jezdím přes dvě sezony Virago 750(mimo letních vyjížděk jezdím několikrát ročně ČR - Norsko) a "zamiloval" jsem se do Drag stara 1100... rád bych si přečetl Vaše názory na tuto moto... nepotřebuji dohady a následné diskuze, zda má někdo, nebo nemá pravdu, každý má právo na svůj názor, mě zajímá reálný pohled a názor Vás, co jezdíte Draka, nejlépe , pokud někdo z Vás předtím sedlal Virgla...
Děkuji za příspěvky a přeji všem krásné počasí, stále dobrou náladu a něco v peněžence na benzín a obligátní kávičku ...
Virgl není moc pro čahouny ale je daleko sportovnější než drak.Jediné co ti můžu poradit, domluv se s někým a udělejte si vyjíždku alespoň 100km. Dálnice, okresky,všehochuť.
Koncepcí je motor v drakovi následníkem motoru z virgla, nemá ovšem jeho agilitu v nízkých otáčkách, a už vůbec se nedá srovnat ve vysokých. Svůj podíl natom má určitě i hmotnost.
1100kou Dračenou rozhodně neprohloupíš.
1 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..
Kuba
1 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..
Habi>YT14B-BS
2 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..
Ještě přemýšlím o Intruderu 1400, to mi přijde přeci jen více k chopperu, než ke cruiseru a to bych raději.... přestože nedám na yamahy dopustit..
Ale holt potřebuji něco většího a silnějšího, ono je to na těch dálkách znát.. když jedu v tahu 1200km....
virgltom píše: Díky všem za názory... bohužel se potvrdily mé obavy, že drakouš je díky váze taková trochu " línější potvora.."
Ještě přemýšlím o Intruderu 1400, to mi přijde přeci jen více k chopperu, než ke cruiseru a to bych raději.... přestože nedám na yamahy dopustit..
Ale holt potřebuji něco většího a silnějšího, ono je to na těch dálkách znát.. když jedu v tahu 1200km....
Čus, hele, pokud ti jde o vzhled choppera tak Intráč, Drag je cruiser. Pokud Ti jde o výkon, tak si nepomůžeš, výkonově jsou stejný. To bys musel jít jinam. I Wildstar, který je 1600 má pod 50 kW. Pak třeba Suzuki M1800, to už je jiný kafe. Jinak můžu doporučit dát na Draga 2 KN filtry pod nádrž, přetraskovat karbec, pootevřít výfuky a na zrychlení dáš na prdel kdekomu.
A každý cruiser, kromě těch "power" je prostě zavalitá těžká líná mrcha, to je dáno fyzikou. Ale i s Dragstarem se dá jet svižně, jen nesmí být napadený kutilem ("laďáky" bez naladění barburátorů) a nesmíš se bát ho pořádně točit. Ná pár jedenáctkách jsem se projel a v jejich projevu byly dost velké rozdíly, právě podle toho, v jakém byl který stavu.
Díky a hezký večer.T.
1 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..
http://bimbo-manufactory.webnode.cz/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 8 | 30.12.2023 v 12:14 RunDr |