paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..
23.5.2013 v 23:28
Zdravím všechny,
jezdím přes dvě sezony Virago 750(mimo letních vyjížděk jezdím několikrát ročně ČR - Norsko) a "zamiloval" jsem se do Drag stara 1100... rád bych si přečetl Vaše názory na tuto moto... nepotřebuji dohady a následné diskuze, zda má někdo, nebo nemá pravdu, každý má právo na svůj názor, mě zajímá reálný pohled a názor Vás, co jezdíte Draka, nejlépe , pokud někdo z Vás předtím sedlal Virgla...
Děkuji za příspěvky a přeji všem krásné počasí, stále dobrou náladu a něco v peněžence na benzín a obligátní kávičku ...

Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

23.5.2013 v 23:34 | Nahoru | #1
Měl jsem Dragstara a kamarád jezdí Virago - oba stroje s 1100 motorem. Virago jde líp do zatáček, Dragstar je dost nízký.

Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

24.5.2013 v 00:06 | Nahoru | #2
Nechci nikomu hanit dragstara, je to fajn motorka, ale s viragem 1100 jsem byl spokojenější.
Virgl není moc pro čahouny ale je daleko sportovnější než drak.Jediné co ti můžu poradit, domluv se s někým a udělejte si vyjíždku alespoň 100km. Dálnice, okresky,všehochuť.
Koncepcí je motor v drakovi následníkem motoru z virgla, nemá ovšem jeho agilitu v nízkých otáčkách, a už vůbec se nedá srovnat ve vysokých. Svůj podíl natom má určitě i hmotnost.

Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

24.5.2013 v 00:46 | Nahoru | #3
Dragstar je oproti Viragu vyloženě cruiser, takže velká svižnost se od něj očekávat nedá, ale na cestu stylem "bublačka/kochačka" je ideální a hlavně je pohodlný a vytrvalý i na dlouhé vzdálenosti. Kor verze Classic více připomíná klasické cruisery a navíc je vybavena i "plotnami" a dvouramennou šaltpákou, což nadále zvyšuje komfort.
1100kou Dračenou rozhodně neprohloupíš.

Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

24.5.2013 v 09:36 | Nahoru | #4
Ahoj. Přesně tak, jak ti napsal J.M.K. Pokud se ti líbí, není co řešit. Je to opravdu držák. Předpokládám, že s touto mašinou nebudeš chtít lámat rychlostní rekordy, to opravdu nee. Jinak nejvíc rad a zkušeností se ti dostane na stránkách K 1400. Stránky čopřistů.

1 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

24.5.2013 v 10:44 | Nahoru | #5
Taky se přidám,páč jednoho vlastnímCo se týká pohodlí tak záleží jen na tobě,jak si ho uděláš. Já mám snížené sedlo, pohrál jsem si s řídítky a ani nepotřebuju přepáčko..a to mám 190 cm. 400-500 km není problém, prdel snáší dobu od tankování k tankování v poho Poruchovost nulová, za 2 sezony jsem najel 22 000 km. Celkem má 51 000 a i pověstná volnoběžka drží. Je to dvojitej karburátor,takže třeba na rozdíl od Wildy se líp ladí, pokud bys chtěl laborovat se sáním,výfuky,tryskami atd. Výkonu by mohlo být víc, ale stačí. Pokud spočítáš poměr výkon/váha a vynásobíš váhou auta, u mě Ford Focus,tak aby to bylo stejný,musel by mít Focus 185 kW. Takže o výkon strach neměj

Kuba

Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

26.5.2013 v 17:53 | Nahoru | #6
Zdravím chlapi vím že tu teď řešíte jiné věci, ale chtěl jsem se zeptat jakou baterii mám koupit do dragstára 1100 nikde sem to nenašel kolik ta baterie má mýt Ah a kolik startovacích Ampérů? za každou odpověď budu rád zatím díky.

1 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

26.5.2013 v 19:55 | Nahoru | #7
Na takový kochací vyjíždky kolem komína dobrý, u 1100 je dobrý, že zařadíš za 5 a jedeš od 50 do omezovače. Jedinný co mi na něm vadí je to, že se do zatáček kroutí a nemá moc rád náklony (kvůli padákům a plotnám).
Habi>YT14B-BS

(reakce na) Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

26.5.2013 v 20:56 | Nahoru | #8
Bender> díky moc.

2 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

28.5.2013 v 17:17 | Nahoru | #9
Díky všem za názory... bohužel se potvrdily mé obavy, že drakouš je díky váze taková trochu " línější potvora.."
Ještě přemýšlím o Intruderu 1400, to mi přijde přeci jen více k chopperu, než ke cruiseru a to bych raději.... přestože nedám na yamahy dopustit..
Ale holt potřebuji něco většího a silnějšího, ono je to na těch dálkách znát.. když jedu v tahu 1200km....

(reakce na) Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

29.5.2013 v 08:13 | Nahoru | #10

virgltom píše: Díky všem za názory... bohužel se potvrdily mé obavy, že drakouš je díky váze taková trochu " línější potvora.."
Ještě přemýšlím o Intruderu 1400, to mi přijde přeci jen více k chopperu, než ke cruiseru a to bych raději.... přestože nedám na yamahy dopustit..
Ale holt potřebuji něco většího a silnějšího, ono je to na těch dálkách znát.. když jedu v tahu 1200km....


Čus, hele, pokud ti jde o vzhled choppera tak Intráč, Drag je cruiser. Pokud Ti jde o výkon, tak si nepomůžeš, výkonově jsou stejný. To bys musel jít jinam. I Wildstar, který je 1600 má pod 50 kW. Pak třeba Suzuki M1800, to už je jiný kafe. Jinak můžu doporučit dát na Draga 2 KN filtry pod nádrž, přetraskovat karbec, pootevřít výfuky a na zrychlení dáš na prdel kdekomu.

(reakce na) Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

29.5.2013 v 08:48 | Nahoru | #11
virgltom: Pokud to chceš na dlouhé cesty, tak si Intruderem příliš nepolepšíš. Rozměrově je skoro stejně malý jako Virago a co se praktičnosti týče, je na tom o dost hůř. S láskou bys vzpomínal třeba na hlavní stojan.

A každý cruiser, kromě těch "power" je prostě zavalitá těžká líná mrcha, to je dáno fyzikou. Ale i s Dragstarem se dá jet svižně, jen nesmí být napadený kutilem ("laďáky" bez naladění barburátorů) a nesmíš se bát ho pořádně točit. Ná pár jedenáctkách jsem se projel a v jejich projevu byly dost velké rozdíly, právě podle toho, v jakém byl který stavu.

(reakce na) Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

9.11.2013 v 18:53 | Nahoru | #12
kubikula78> Ahoj, déle jsem se odmlčel, ale každopádně díky za info a postřehy...už mám jednoho vybraného, je to r 1999 a najeto "údajně 46000km... to neřeším, nemá to cenu, stejně půjde na kompl. prohlídku.. porad na co se u drakouše nejvíc zaměřit, při předpokladu , že km jakž takž sedí..
Díky a hezký večer.T.

1 reakcí na tento příspěvek Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

9.11.2013 v 20:03 | Nahoru | #13
Caues,zamer se na volnobezku,tu poznas hned pri startovani.Jednou se mi seklo benzinovy cerpadlo a jednou umrela baterka.Jinak me nic nenapada.Menit oleje a dolejvat benzin

http://bimbo-manufactory.webnode.cz/

(reakce na) Dobrá rada nad zlato, ale nikdy nad zkušenosti..

12.11.2013 v 17:06 | Nahoru | #14
Bimbo-ze-Žižkova> díky, to bude stejný jako u Virážky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist