paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 13:09 | Nahoru | #4861
Tifone..
cesťák výbornej ale počkej až přepneš na sport tak to nemá s cesťákem nic společného
a maž to Castrolem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 13:21 | Nahoru | #4862
Cirda-35> nějakej konktrétní? Sport zatím ne jsme v záběhu

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 13:35 | Nahoru | #4863
Tifone>
já jsem mazal léta tímhle

http://www.mader.sk/castrol-chain-spray-or-400-ml">http://www.mader.sk/...pray-or-400-ml[/url]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 13:41 | Nahoru | #4864
Tifone> Hele mazání řetězu je tady oblíbená diskuse. Řeknu ti příběh, kterýmu sice leckdo nevěří, ale já osobně vím jistě, že je to pravda

Zkoušel jsem leccos. Spreje od Lubconu na speciálně zatěžované řetězové pohony bez ostřiku, nakonec Motul s teflonem ...odzkoušel jsem asi 5 různejch věcí. První řetěz vydržel 16.500km. Koupil jsem Kettenmax a čistím každejch cca. 1000-1500km, stříkal jsem Motulem (PTFE cca.350kč) - na kroužky mezi strany. V těch 16,5tkm jsem nechal dát novou řetězovku a dál pokračoval sprejováním a čištěním. Po 2 měsících jsem měl viditelně prasklé 2kroužky těsnění a došla mi trpělivost. Pročetl jsem pár vláken tady a normálně na prasáka zkusil postup těch s kterými jsem se dřív přel - A TO : ""mazat to normálním motorovým olejem" . Po vyčištění řetězu, to otřu a pak normálně točím kolem(na stojánku) a štětečkem nanáším olej k těsněním na bocích článků. Pak hadrem do sucha otřu.
Žádné gumičky nepuchří, pokud to otřeš tak na kyvce je minimum oleje a řetěz má teď 18tkm - už jsou na něm vidět známky nestejnoměrnýho vytahání, ale to se dá čekat - gumičky jsou jako nový a namazanej je i po vyjíždce. NIC VÍC UŽ DNES NEŘEŠÍM.
Postup mazání mi zabere 10min. , postup čistění a mazání tak 25min (než setsavíš kettenmax, rozebereš uložíš atd.)

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 14:05 | Nahoru | #4865
Tak jsem byl na STK jen evidenčka na přihlášení ale do konce TK zbývaly dva měsíce. Tak jsem se rozhodl pro klasickou TK. Všichni strašně toužily pozna moto ze všch stran a jak kontrolovali tak prej chybí a musí být :
- identifikační štítek (nestačí VIN na rámu)
- homologaci výfuku
- zadní blatník není origo
Výsledek neprošlo se zdržení cca.: 1,5hodiy (byl jsem druhá motorka po otevření STK. Tak jsem dostal STK naměsíc (když jsem tam dojel tak platilo ještě dva ). No zajel jsem do DUCATI a musím poděkovat za rady: štítek jsem sehnal, na koncovku mi dali € a s držákem jim to mám vysvětlit tak, že je to DUCATI prdukt. Jel jsem tam tedy znovu a ejhle prej mi chybí odazka - to už je buzerace, že? Nebo se snad pletu? V zadním světle - když do něj posvítím tak svítí malé čtverečky - co by to tak mohlo být.
Závěr - nasranej jsem netihl přepis do konce pracovní doby úřadu tak snad, že jsem si vzal v práci volno a nepršelo a já si zajezdil .
Máte také takové zkušenosti? Jen nevím zda mohu na motorce do zahraničí s "ne" vlastním TP které končí 8.5.2013 jecvaklej

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 14:09 | Nahoru | #4866
t_freedom>
souhlasím o mazání tady toho bylo a bude ještě asi mraky ale každých 1000km abych čistil to u toho budu sedět každou chvilku namontoval jsem Scottoiler a mám po problému když prší tak tomu přidám řetěz mám 30000km včera mi ho měřili v Ducně na servisu a je v poho

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 14:16 | Nahoru | #4867
Tomas_>
Něco podobného jsem měl se starou MT nevšiml jsem si že mi nesvítí brzdovka a přední kolo jsem měl na hraně ale tak 1500km by ještě dalo ale zadek byl přezutej a když jsem tvrdil že ten předek jen dojedu a že za 14dni jedu ven za hranice tak jsem neprošel a musel jsem jet přezout a odrazka vzadu stejný problém tak jsem tam musel dát na spz s odrazkou a pak mě pustil STK Černý most už mě tam nikdy neuviděj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 14:28 | Nahoru | #4868
t_freedom> Jo a v mezičase vymažeš tolik oleje a ztratíš tolik času čištěním řetězu, že těch 5 tis. km se vůbec nevyrentuje...:) jen tak žvanim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 14:48 | Nahoru | #4869
Tomas_> hele...já to mám jednoduchý. Normálně měl jsem "prémiovou" technickou za příplatek...to je jako bys nekoupil Showu, ale Öhlins. No a technik to obešel, řekl že je to krásný a že tomu ten lauf z karbonu sluší...ale prej ať to nestartuju zkontroloval VIN na krku rámu. Pak někam šel...vrátil se, obešel dvě auta...a pak řekl, že už je to hotovo... a bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 14:51 | Nahoru | #4870

Sefo píše: t_freedom> Jo a v mezičase vymažeš tolik oleje a ztratíš tolik času čištěním řetězu, že těch 5 tis. km se vůbec nevyrentuje...:) jen tak žvanim...



jojo, máš pravdu ...žvaníš

Dělám 8tkm ročně. tzn. že čistím tak 6x (možná po dešti někdy navíc)...mažu co 400-500km.Mě to fakt neva.

Cirda-35> hele, tohle jsem taky řešil jakto, že někdo na 4válu udělá na řetěz 30t a já neudělám víc jak 20tkm ...mám za to, že tomu řetězu nejvíc vaděj rázy a cuky...na což je můj motor absolutní mistr z dukáren...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 15:45 | Nahoru | #4871

t_freedom píše: Tomas_> hele...já to mám jednoduchý. Normálně měl jsem "prémiovou" technickou za příplatek...to je jako bys nekoupil Showu, ale Öhlins. No a technik to obešel, řekl že je to krásný a že tomu ten lauf z karbonu sluší...ale prej ať to nestartuju zkontroloval VIN na krku rámu. Pak někam šel...vrátil se, obešel dvě auta...a pak řekl, že už je to hotovo... a bylo.



Jako, když to tak poslouchám, tak bych bez známosti fakt na STK nevlezl...
Já bych tam vlést ani nemohl - na webu laufu bylo, že je homologovanej, ale kde je nějaký Ečko, to fakt netušim. Odrazka nad nebo pod SPZ? To je docela hnus velebnosti! A i když je moto ve 100% stavu, tak se vsadim, že by tam vyštrachali víc věci...

Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 16:13 | Nahoru | #4872
Já dělal stk před dvěma týdny a neměl jsem boční kapoty, byly na vyleštění a nechtěl mi to dát, ale nakonec jsem ho ukecal. Ale jak to dělají ti, co přestaví zmrzlinu na naháče, to nevím..
Freedome, mě vydržel řetěz 17 tis., takže nevím, čím to bude?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 16:22 | Nahoru | #4873

Thiacomo píše: Jako, když to tak poslouchám, tak bych bez známosti fakt na STK nevlezl...
Já bych tam vlést ani nemohl - na webu laufu bylo, že je homologovanej, ale kde je nějaký Ečko, to fakt netušim. Odrazka nad nebo pod SPZ? To je docela hnus velebnosti! A i když je moto ve 100% stavu, tak se vsadim, že by tam vyštrachali víc věci...



Ty bys neprolezl STK ani náhodou čeče, místo vejfuku máš uřízlou půlku kamen stříklou nastříbro, VINka určo nesouhlasí jelikož je to slepená crash-čórka a hlavně nemáš odrazku!!

Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 16:36 | Nahoru | #4874
Mě na STK motku odvezl tachan na vozejku. Draty na zadním kole jsme na tocili dolů. Největší problem byl když se technici hádali kdo tu technickou udělá, páč néco takovýho tam ještě neměli. Tak to vyřešil šév STK, s tím , že to chce vidět taky. Tak dam dal hned štempl, že je moc pěkná ,ale aby ji tchán taky raději nestartoval, že si to umí představit ( Ducati 1098S )

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 16:51 | Nahoru | #4875
Ahoj,
tak jsem se konečně dočkal a Multina 1200 je doma. Měl bych na vás jeden dotaz, tedy na ty co mají kufry. Jaký je obsah kufrů v litrech? (myslím origo na ducati multistrada 1200) a vejdou se do horního dvě integrálky? Řeším nákup kufrů a mám obavy, že jsou origo příliš malé. Jezdím s přítelkyní pod stan a měl jsem kufry o obsahu 48 + 2x44l. Díky za info..

Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 17:14 | Nahoru | #4876
To už byste taky po těch letech mohli vědět, že odrazka je na STK no.1 a přes to nejede vlak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 17:15 | Nahoru | #4877
Blek> jsou k mání dvě velikosti těch bočních ,myslím tím origo, 58l a 73l a ten origo zadní má 48l ale ten zatím nemám tak jestli tam dáš blembáky nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 18:27 | Nahoru | #4878
Tifone> Tak jsem ti omylem dal v profilu 9 bodů a pokazil ti průměr... Koukal jsem na iPhonu a přemáčknul se
Multoška je krásná!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 20:44 | Nahoru | #4879

Sefo píše: Ty bys neprolezl STK ani náhodou čeče, místo vejfuku máš uřízlou půlku kamen stříklou nastříbro, VINka určo nesouhlasí jelikož je to slepená crash-čórka a hlavně nemáš odrazku!!



Made my day - Odrazku

Tě někdy možná nechám svést na dobrý moto ze který neteče olej za každou druhou zatáčkou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 21:29 | Nahoru | #4880

Tifone píše: a ještě jeden dotaz: čím mažete řetěz a jak často?


Za to, co tu teď napíšu mě bude spousta leštičů kamenovat, ale zastávám názor, že mezi udržovaným a neudržovaným řetězem je rozdíl ve výdrži maximálně 10%. Přiznávám, že se tedy moc s mazáním řetězu nepářu, někdy ho namažu po 1000, jindy zase po 3000 km a neřeším, jestli na sadu najedu 20 a nebo 22 tisíc km. Při mém stylu "údržby" řetězu jsem poslední řetěz měnil ve 24 tisících a to jen proto, že jsem to spláchl se servisní prohlídkou. Jinak by ještě v pohodě 5 tisíc dal.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 21:34 | Nahoru | #4881
Survivor> život kurva nenííííí spravedlivej !!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 21:35 | Nahoru | #4882
Survivor> Věřím. Já mažu a čistím a udržuju jako blázen, spotřeba kosmetiky (MOTUL) je docela šílená a stejně scípne po 15-18tisících, jak kdy a jak na čom...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #4883

Blek píše: MTS 1200 Jaký je obsah kufrů v litrech? (myslím origo na ducati multistrada 1200) a vejdou se do horního dvě integrálky?



Standardní bočáky mají dohromady 58 litrů. Dají se dokoupit hlubší víka (Granturismo je má v základu) a pak se dostaneš na 73 litrů. Do originál topcase 2 přilby dostaneš, musí ale být položené na boku spodkem proti sobě (stačí i jedna z nich na boku). Nic víc už tam ale nedáš!!

Naposledy editováno 30.04.2013 21:38:39

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 21:41 | Nahoru | #4884
drippera> Tak se na to zkus jednou vykašlat a uvidíš že výsledek bude skoro stejný. Pokud to teda psychicky vydržíš.
Já se s tím dřív taky páral, ale pak jsem zjistil, že to ničemu nepomůže.

Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 22:15 | Nahoru | #4885
toz mam prezuto na rozmer co tam ma byt, diletant prede mnu 180kou ocividne dohanel jinde chybejici milimetry ale menili jsme olej,vylili 2,5 a nalili 3,2 - podotykam, ze pred i po olej dle okynka sedel jak mel! A to bych tam mel vzhledem k vymene filtru nalit jestli me hlava neplete 3,75... Toz kdo je tady potem kokot?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.5.2013 v 13:21 | Nahoru | #4886

ludanek píše: Tifone> Tak jsem ti omylem dal v profilu 9 bodů a pokazil ti průměr... Koukal jsem na iPhonu a přemáčknul se
Multoška je krásná!



nebreč to neva u mě má 10

Ducati - Italská vášeň

1.5.2013 v 18:18 | Nahoru | #4887
Tak sem byl dneska na zahajeni sezony v Plzenskym Pivovaru a z cca 1700 motorek je Ducati bilance 3krat starsi multina ' jednou nova multina 1200 ale fakt libova , tri monstery a muj Hyprac. Docela bida s Ducarnama u nas . Zase o ne byl ale velky zajem co se tykalo foceni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.5.2013 v 21:18 | Nahoru | #4888

t_freedom píše: jojo, máš pravdu ...žvaníš

Dělám 8tkm ročně. tzn. že čistím tak 6x (možná po dešti někdy navíc)...mažu co 400-500km.Mě to fakt neva.

Cirda-35> hele, tohle jsem taky řešil jakto, že někdo na 4válu udělá na řetěz 30t a já neudělám víc jak 20tkm ...mám za to, že tomu řetězu nejvíc vaděj rázy a cuky...na což je můj motor absolutní mistr z dukáren...



ty seš takovej experimentátor, třeba tě to zaujme. Dočetl jsem se tady o bel ray 6in1 a od loňska jím mažu řetěz. Vydrží zhruba 500 km, a výhoda je že odpadá čištění, protože na řetěz se toho tolik nechytá, a když to nastříkáš tak se to zas očistí. Čistil jsem jen jednou před sezonou, letos to udělám stejně. Prostě jednou za 500 km nastříkám a setřu hadrem, nic víc Akorát nemůžu poreferovat životnost, nicméně duralová rozeta 520 vypadá po 6 tis docela dobře.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.5.2013 v 23:25 | Nahoru | #4889
Kurva hoši!




(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.5.2013 v 12:11 | Nahoru | #4890
Dave27> jj, oni jsou všechny sportcassici moc krásný...a je velká škoda, že je Ducati přestala vyrábět...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist