1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
na malém MOnsteru bylo 2x tolik srandy, ale zas jsem pak celý den chtělaby měly všecky motorky tolik čudlíků, map a krásný displey....
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Sedlo je opravdu dost nízko, takže i já "krátkonoh" jsem suveréně stál oběma nohama
pevně na zemi. Jenže když jsem se rozjel, nemohl jsem nají stupačky a tak jsem musel
ještě jednou zastavit a zkusit si kde jsou nanečisto.
Finální posez na Diavelu je takový, že jsem seděl se stehny vodorovně k vozovce a nohy
v kolenou ohnutý do úhlu 90°. Takovej trochu čopráckej posez a v první chvíli mi připadl nepřirozený a nepohodlný.
Nicméně řidítka jsou dobře umístěná a široká opravdu akorát.
Další pocit byl ten, že sedím úplně na něčem jiném, než na hovadu,
na které jsem před chvilkou koukal.
Připadáš si, že máš mezi nohama kolobrndu a bojíš se, že jí rozsedneš.
Fakt to bylo strašně lehký a poslušný.
Prvních pár kilometrů jsem se držel a spíše zkoušel, co to bude dělat v zatáčkách,
abych se pak náhodou neprobudil přinejlepším někde daleko v poli, ale byl jsem příjemně překvapen jak to na té tlusté gumě padalo do zatáček. Fakt takovej Simson, kterej dělal
vše co jsem chtěl a navíc naprosto nenásilně a tak nějak ležérně.
Pak chytil jsem za plyn a to hovado se probudilo!!!!!!
Když jsem tam měl během pár vteřin na trojku 190, zapomněl jsem na Simsona,
zapomněl jsem, že sedím jako na hajzlu,zapomněl jsem na svůj věk a huba se mi roztáhla
od ucha k uchu. Pocitově jsem si najednou připadal jako na raketě! Helma se mi připlácla plexisklem na rypák (to fakt, nedělám si prdel :finga: ),půlky se mi stáhly a už to fičelo.
Nicméně kámoš na Multistrádě pořád přede mnou,pouze na delších rovinkách za mnou,
ale ne nijak daleko. Když jsem Diavela po třičtvrtě hodině vracel,měl jsem chuť si to dát ještě jednou, no radši dvakrát...i třikrát....wow! Fakt mě to bavilo!
Když jsem pak zpětně rekapituloval, došel jsem k závěru, že ač to bylo zábavné a výživné svezení,
určitě bych neměnil (maximálně tak na víkend) a zůstal bych u MTS. Nejen kvůli její univerzálnosti (samozřejmně porovnávám MTS / Diavel),ale také kvůli tomu, že Diavel zase tak o moc větší koule nemá.Motor je stejný, jen více nakoňovaný a převody mi přišly shodné!
Ten pocit z většího frmolu u Diavelu způsobuje ten nízký posez, který člověka tak trochu více vtahuje do hry, ale naopak chybí ten nadhled a člověk nevidí přes auta před sebou
a to mi trochu vadilo.
A pak je tu další aspekt, Diavel je motorka, která Tě nenechá jet pomalu,
jak se říká "na pohodu".
Ani omylem! Jak si na ní člověk sedne, stane se z něj stejný hovado, jako je Diavel sám!
Je to motorka na které stojí za to se svézt!
Ale jak říkám, je tak nějak jednoúčelová - účel "HOVADO" Ku(*)va ale dobrý!!!!!
Naposledy editováno 07.05.2013 20:41:55
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Dají se sehnat už za slušnou cenu a nemají chybu.
A ty jsi měl za sebou i spolujezdce? Mám 180 cm..
Rád bych, aby to bylo pohodlnější jak pro mne, tak spolujezdce, 50 Kg.
Ale viděl jsem teď fotky z tý akce Ducati a tam pod dvouma pasažérama
nebyl skoro vidět..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jinej posaz jinej pocit z jizdy.HM ma surovejsi motor. Takovej vic neotesanej a monster je takovej kultivovanejsi(je tam znat ta elektronika)
Mel sem z nej obavy a pak sem si s nim pohraval az me to prekvapilo. Myslim ze z HM 1100 bych byl vyvalenejsi. Co se tyka jizdy tak na monsteru to muzes praskat co zvladnes a na HM jen co ti vitr dovoli.
Co se tyka me tak HM hraje prim. Pocit z nej je ze ridis dravce kterej ti dava porad najevo ze tam je a je nasranej. Zato monster je privetivej kamos kterej se taky dokaze nasrat ale ma v kapse pilulky na uklidneni.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Víš jak to je. Já jsem zvyklej jezdit ve dvou a třeba MTS, která "je pro dva nejvhodnější" tak to bylo úplně na píču. Vysvětlím proč. Já mám cca 182cm a Gabča 162cm. Seděla za mnou a já o ní vůbec nevěděl. Žádný kontakt, nic. A MTS v podstatě taky nevěděla, že ji vezu. Jisto-jisté průlety zatáčkama nám moc nešly, když jsem tvrdě akceleroval, nevěděla chuděra, čeho se držet a když jsem šel zase na brzdy, plápolala tam jak hadr na holi.
Když jsme jezdili na demo jízdách na M1100, byla to pohodička. Moster evidentně nijak neprotestoval, podvozek má výbornej a já ji za sebou pěkně cítil. Jeli jsme jako jedno tělo. Nožky opřený o mě a do ouška mi křičela...jo tohle mě baví. Navíc přeze mě viděla dopředu, což na MTS NE! A tak se dokázala připravit na následující situace, zatáčky atp. Koho by bavilo sedět celou cestu bokem a čučet jednou stranou dopředu, že? Ona totiž není typ, kterej se do zadu posadí a "lakuje si nehty" ...naštěstí.
No a na SF je to ze všeho úplně nejlepší. Vypadáme na tom blbě, ale na to já seru. Podvozek SF absolutně nevykazuje žádné změny a neřeší, jestli na něm jedou dva a nebo tři lidi. Je tvrdý, nekopromisní a miniaturní. Gábinku mám nalepenou na zádech, sleduje silnici přede mnou a v zatáčkách o ní vůbec nevím. Jak je ta motorka malá, dosáhne i na nádrž, což mi při brždění hodně pomáhá no a při akcelerace si drapne mě a já alespoň vím, že ji tam mám.
Pryč jsou ty zhupy a vlnění, které vykazovalo SV1000 a nebo Bandita, tam bylo ježdění ve dvou vopruz, tady je všechno jinak a užíváme si to. Domů se vracíme zničení, já zatuhlé zápěstí a krk, ale šťastní a tak to má být...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Hledám přesně něco, kde budeme jedno tělo.. Takže vybírám mezi HM a teď díky tobě i Monsterem.. Už nehledám rychlostní rekordy a točky do 16 tisíc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ivos píše: Petta> nevtírej se
To by jsme si mohli vyprávět zrovna u tebe o vtírání..
Co máš sakra za problém? To tvé Jooooo, když mi Drippera psal o těch gumách, jsem přešel.
To jsi se asi rozplýval, když mi to nandal, že?
Jestli ti vadí, že do vašeho Ducati vlákna přispívá někdo s rejží, tak to máš napsat
narovinu.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 08.05.2013 10:37:17
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |