A proto by mne zajímalo, jestli to máte taky.
Palivoměr má 5 dílku.
Na první dílek ujedu cca 150-180km, po ujetí cca 250km se odmaže druhý dílek. No a na zbylých 50km jsou dílky 3. Takže žádná plynulost.
Je to normální? Nebo je třeba něco vyčistit či nakalibrovat?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Dílky palivoměru
Když ti bliká znak paliva, tak je v nádrži cca 4,5L.
Když ti bliká poslední dílek a znak paliva tak jsou v nádrži asi 3L.
6,5L spotřebu jsem v životě neměl, tak máš můj obdiv. Běžně najedu na nádrž 470-500km.
Rekord mám 618km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílky palivoměru
2 reakcí na tento příspěvek Dílky palivoměru
Nevim proč, ale mě to prostě nežere. Jednou jsem se obzvlášť snažil a jel jsem hrubě Prahu + hrubě Dubou a vyšlo to asi na 5,2L
1 reakcí na tento příspěvek Dílky palivoměru
Když jedu po dálnici, honím to kopec nekopec 160-180km/ hod, tak to žere kolem 6-6,5 l/100km.
Po Praze, když jen lehce hladím plyn, tak se dostanu na 5,1 l/100km, ale méně ani prd.
Ale jak říkám, je to jízda po městě, nic plynulého. A na té dálnici zase jedu celou dobu na cca 8k otáček.
Tu vámi udávanou postřebu prostě nechápu. Bavíme se o DL-650 V-Strom?! Mám rok 2007
Jinak docela hezká debata o spotřebě V-stromu je tady http://www.motorkar...?ft=127347&fid=5
1 reakcí na tento příspěvek Dílky palivoměru
Přemejšlim, co krom svého stylu jízdy ještě zlepšit.
Vyměnit svíčky, nechat seštelovat motor, snížil plexi ...
http://www.motorkari...bu-paliva-20545.html
EDIT: Já mám iridiový svíčky, jinak motor origo konfiguraci. Mám vyšší plexi MRA a moje atletická postava 187/100 taky asi bude mít nějakej vliv .
EDIT2: Často si lidi myslí, že když netočej motor, tak jezdí úsporně. Opak je pravdou. Je to o ruce, ne o otáčkách.
Naposledy editováno 18.05.2013 22:36:49
Dilky palivomeru jsou nelinearni taky, prvni dilek zmizi cca po 200 kilometrech a pak uz to jde rychleji. Jak uz tu nekdo psal, pri tankovani nuluji jedno z "dennich" pocitadel
tak tohle jsem řešil celý tento víkend. Mám malého Stromka cca týden a tento víkend jsem najel 600km s průměrnou spotřebou 6,2l. A to jsem si tuto motorku kupoval mimo jiné i jako jednu z úspornějších. Možná to je chybou začínajícího motorkáře, možná tím že jsem na sraz do Plzně mazal ve dvou 160km/h a dnes sám do Chlumce 180km/h, ale cesta zpět byla vždy "na pohodu". Jo a dnes mě po vynulování spotřeby v Chlumci zarazila cifra 8,1l. Včera jsem také vynuloval počítadlo na cestu zpět, ale pod 5l se prostě nedostanu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 108 | 6.6.2024 v 11:37 Kubák |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |