globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sedlo od DDT custom seats
 
19.2.2013 v 09:51
Ahoj,

přemýšlím o tom, že bych si nechal přešít sedlo aby se na něm oběma lépe cestovalo, mělo by vypadat asi takto Za 4000kč ho přešijí do této podoby, za další litr tam dají výplň
GF 10-jedná se o speciální materiál, který se ergonomicky přizpůsobí Vašemu posezu. Materiál díky tomu efektivně pohlcuje většinu otřesů bez ztráty pohodlí a kontroly v sedle motocyklu. GF-10 tak předčí alternativní materiály (např. gelové výplně) a je proto vhodný pro běžnou turistiku.
nebo za tři litry
GFH Pro nejnáročnější zákazníky představujeme po dvouletém intenzivním testování novou výplň s označením GFH.
Tento třívrstvý pěnový systém je určen pro vysoká zatížení a extrémně dlouhé vzdálenosti v sedle vašeho motocyklu.
Mezi hlavní přednosti GFH patří:

navýšení dojezdu až o několik stovek kilometrů za den (a to i oproti předchůdci GF-10),
zachování komfortu i při vyšším váhovém zatížení,
vyšší stabilita a elasticita materiálu přináší delší životnost,
díky své konstrukci je výplň vhodná také pro sportovní jízdu, a to jak na silnici, tak i v terénu.

Bylo by prima kdyby se vyjádřil i někdo kdo už od nich sedlo má.
Anketa: Jakou variantu byste zvolili?
žádnou cena 4000kč
30%
7
GF-10 cena cca 5000kč
35%
8
GFH cena cca 7000kč
35%
8
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 14:12 | Nahoru | #31

Daart píše: docela by me zajimalo kdo stanovuje tyhle ceny nebo jsem snad jedinej komu se za "blby" presiti sedla zda 5000 moc?



To nejsi sám, materiál vyjde tak na 1000 kč, na víc ne...potah dobrý čalouník ušije za chvílí...prostě je to dobrý byznys s min. finančními náklady, ale s velkými zisky...

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 14:50 | Nahoru | #32
Dušíni> Díky za připomínku, mě je teda naštěstí dost jedno v jaké to bude barvě(respektive chci černou) Zatím mě jednání přišlo velmi vstřícné, věřím, že kdyby jsi to reklamoval, že by byli ochotní vyřídit tvoji reklamaci velmi rychle(po objednání je přešití na cca 5dnů) takže hádám, že podobně časově by asi stihli vyřídit i tvoji reklamaci, nicméně chápu, že jsi byl nasranej, být na tvém místě určitě bych byl taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 14:53 | Nahoru | #33

2stroke píše: To nejsi sám, materiál vyjde tak na 1000 kč, na víc ne...potah dobrý čalouník ušije za chvílí...prostě je to dobrý byznys s min. finančními náklady, ale s velkými zisky...



Jak se to vezme, za ty 4000kč není jen přečalounění, ale dost zásadní změna tvaru sedla. Obyč přečalouňení tam vidím za nějaké 2500kč.

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 15:54 | Nahoru | #34
Firecracker> Tak nějak, přešití sedla (nový potah dle požadavku), snížení, bez výměny výplně mě přišlo na cca 2500,- Kč. Kvalita práce výborná, těžko tomu něco vytknout, dodací lhůta v mém případě cca 8 týdnů (v tom ale vánoční svátky)...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 18:12 | Nahoru | #35
Navrc.WR-F> jj, nechal, nějak koncem roku. Ve čtvrtek jsem to tam zavezl, vybral si styl, materiál a další týden ve středu jsem si pro to jel. Domluva po telefonu celkem v pohodě, jen to cestování po Polsku by mě zabilo
U řidiče mi zvedl o cenťák molitan, aby nebyl baťůžek o tolik nade mnou, potah jsem zvolil protiskluzový a pro oba gelovou vložku. Vzhled je na profilové fotce a žena jako švadlena ohodnotila pozitivně i zpracování

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 19:04 | Nahoru | #36
choze69>














Ahoj
každý asi pozná původní sedlo z opěrkou a to nové.Já jsem na konci Října loni po telefonické domluvě tuto firmu navštívil na místě jsem řekl svoji představu,pán si udělal malůvku,ukázal mi matroš, nitě,výplň,upraveno sedlo pro maminu(rozšíření) a za měsíc jsem jel pro sedlo a opěrku.Je namontováno ale ještě neotestováno,což jsem Ti asi moc nepomohl,ale přístup a práce O.K.

