 ze spatnym podvozkem a brzdama, takze ve finale zustavaji bud italsky nahaci typu tuono, ducati, nebo tvuj raptor.Vtr 1000 sp, aprilia mile jsou na silnici uz asi moc velky hardcore co se tyce posezu. Nemel jsi moznost srovnat jak se lisi motor z sv 1000 a u raptora?Vim ze je ten samy motor jako byl v tl 1000, ale spousti lidi tvrdi ze v SV uz to neni zdaleka tak surovy motor co byl v TL, tak by me zajimalo jestli treba tomu raptorovi ta surovost nezustala.Taky docela o tom raptorovi uvazaju, protoze ta kombinave s japonskym motorem a italskym podvozkem a brembama vypada velice zajimave a prodava se to za rozumny penize. Jakou mas spotrebu na raptoru? Vim ze vetsina tech v2 litru jsou docela nenazrany a jediny 2 ventil u dukny jezdi i za 5.5 litru

(reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 16:06 | Nahoru | #23

Alexandr píše: Ďuričko> jo ten 2 ventil je mnohem levnejsi a myslim ze na silnici naprosto dostacujici, ono jak je monster lehky tak dynamiku to ma slusnou a mit tolik koni jak na s4r je asi k nicemu protoze po 160km/h uz bude stejne vitr nesnesitelny.



Přesně tak,mam to zažitý z S2R,160km/h už je fakt na úkor požitku z jízdy.Nene Monstery jsou dělaný na kravení v zatáčkách...Další věc je,že jsou malý,někdo na tom pak může vypadat trochu blbě



(reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 16:09 | Nahoru | #24
Alexandr> Já jezdil s TL´kem i za 6l/100km a nebylo to že bych se nějak snažil,prostě cestovní tempo...

M900 nebo M1000

3.6.2013 v 21:29 | Nahoru | #25
Jo jo ten 4. inzerát, je čupr .
Když monstera = blbnutí = klasika = vzduchem chlezený

3 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000

3.6.2013 v 21:35 | Nahoru | #26
taky teď vybírám nějaký dvouválec s větším obsahem a taky se rozhoduju nad M900, M1000 a podobně a díval jsem se i na toho Raptora, ale nějak se mi nezamlouvá tak značka Cagiva. Přece jen Ducati mému uchu lahodí více Ale podle toho co čtu, tak bych se Cagivy vůbec nemusel bát?

Uvažoval jsem pak dokonce i o ER-6N, ale bojím se, že to už nebude tak lehký a ovladatelný jako Monster.

(reakce na) M900 nebo M1000

3.6.2013 v 22:20 | Nahoru | #27
dyscac> Taky jsem si nikdy nemyslel, že budu mít Cagivu a teď jsem z Raptůrka nadšenej už třetí sezónu a zatím neuvažuju o změně, výkon jako S4 a vzhledově se mi taky pasuje pořád

(reakce na) M900 nebo M1000

4.6.2013 v 03:40 | Nahoru | #28
dyscac> Lehké,ovladatelné to je!!!Ale na druhé křižovatce usneš.Pohodlné,houpe se to,měl sem možnost se na ER-6N proficet a nic mě nechytlo abych jakože třeba uvažoval nad koupi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000

4.6.2013 v 09:41 | Nahoru | #29
dyscac> Akurát mi příjde, že s ofiko servisem Cagiva a náhradními díly u Raptora to bude ještě o něco horší než u Monstera(?).

(reakce na) M900 nebo M1000

4.6.2013 v 10:18 | Nahoru | #30

Ďuričko píše: Ono to s tim řemenem není tak horký,stačí používat selskej rozum.Oni nový Dukny maj ten servisní interval už i upravenej.A myslim že když už má člověk obavy měl by rovnou sáhnout po 2 ventilu,kde případný škody nejsou tak velký jako u S4.Jinak ten servis opravdu není žádná finanční pohroma.



http://www.motorkari...&fid=6&pgr=1
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44


TOPlist