1 reakcí na tento příspěvek Vlnění řidítek
Jiank obvyklé je to u nevyvážené či oskákané, blbě sjeté přední gumy ...ale tu máš novou
1 reakcí na tento příspěvek Vlnění řidítek
1 reakcí na tento příspěvek Vlnění řidítek
2 reakcí na tento příspěvek Vlnění řidítek
ne ale vážně, já jsem teď celý měsíc v jednom kuse v garáži na silnici a testuji různé možnosti.
můj případ je opačný, když zadek odlehčím, tak se motorka zklidní a kmity jsou pryč (téměř) přičemž stačí zadek naložit za těžiště o cca 5kg a v tu ránu už se rovnovážný stav v přední ose rozhodí a po chvíli se rozkmitají (protože osa není tak zatížená)
V tvém případě je dobré rozlišit, jestli jsou to kmity se kterými bojuješ opravdu ikdyž řídítka držíš, nebo když je mírně pustíš se pomaličku začínají rozkmitávat až se rozlítnou jak splašený čokl na fenu. Pokud cítíš že kmity začínají pozvolna, vyřešit to mohou v poklidu těžší závažíčka na řídítkách, pokud jsou docela kmity rázné samy o sobě už v počátku, pak v tvém případě může jít buď o:
1) nastavení světlé výšky přední nebo zadní osy (pokud máš stavitelné prvky) - to dělá sakra moc
2) předpětí tlumičů
3) stará nebo nevhodná kapalina v předních tlumičích
4) (špatné ložisko v krku jak někdo řekl)
- pokud rozumím dobře, že ty máš problém když jedeš sám v lehkém stavu, máš tedy při konstatní rychlosti menší zatížení na přední ose... Z toho vycházej, hend první věc co mě napadne, je nezatížený krk, ložisko, projeví se tam vůle, pořád platí i výměna kapaliny v tlumičích, to udělej raději taky, zůžíš hodně pole problémů a je to jen za pár korun..
ale co já vím, sem jen vůl na ER5, čekal bych že ti s tímto poradí zkušení borci na supersportech
Prochy8 píše: S kuframa nejezdim,zatim zadnej delsi vylet nebyl. No uvidim az vymenim olej, pak zkusim ten zadni tlumic,kdyz uz jsme utoho nevite nekdo jak ma byt dlouha pruzina ve vidlich? V manualu je zdvih,ale vic k tomu nic.
v servisním manuálu je napsaná délka u modelu rok 2008 délka standartní 354mm. Limit na výměnu je 347mm.
http://www.motorkari...ilenska_prirucka.pdf
dobře si to zmínil, protože pokud je pružina volná menší než zástavbová 347mm, utopí se ti v nezatíženém stavu vidle a změní se tím těžiště a všechno. Špatné propružení špatně tlumí a vytváří kmity.
Naposledy editováno 26.04.2013 08:39:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlnění řidítek
Kamy píše: ale co já vím, sem jen vůl na ER5, čekal bych že ti s tímto poradí zkušení borci na supersportech
U FZ-6N ,vzhledem ke konstrukci tlumících prvků, moc poradit ani nelzeV tvém případě je dobré rozlišit, jestli jsou to kmity se kterými bojuješ opravdu ikdyž řídítka držíš, nebo když je mírně pustíš se pomaličku začínají rozkmitávat až se rozlítnou jak splašený čokl na fenu. Pokud cítíš že kmity začínají pozvolna, vyřešit to mohou v poklidu těžší závažíčka na řídítkách, pokud jsou docela kmity rázné samy o sobě už v počátku, pak v tvém případě může jít buď o:
Ty riditka se rozklepou hned jak splasenej cokl na fenu. Kdyz drzim porad plyn tak to prestane nad 200 se uz zas ani nehnou. tak 155-180km/h
Naposledy editováno 07.05.2013 00:00:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N | RTSbike | 52 | 24.7.2023 v 14:43 smap |