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

20.2.2013 v 19:22 | Nahoru | #37
Firecracker> No to asi ne....tak chce to volit podle toho na co je moto určené

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sedlo od DDT custom seats

21.2.2013 v 08:44 | Nahoru | #38

choze69 píše: Navrc.WR-F> jj, nechal, nějak koncem roku. Ve čtvrtek jsem to tam zavezl, vybral si styl, materiál a další týden ve středu jsem si pro to jel. Domluva po telefonu celkem v pohodě, jen to cestování po Polsku by mě zabilo
U řidiče mi zvedl o cenťák molitan, aby nebyl baťůžek o tolik nade mnou, potah jsem zvolil protiskluzový a pro oba gelovou vložku. Vzhled je na profilové fotce a žena jako švadlena ohodnotila pozitivně i zpracování



A budu jim rozumět po telefonu? Nebo si mám radši vzít překladatele?
Kolik stálo to předělání tvojí sedačky?

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

21.2.2013 v 14:33 | Nahoru | #39

Navrc.WR-F píše: A budu jim rozumět po telefonu? Nebo si mám radši vzít překladatele?
Kolik stálo to předělání tvojí sedačky?


Můžeš poslat klidně mejl na Fa. mariomoto a budete přeposláni na,, p.vavrusa@seznam.cz ,,. Tahle firma je českého človíčka a je opravdu v Polsku.

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

21.2.2013 v 18:24 | Nahoru | #40
Navrc.WR-F> dá se komunikovat i mailem...já jsem tady kousek od hranic, tak celkem i rozumím, ale s mluvením je to slabší...nakonec jsme to nějak dali dohromady..
Jak už jsem psal...na naše 3600,-

Sedlo od DDT custom seats

22.2.2013 v 14:52 | Nahoru | #41
Je tu někdo kdo seděl na sedle s výplní GF-10 i GFH ? Nebo alespon nekdo kdo sedel na GFH?

Sedlo od DDT custom seats

22.2.2013 v 18:19 | Nahoru | #42
V roce 2010 jsem si ho nechal u DDček přešít a jsem spokojen.
Hlavně jízda ve dvou je pohodlnější.

1 reakcí na tento příspěvek Sedlo od DDT custom seats

27.5.2013 v 13:56 | Nahoru | #43
Vyhřívané sedlo z DDT...

















A co se týče otázky, zdá má vyhřívané sedlo smysl...ANO MÁ!

Sedlo od DDT custom seats

27.5.2013 v 14:08 | Nahoru | #44
Mam uz druhy rok sedlo s GF10 a oproti originalu je to znat.
Minulej rok me zadek z motorky nebolel ani jednou. A to jsem dojel az na Sardinii a zpet

Pred tim jsem vydrzel tak 3hodiny, pak uz to bylo neprijemny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sedlo od DDT custom seats

27.5.2013 v 14:36 | Nahoru | #45
Stana123> proč má vyhřívané sedlo smysl? Mě teda nikdy při cestě na zadek zima není ...

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

27.5.2013 v 14:44 | Nahoru | #46
Firecracker> Protože i když topné těleso působí přímo jen na zadek, pocitově je podstatně tepleji i zbytku těla.

Sedlo od DDT custom seats

9.9.2014 v 11:15 | Nahoru | #47
Ahoj, pokusím se oživit diskuzi

Mám necelé dva roky sedlo od DDT


Letos při dovolené, kdy jsme dost mokli, jsme přišli na nepřijemnou vlastnost prošívání. A to tu, že sedlo nasakuje vodu a následně ji (údajně kvůli prodyšnosti) zase propouští ven oblastí vyznačenou na obrázku. Při popisu problému firmě odpověděli následující:

Dobrý den,
v minulosti jsme švy podlepovali, ale ukázalo se že stejně jako u originálních sedel kde je potah jednodílný ("vodotěsný")
se voda do sedla dostává skrze díry v plastu a sponkování.

Následně už voda nemůže ven a poškozuje pěnu (často viditelné u origo sedle na cestovních endurech)

U prošívaných sedel se do pěny dostane samozřejmě vody více, ale dá se říct že vše vyschne.

Bohužel je tam ta vlastnost že při extrémním dešti se pak voda občas vytlačí vrchem ven což je nepříjemné.

Tento problém jsme řešili hodně dlouho a mnoha způsoby. Pokud ale chceme dosáhnou trvanlivosti sedla tak tohle vyšlo nejlépe.

Také je pravda že v tomhle ohledu jsme postoupili u novější výplně GFH a GF-TECH300, jsou v tomhle lepší protože mají jiné složení a naberou jen zlomek vody.

Takže podlepení švů nedoporučuji. Pokud by jste na tom ale trval rádi vám vyhovíme.



Máte někdo podobnou zkušenost? Jak jste to řešili třeba při celodenní cestě?

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

7.10.2017 v 15:20 | Nahoru | #48
Firecracker> Nevím ale jak dlouho prší a jsem mokrý je mi chladno, když postím sedlo a ruřky hned je mi lépe.

Sedlo od DDT custom seats

7.10.2017 v 15:49 | Nahoru | #49
ahoj, mám sedlo taky od ddt a mám tam i vyhřívání pro jezdce a spolujezdce a jsem moc spokojený. ( je vidět na mém profilu na motorce). V zimě si mám v plánu koupit novou mašinu a taky si ho tam nechám udělat. Cena je sice vyšší, ale odpovídá kvalitě, takže s tím nemám až takový problém. Taky podnikám a za kvalitní práci a výrobky si nechám taky zaplatit.
Takže jednoznačně doporučuji. Zbyna

(reakce na) Sedlo od DDT custom seats

7.10.2017 v 15:57 | Nahoru | #50

Dušíni píše: Zdravím,

asi jako jeden z mála mám s firmou DDT zápornou zkušenost, která Tě ale nemusí odradit od využití jejich služeb, snad jen přimět k větší obezřetnosti, které se mi v mém případě nějak nedostávalo. Před čtyřmi lety jsem si nechával přešít potah na Bulldoga, chtěl jsem podobnej tvar jako Ty, dvoubarevná varianta s výšivkou. Protože jsem si motorku sám lakoval a chtěl aby sedlo ladilo s lakem, poslal jsem do DDT naducanou obálku, v níž byly barevně vytištěný korektury budoucího sedla, připojil jsem na dvou kovových destičkách vzorky laku, kterým je třeba přizpůsobit barvu potahových textílií a na závěr velmi obsáhlý dopis s přesným popisem jak má sedlo vypadat a důrazem na důležitost přizpůsobení barevnosti přiloženým vzorkům. Všechna data byla i na připojeném CD včetně několika obrázků z jejich vlastních stránek jako doporučení pro barevně vhodné materiály.
V DDT stoprocentně dodržely tříměsíční lhůtu na výrobu nového sedla a už jsem ho netrpělivě očekával, když jsem měl koncem března komplet složenou motorku, jen nebylo kam se posadit. Když mi od DDT přišel balíček, byl jsem plnej očekávání, jak to draci v DDT zvládli a po vyjmutí sedla z krabice jsem se orosil a věděl, že je to v pytli, protože se absolutně vykašlali na dodržení barev. Měl jsem motorku ve dvou odstínech šedé a DéDéŤáci mi tam bez konzultace (přestože jsem jim z vlastní iniciativy ještě dvakrát volal s dotazy zda je vše jasné...) prdli černou a bílou hadru. Když jsem doma sedlo nasadil, bylo ke zbytku motorky jak pěst na oko a věděl jsem, že to tam nechci. Vzhledem k ceně (5500,-), nákladům na výrobu podkladů (cca 500,-), lhůtě dodání jsem se neudržel a v rámci zejména mejlové korespondence jsem se choval velmi neurvale a hulvátsky, i když ne vulgárně. Bohužel mi byla nabídnuta jen ta varianta, že mohu sedlo přivézt a reklamovat a vybrat si případně dodatečně jiné barvy potahu. Vzhledem k tomu, že za okny už začalo bývat pěkně jsem se na ně vykašlal, protože jsem nebyl zvědavej na další dvouměsíční lhůtu na opravu sedla, vzal jsem si v práci dva dny volna, koupil po delším hledání v jedné brněnské galantérce koženku, silný nitě a jehly na kůži, sedl jsem si doma na zadek a krom krmení a vycházek se psem jsem jen páral sedlo od DDT a šil novej potah. Sedlo jsem ušil a dělalo parádu, materiálově mě vyšel potah na 500,-. Od té doby už jsem šil další dvě sedla, jedno na bulldoga a aktuálně mám hotový na eR jednici a náklady v materiálu mě nikdy nevyšly na víc jak 700,-. (samozřejmě jde jen o výměnu potahu, nebavím se o změně tvaru či materiálu výplně za komfortnější...) Závěrem příspěvku se omlouvám za jeho rozsah, ale chápej ho třeba jako doporučení, abys byl při přebírání výsledku práce sedlářů opatrnější než já a vyhnul se situaci, kdy jsem sice už vychladnul a jsem tak schopen připustit, že řemeslně se té firmě asi nedá příliš vytknout, ale přesto vůči nim cítím stále jistou křivdu, nominálně vyčíslitelnou na 5500,-, které mi dle mého názoru stále dluží.



právě proto se vyplatí zajet si tam na osobní schzku a vybrat si materiály na místě a doladit k motorce. Pokud jsi jí měl rozebranou tak by sis vzal jen ty vzorky laku co jsi posílal a měl by jsi to v poho

Sedlo od DDT custom seats

5.5.2019 v 11:31 | Nahoru | #51
Už su taky majitel sedla od DDT. Jejich sedla se mě vždycky líbily, ale vzhledem k ceně a k tomu, že ze začátku sme jezili kolem komína a až časem se k tomu přidaly i delší cesty sem to pořád odkládal. Bolavou prdel sem řešil na cestách vždycky, ještě na Hornetovi, když člověk jel 14hodin za den, případně, když sme byly v Řecku už sem nevjeděl jak sedět a v tu chvíli bych dal cokoliv za trochu pohodlí, ale pak přišly myšlenky na výměnu motorky a zase sem to přestal řešit. Přišla koupě Z1000 a na první pohled mnohem pohodlěnjší sedačka(širší), že tomu tak není a je to snad ještě horší, než Hornet sem si vyzkoušel třeba loni při cestě Ukrajina, Moldavsko, Rumunsko a proto už nebylo na co čekat a přišla na řadu sedačka. Trvalo to sice skoro půl roku(dával sem přes zimu začátkem Prosince, kdy mají nejvíc práce a vyzvedával začátkem Dubna jak p. Došek slíbil). Domluva perfektní, původně sem měl trošku jinou představu vzhledu, ale to mě rozmluvil, protože ten materiál co sem chtěl na boky je prej tvrdej a pak tlačí. I materiál výplně sem chtěl ten jejch nejlepší GF-TECH300, ale zasem mě to bylo panem Doškem rozmluveno, protože prej potřebuje určitou vrstvu aby fungoval tak jak má a to už by vypadalo blbě, takže nakonec mám střed z nabídky GFH+vyhřívání a sedadlo spolujezdce pouze čalounění. Konečná cena 7500,-. Po zatím první jízdě můžu jenom chválit. Dřív tak 100km a už mě prdel bolela, teď sem jel 230km a až tak po 200km sem začal cejtit, že sedím, ale rozhodně to nebyla bolest a to mě varoval, že prvních cca 1500km to bude nepohodlný a až pak si to "sedne". Další dojmy přidám, až se vrátim z dovolený v Estonsku, to už bude pořádná zatěžkávací zkouška.

Jo ale komunikace po telefonu je trochu jiná, dovolat se je umění, jednou dokonce volal i zpět, na sms reagoval až druhej den, někdy ani to ne, ale vždycky když sem se už spojil, tak se omlouval, že to nebral, že nestíhá, ale na email odpověděli vždy hned, to má na starosti manželka.



Naposledy editováno 03.08.2019 21:11:54

Sedlo od DDT custom seats

3.8.2019 v 21:26 | Nahoru | #52
Tak si dovolím trochu s odstupen sedlo zhodnotit. Ve čtvrtek sem se vrátil z dovolený, kde sme za 11 dní najeli 5000km a takhle "odpočatej" sem se zatím z žádný dovolený na motorce nevrátil. Pr*el sem začal cejtit až někde po 2000km, ale pořád to nebylo nic hroznýho, jenom sem věděl, že na ní sedím. Posledních cca 1000km už mě načala bolet, ale zase, stačilo na chvilku zastavit nebo jít do stupaček a mohli sme pokračovat dalších 150km. Jeli se mnou dva na cendurech Tiger 800 a Super Tenere 1200 a podle počtu stížností sem na tom byl nejlíp. Takže pokud někdo uvažuje o přečalounění kvůli vzhledu, je to otázka priorit, ale pokud chce někdo i změnu výstelky za účelem pohodlí, tak se ty peníze rozhodně vyplatí a pro delší cesty rozhodně skvělá investice.

Jo a hned první den sme docela zmokli a sedlo druhej den suchý. To jen že se tady na to někdo ptal.

Naposledy editováno 03.08.2019 21:29:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist