tady je pár kousků z obou kategorií
http://www.motorkari...900-i.e.-516629.html
http://www.motorkari...ster-900-411408.html
http://www.motorkari...900-i.e.-437813.html
http://www.motorkari...0-s-i.e.-492750.html
http://www.motorkari...ter-1000-511917.html
1 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000
JardelT píše: 3 a 4 inzerát se mi líbí, ale vybrat si musíš sám, z freemota je taky dobrá, ale nějak málo km, aspoň se mi zdá
.. píšou první majitel a co mám s Free-motem zkušenosti (koupě dvou moto) tak vědí co píší a motorky mají jak pěkně prvěřené tak dobré ceny
Záleží co se ti líbí a kolik do toho chceš vrazit,osobně bych měl seřazeno následovně a podle nabídky bych rozhodoval:
1.S2R 1000
2.S4 1000
3.S4R 1000
2 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000
Naposledy editováno 02.06.2013 23:25:27
tím spíš radši kup co nejoriginálnější holátko - přítlačák a serepetičky okolo už má, tak už jen laufy a može se začít jezdit
no a eště aby byl tak nědotčený i v reálu
za ty love i kdyby měl nějakou menší chybu bych odpustil, na druhou stranu být na něm karbon termixy stál by o dvacku víc...-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000
Alexandr píše: Jo na toho z free moto uz koukam nejakou dobu. Mit volny penize tak pro nej jedu hned! Jestli ho koupis tak napis.Jestli to ma opravdu ty km tak za 78 je to super kup, to je skoro nova masina, a i podle tech fotek na to vypada. Na ty ostatni bych se vykaslal. Ten m 1000 za 98000 je pekny, ale tak proc preplacet, stejne ti asi budou ty brzdy a ta vidle z 848 k nicemu, jestli to nebudes honit po okruhu. Ja taky resim dilema co si koupit po fzs 600 a nemuzu se rozhodnout mezi gsxr 750 a nejakym V2 v litru. jel jsem chvili na ducati s tim dvouventilem a je to fakt zabavny motor, prislo mi to mnohem zabavnejsi nez treba vtr 1000 firestorm, ta dukna je o dost syrovejsi. Co jediny me trochu odrazuje od ducati je servis, sere me ze se na tom musi vzdy menit ty remeny po 2 letech, treba kdyz nahodou nebudes mit cas jeden rok na jezdeni tak to stejne musis menit, je mozny ze treba se to da natahnout na 3 roky ale asi bych to nepokousel, ty remeny taky nejsou nejlevnejsi, vim ze ale nekteri je objednavaji z usa od gatesu, nebo rovnou z fabriky co to vyrabi pro ducati a ta cena je za ne pak uplne jina, akorat jsem teda jeste na foru nezjistil primo o jakou fabriku nebo druhovyrobu se jedna, nekteri tvrdi ze i od auta tam jde neco nacpat.Co je na prd ze ty desmo motory neumi kazdy motoservis jak japonce, a budes si muset v blizkem okoli najit nejaky provereny servis.Ty remeny se treba napinaji co jsem videl na youtube podle frekvence na 110Hz, nevypada to slozite ale asi to chce nejakou zkusenost uz mit, ty pulkrouzky na ventilech bych asi taky radeji doma nemenil :)
Řemeny Gates se vaří poblíž Ostravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000
2 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000
Alexandr píše: Ďuričko> jo ten 2 ventil je mnohem levnejsi a myslim ze na silnici naprosto dostacujici, ono jak je monster lehky tak dynamiku to ma slusnou a mit tolik koni jak na s4r je asi k nicemu protoze po 160km/h uz bude stejne vitr nesnesitelny.
Přesně tak,mam to zažitý z S2R,160km/h už je fakt na úkor požitku z jízdy.Nene Monstery jsou dělaný na kravení v zatáčkách...Další věc je,že jsou malý,někdo na tom pak může vypadat trochu blbě
3 reakcí na tento příspěvek M900 nebo M1000
Uvažoval jsem pak dokonce i o ER-6N, ale bojím se, že to už nebude tak lehký a ovladatelný jako Monster.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M900 nebo M1000
Ďuričko píše: Ono to s tim řemenem není tak horký,stačí používat selskej rozum.Oni nový Dukny maj ten servisní interval už i upravenej.A myslim že když už má člověk obavy měl by rovnou sáhnout po 2 ventilu,kde případný škody nejsou tak velký jako u S4.Jinak ten servis opravdu není žádná finanční pohroma.
http://www.motorkari...&fid=6&pgr=1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |