1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
cesťák výbornej ale počkej až přepneš na sport tak to nemá s cesťákem nic společného
a maž to Castrolem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
já jsem mazal léta tímhle
http://www.mader.sk/castrol-chain-spray-or-400-ml">http://www.mader.sk/...pray-or-400-ml[/url]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Zkoušel jsem leccos. Spreje od Lubconu na speciálně zatěžované řetězové pohony bez ostřiku, nakonec Motul s teflonem ...odzkoušel jsem asi 5 různejch věcí. První řetěz vydržel 16.500km. Koupil jsem Kettenmax a čistím každejch cca. 1000-1500km, stříkal jsem Motulem (PTFE cca.350kč) - na kroužky mezi strany. V těch 16,5tkm jsem nechal dát novou řetězovku a dál pokračoval sprejováním a čištěním. Po 2 měsících jsem měl viditelně prasklé 2kroužky těsnění a došla mi trpělivost. Pročetl jsem pár vláken tady a normálně na prasáka zkusil postup těch s kterými jsem se dřív přel - A TO : ""mazat to normálním motorovým olejem" . Po vyčištění řetězu, to otřu a pak normálně točím kolem(na stojánku) a štětečkem nanáším olej k těsněním na bocích článků. Pak hadrem do sucha otřu.
Žádné gumičky nepuchří, pokud to otřeš tak na kyvce je minimum oleje a řetěz má teď 18tkm - už jsou na něm vidět známky nestejnoměrnýho vytahání, ale to se dá čekat - gumičky jsou jako nový a namazanej je i po vyjíždce. NIC VÍC UŽ DNES NEŘEŠÍM.
Postup mazání mi zabere 10min. , postup čistění a mazání tak 25min (než setsavíš kettenmax, rozebereš uložíš atd.)
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
- identifikační štítek (nestačí VIN na rámu)
- homologaci výfuku
- zadní blatník není origo
Výsledek neprošlo se zdržení cca.: 1,5hodiy (byl jsem druhá motorka po otevření STK. Tak jsem dostal STK naměsíc (když jsem tam dojel tak platilo ještě dva ). No zajel jsem do DUCATI a musím poděkovat za rady: štítek jsem sehnal, na koncovku mi dali € a s držákem jim to mám vysvětlit tak, že je to DUCATI prdukt. Jel jsem tam tedy znovu a ejhle prej mi chybí odazka - to už je buzerace, že? Nebo se snad pletu? V zadním světle - když do něj posvítím tak svítí malé čtverečky - co by to tak mohlo být.
Závěr - nasranej jsem netihl přepis do konce pracovní doby úřadu tak snad, že jsem si vzal v práci volno a nepršelo a já si zajezdil .
Máte také takové zkušenosti? Jen nevím zda mohu na motorce do zahraničí s "ne" vlastním TP které končí 8.5.2013 jecvaklej
souhlasím o mazání tady toho bylo a bude ještě asi mraky ale každých 1000km abych čistil to u toho budu sedět každou chvilku namontoval jsem Scottoiler a mám po problému když prší tak tomu přidám řetěz mám 30000km včera mi ho měřili v Ducně na servisu a je v poho
Něco podobného jsem měl se starou MT nevšiml jsem si že mi nesvítí brzdovka a přední kolo jsem měl na hraně ale tak 1500km by ještě dalo ale zadek byl přezutej a když jsem tvrdil že ten předek jen dojedu a že za 14dni jedu ven za hranice tak jsem neprošel a musel jsem jet přezout a odrazka vzadu stejný problém tak jsem tam musel dát na spz s odrazkou a pak mě pustil STK Černý most už mě tam nikdy neuviděj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Sefo píše: t_freedom> Jo a v mezičase vymažeš tolik oleje a ztratíš tolik času čištěním řetězu, že těch 5 tis. km se vůbec nevyrentuje...:) jen tak žvanim...
jojo, máš pravdu ...žvaníš
Dělám 8tkm ročně. tzn. že čistím tak 6x (možná po dešti někdy navíc)...mažu co 400-500km.Mě to fakt neva.
Cirda-35> hele, tohle jsem taky řešil jakto, že někdo na 4válu udělá na řetěz 30t a já neudělám víc jak 20tkm ...mám za to, že tomu řetězu nejvíc vaděj rázy a cuky...na což je můj motor absolutní mistr z dukáren...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Tomas_> hele...já to mám jednoduchý. Normálně měl jsem "prémiovou" technickou za příplatek...to je jako bys nekoupil Showu, ale Öhlins. No a technik to obešel, řekl že je to krásný a že tomu ten lauf z karbonu sluší...ale prej ať to nestartuju zkontroloval VIN na krku rámu. Pak někam šel...vrátil se, obešel dvě auta...a pak řekl, že už je to hotovo... a bylo.
Jako, když to tak poslouchám, tak bych bez známosti fakt na STK nevlezl...
Já bych tam vlést ani nemohl - na webu laufu bylo, že je homologovanej, ale kde je nějaký Ečko, to fakt netušim. Odrazka nad nebo pod SPZ? To je docela hnus velebnosti! A i když je moto ve 100% stavu, tak se vsadim, že by tam vyštrachali víc věci...
Freedome, mě vydržel řetěz 17 tis., takže nevím, čím to bude?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Thiacomo píše: Jako, když to tak poslouchám, tak bych bez známosti fakt na STK nevlezl...
Já bych tam vlést ani nemohl - na webu laufu bylo, že je homologovanej, ale kde je nějaký Ečko, to fakt netušim. Odrazka nad nebo pod SPZ? To je docela hnus velebnosti! A i když je moto ve 100% stavu, tak se vsadim, že by tam vyštrachali víc věci...
Ty bys neprolezl STK ani náhodou čeče, místo vejfuku máš uřízlou půlku kamen stříklou nastříbro, VINka určo nesouhlasí jelikož je to slepená crash-čórka a hlavně nemáš odrazku!!
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
tak jsem se konečně dočkal a Multina 1200 je doma. Měl bych na vás jeden dotaz, tedy na ty co mají kufry. Jaký je obsah kufrů v litrech? (myslím origo na ducati multistrada 1200) a vejdou se do horního dvě integrálky? Řeším nákup kufrů a mám obavy, že jsou origo příliš malé. Jezdím s přítelkyní pod stan a měl jsem kufry o obsahu 48 + 2x44l. Díky za info..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Multoška je krásná!
Sefo píše: Ty bys neprolezl STK ani náhodou čeče, místo vejfuku máš uřízlou půlku kamen stříklou nastříbro, VINka určo nesouhlasí jelikož je to slepená crash-čórka a hlavně nemáš odrazku!!
Made my day - Odrazku
Tě někdy možná nechám svést na dobrý moto ze který neteče olej za každou druhou zatáčkou...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: a ještě jeden dotaz: čím mažete řetěz a jak často?
Za to, co tu teď napíšu mě bude spousta leštičů kamenovat, ale zastávám názor, že mezi udržovaným a neudržovaným řetězem je rozdíl ve výdrži maximálně 10%. Přiznávám, že se tedy moc s mazáním řetězu nepářu, někdy ho namažu po 1000, jindy zase po 3000 km a neřeším, jestli na sadu najedu 20 a nebo 22 tisíc km. Při mém stylu "údržby" řetězu jsem poslední řetěz měnil ve 24 tisících a to jen proto, že jsem to spláchl se servisní prohlídkou. Jinak by ještě v pohodě 5 tisíc dal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Blek píše: MTS 1200 Jaký je obsah kufrů v litrech? (myslím origo na ducati multistrada 1200) a vejdou se do horního dvě integrálky?
Standardní bočáky mají dohromady 58 litrů. Dají se dokoupit hlubší víka (Granturismo je má v základu) a pak se dostaneš na 73 litrů. Do originál topcase 2 přilby dostaneš, musí ale být položené na boku spodkem proti sobě (stačí i jedna z nich na boku). Nic víc už tam ale nedáš!!
Naposledy editováno 30.04.2013 21:38:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: jojo, máš pravdu ...žvaníš
Dělám 8tkm ročně. tzn. že čistím tak 6x (možná po dešti někdy navíc)...mažu co 400-500km.Mě to fakt neva.
Cirda-35> hele, tohle jsem taky řešil jakto, že někdo na 4válu udělá na řetěz 30t a já neudělám víc jak 20tkm ...mám za to, že tomu řetězu nejvíc vaděj rázy a cuky...na což je můj motor absolutní mistr z dukáren...
ty seš takovej experimentátor, třeba tě to zaujme. Dočetl jsem se tady o bel ray 6in1 a od loňska jím mažu řetěz. Vydrží zhruba 500 km, a výhoda je že odpadá čištění, protože na řetěz se toho tolik nechytá, a když to nastříkáš tak se to zas očistí. Čistil jsem jen jednou před sezonou, letos to udělám stejně. Prostě jednou za 500 km nastříkám a setřu hadrem, nic víc Akorát nemůžu poreferovat životnost, nicméně duralová rozeta 520 vypadá po 6 tis docela dobře.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |